quote:Op donderdag 2 december 2004 17:10 schreef Kuukske het volgende:
Deadsy is in mijn omgeving een band die niet veel mensen kennen. In de VS wel redelijk bekend thoo geloof ik. De zanger is de zoon van Cher
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:38 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Hehe, Roger Whittaker, dat luisterde mijn vader vroeger dag en nacht.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Melissa en haar band hebben zelfs een paar MTV-hitjes gehad in het afgelopen jaar. Ik heb Followed the waves, Taste you en (ik meen) Real a lie tenminste vaak genoeg voorbij zien komen.
Het optreden in de Melkweg was zo goed als uitverkocht. Da's toch bijna 1000 man die wisten waar ze naar toe gingen ipv op goed geluk brak een tent in te banjerenquote:Op vrijdag 3 december 2004 13:45 schreef GLO het volgende:
En op Lowlands stonden ze in een volgepakte Alpha-tent. Da's toch iig zo'n 10.000 medelanders die ze kennen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het optreden in de Melkweg was zo goed als uitverkocht. Da's toch bijna 1000 man die wisten waar ze naar toe gingen ipv op goed geluk brak een tent in te banjeren.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:15 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Wie kent bohemian like you nou niet? Vodafone-reclame..?
on topic: Salad. (Is inmiddels ook al lang uit elkaar, en cd nauwelijks meer te krijgen.)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:03 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die zelfs nog nooit van Jimi Hendrix of Miles Davis gehoord hebben, terwijl dat toch geen onbekende artiesten zijn.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef umberrella het volgende:
ik ken geen mensen die de bands Entwine, Beseech en Sentenced kennen...
ook als ik sonata arctica zeg... blijft het vaak stil aan de ander kant....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef umberrella het volgende:
ik ken geen mensen die de bands Entwine, Beseech en Sentenced kennen...
ook als ik sonata arctica zeg... blijft het vaak stil aan de ander kant....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:16 schreef Stratagem het volgende:
[..]
Hehe. Die laatste drie staan wel hoog in mijn favorietenlijstje. De laatste zelfs bovenaan
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:56 schreef Credence het volgende:
Zijn er fokkers (behalve Stratagem) die Mercenary kennen?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:45 schreef GLO het volgende:
[..]
En op Lowlands stonden ze in een volgepakte Alpha-tent. Da's toch iig zo'n 10.000 medelanders die ze kennen...
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
The Ark! Jij bent serieus de eerste die ik tegenkom die het ook kent! Ik vind ze echt geniaal, alles wat ze maken.
Ik weet haast zeker dat hier niemand Frou Frou kent.Wedden?
Tijd dat je je meer in Gothic sferen begeeft. Apoptyma Berzerk gaat daar al wat já-ren mee...quote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Tekno het volgende:
Pas geleden ontdekt, en er helemaal weg van: Apoptygma Berzerk - Until the end of the world.
Ik vind het supermooie muziek, techno, met een beetje gothic achtige, industrial invloeden, soms vrolijk, soms heel droevig.
Jij weer wel, ik had het kunnen radenquote:Op vrijdag 3 december 2004 19:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
The Ark! Jij bent serieus de eerste die ik tegenkom die het ook kent! Ik vind ze echt geniaal, alles wat ze maken.
Textures is de metal ontdekking van 2004, die kent ieder oplettend persoon wel...quote:Op zondag 5 december 2004 18:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Textures
Boards Of Canada
Meshuggah
Tesseract
Ik vind de zanger zo sexy.quote:Op zondag 5 december 2004 18:15 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Jij weer wel, ik had het kunnen raden
Minnie Rippertonquote:Op vrijdag 3 december 2004 13:38 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Hehe, Roger Whittaker, dat luisterde mijn vader vroeger dag en nacht.
Pussycatquote:Op zondag 5 december 2004 19:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vind de zanger zo sexy.
Ik val op fags...![]()
Volgens mij is Frou Frou best bekend. Zeker nu 'Let Go' op de soundtrack van Garden State staat.quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik weet haast zeker dat hier niemand Frou Frou kent.Wedden?
Boards of Canada is zo fijnquote:Op zondag 5 december 2004 18:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Textures
Boards Of Canada
Meshuggah
Tesseract
Ze hebben hun cd nooit uitgebracht in Nederland.quote:Op zondag 5 december 2004 20:05 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
[..]
Volgens mij is Frou Frou best bekend. Zeker nu 'Let Go' op de soundtrack van Garden State staat..
Het probleem is dus dat er ongelooflijk veel niet oplettende personen zijnquote:Op zondag 5 december 2004 19:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Textures is de metal ontdekking van 2004, die kent ieder oplettend persoon wel...
Niets mis met Anathema. A Fine Day to Exit is zelfs één van m'n favorieten.quote:Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef gr8w8 het volgende:
Matchbox 20 zegt mij wel wat.
Anathema si ook erg onbekend. En als ze het al kennen is dat alleen door het redelijk duistere doommetal (of hoe je het ook wilt noemen) en niet meer van de huidige platen (A fine day to exit en A natural disaster, die hiervoor zat is ook erg goed trouwens even de naam kwijt.) en rennen ze bijna gillend weg...
Helemaal mee eensquote:Op zondag 5 december 2004 21:39 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Niets mis met Anathema. A Fine Day to Exit is zelfs één van m'n favorieten.
Leuk, kidneythieves!quote:Op zondag 5 december 2004 22:00 schreef ch0c0 het volgende:
Sinds van de week weet ik dat Groove Armada een nieuw bandje is, volgens mijn collega's..
Dat mensen niet weten wie (hed) P.E., Kidney Thieves of Orgy zijn is al tot daar aan toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |