North Dakota & South Dakota?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:49 schreef innepin het volgende:
En Auticia en dakota staan er twee keer in.
Ik wist dat dit zou komenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:32 schreef thaleia het volgende:
Gaat het nu dan eindelijk wel over mooie vrouwen, of nog steeds over:
- zestienjarige pubermeisjes
- door de juiste belichting en camerastandpunten opgepoetste middelmatigheid
- bij heel hoge uitzondering heel af en toe eens een mooie vrouw (waarbij k_i_m en Barb zelfs nog steeds niet genoemd zijn)
?
Voorlopig zou ik zeggen: gewoon twaalf maanden Jory
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:40 schreef PeRi het volgende:
ik stem op Blessed, Brennie, BloodyLotte, Together-Alone, Dakota, Autica, Scandalous, SEMTEX. En op Ripley, Inso, Meentje en nog veel meer waar ik niet op kan komen.
Nee daar staat geen Skaai tussen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:42 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:46 schreef MadDorito het volgende:
[..]
Nee daar staat geen Skaai tussen.
Voel je je gepasseerd?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:49 schreef innepin het volgende:
Ik was ook genomineerd
Qyroz, dát was 'er. Hubbahubba.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:39 schreef Croupouque het volgende:
(...) eentje waar ik de naam niet meer van weet(...)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:39 schreef Croupouque het volgende:
Insomaniac, Scandalous, Bloodylotte, Innepin, AudreyHepburn, eentje waar ik de naam niet meer van weet, Honingdropje, Gekke_sandra, Hellkitty, en dat éne voor mij nog onbekende allermooiste meisje dat te verlegen is om foto's van zichzelf te tonen. Over de exacte volgorde denk ik nog even na, dat duurt bij mij nou eenmaal iets langer dan gemiddeld.
Precies, yvonne is er ook al uitgehaald!quote:Op zondag 28 november 2004 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Er staan weinig echte vrouwen in, MUUS.
25 + wordt geboycot door romdomdom.quote:Op zondag 28 november 2004 02:42 schreef Renmaestro het volgende:
Waarom staat yvonne er niet meer in?
Jawel hoor, pea4fun staat er ook in en die is toch echt oudquote:Op zondag 28 november 2004 02:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
25 + wordt geboycot door romdomdom.
Precies.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:49 schreef innepin het volgende:
Ik was ook genomineerd
Wat vals! Niet klikken hoor, dan stem je direct in een of andere poll.quote:Op zondag 28 november 2004 11:53 schreef Bupatih het volgende:
-link weg-
Nietes!! Wil niemand mijn gebruinde, geprononceerde lichaam zien!!quote:Op zondag 28 november 2004 11:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat vals! Niet klikken hoor, dan stem je direct in een of andere poll.
quote:Op zondag 28 november 2004 12:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Buuupaaaaa! Doe es nietHaal die link es weg.
Nee hoor. Er was trouwens wel op me gestemd in de vorige poll. Dat geeft verder niet. Ik begin gewoon m'n eigen hoofd moe te worden. Ja, dat klinkt stom, maar daar heb ik wel eens last van. Bijvoorbeeld als ik teveel foto's van mezelf heb gezien.quote:Op zondag 28 november 2004 12:17 schreef rompompom het volgende:
Gewoon jaloers omdat er nog niet op je gestemd is![]()
Omdat je een man bent?quote:Op zondag 28 november 2004 13:51 schreef hallo_mensen het volgende:
waarom sta ik er neit tussen ?![]()
Dan zou hij niet de enige man zijn die er tussen staatquote:Op zondag 28 november 2004 15:50 schreef Toeps het volgende:
Omdat je een man bent?![]()
Vroeg jij niet in een van de vorige topics zelf of je mee mocht doen?quote:Op zondag 28 november 2004 15:50 schreef Blessed het volgende:
[..]
Nee hoor. Er was trouwens wel op me gestemd in de vorige poll. Dat geeft verder niet. Ik begin gewoon m'n eigen hoofd moe te worden. Ja, dat klinkt stom, maar daar heb ik wel eens last van. Bijvoorbeeld als ik teveel foto's van mezelf heb gezien.
Ja. But I've had a change of heart.quote:Op zondag 28 november 2004 20:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Vroeg jij niet in een van de vorige topics zelf of je mee mocht doen?
Innepinquote:Op zondag 28 november 2004 21:00 schreef SexyRomeo het volgende:
Yoo, ik denk nog even goed na over mijn stem weetje. Ik begrijp dat mijn stem de doorslaggevende factor is aangezien yours trulyyyy hier dé Sexy-kenner van FOK! is, aaight? Ya dig? En daar heb ik tijd voor nodig, y'all. C U Soon.
Die leuke lady maakt inderdaad een kans.quote:Op zondag 28 november 2004 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Innepin
nou ja johquote:Op zondag 28 november 2004 02:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Riann heeft gewoon een geweldig lieve lachquote:Op zondag 28 november 2004 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
wat vinden jullie leuk aan Riann ?
Of twee.quote:Op zondag 28 november 2004 21:15 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Die leuke lady maakt inderdaad een kans.
En een geweldig gewicht.quote:Op zondag 28 november 2004 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Riann heeft gewoon een geweldig lieve lach
Fijn dat je mij nu beledigt want Riann is inmiddels lichter dan ik ben. Jij weer.quote:Op zondag 28 november 2004 23:55 schreef QyRoZ het volgende:
En een geweldig gewicht.
Eg nie! Nou ja. Jij bent way leuker dan Riann.quote:Op zondag 28 november 2004 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat je mij nu beledigt want Riann is inmiddels lichter dan ik ben. Jij weer.
Poeh hee.... gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 29 november 2004 10:34 schreef So_Addictive het volgende:
Wauw genomineerd
Dan delete mij ook maar van het lijstje! >25 haal ik niet meerquote:Op zondag 28 november 2004 02:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
hehehe gaan we weer he.. Helemaal met je eens. De helft van deze genomineerde zijn in mijn ogen meisjes.quote:Op maandag 29 november 2004 11:14 schreef MarMar het volgende:
lol 25+ geboycot en dan hebben we het over "vrouwen"?
volgens mij begint echt vrouw zijn pas rond de 25
quote:Op maandag 29 november 2004 11:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehe gaan we weer he.. Helemaal met je eens. De helft van deze genomineerde zijn in mijn ogen meisjes.Misschien kan het gesplitst worden in een meisjes en vrouwen kalender
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 29 november 2004 10:34 schreef So_Addictive het volgende:
Wauw genomineerd
Tis maar goed dat ik geen 16 ben danquote:Op maandag 29 november 2004 13:19 schreef MarMar het volgende:
weet je
vrouwen van 16 he
DIE BESTAAN NIET
Doe niet zo frust ofzo!quote:Op maandag 29 november 2004 13:19 schreef MarMar het volgende:
weet je
vrouwen van 16 he
DIE BESTAAN NIET
zoet?quote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef MUUS het volgende:
Popcorn anyone?
Ik voelde het aankomenquote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef MUUS het volgende:
Popcorn anyone?
Je hapt wel netjes terugquote:Op maandag 29 november 2004 13:26 schreef MarMar het volgende:
hap hap
och nee Fwnk, de tijd dat ik nog wankel liep op hakken en niet wist welke kleur make up het beste stond zodat ik dacht dat ik er goed uit zag maar eigenlijk voor lul liep, kan ik missen als kiespijn![]()
besides, echte vrouwen horen bij echte mannenhet testosterongepeupel in jouw leeftijdscategorie zou je ook spontaan lesbisch van worden...
maar geen zorgen, je wordt vanzelf groot
Die rode jaquote:Op maandag 29 november 2004 13:34 schreef MarMar het volgende:
MEISJES van 16-17 kunnen best knap zijn jaop een soort van aandoenlijke manier
enne ijsmeis, mwah, de gemiddelde discotheek geeft schrikbeelden![]()
wat is jullie favoriete breezersmaak trouwens? of is dat alweer uit?
Jij hebt je gebit WEL meequote:Op zondag 28 november 2004 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat je mij nu beledigt want Riann is inmiddels lichter dan ik ben. Jij weer.
Ik ga nooit uit vanwege dat soort meiden.quote:Op maandag 29 november 2004 13:34 schreef MarMar het volgende:
MEISJES van 16-17 kunnen best knap zijn jaop een soort van aandoenlijke manier
enne ijsmeis, mwah, de gemiddelde discotheek geeft schrikbeelden![]()
Jaja, dat gaat neuken worden !quote:Op maandag 29 november 2004 13:18 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb op ijsmeis gestemd!!!
quote:Op maandag 29 november 2004 13:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die rode ja
Nee, breezer vind ik niet lekker. (ik ben trouwens ook geen vrouw
Ik wil ook niet zeggen dat alle 16-jarige sloeries lekker zijn, daarmee ben ik het wel eens.
We hebben al een blind-datequote:Op maandag 29 november 2004 13:37 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jaja, dat gaat neuken worden !.
Kom ik dan weer in je lijstje?quote:Op maandag 29 november 2004 13:37 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jaja, dat gaat neuken worden !.
Ze zijn alsnog van het vrouwelijke geslacht.quote:Op maandag 29 november 2004 13:38 schreef MarMar het volgende:
[..]true that, en grappig dat jullie beide nu in de bres komen, de opmerking sloeg gewoon op de topictitel
maar je erkent het zelf en wees blij, tijd zat om vrouw te worden nog
Een man heeft mij ooit eens verteld dat ie het zo geil vond als een vrouw zo temperamentvol boos woerd, vlak nadat ik een uur tegen hem te keer was gegaan.quote:Op maandag 29 november 2004 13:40 schreef BertjeV het volgende:
Vrouwen/meisjes worden steeds mooier naar mate ze bozer worden!!![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 13:40 schreef So_Addictive het volgende:
MarMar, als ik je fotoboek mag geloven doe jij er niet onder voor een breezahslet![]()
Ik versier ook nietquote:Op maandag 29 november 2004 13:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
met 1 groot verschil
ik versier, ik word niet versierd
quote:Op maandag 29 november 2004 13:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
met 1 groot verschil
Tis de waarheid en die mag gezegt worden, toch???quote:Op maandag 29 november 2004 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man heeft mij ooit eens verteld dat ie het zo geil vond als een vrouw zo temperamentvol boos woerd, vlak nadat ik een uur tegen hem te keer was gegaan.
Tip: zeg zoiets dus nooit live tegen boze vrouwen
quote:Op maandag 29 november 2004 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik versier ook niet.
Ik ben bezet.
Dat hebben we dan gemeenquote:Op maandag 29 november 2004 13:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
met 1 groot verschil
quote:Op maandag 29 november 2004 11:14 schreef MarMar het volgende:
lol 25+ geboycot en dan hebben we het over "vrouwen"?
volgens mij begint echt vrouw zijn pas rond de 25
quote:Op maandag 29 november 2004 14:03 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dat hebben we dan gemeen![]()
Ik ben 17, geen breezer en bi.quote:Op maandag 29 november 2004 14:14 schreef MarMar het volgende:
sjah en breezers doen alsof ze bi zijn omdat het interessant vind, maar in mijn geval is het meer iets als, ik kan der niets an doen, ik vind et gewoon lekker
quote:Op maandag 29 november 2004 14:14 schreef MarMar het volgende:
sjah en breezers doen alsof ze bi zijn omdat het interessant vind, maar in mijn geval is het meer iets als, ik kan der niets an doen, ik vind et gewoon lekker
wel of niet bi?quote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben 17, geen breezer en bi..
krijgt idee voor leuke fotoseriequote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2004 15:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
krijgt idee voor leuke fotoserie
nog meer bi meiden hier??![]()
wanneer kwam die kalender ook al weerquote:Op maandag 29 november 2004 15:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
krijgt idee voor leuke fotoserie
nog meer bi meiden hier??![]()
Die ene griet toch, jaar of 28. Mien Dobbelsteen?quote:Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef Freeflyer het volgende:
idd weinig aanbod van 25+ dames...
Wat een lul ben jij.quote:Op zondag 28 november 2004 23:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En een geweldig gewicht.
wie is er niet echt dan?quote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef _OME_WiLLEM_ het volgende:
[..]
Wat een lul ben jij.
Riann is juist leuk en tenminste écht. Ik sta achter Riann.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef _OME_WiLLEM_ het volgende:
[..]
Wat een lul ben jij.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:52 schreef Ripley het volgende:
Januari: Semtex. Als koele ijskoningin.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben een frisse lentegodinquote:Op maandag 29 november 2004 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
wist je toch al of had je iets anders in gedachtenquote:Op maandag 29 november 2004 16:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben een frisse lentegodin![]()
Ik vind jou anders meer een vurige furie voor juliquote:Op maandag 29 november 2004 16:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben een frisse lentegodin![]()
Huilie.quote:Op maandag 29 november 2004 16:57 schreef Marjomuts het volgende:
... snik....
quote:Op maandag 29 november 2004 13:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
met 1 groot verschil
Daar is niet veel meer van over, die weegt 45 kilo tegenwoordig.quote:Op maandag 29 november 2004 15:16 schreef _OME_WiLLEM_ het volgende:
[..]
Die ene griet toch, jaar of 28. Mien Dobbelsteen?
Dat is dus wel 25+quote:Op maandag 29 november 2004 17:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar is niet veel meer van over, die weegt 45 kilo tegenwoordig.
Ik dacht al.quote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef _OME_WiLLEM_ het volgende:
[..]
Wat een lul ben jij.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:26 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Ik zie je maar niet staan...
September: Isabeau. Als mysterieuze herfstschone in een bos en met een lange mantel om.
Klaar, niets meer aan doen
quote:Op maandag 29 november 2004 16:57 schreef Marjomuts het volgende:
ripey
Potverdorie, dat zal vast kietelen.quote:Op maandag 29 november 2004 15:52 schreef Ripley het volgende:
Februari: Muus. Lekker voor de open haard in een luchtig ensemble op een berenvel
I'll be the photographer.quote:Op maandag 29 november 2004 19:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Potverdorie, dat zal vast kietelen..
Maar nu sta jij er niet op en dat is niet okay. *plaats maakt op berenvelletje* Saampies in februari voor de open haard?.
Ik umm, doe wel iets met het licht enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
I'll be the photographer.
Of we doen 2 personen (zo dan maar omschrijven) per pagina, een 25+ en een 25-quote:Op maandag 29 november 2004 13:50 schreef killswitch het volgende:
als we nou gewoon 2 kalenders maken eentje van laten we zeggen onder de 25 en eentje van 25 plus
dan is iedereen happy en hebben we meer meisjes/vrouwen op de kalenders
zoals ze op de kalender moeten koem te staan???quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:11 schreef Sjoe538 het volgende:
foto's?
ja en dus?quote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
met welke vrouw maak ik ruzie dan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:54 schreef BertjeV het volgende:![]()
![]()
Heerlijk als vrouwen ruzie maken
![]()
![]()
sorry, heerlijk als een vrouw ruzie maakt met een meisjequote:Op dinsdag 30 november 2004 09:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
met welke vrouw maak ik ruzie dan?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:01 schreef BertjeV het volgende:
[..]
sorry, heerlijk als een vrouw ruzie maakt met een meisje![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
dit is geen ruziemaken hoor, dit is humor
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:26 schreef BertjeV het volgende:
[..]heerlijk als een vrouw humor maakt met een meisje
![]()
Voor MarMar:quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik modderworstelen leuker om te zien
JAAAAAAAAAA!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:39 schreef So_Addictive het volgende:
Jaja... dadelijk gaan we zeker ook nog een wet t-shirt wedstrijd houden
Januari: Semtex. Als koele ijskoningin.
Februari: Muus. Lekker voor de open haard in een luchtig ensemble op een berenvel
Maart: Scandalous. Als frisse lentegodin, lekker in het gras tussen de madeliefjes.
April: Bolletje. Als gezellige, vrolijke slutty nurse
Mei: Aventura en cinnamongirl, als twin pin ups
Juni: Jerney. Als zwoele exotische zuidelijke femme fatale.
Juli: Nini. Als gebruinde beachbabe.
Augustus: Mukie. Omdat die stoere tattoo er gewoon op moet.
September: Isabeau. Als mysterieuze herfstschone in een bos en met een lange mantel om.
Oktober: Cartwoman. Als stoere poolbabe met een leren broek aan.
November: Barb. Als de thinking man's pin up, peinzend op een verlaten strand.
December: Yvonne. In een heel groot Leffeglas met fikse schuimkraag
Klaar, niets meer aan doen
Dat dacht ik dus ook bij jouw post.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja en dus?![]()
je bent wel typisch een "meisje" wat meteen zichzelf moet verdedigen
"nou ik ben ook 17 en bi en heus geen breezer hoor"
ZEI IK DAT DAN?
![]()
quote:enne ijsmeis, mwah, de gemiddelde discotheek geeft schrikbeelden
lol dus eh, jij reageert eigenlijk niet op dat ik zei dat breezers doen alsof ze bi zijn om populair te doen maar op een totaal andere post, hmmhmm je doet erg je best om te bevestigen dat je zo'n meisje bent.. hahaha.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook bij jouw post.
En ja, jij zei inderdaad op een manier dat ik een breezer was/ben:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet..quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol dus eh, jij reageert eigenlijk niet op dat ik zei dat breezers doen alsof ze bi zijn om populair te doen maar op een totaal andere post, hmmhmm je doet erg je best om te bevestigen dat je zo'n meisje bent.. hahaha.
ik zei dat jij een breezer bent die doet alsof ze bi is?
maarreh, vertel eens, wat vind jij nou een mooie vrouw?
* Applaus *quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:04 schreef Croupouque het volgende:
De allermooiste vrouw is zij die zich niet druk maakt om haar tegenstandsters.
en toch vind ik het lekkerder dat een vrouw naar me hapt dan dat een meisje naar me haptquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet..
Nog maar een keer dan.
Met die post die ik hierboven gepost heb constateer jij (in mijn ogen) dat ik een breezer ben.
Daarna heb je het over breezer-meiden die doen alsof ze bi zijn.
Jij noemt mij een breezer, ik ben bi.
Dus ja, ik voel me aangesproken
En wat ik nou een mooie vrouw vind? Scandalous.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef koekiemonster het volgende:
hoe kan dit topic nou 5 pagina's zijn zonder schitterende foto's of duidelijke links naar fotoboeken????
gaat t weer een beetje?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:31 schreef BloodyLotte het volgende:Iemand een kaakje?
nou een kind op een wipwap is anders volkomen normaal gedragquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:21 schreef So_Addictive het volgende:
Nou ik vind jou onderhand nog kinderachtiger als pipi langkous op een een wipwap
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Niet echt, but I loooooove Paracetamol met Codeïne
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
nou een kind op een wipwap is anders volkomen normaal gedrag
* mother-mother steekt der tong uit
ff gekeken maar idd mooie meid , maar ik vind scandalous t mooistequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:30 schreef Supaplex het volgende:
Ingridh007 is met stip de mooiste
Nee, jij bent inderdaad een goed voorbeeld van een wat ouder leeghoofd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:50 schreef erodome het volgende:
en echt niet elke jonge meid is een leeghoofd hoor...
Ik heb geen leeg hoofd en heb daar bewijs vanquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, jij bent inderdaad een goed voorbeeld van een wat ouder leeghoofd.
Wat deed je uberhaubt in dit topic? Het ging om mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb geen leeg hoofd en heb daar bewijs van
Heb foto's van mijn hersenen, weet dus zeer zeker dat er wat in mijn hoofd zit
Laat ik nou net een zakje gehaald hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef BloodyLotte het volgende:Stroopwafels dan?
Gezelligheid.
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar je bent een ontzettend lelijk wijf kreator(tis maar goed dat je geen vrouw bent dusquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat deed je uberhaubt in dit topic? Het ging om mooie vrouwen.
Bovendien zijn alleen leeghoofden trots op een foto van een pinda in een kokosnoot.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:54 schreef Scandalous het volgende:
Ijsmeis![]()
ja, jottum, lekker beker warme chocolademelk er bijquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef BloodyLotte het volgende:Stroopwafels dan?
Gezelligheid.
dat ligt eraan, heb je T-A dr sig al gezien?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:05 schreef Ferdii het volgende:
toeps wint dit met gemak, en terecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het schandalig.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:21 schreef PeRi het volgende:
Tsssk, d.m.v je sig jezelf promoten.
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:21 schreef PeRi het volgende:
Tsssk, d.m.v je sig jezelf promoten.
Welke!?quote:Op woensdag 1 december 2004 12:28 schreef BertjeV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
@ PeRi : goeie site!!
die onder je huisjequote:Op woensdag 1 december 2004 12:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welke!?
Oh ik dacht een andere sitequote:Op woensdag 1 december 2004 12:33 schreef BertjeV het volgende:
[..]
die onder je huisje![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Hahahah wel erg slim zo kom je er wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:00 schreef rompompom het volgende:
Nog zo eentje met een valse signature!Gelukkig eerst naar url in statusbalk gekeken, dus niet gestemd
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:02 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb nog 2 regels in mn sig overquote:Op woensdag 1 december 2004 14:00 schreef rompompom het volgende:
Nog zo eentje met een valse signature!Gelukkig eerst naar url in statusbalk gekeken, dus niet gestemd
![]()
Daar kan ik ook niks aan doen, is de smaak van de fotograaf. Ik vind het ook wel jammer, zo veel soep is nieteens nodig.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Nog fouter/erger gesoept dan een gemiddelde playboy foto
maar alle vrouwen hebben wel wat moois.. wil niet zeggen dat ik alle vrouwen wil hebben
Veel dames zijn wel strak, maar niet mooi
En tis wel een vleeschshow.
Nee, het was iig geen beschuldiging naar jou toe. Ik had wel het idee dat de fotograaf teveel geshopped had. Zonde, jij hebt het ws niet nodig.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:08 schreef Toeps het volgende:
Daar kan ik ook niks aan doen, is de smaak van de fotograaf. Ik vind het ook wel jammer, zo veel soep is nieteens nodig.
Ahh, mag ik? Mag ik? Ahh toe!?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:05 schreef BertjeV het volgende:
[..]
ik heb nog 2 regels in mn sig over. WIE BIED???????
![]()
![]()
Wat bied je??quote:Op woensdag 1 december 2004 15:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ahh, mag ik? Mag ik? Ahh toe!? [afbeelding]
Oh, kheb m alweer duidelijker gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef Toeps het volgende:
De top12:
1. Together-alone 53 (zou eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden, met die directe link naar de poll in haar sig)
2. BloodyLotte 50 (idem)
3. Toeps 33
4. Karoltje 15
5. Riann 13
6. Scandalous 7
7. Lucille 7 ()
8. Innepin 7
9. Dakota 6
10. tm 12. Nog niet duidelijk, er zijn er te veel met 5 stemmen:
Faithy, Cartwoman, Miss_Blue, Meisjemies, K_i_m, MUUS, Fauve
Jij ook al?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:50 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Oh, kheb m alweer duidelijker gemaakt.![]()
Right...quote:Op woensdag 1 december 2004 15:50 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Oh, kheb m alweer duidelijker gemaakt.![]()
Tuurlijk niet, zover komt het heus niet. En als er echt een kalender komt, doe ik niet meequote:Op woensdag 1 december 2004 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg euh.. dit is toch niet serieus hè?
Het staat in onzin!
I'm a competitive person.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jij ook al?
Tsssk, wat nemen jullie het toch serieus![]()
Ik niet, al zou ik wel op mezelf stemmen als dat nog konquote:Op woensdag 1 december 2004 15:57 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
I'm a competitive person.![]()
Ik ben zoo verliefd, op mn laarzen..![]()
Wist je dat mijn Ikea hoogslaper ook Tromso heet? Maar dan moet van die puntjes op de o. Trömsö dus.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:57 schreef Tromso het volgende:
ik ken wel iemand bij een drukkerij![]()
slaap tie lekkerquote:Op woensdag 1 december 2004 16:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wist je dat mijn Ikea hoogslaper ook Tromso heet? Maar dan moet van die puntjes op de o. Trömsö dus.
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:58 schreef Scandalous het volgende:
Hee! Ik kon nog wel stemmen op je TA![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2004 15:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zover komt het heus niet. En als er echt een kalender komt, doe ik niet mee![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zover komt het heus niet. En als er echt een kalender komt, doe ik niet mee![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dan gaat boebiedoe ze op school uitdelen enzo
Wie zijn scnadoluos en jerey, die staan er niet bij hoor,het lijkt verdomme wel een rebus manquote:Op woensdag 1 december 2004 16:35 schreef pimpin het volgende:
ik ga toch maar voor scnadoluos en jerey die andere zijn niet echt te doen, maar ik ben da ook wel lekke rkieskeurig
En together-alone wat een PLORK is dat.
Was-ie maar net zo kieskeurig bij z'n spelling als bij de vrouwen.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie zijn scnadoluos en jerey, die staan er niet bij hoor,het lijkt verdomme wel een rebus man![]()
Vlognes een Egnles odnrenzeok...quote:Op woensdag 1 december 2004 16:35 schreef pimpin het volgende:
ik ga toch maar voor scnadoluos en jerey die andere zijn niet echt te doen, maar ik ben da ook wel lekke rkieskeurig
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:25 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Vlognes een Egnles odnrenzeok...
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef Scandalous het volgende:
TA we staan bijna gelijk![]()
Ik snapte je niet, maar jij kijkt naar de poll op de eerste pagina.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:30 schreef Scandalous het volgende:
We staan gelijkIt's on now, bitch
Ja die vind ik leukerquote:Op woensdag 1 december 2004 18:32 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik snapte je niet, maar jij kijkt naar de poll op de eerste pagina.![]()
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef Toeps het volgende:
De top12:
1. Together-alone 53 (zou eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden, met die directe link naar de poll in haar sig)
2. BloodyLotte 50 (idem)
3. Toeps 33
4. Karoltje 15
5. Riann 13
6. Scandalous 7
7. Lucille 7 ()
8. Innepin 7
9. Dakota 6
10. tm 12. Nog niet duidelijk, er zijn er te veel met 5 stemmen:
Faithy, Cartwoman, Miss_Blue, Meisjemies, K_i_m, MUUS, Fauve
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]