ORGYquote:Op zondag 5 december 2004 22:00 schreef ch0c0 het volgende:
Sinds van de week weet ik dat Groove Armada een nieuw bandje is, volgens mijn collega's..
Dat mensen niet weten wie (hed) P.E., Kidney Thieves of Orgy zijn is al tot daar aan toe...
Orgy is ook erg hip ja..quote:Op zondag 5 december 2004 22:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ORGY!!! Mijn favo band na Deadsy .. met Deadsy eigenlijk, kan niet kiezen
En (hed) PE kennen best veel mensen in mijn omgeving![]()
Sterven na doodquote:Op zondag 5 december 2004 23:58 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Orgy dat is toch Nu Metal? Die muziekstroming die al 10000 keer op sterven na dood verklaard is?
mijn favoriete programmaquote:Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Alles uit de ambienthoek. Luister maar eens op zondagavond tussen 22:00 en 24:00 uur naar Kinkfm, programma X-rated. Nu draaien ze de bloedstollende muziek van Blood Box. Kan me niet voorstellen dat iemand dat hier kent...
nee dat niet, helemaal vergetenquote:Op maandag 6 december 2004 09:32 schreef Takje het volgende:
Heb je ook verzoekjes ingediend Bartrid?
Da's een klassieker!quote:Op zondag 5 december 2004 21:30 schreef lucida het volgende:
The Tubes met het nummer White Punks On Dope
Prachtige plaat. Stond # 8 in mijn jaarlijstje van 2001.quote:Op zondag 5 december 2004 21:39 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Niets mis met Anathema. A Fine Day to Exit is zelfs één van m'n favorieten.
Ik was te laat, maar Takjes verzoekje is inderdaad gedraaid! wat had je ook al weer Tak? Iets van coil?quote:Op maandag 6 december 2004 10:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
nee dat niet, helemaal vergeten![]()
Jij wel?
Zitten veel bekende bands tussen hoor, in het alternatieve circuit tenminste (maar dat is dus inclusief het massale Lowlands, waar o.a. Jaya The Cat, Reel Big Fish en Flogging Molly gespeeld hebben), terwijl Alien Ant Farm zelfs een hitgroep is. Ook After Forever heeft een hitje gehad en is bovendien een van de bekendste gothicformaties van NL. En wat Kings Of Leon betreft: daar ga ik zo naar toe in Paradiso - en ik ben niet de enige; het is helemaal uitverkocht.quote:Op maandag 6 december 2004 18:50 schreef Siem83 het volgende:
uh nou heb wel een paar bandjes die niet echt heel erg bekend zijn bij iedereen maar ik vind deze erg fijn.
Capdown
Sublime
Jaya the Cat
Reel Big Fish
Flogging Molly
After Forever
Alien ant Farm
Asian Dub Foundation
Yahel
Astral Projection
Kings of leon
Koxbox
Dat is eigenlijk wel een beetje de minder bekendste mziek die ik heb
M.v.gr. siem
Ik had Nature and Organisation met Bloodstreamruns aangevraagd. Wist wel dat ze die gingen draaienquote:Op maandag 6 december 2004 10:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
nee dat niet, helemaal vergeten![]()
Jij wel?
Heb ik ook een (mini-)CD'tje van. On-Nederlands goed eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2004 18:12 schreef sjun het volgende:
Ik ben weg van Whistler Courbois Whistler, instrumentele hardrock/rock met oosterse melodielijnen. De band bestaat helaas al niet meer.
Barend Courbois basgitaar
Cyril Whistler gitaar, sitar, viool
Jusso Whistler drums
Barend Courbois heeft nog even bij Tamas Szekeres gebast.
Dat lijkt me niet neequote:Op dinsdag 7 december 2004 01:03 schreef heiden6 het volgende:
"Pearl Jam, ja de naam klinkt wel bekend." is voor mij een sein dat ik met die persoon niet over muziek moet praten.
Godspeed You! Black Emperor is redelijk bekend. Ik vind het geweldige muziek trouwens.quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:49 schreef cemeteryslut het volgende:
- Godspeed your black emperor (psychedelic)
GYBE! is postrock en heel bekend.quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:49 schreef cemeteryslut het volgende:
voor de mensen die al begonnen over apoptygma berzerk en Clan of Xymox:
Switchblade Symphony
zéér ondergewaarderde band... zonde.
en natuurlijk
- Godspeed your black emperor (psychedelic)
- people's republican of europe (industrial)
- fields of the Nephilim (electro)
- five years later (emo)
- letzte instanz (klassiek meets metal meets rap)
Wat is dit? Kies de onbekende? Moeilijk, ken ze allemaal. Ik gok op Thrice.quote:Op maandag 6 december 2004 22:06 schreef Cappadaan het volgende:
The Juliana Theory
The Get Up Kids
SenseField
Thrice
Thursday
Texas is the Reason
Calexico
Oceansize
Mars Volta
Wat is dit? Een poging om stoer te doen omdat je obscure poepbandjes kent? Jij bent gaaf.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wat is dit? Kies de onbekende? Moeilijk, ken ze allemaal. Ik gok op Thrice.![]()
Ach kijk, we hebben de laatste fan gevonden.quote:
Die lijst bevat geen enkel obscuur poepbandjequote:Op woensdag 8 december 2004 02:04 schreef search64 het volgende:
[..]
Wat is dit? Een poging om stoer te doen omdat je obscure poepbandjes kent? Jij bent gaaf.
Dát is een obscuur poepbandjequote:Op woensdag 8 december 2004 03:11 schreef Dimas het volgende:
Iemand ooit gehoord van Anaal Nathrakh? Snoeiharde metal uit de UK
Ok, niet echt obscuur dan.quote:Op woensdag 8 december 2004 03:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Die lijst bevat geen enkel obscuur poepbandje
Als je erbij zegt dat hun zanger in het gevang zit wegens doodslag van actrice Marie Trintignant, dan gaat ze misschien wel een lichtje opquote:Op woensdag 8 december 2004 06:15 schreef _o_ het volgende:
Noir Désir, gewoon Franstalige pop, leuke sound eigenlijk, best bekend ook, maar niemand in mijn omgeving kent ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |