Dat lijkt me niet neequote:Op dinsdag 7 december 2004 01:03 schreef heiden6 het volgende:
"Pearl Jam, ja de naam klinkt wel bekend." is voor mij een sein dat ik met die persoon niet over muziek moet praten.
Godspeed You! Black Emperor is redelijk bekend. Ik vind het geweldige muziek trouwens.quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:49 schreef cemeteryslut het volgende:
- Godspeed your black emperor (psychedelic)
GYBE! is postrock en heel bekend.quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:49 schreef cemeteryslut het volgende:
voor de mensen die al begonnen over apoptygma berzerk en Clan of Xymox:
Switchblade Symphony
zéér ondergewaarderde band... zonde.
en natuurlijk
- Godspeed your black emperor (psychedelic)
- people's republican of europe (industrial)
- fields of the Nephilim (electro)
- five years later (emo)
- letzte instanz (klassiek meets metal meets rap)
Wat is dit? Kies de onbekende? Moeilijk, ken ze allemaal. Ik gok op Thrice.quote:Op maandag 6 december 2004 22:06 schreef Cappadaan het volgende:
The Juliana Theory
The Get Up Kids
SenseField
Thrice
Thursday
Texas is the Reason
Calexico
Oceansize
Mars Volta
Wat is dit? Een poging om stoer te doen omdat je obscure poepbandjes kent? Jij bent gaaf.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wat is dit? Kies de onbekende? Moeilijk, ken ze allemaal. Ik gok op Thrice.![]()
Ach kijk, we hebben de laatste fan gevonden.quote:
Die lijst bevat geen enkel obscuur poepbandjequote:Op woensdag 8 december 2004 02:04 schreef search64 het volgende:
[..]
Wat is dit? Een poging om stoer te doen omdat je obscure poepbandjes kent? Jij bent gaaf.
Dát is een obscuur poepbandjequote:Op woensdag 8 december 2004 03:11 schreef Dimas het volgende:
Iemand ooit gehoord van Anaal Nathrakh? Snoeiharde metal uit de UK
Ok, niet echt obscuur dan.quote:Op woensdag 8 december 2004 03:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Die lijst bevat geen enkel obscuur poepbandje
Als je erbij zegt dat hun zanger in het gevang zit wegens doodslag van actrice Marie Trintignant, dan gaat ze misschien wel een lichtje opquote:Op woensdag 8 december 2004 06:15 schreef _o_ het volgende:
Noir Désir, gewoon Franstalige pop, leuke sound eigenlijk, best bekend ook, maar niemand in mijn omgeving kent ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |