Ik ben boeddhist, die mogen niet naar andere godsdiensten kijkenquote:Op maandag 29 november 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews
SCH, ga je nog naar de thema-avond Hoezo Jihad kijken of heb je ook een hekel aan Prem Radahupseflups?
Oude smoes hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 20:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Franky morgen als z'n vriendin niet wil: "Maar wil je m'n nieuwe bed niet testen dan?"
Super.quote:Op maandag 29 november 2004 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
* SCH gaat vrijdag naar VVV vs. Heracles.
Daar zullen ze in Venlo blij mee zijn!quote:Op maandag 29 november 2004 20:32 schreef SCH het volgende:
De Koel staat in mijn top 3![]()
Ik ben ereburgerquote:Op maandag 29 november 2004 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Daar zullen ze in Venlo blij mee zijn!
Op z'n Cantona'squote:Op maandag 29 november 2004 20:43 schreef golfer het volgende:
Zo, anderhalf uur flink even aanpezen, maar het grootste deel van de huisraad van Bluezz staat op straat, klaar om morgen mee te worden genomen door het grofvuil.
1 bank paste niet door het trapgat, dus die hebben we met een paar flinke gerichte karatetrappen vakkundig gesloopt.
Is er nog wat over? Valt er nog wat te halen? Ben nog op zoek naar een frituurpan en een bank.quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef golfer het volgende:
Whoehaha, de helft van de huisraad op straat is al weg intussen.
Busjes vol komen de 'morgensterren' hier langs, zelfs een ouwe zwerver op een fiets haalde het een en ander weg.
Ik had vorig jaar ook zo'n bankquote:Op maandag 29 november 2004 20:43 schreef golfer het volgende:
1 bank paste niet door het trapgat, dus die hebben we met een paar flinke gerichte karatetrappen vakkundig gesloopt.
en dag later stond er een bericht in de krant over een ongeluk van een fietser die geen rem hadquote:Op maandag 29 november 2004 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook zo'n bank
Dacht dat ding nog even voordat ik naar mijn werk ging in mijn eentje naar beneden te krijgen. Het is me gelukt, maar handig was het niet
En het grootste deel van het grofvuil is inderdaad al weg voor de vuilophaal komt. Ik had drie fietswrakken neergezet b.v. Die waren binnen een half uur weg. Een meneer vroeg nog vriendelijk aan mij of ik die fiets wegdeed. Ik heb hem er wel even verteld dat de rem het niet deed. Vond hij geen probleem.
Had ie een baard en liep ie met puntmuts op in een jurk ?quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef golfer het volgende:
Whoehaha, de helft van de huisraad op straat is al weg intussen.
Busjes vol komen de 'morgensterren' hier langs, zelfs een ouwe zwerver op een fiets haalde het een en ander weg.
Nee, hij was kortgeknipt, vrij corpulent en had een bril op en noemde zich Jaap.quote:Op maandag 29 november 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
Had ie een baard en liep ie met puntmuts op in een jurk ?
LOL.quote:Op maandag 29 november 2004 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dag later stond er een bericht in de krant over een ongeluk van een fietser die geen rem had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |