bedankt, nee het was miet mijn ouders huis.quote:Op zondag 28 november 2004 20:04 schreef Pony-Lover het volgende:
Zonder rijbewijs dronken rijden is volgens de wet een misdrijf, dat gaat dus duur worden, nog afgezien van de niet gedekte schade.
Heeft hij 5 jaar voor om over na te denken...als dat luktquote:Op zondag 28 november 2004 17:25 schreef gargamel het volgende:
Ik vraag me af of iemand dat wel beseft als die zich vooral druk maakt over wanneer hij zijn rijbewijs kan gaan halen. Ik zou zo iemand toch wel een preventieve ontzegging willen geven
quote:Op maandag 29 november 2004 10:32 schreef JPM01 het volgende:
je bent ziek als je met drank achter het stuur kruipt EN dan ook nog geen rijbewijs hebt
ik zou zonder rijbewijs nog niet achter het stuur van een gewone auto kruipen.
eerst lessen en examen doen.
van mij hoeven jou je rest van je leven geen rijbewijs te geven, je kunt er toch niet mee omgaan
![]()
Officiëel is de schade niet gedekt, hier om 2 redenen:quote:Op maandag 29 november 2004 10:36 schreef joshus_cat het volgende:
Zijn dit soort dingen wel gedekt door de verzekering? Ik meen me te herinneren van niet..
Ander vraagje: hoeveel schade is er eigenlijk aan dat huis? Foto's?![]()
En hoe heb je dat voorelkaargekregen?
Met 1.1 ben je niet zo bezopen dat je niet meer weet wat je doet, dus ik ga er niet vanuit dat iemand die zonder rijbewijs en met alcohol op, beseft wat hij heeft gedaan.quote:Op maandag 29 november 2004 10:37 schreef Copycat het volgende:
Ontzettende stomme actie natuurlijk met verregaande gevolgen, maar eenmaal ontnuchterd zul je dat zelf hopelijk ook wel beseffen.
Dus de schade aan het huis valt wel mee. Ik hoop dat de straf niet meevalt.quote:veel schade aan huis en auto. mee gegaan naar bureau, procesverbaal gemaakt, geblazen en mocht weer naar huis. ong 1000 euro schade aan(leegstaand) huis
Dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. De een kan wat meer hebben dan de ander, en aangezien TS nog midden in de groei zitquote:Op maandag 29 november 2004 10:42 schreef Kreator het volgende:
Met 1.1 ben je niet zo bezopen dat je niet meer weet wat je doet, dus ik ga er niet vanuit dat iemand die zonder rijbewijs en met alcohol op, beseft wat hij heeft gedaan.
Reken er maar niet op dat de verzekering dekt...quote:Op maandag 29 november 2004 10:38 schreef daReaper het volgende:
[..]
Officiëel is de schade niet gedekt, hier om 2 redenen:
1) Hij rijdt met een te hoog promillage
2) Hij rijdt zonder rijbewijs
Maar als hij héél erg geluk heeft, en een hele goede verzekeraar, willen ze misschíén nog wel wat dekken...
+ de schade aan de auto.quote:Op maandag 29 november 2004 10:44 schreef Kreator het volgende:
Dit zegt TS in een ander topic:
[..]
Dus de schade aan het huis valt wel mee. Ik hoop dat de straf niet meevalt.
agreequote:Op maandag 29 november 2004 10:32 schreef JPM01 het volgende:
je bent ziek als je met drank achter het stuur kruipt EN dan ook nog geen rijbewijs hebt
ik zou zonder rijbewijs nog niet achter het stuur van een gewone auto kruipen.
eerst lessen en examen doen.
van mij hoeven jou je rest van je leven geen rijbewijs te geven, je kunt er toch niet mee omgaan
![]()
...de moordenaar op theo van gogh maakte ook een (inschattings)foutje. Betekent niet dat het dan maar goed is hè?quote:Op maandag 29 november 2004 11:37 schreef Jyrun het volgende:
maar ieder mens maakt fouten in zijn leven, niet?
Dit is geen fout... Een normaal denkend mens doet zoiets niet.quote:Op maandag 29 november 2004 11:37 schreef Jyrun het volgende:
ik vind het ook maar dom en puberaal, maar ieder mens maakt fouten in zijn leven, niet?
Tuurlijk wel, gothics doen niets fout. De TS wel.quote:Op maandag 29 november 2004 13:07 schreef Baklap het volgende:
Beetje matig om de TS alle kutheid toe te wensen. Dat is net zo triest als een doodsverwensing.
Hij stelt een paar vragen, en opent dit niet om afgezeken te worden. Want dat wordt hij waarschijnlijk thuis al genoeg.
Als je gothics afzeikt in een b&h topic zijn de mensjes van Fok! daar ook niet zo blij mee. Maar dit blijkt dus allemaal weer te kunnen.
Ik denk dat hij dat zelf wel weet. Hij komt hier niet een topic openen om de blits uit te hangen maar om vragen te stellen. Je kunt wel zeggen dat je het afkeurt, maar om nu een heel topic vol te proppen met uitlacherij en te vertellen hoe dom de TS is, schiet hij niets mee op.quote:Op maandag 29 november 2004 13:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gothics doen niets fout. De TS wel.
En is het echt zo erg om hiervoor afgezeken te worden? Dan weet hij in ieder geval wat voor een complete idioot is geweest en weet hij zeker hoe er op dit moment tegenover hem gekeken wordt.
10.000 euro zal niet het enige zijn, maar daar had je geloof ik al erg in. Ik denk niet dat je op verzekeringshulp hoeft te rekenen in dit geval. En joyriden wordt het geloof ik toch al.quote:Op maandag 29 november 2004 13:14 schreef lycnix het volgende:
Ik ben vandaag naar het huis gegaan en er stond al een aannemer. de fundering is ook beschadigd. en toch wat meer schade dan verwacht... volgens hem loopt de schade aan het huis tegen de 10000 euro..
Ik ben inderdaad in een hel beland nadat dit is gebeurd.. veel gezeik gehad van ouders.. jaaa terecht... En ben ongelovelijk stom bezig geweest.
weet iemand nog wat het zou beteken als mijn moeder aangifte doet van joyriden? heeft dat verschil met verzekering? Welke mogelijkheden heb ik om te betalen als ik zelf geen geld heb en mijn ouders niets willen voorschieten? hoelang duurt het meestal voordat je moet voorkomen?
Bedankt, lucas
Dat zou nog wel eens aan de voorzichtige kant kunnen zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 13:14 schreef lycnix het volgende:
Ik ben vandaag naar het huis gegaan en er stond al een aannemer. de fundering is ook beschadigd. en toch wat meer schade dan verwacht... volgens hem loopt de schade aan het huis tegen de 10000 euro..
edit, kappen of je zegt iets zinnigs of je zegt niets.quote:Op maandag 29 november 2004 13:18 schreef Ronald1903 het volgende:
Figuren als TS moeten nooit, maar dan ook nooit, hun rijbewijs kunnen halen.
18 jaar met drank achter het stuur en een ongeluk veroorzaken met veel schade getuigt al van het verantwoordelijkheidsgevoel van TS.
Maar als TS' moeder aangifte doet van joyriding, kan zij (een deel van) de kosten dan niet op haar verzekering verhalen?quote:Op maandag 29 november 2004 13:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik denk niet dat je op verzekeringshulp hoeft te rekenen in dit geval. En joyriden wordt het geloof ik toch al.
Ja, neem het even voor 'm op.quote:Op maandag 29 november 2004 13:19 schreef Baklap het volgende:
[..]
edit
quote:Op maandag 29 november 2004 13:22 schreef Ronald1903 het volgende:
[..]
Ja, neem het even voor 'm op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |