Welnee joh, ik offer gewoon dat plekje op omdat mensen andere namen misten. Zo belangrijk is het niet....quote:Op maandag 22 november 2004 19:56 schreef Blessed het volgende:
[..]
Wat een snobistische opmerking
Bikini???quote:Op maandag 22 november 2004 22:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
hahaha slijmbal!
Maar bedankt voor de nominatie Bertje.. Enneh ik deel graag met Angelcakes, maar dan wel haar maand, is een stuk warmer in mijn bikinitje![]()
![]()
Pffff tis dat de TS van deel 1 begonnen is in onzin, maar ik neem dit bloed serieusquote:Op maandag 22 november 2004 22:11 schreef Angelcakes het volgende:
Allereerst .. bedankt Bertje voor mijn nominatie op je lijstje... ( kijk Scandalous zo kan het ook)
en ten tweede, aangezien Rianne ( QueenR) en ik vriendinnen zijn willen we best samen op 1 foto in maart om zo een plekje vrij te maken voor iemand anders ( aardig he, het moet niet gekker worden ).
en ten derde... bedankt aan de rest van de viewers van dit topic dat er niemand in lachen is uitgebarstten bij het zien van mijn naam in de lijst. Kijk, dat rianne er staat begrijp ik volkomen
maar voor mezelf ben ik errug blij dat dit topic in onzin staat... hoef ik mijn nominatie niet zo serieus te nemen
Jammer dat ik geen fototoestel heb ik sta namelijk bekend als:quote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nou zo slecht zijn we toch niet! heb je de mannenkalender al bekeken... is dit toch wel hoger niveau hoor!
Zolang ik geen bewijzen zie ben je voor mij gewoon een oude kale doofus ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:28 schreef pimpin het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen fototoestel heb ik sta namelijk bekend als:
Jonge Blonde God.
Die houd je tegoed.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zolang ik geen bewijzen zie ben je voor mij gewoon een oude kale doofus ofzooftewel.... FOTOOOO!!!
![]()
Nou we zitten met smacht te wachten op een mooie mr augustus... dus hup die fotostudio inquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef pimpin het volgende:
[..]
Die houd je tegoed.
Was getekend Blonde Honing.
quote:Op maandag 22 november 2004 19:12 schreef winterapfel het volgende:
en waar is toeps???
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:25 schreef Tromso het volgende:
en waar is toeps ???
niet gezienquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:47 schreef winterapfel het volgende:
[..]
[..]
echoooo--oooo-ooooo
quote:Op maandag 22 november 2004 13:59 schreef So_Addictive het volgende:Scandalous!!
Lekker mokkel
* Scandalous geeft stem
Waar staat die mannenkalender? Die wil ik wel eens even zienquote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nou zo slecht zijn we toch niet! heb je de mannenkalender al bekeken... is dit toch wel hoger niveau hoor!
Ooit een twee meter lange kalender gezien?quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Miesjemies het volgende:
Ik sta er niet eens in
Tsss, ik ben maar 1.85 meter hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:55 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ooit een twee meter lange kalender gezien?.
Dan lijk je langer...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:18 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Tsss, ik ben maar 1.85 meter hoor![]()
nee, hoor!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef Twinky het volgende:
hey, jullie vergeten mij!
http://cqi.dit.nl/kalender.cqiquote:Op woensdag 24 november 2004 14:17 schreef Twinky het volgende:
kijk. Je maakt in word, of zoekt het op internet, hokjes voor een kalender. Waarbij dus de maand staat en de dagen. Onder elke maand, of erboven, of ertussen of op de achterkant zet je een mooie foto. Dan koop je een nieuwe cartridge en een stapel fotopapier en print je de foto's. Oh, en je moet ook nog een mooie voorkant maken
Maak je toch een weekkalender. kan je er in ierdergeval 40 meer plaatsenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:02 schreef Tromso het volgende:
en dan is het toch jammer dat een jaar maar uit 12 maanden bestaat
zit jij nog in de running? hope so.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nou we zitten met smacht te wachten op een mooie mr augustus... dus hup die fotostudio in
Je vergeet er een!quote:Op woensdag 24 november 2004 19:56 schreef winterapfel het volgende:
dus we hebben, in willekeurige volgorde
Dakota
IJsmeis
Pea4Fun
QueenR
Blessed
BloddyLotte
Together-Alone
Dakota
Angelcakes
Autica
Scandalous
Semtex
brennie
beestjuh
fauve
euforie
toeps
knuffeldees
auticia
twinky
meisjemies
tot morgenavond kunnen er nog aanmeldingen gedaan worden. Tevens worden tot morgenavond de mooiste foto's gezocht! Op basis van die foto's en aanmeldingen zal ik morgen dan een poll maken
jij mag op de zijkant van de kalender.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:06 schreef Marjomuts het volgende:
ja maar ja maar ja maar *onderlipje trilt een beetje*
was er dan nergens een heel klein hoekje over voor mij?
Mag ik dan niet 29 februari of 32 maart opsieren? of de achterkant? Of een nietje?
of of of... *Lipje trilt wat erer nu*
Snap ook niet dat ze een kalender maken, en geen rol bedrukt WC papier... op die laatste kan je wat meer kwijt...quote:Op woensdag 24 november 2004 20:06 schreef Marjomuts het volgende:
ja maar ja maar ja maar *onderlipje trilt een beetje*
was er dan nergens een heel klein hoekje over voor mij?
Mag ik dan niet 29 februari of 32 maart opsieren? of de achterkant? Of een nietje?
of of of... *Lipje trilt wat erer nu*
Is het ook. Nu voel ik me dik en lelijk en ga ik mn avondeten uitkotsen.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:15 schreef timbob het volgende:
[..]
gezien de rest van de foto's is de drempel erg laag..
dit moet wel een hele grote klap voor je zijn!
* Insomaniac steunt en misbruikt de situatie
ah gelukkig. laat ik de prozac dan nog maar even in de kast latenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij mag op de zijkant van de kalender.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom sta ik er niet op?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |