Hahahah wel erg slim zo kom je er wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:00 schreef rompompom het volgende:
Nog zo eentje met een valse signature!Gelukkig eerst naar url in statusbalk gekeken, dus niet gestemd
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:02 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb nog 2 regels in mn sig overquote:Op woensdag 1 december 2004 14:00 schreef rompompom het volgende:
Nog zo eentje met een valse signature!Gelukkig eerst naar url in statusbalk gekeken, dus niet gestemd
![]()
Daar kan ik ook niks aan doen, is de smaak van de fotograaf. Ik vind het ook wel jammer, zo veel soep is nieteens nodig.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Nog fouter/erger gesoept dan een gemiddelde playboy foto
maar alle vrouwen hebben wel wat moois.. wil niet zeggen dat ik alle vrouwen wil hebben
Veel dames zijn wel strak, maar niet mooi
En tis wel een vleeschshow.
Nee, het was iig geen beschuldiging naar jou toe. Ik had wel het idee dat de fotograaf teveel geshopped had. Zonde, jij hebt het ws niet nodig.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:08 schreef Toeps het volgende:
Daar kan ik ook niks aan doen, is de smaak van de fotograaf. Ik vind het ook wel jammer, zo veel soep is nieteens nodig.
Ahh, mag ik? Mag ik? Ahh toe!?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:05 schreef BertjeV het volgende:
[..]
ik heb nog 2 regels in mn sig over. WIE BIED???????
![]()
![]()
Wat bied je??quote:Op woensdag 1 december 2004 15:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ahh, mag ik? Mag ik? Ahh toe!? [afbeelding]
Oh, kheb m alweer duidelijker gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef Toeps het volgende:
De top12:
1. Together-alone 53 (zou eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden, met die directe link naar de poll in haar sig)
2. BloodyLotte 50 (idem)
3. Toeps 33
4. Karoltje 15
5. Riann 13
6. Scandalous 7
7. Lucille 7 ()
8. Innepin 7
9. Dakota 6
10. tm 12. Nog niet duidelijk, er zijn er te veel met 5 stemmen:
Faithy, Cartwoman, Miss_Blue, Meisjemies, K_i_m, MUUS, Fauve
Jij ook al?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:50 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Oh, kheb m alweer duidelijker gemaakt.![]()
Right...quote:Op woensdag 1 december 2004 15:50 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Oh, kheb m alweer duidelijker gemaakt.![]()
Tuurlijk niet, zover komt het heus niet. En als er echt een kalender komt, doe ik niet meequote:Op woensdag 1 december 2004 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg euh.. dit is toch niet serieus hè?
Het staat in onzin!
I'm a competitive person.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jij ook al?
Tsssk, wat nemen jullie het toch serieus![]()
Ik niet, al zou ik wel op mezelf stemmen als dat nog konquote:Op woensdag 1 december 2004 15:57 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
I'm a competitive person.![]()
Ik ben zoo verliefd, op mn laarzen..![]()
Wist je dat mijn Ikea hoogslaper ook Tromso heet? Maar dan moet van die puntjes op de o. Trömsö dus.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:57 schreef Tromso het volgende:
ik ken wel iemand bij een drukkerij![]()
slaap tie lekkerquote:Op woensdag 1 december 2004 16:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wist je dat mijn Ikea hoogslaper ook Tromso heet? Maar dan moet van die puntjes op de o. Trömsö dus.
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:58 schreef Scandalous het volgende:
Hee! Ik kon nog wel stemmen op je TA![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2004 15:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zover komt het heus niet. En als er echt een kalender komt, doe ik niet mee![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zover komt het heus niet. En als er echt een kalender komt, doe ik niet mee![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dan gaat boebiedoe ze op school uitdelen enzo
Wie zijn scnadoluos en jerey, die staan er niet bij hoor,het lijkt verdomme wel een rebus manquote:Op woensdag 1 december 2004 16:35 schreef pimpin het volgende:
ik ga toch maar voor scnadoluos en jerey die andere zijn niet echt te doen, maar ik ben da ook wel lekke rkieskeurig
En together-alone wat een PLORK is dat.
Was-ie maar net zo kieskeurig bij z'n spelling als bij de vrouwen.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie zijn scnadoluos en jerey, die staan er niet bij hoor,het lijkt verdomme wel een rebus man![]()
Vlognes een Egnles odnrenzeok...quote:Op woensdag 1 december 2004 16:35 schreef pimpin het volgende:
ik ga toch maar voor scnadoluos en jerey die andere zijn niet echt te doen, maar ik ben da ook wel lekke rkieskeurig
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:25 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Vlognes een Egnles odnrenzeok...
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef Scandalous het volgende:
TA we staan bijna gelijk![]()
Ik snapte je niet, maar jij kijkt naar de poll op de eerste pagina.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:30 schreef Scandalous het volgende:
We staan gelijkIt's on now, bitch
Ja die vind ik leukerquote:Op woensdag 1 december 2004 18:32 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik snapte je niet, maar jij kijkt naar de poll op de eerste pagina.![]()
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef Toeps het volgende:
De top12:
1. Together-alone 53 (zou eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden, met die directe link naar de poll in haar sig)
2. BloodyLotte 50 (idem)
3. Toeps 33
4. Karoltje 15
5. Riann 13
6. Scandalous 7
7. Lucille 7 ()
8. Innepin 7
9. Dakota 6
10. tm 12. Nog niet duidelijk, er zijn er te veel met 5 stemmen:
Faithy, Cartwoman, Miss_Blue, Meisjemies, K_i_m, MUUS, Fauve
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]