quote:Op zondag 28 november 2004 17:35 schreef caradoc het volgende:
[..]
Zelf vind ik deze ook erg mooi van hem:
1.) Daniel Lemma - Anything can happen ( bekend van de reclame van de hartstichting )
2.) Daniel Lemma - Red Lamp
3.) Daniel Lemma - Cordelia
4.) Daniel Lemma - Run tell john
Mwah, iedereen kent Time of the season en She's not there wel (die laatste waarschijnlijk eerder door Santana). Meer dan dat is inderdaad een uitzondering (en ja, Billy, ik ga Oracle en Odyssey nog luisterenquote:
quote:Op zondag 28 november 2004 17:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
iedereen die een beetje thuis is in de gothic zal die band heus wel kennen
quote:Op zondag 28 november 2004 19:24 schreef Kassaa het volgende:
Alles van Chopin, iedereen loopt dan te schreeuwen dat klassieke muziek saai is :|
quote:Op maandag 29 november 2004 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Old Blind Dogs erg goed, maar in elk folk topic wat ik hier gezien heb, kent niemand deze Schotse sensatie.
Hetzelfde geldt voor Celtas Cortos. Op Yvonne na kent niemand hen hier geloof ik.
Of Lordian Guard.
Of Gods Tower.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:09 schreef Berkery het volgende:
Clutch
Een aanrader voor liefhebbers van Helmet, de oude Tool, maar ook stonerrockers. Al heeft de bio het over "elements of funk, Led Zeppelin and metal with vocals inspired by Faith No More".
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Goed, iets bekender hier in nederland; Rapalje?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:46 schreef Grobbel het volgende:
En Marcos Valle ken ik ook wel... Wel aardig, maar niet echt aardverschuivend of zo. Beetje van het type tijdloze muzak dat je aan iedereen wel kan slijten.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:36 schreef zwareshag het volgende:
Kent iemand de band Zen? Stonden in '69 op nr 1 met "Hair" uit de gelijknamige film. Heb me heeel lang geleden eens laten vertellen dat deze band uit Nederland komt/kwam maar ik weet niet of ik me het goed herinner. Weet iemand iets meer over deze band? Binnenkort ga ik iig een cd van hun kopen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ken ik van de Elf Fantasy Fair![]()
Omnia ook, toffe muziek allebei
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Zat laatsts naar een dvd van AC/DC te kijken met de gedachte "Ik ben een paar jaar te laat geboren"
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:11 schreef zwareshag het volgende:
Ik heb nu van iemand een CD geleend van The Mars Volta. Echt heerlijke muziek maar ik had er nog nooit van gehoord.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hey gaaf, iemand die ze kent.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:36 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
Sentenced uit Finland, www.sentenced.org
Download -> Videos -> "Killing Me Killing You", ken niet zoveel nummers van de band maar dit is toch wel DE clip voor het komende jaargetijde![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Zie hier voor bio + discografie
Overigens is Hair van origine een musical en daar kwam de versie van Zen (een nederpopklassieker trouwens) dan ook vandaan. De verfilming dateert van tien jaar later.
het is een band uit de jaren 70; Greg Allman was een verloofde van Cher en de vader van 1 van haar kinderen, ze hebben een uitvoering van"stormy monday', er is op Google wel wat te vinden over deze band .quote:Op woensdag 1 december 2004 19:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Allman Brothers Blues Band is dan ook wel zo obscuur dat Google hem onder die naam niet kent.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:21 schreef lot3 het volgende:
[..]
het is een band uit de jaren 70; Greg Allman was een verloofde van Cher en de vader van 1 van haar kinderen, ze hebben een uitvoering van"stormy monday', er is op Google wel wat te vinden over deze band .
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:21 schreef lot3 het volgende:
[..]
het is een band uit de jaren 70; Greg Allman was een verloofde van Cher en de vader van 1 van haar kinderen, ze hebben een uitvoering van"stormy monday', er is op Google wel wat te vinden over deze band .
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:30 schreef GLO het volgende:
[..]Dat weet Litpho ook wel. Hij stak zijn tong uit omdat ze de Allman Brothers Band heten en niet Allman Brothers Blues Band. Of gewoon de Allman Bros., zoals iedereen (nou ja, iedereen
) ze beter kent.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:03 schreef Bombie het volgende:
Mensen die bekend zijn met A.J. Croce zijn er ook niet al teveel, volgens mij.
Vooral zijn eerste album is erg goed.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |