abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:21:40 #126
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_23680849
quote:
Mijn toemalige vriend wilde geld zien voor zijn total-loss verklaarde auto. (logisch) Aangezien we hier onderling niet uitkwamen hebben we dit voor de rechter laten komen en uiteindelijk de zaak geschikt
Lekker is dat.. Hij liet jou tenslotte wel rijden.
pi_23681226
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 20:54 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

1850 euro per jaar voor een wagen met een nieuwwaarde van 20.000 euri en als je minder dan 25.000 km. per jaar rijdt. Alleen W.A en W.A plus is mogelijk. Dat is wat ik lap.
Valt toch nog best wel mee toch?
pi_23683791
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:30 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Valt toch nog best wel mee toch?
Zeker als Unibet het betaalt
GIRO 800800
  woensdag 1 december 2004 @ 08:51:10 #129
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_23687644
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 18:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik rijd in zn 1 de pakeerplaats af maak een veels te grote bocht naar rechts, zo erg dat ik direct de eerste de beste lantaarnpaal raak.

Auto total-loss, lantaarnpaal ontwricht.
Ik mis eigenlijk in je verhaal of je nog iets voor die lantaarnpaal hebt moeten betalen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_23701647
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:21 schreef lammegiraf het volgende:
edit, kappen of je zegt iets zinnigs of je zegt niets

Hier sta ik van te kijken zeg...ik geef toe dat mn mening wat extreem was maar dat dat op een internet forum al niet meer kan. Zo erg was het nou ook weer niet.

Verder sta ik gewoon te kijken van het begrip voor de brokkenpiloot in de forum.
Nederland is zwaar verneukt!
it's better to burn out than to fade away...
  donderdag 2 december 2004 @ 08:53:56 #131
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23707669
quote:
Hier sta ik van te kijken zeg...ik geef toe dat mn mening wat extreem was maar dat dat op een internet forum al niet meer kan. Zo erg was het nou ook weer niet.

Verder sta ik gewoon te kijken van het begrip voor de brokkenpiloot in de forum.
Nederland is zwaar verneukt!

Nederland is niet verneukt en als jij niet in kan zien dat de TS genoeg problemen hier mee krijgt is dat meer jouw probleem dan het zijne.

Waar vind je nog meer een land waar je zonder pardon met een jaarhoeveelheid coke op zak kan binnenlopen maar men je voor het rijden onder invloed bijkans standrechtelijk wil executeren?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_23708563
3 kilo in een jaar, das 10 gram per dag, dat kreeg zelfs herman brood niet door zijn neus heen
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_23708758
quote:
Op woensdag 1 december 2004 08:51 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik mis eigenlijk in je verhaal of je nog iets voor die lantaarnpaal hebt moeten betalen

Schijnt 3000 euro te kosten tegenwoordig .
Vertelde iemand me die op een kruispunt niet kon kiezen tussen rechtdoor of rechts en dus maar voor middendoor koos en daarbij een lantaarnpaal plat reed.
  Moderator donderdag 2 december 2004 @ 17:29:30 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_23718240
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:21 schreef KingCold het volgende:

[..]

Lekker is dat.. Hij liet jou tenslotte wel rijden.

Da's wel waar. Maar de rechter oordeelde dat ik, ondanks dat ik teveel gedronken had(was NIET dronken), ik rationeel had moeten nadenken en onder GEEN beding in die auto had moeten stappen.

quote:
Op woensdag 1 december 2004 08:51 schreef Mark het volgende:

[..]

Die ging op de verzekering van die auto. De verzekering keerde dat netjes uit, maar kwam dat uiteraard op mij verhalen.

Kosten : Fl 1800,-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_23718312
foto's al?
pi_23719524
Ze moeten je altijd de kans geven om eerst zelf de schade te herstellen. Met wat kabels en een tractor zet je die paal heus wel weer recht. Draai er eventueel een nieuwe lamp in en klaar ben je.

O, het gaat om een gevel, nog eenvoudiger lijkt me.
GIRO 800800
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:51:50 #137
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_23738404
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar als TS' moeder aangifte doet van joyriding, kan zij (een deel van) de kosten dan niet op haar verzekering verhalen?

Klopt. Dat is mogelijk maar ligt aan de verzekeraar, de verzekering en de voorwaarden. Sommige verzekeraars sluiten joy-riding door eigen kinderen of huisgenoten uit (omdat zij makkelijk bij de sleutels kunnen).

BrightEyes heeft trouwens wel een goed punt. Al haalt TS over 5 jaar alsnog zijn rijbewijs, dan blijft het daar bij. Autorijden zal hij niet aangezien geen enkele verzekeraar hem als klant zal willen hebben (behalve Realto). Bij zijn eerste aanvraag komt TS namelijk direct op de zwarte lijst terecht, aangezien zijn aanvraag geweigerd zal worden op basis van de standaard vragenlijst. Als je bij verzekeraar A geweigerd wordt, gebeurt dat vervolgens ook bij verzekeraar B.

Wat is de zwarte lijst?
Het systeem vertrouwelijke mededelingen en malusregistratie wordt ook wel de zwarte lijst genoemd. De lijst vermeldt personen die om een bepaalde reden een verzekering zijn geweigerd of opgezegd. Ook mensen met een ontzegging van de rijbevoegdheid staan vermeld. Tevens zijn de mensen die in de negatieve schadevrije jaren (maluspositie) beland zijn en wiens verzekering beëindigd/geschorst is opgenomen.

Het systeem wordt bijgehouden door Stichting Centraal Informatie Systeem voor in Nederland werkzame verzekeringsmaatschappijen (CIS). Alleen de verzekeraars (dus niet de tussenpersonen) kunnen een registratie doorvoeren of verwijderen. De verzekeraars raadplegen het systeem altijd voordat zij overgaan tot het afsluiten van een verzekering. Iemand die op de lijst voorkomt wordt zelden geaccepteerd.

Rialto Verzekeringen
Rialto Verzekeringen (voorheen Terminus) is opgericht om ervoor te zorgen dat u uw auto altijd kunt verzekeren. Aangezien zij andere acceptatienormen hanteren dan de reguliere verzekeraars kunnen zij verzwaarde en afwijkende risico's toch verzekeren. Ook wanneer u bijvoorbeeld negatieve schadevrije jaren heeft opgebouwd.

Bron: www.verzekeringssite.nl

Verzekeren van een auto in de toekomst blijft mogelijk maar ik heb de premie's van Rialto wel eens mogen aanschouwen....dat kan echt onbetaalbaar worden.
Een pauw is een kip die in bloei staat
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 16:59:59 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_23741330
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:51 schreef Hihat het volgende:

[..]

Klopt. Dat is mogelijk maar ligt aan de verzekeraar, de verzekering en de voorwaarden. Sommige verzekeraars sluiten joy-riding door eigen kinderen of huisgenoten uit (omdat zij makkelijk bij de sleutels kunnen).

BrightEyes heeft trouwens wel een goed punt. Al haalt TS over 5 jaar alsnog zijn rijbewijs, dan blijft het daar bij. Autorijden zal hij niet aangezien geen enkele verzekeraar hem als klant zal willen hebben (behalve Realto). Bij zijn eerste aanvraag komt TS namelijk direct op de zwarte lijst terecht, aangezien zijn aanvraag geweigerd zal worden op basis van de standaard vragenlijst. Als je bij verzekeraar A geweigerd wordt, gebeurt dat vervolgens ook bij verzekeraar B.

Wat is de zwarte lijst?
Het systeem vertrouwelijke mededelingen en malusregistratie wordt ook wel de zwarte lijst genoemd. De lijst vermeldt personen die om een bepaalde reden een verzekering zijn geweigerd of opgezegd. Ook mensen met een ontzegging van de rijbevoegdheid staan vermeld. Tevens zijn de mensen die in de negatieve schadevrije jaren (maluspositie) beland zijn en wiens verzekering beëindigd/geschorst is opgenomen.

Het systeem wordt bijgehouden door Stichting Centraal Informatie Systeem voor in Nederland werkzame verzekeringsmaatschappijen (CIS). Alleen de verzekeraars (dus niet de tussenpersonen) kunnen een registratie doorvoeren of verwijderen. De verzekeraars raadplegen het systeem altijd voordat zij overgaan tot het afsluiten van een verzekering. Iemand die op de lijst voorkomt wordt zelden geaccepteerd.

Rialto Verzekeringen
Rialto Verzekeringen (voorheen Terminus) is opgericht om ervoor te zorgen dat u uw auto altijd kunt verzekeren. Aangezien zij andere acceptatienormen hanteren dan de reguliere verzekeraars kunnen zij verzwaarde en afwijkende risico's toch verzekeren. Ook wanneer u bijvoorbeeld negatieve schadevrije jaren heeft opgebouwd.

Bron: www.verzekeringssite.nl

Verzekeren van een auto in de toekomst blijft mogelijk maar ik heb de premie's van Rialto wel eens mogen aanschouwen....dat kan echt onbetaalbaar worden.

5 jaar is echt vette bullshit... lees mijn post is

voor de rest heb je een aardig verhaal
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:03:26 #139
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_23745204
quote:
Tevens zijn de mensen die in de negatieve schadevrije jaren (maluspositie) beland zijn en wiens verzekering beëindigd/geschorst is opgenomen.

Dit is trouwens een naaiclausule. Je komt de eerste paar jaar dat je een autoverzekering op je naam hebt staan al bij 1 klein ongelukje in de negatieve schadevrije jaren. Er wordt niet gekeken naar de omstandigheden van het ongeluk.

Concreet: Als je dus een jaar je auto hebt, een fietser zonder licht bovenop je auto fietst waar je vervolgens voor aansprakelijk gesteld wordt en je niet zo heel lang daarna je auto verkoopt zit je behoorlijk klem.

Been there, done that
Vampire Romance O+
pi_31964777
En, hoe gaat het nu lycnix / Lucas?
Heb je je rijbewijs al of mag je daar nog niet aan beginnen...

[ Bericht 30% gewijzigd door ilona-scuderia op 04-11-2005 16:57:51 ]
pi_31964835
Ah joh zie het van de positieve kant: misschien ben je over 5 jaar wel dood
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:48:41 #142
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_31973563
Mocht dat 3/5 jaar inderdaad zo zijn, kun je dna niet je rijbewijs in Belgie of Duitsland halen?
pi_31973650
5 jaar hier, zal je inmiddels wel weten maar ik ben van mening dat ze zo'n jongetje als jouw het rijbewijs nooit meer moeten geven..
pi_31973771
En ik denk dat die al vast zit LOL
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:19:41 #145
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_31998832
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:51 schreef WesHell het volgende:
5 jaar hier, zal je inmiddels wel weten maar ik ben van mening dat ze zo'n jongetje als jouw het rijbewijs nooit meer moeten geven..
Want?

Voor dat ene stomme foutje?
pi_31999961
Wat een hoop overdreven reacties voor zo'n lullig foutje. Die 5 jaar geloof ik geen zak van.......een rechter zal het hele voorval zo'n beetje door de vingenrs zien vermoed ik (zeker als je nooit eerder gekke dingen hebt gedaan).

Een geldboete en voor de rest wat verzekeringswerk.
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
pi_32001296
het eerste jaar zit er al op hoor. Oud topic.
Some weasel took the cork out of my lunch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')