Hij staat op off topic (-1) gemod. Als je je reactieniveau aanpast dan zie je hem weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:22 schreef Denni5 het volgende:
Aha, maar dan vind ik complete posts weghalen nog steeds erg rigoureus.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:37 schreef DepriGirl het volgende:
Vieze Anthrax, weet je wel wie ik ben? Topic open! NU!
Dag DPquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:37 schreef DepriGirl het volgende:
Vieze Anthrax, weet je wel wie ik ben? Topic open! NU!
[PC] FM 2005 #10 Met Jens Musterman!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan even iemand bij het FM topic: Met Jens Musterman even na dit geval # nummer 10 toevoegen. Het is deel tien namelijk.Alvast bedankt!
inderdaad linkje vergetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
[Hattrick] Fok!Cup deel V - Dawn is near
Deze neem ik aan
Hee Speknek, ik ga wel werkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:00 schreef speknek het volgende:
Hee Tain, zou je misschien, je weet wel, eventueel, nou, een topic langer dan vijf minuten open kunnen laten staan, als het niet teveel moeite is, dan kan ik ook nog eens wat doen.
Dat komt omdat jij er niet voortdurend mee geconfronteerd wordt. Geinig hoor, als je dingen vraagt en iedereen negeert je gewoon, maar op een gegeven moment zeggen wij ook, nou flikker dan maar lekker op.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:20 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind het modtechnisch compleet zielig dat er bij elke BMH/Demon confrontatie er direct een stop op wordt gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |