Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Kent iemand deze band? Het is een soort mengeling van vrolijke rock, dance en electronisch, met als resultaat heel erg drukke vrolijke nummers. Ik vind het zelf echt geweldig, vooral de nummers Disko Fleshpot en Lucifer's Flowers. Nog meer fans?
Jazeker ken ik die! Begin jaren negentig hadden ze een paar strakke nummers zoals "cooler than jesus" Ze hoorden toen tot de "electronic body music" scene
yep, heb 1 album van ze I see good spirits and I see bad spirits en cooler than jesus op de wax trax black box. Vind ze niet echt EBM maar meer industrial maar da's genre gezeik Ze hebben net een dvd uit: http://www.rykodisc.com/101204.asp
Dat van die genres is waar, tegenwoordig moet alles in een hokje worden geplaatst Maar dat van die DVD ga ik ff bekijken wist ik nog niet, ben benieuwd