5 van de 7 die je noemt ken ik, dankzij jou.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:58 schreef Stratagem het volgende:
Echt veel veel durf ik idd ook niet te noemen, maar 'n poging:
XP8
Ben Folds (van hem ken ik 1 nummer, geweldig)
Darkwell
MC Lars (geniaalheid)
Virgin Black
Throes of Dawn
Sopor Aeternus (toch wel wat bekender, denk ik)
Parel, okay, maar jazz? Voor je het weet gaan mensen Norah Jones nog jazz noemen als je niet uitkijktquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:01 schreef politrix het volgende:
a girl called eddy
- nog zo'n parel van de hedendaagse jazz
Sorry!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:05 schreef Credence het volgende:
En The Lone Night Rider klinkt niet erg slecht. Goed misschien zelfsWaarom heb je me nooit verteld dat dit bestond?
Wel heel goed, maar (dacht ik) niet zo onbekendquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:58 schreef D-FENS het volgende:
Ozric Tentacles anyone?
Zat laatsts naar een dvd van AC/DC te kijken met de gedachte "Ik ben een paar jaar te laat geboren"quote:Op woensdag 1 december 2004 08:57 schreef DuranK het volgende:
Ook leuk als je 17 bent en van muziek uit jaren 70 houdt. Je moet mensen gewoon vertellen wat AC/DC is bijvoorbeeld![]()
Daarvan hingeen paar maandjes terug in een etalage in Antwerpen gigantische reclamequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:30 schreef komrad het volgende:
El tattoo del tigre
Daar heb ik wel het een en ander van:quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:37 schreef Patjeh het volgende:
Ash
Goede zaak, ooit live gehoordquote:Op woensdag 1 december 2004 09:34 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daarvan hingeen paar maandjes terug in een etalage in Antwerpen gigantische reclame
Uit dit rijtje ken ik alleen Lettuce en Indeepquote:Op woensdag 1 december 2004 09:18 schreef mymoodfentje het volgende:
Rijtje namen
kan geloof ik nog wel een tijdje doorgaan
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:18 schreef mymoodfentje het volgende:
steely dan
donald fagen
allman brothers blues band
extreme
als 19 jarige zie merk ik dat er niet veel van mijn leeftijd zien die die kennenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
"...niemand ooit kent?"
De Allman Brothers Blues Band is dan ook wel zo obscuur dat Google hem onder die naam niet kentquote:Op woensdag 1 december 2004 16:52 schreef Berkery het volgende:
"...niemand ooit kent?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |