Dat vind ik wel voor elke verfilming van een boek van Stephen King gelden. Alhoewel bij The Green Mile weet ik niet of dat opgaat; die film was briljant en het boek vond ik maar zo zo.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:29 schreef Disher het volgende:
ben nu bezig met the shining van stephen king, boek is een heel stuk beter dan de film imho..
En wat vind je van het boek? Had het vorig jaar moeten lezen voor school en ik vond um wel goed.. Ook hebben we daarna de film gekeken, was ook goed!quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik lees dus one flew over the cuckoo's nest en ik zit er nu na 150 pagina's eindelijk een beetje in. En ik moet nu ook concluderen dat het boek idd beter is dan de film![]()
Dat moet ik toch aanvechten: The Shawshank redemption is een van de beste flms die ik ken, en die het boek ook recht doetquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik wel voor elke verfilming van een boek van Stephen King gelden. Alhoewel bij The Green Mile weet ik niet of dat opgaat; die film was briljant en het boek vond ik maar zo zo.
erm welke 2 ? Ik vind ze alle 3 wel klassiekers namelijkquote:Op zondag 28 november 2004 17:26 schreef Mark het volgende:
Toch 2 klassiekers te pakken![]()
Ik vind Elementaire deeltjes nog niet aan het predikaat "Klassieker" voldoenquote:Op zondag 28 november 2004 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm welke 2 ? Ik vind ze alle 3 wel klassiekers namelijk
Oooh ok ... maar die heb ik dan ook preventief gekochtquote:Op zondag 28 november 2004 23:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vind Elementaire deeltjes nog niet aan het predikaat "Klassieker" voldoen
quote:Op maandag 29 november 2004 16:45 schreef JaWi het volgende:
De spits.
Ben hem ook aan het lezen, heb eerst het Bernini mysterie gelezen. Niet echt mijn stijl, te Amerikaans, te overdreven, te James Bond achtig.quote:Op zondag 28 november 2004 17:31 schreef T1andonly het volgende:De Da-Vinci Code,
ik ben geen echte lezer, maar vind het wel een vermakelijkboek
Bernini gisteren gekocht, ga ik dus straks/vanavond lezen.quote:Op maandag 29 november 2004 21:00 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ben hem ook aan het lezen, heb eerst het Bernini mysterie gelezen. Niet echt mijn stijl, te Amerikaans, te overdreven, te James Bond achtig.
Windows 200? Da's een oud boekquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:07 schreef philipnorth het volgende:
Nu aan het lezen: Managing a windows 200 network
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:27 schreef buzzer het volgende:
Ik heb ongeveer 120 pagina's met werk over en werk van Ingmar Heytze uitgeprint, dat ben ik nu aan het lezen. Ik ben onvoorwaardelijk fan van deze dichter.
k zag de klasgenootjes
beneden op de grond
en zwaaide minzaam
met mijn hand
dat moet je niet doen
als je in een touw hangt
Onvoorwaardelijk? Een belediging voor de dichter. En dan nog uitprinten ook?quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:27 schreef buzzer het volgende:
Ik heb ongeveer 120 pagina's met werk over en werk van Ingmar Heytze uitgeprint, dat ben ik nu aan het lezen. Ik ben onvoorwaardelijk fan van deze dichter.
Daar ga ik vanavond in beginnen. De originele titel Les Particules elementaires is alvast mooi.quote:Op zondag 28 november 2004 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh gisteren opgehaald elementaire deeltjes
Heb je de originele versiequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:09 schreef MightyV het volgende:
[..]
Daar ga ik vanavond in beginnen. De originele titel Les Particules elementaires is alvast mooi.
De bundels die ik van hem heb zijn tijdens de verhuizing ergens onderi\n een doos achter het schot op zolder geraaktquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijk? Een belediging voor de dichter. En dan nog uitprinten ook?
Ik heb Het ging over rozen in bezit, een aardig bundeltje. Voor de liefste onbekende was het eerste gedicht dat ik van hem tegenkwam, in de Rails. Uitgescheurd en meegenomen. Veel later heb ik hem mogen zien en horen voordragen tijdens de Nacht van de poëzie, en toen bleek dat hij meer een performer is dan een indrukwekkende dichter. Zijn poëzie is me uiteindelijk toch te licht, waardoor die niet beklijft.
Momenteel lees ik een boek over een neger, nee, de neger zelfs, van Westerman.
Haha nee mijn Frans is ook lang niet goed genoeg hoor dus voor mij ook de vertaling, maar ik vind Les Particules elementaire gewoon beter klinken dan Elementaire deeltjes.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb je de originele versie![]()
Ik kan geen frans![]()
Dat betekent dat je geen voorwaarden stelt aan het fan-zijn. Met andere woorden; het maakt niet meer uit wat hij schrijft, je bent toch wel fan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:33 schreef buzzer het volgende:
Mag is vragen wat er beledigend is aan onvoorwaardelijk fan zijn ???
Nou nee hoor...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:13 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
Dat betekent dat je geen voorwaarden stelt aan het fan-zijn. Met andere woorden; het maakt niet meer uit wat hij schrijft, je bent toch wel fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het lezen van dit boek, wat overigens beklemmender voor me was dan 1984 en Brave New World bij elkaar, ben ik me bewuster geworden van de te koesteren vrijheid die we hier hebben om onszelf te kunnen ontwikkelen, en de rechten die daarbij horen.
Voetbal International.quote:Op zondag 5 december 2004 18:38 schreef Dalai_Lama het volgende:
wat is de V.i.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |