Jawel hoor, pea4fun staat er ook in en die is toch echt oudquote:Op zondag 28 november 2004 02:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
25 + wordt geboycot door romdomdom.
Precies.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:49 schreef innepin het volgende:
Ik was ook genomineerd
En Auticia en dakota staan er twee keer in.
Wat vals! Niet klikken hoor, dan stem je direct in een of andere poll.quote:Op zondag 28 november 2004 11:53 schreef Bupatih het volgende:
-link weg-
Nietes!! Wil niemand mijn gebruinde, geprononceerde lichaam zien!!quote:Op zondag 28 november 2004 11:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat vals! Niet klikken hoor, dan stem je direct in een of andere poll.
quote:Op zondag 28 november 2004 12:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Buuupaaaaa! Doe es nietHaal die link es weg.
Nee hoor. Er was trouwens wel op me gestemd in de vorige poll. Dat geeft verder niet. Ik begin gewoon m'n eigen hoofd moe te worden. Ja, dat klinkt stom, maar daar heb ik wel eens last van. Bijvoorbeeld als ik teveel foto's van mezelf heb gezien.quote:Op zondag 28 november 2004 12:17 schreef rompompom het volgende:
Gewoon jaloers omdat er nog niet op je gestemd is![]()
Omdat je een man bent?quote:Op zondag 28 november 2004 13:51 schreef hallo_mensen het volgende:
waarom sta ik er neit tussen ?![]()
Dan zou hij niet de enige man zijn die er tussen staatquote:Op zondag 28 november 2004 15:50 schreef Toeps het volgende:
Omdat je een man bent?![]()
Vroeg jij niet in een van de vorige topics zelf of je mee mocht doen?quote:Op zondag 28 november 2004 15:50 schreef Blessed het volgende:
[..]
Nee hoor. Er was trouwens wel op me gestemd in de vorige poll. Dat geeft verder niet. Ik begin gewoon m'n eigen hoofd moe te worden. Ja, dat klinkt stom, maar daar heb ik wel eens last van. Bijvoorbeeld als ik teveel foto's van mezelf heb gezien.
Ja. But I've had a change of heart.quote:Op zondag 28 november 2004 20:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Vroeg jij niet in een van de vorige topics zelf of je mee mocht doen?
Innepinquote:Op zondag 28 november 2004 21:00 schreef SexyRomeo het volgende:
Yoo, ik denk nog even goed na over mijn stem weetje. Ik begrijp dat mijn stem de doorslaggevende factor is aangezien yours trulyyyy hier dé Sexy-kenner van FOK! is, aaight? Ya dig? En daar heb ik tijd voor nodig, y'all. C U Soon.
Die leuke lady maakt inderdaad een kans.quote:Op zondag 28 november 2004 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Innepin
nou ja johquote:Op zondag 28 november 2004 02:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Riann heeft gewoon een geweldig lieve lachquote:Op zondag 28 november 2004 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
wat vinden jullie leuk aan Riann ?
Of twee.quote:Op zondag 28 november 2004 21:15 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Die leuke lady maakt inderdaad een kans.
En een geweldig gewicht.quote:Op zondag 28 november 2004 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Riann heeft gewoon een geweldig lieve lach
Fijn dat je mij nu beledigt want Riann is inmiddels lichter dan ik ben. Jij weer.quote:Op zondag 28 november 2004 23:55 schreef QyRoZ het volgende:
En een geweldig gewicht.
Eg nie! Nou ja. Jij bent way leuker dan Riann.quote:Op zondag 28 november 2004 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat je mij nu beledigt want Riann is inmiddels lichter dan ik ben. Jij weer.
Poeh hee.... gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 29 november 2004 10:34 schreef So_Addictive het volgende:
Wauw genomineerd
Dan delete mij ook maar van het lijstje! >25 haal ik niet meerquote:Op zondag 28 november 2004 02:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |