Jan-Peter is dus ook enorm stoer? Gaaf!quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:46 schreef Henk-Wim het volgende:
Ik vind het een gaaf kapsel. En vind het stoer dat hij het durft te houden, ondanks het commentaar van veel die het niet hebben.
Duisenberg blondeerde het niet, dat is een groot verschil.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:49 schreef PrivateRyan het volgende:
Waarom had Duisenberg zo'n rare bos haar? Waarom was Pim kaal?
Je lult zeker.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:53 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat er twee man security inzitten
Het schijnt mode te zijn geweest in Limburg, stond in HP de TijdSerieus !
!
http://www.geertwilders.nl/index.php?id=hp151004quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Je lult zeker.
Moet je dan ook nog echt Gaston als voorbeeld erbij noemen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:53 schreef pberends het volgende:
En (helemaal) kaal zijn zoveel mensen (Gaston van de Postcodeloterij), dus ook niet echt bijzonder.
Het was geen interview, maar een soort beschouwing wie de man achter Geert Wilders was. Zijn buurman verklaarde toen dat het kapsel een oude mode is. Ik heb het artikel niet meer, anders kon ik het inscannenquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:54 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.geertwilders.nl/index.php?id=hp151004
Ik zie niks staan, of was het een ander interview?
Waarom niet, 2 miljoen mensen zijn lid van de Postcodeloterij. Doodnormaal.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:57 schreef Cheese het volgende:
[..]
Moet je dan ook nog echt Gaston als voorbeeld erbij noemen?
Anders snapt niemand het
Een ander interviewquote:Wat is er met je haar aan de hand, iedereen heeft het maar over je haar?
‘Ik heb dit al een jaar of twintig, het heet coupe soleil. Ver voordat ik interesse had in de politiek had ik dit kapsel al, en ik heb er bij de VVD ontzettend veel commentaar op gehad, van ZALM tot DIJKSTAL aan toe. Ik had daar op een gegeven moment zo genoeg van dat ik dacht: Ik verander het als ík het wil, niet als júllie het willen. En houd eens op om te praten over mijn haar, het gaat om mijn ideeën! Het gaat niemand een bal aan wat ik met mijn haar doe. En nu heb ik bijnamen, MOZART noemen ze me wel eens.’ Je vrouw komt uit Hongarije, hoe heb je haar ontmoet?
‘Krisztina was diplomaat op de Hongaarse ambassade, en ik ben haar in een kroeg in Den Haag tegengekomen. Ze heeft in Hongarije al Nederlands en economie gestudeerd, dus toen ik haar net ken-de werden er door vrienden en familie altijd grappen gemaakt dat ík de buitenlander was en niet zij. Omdat ik de Limburgse tongval heb en zij accentloos Nederlands spreekt. ‘Is hier een tolk die je kan vertalen?’ hoorde je dan. We zijn getrouwd in Boedapest, daar wonen haar ouders, en kerst vieren we meestal bij hen, het is in Hongarije nog veel meer een familiefeest dan in Nederland.’
Plaatje doet het niet, zeker met membership te maken.quote:
http://www.geertwilders.nl/index.php?id=Prive201004quote:Wat is er met je haar aan de hand, iedereen heeft het maar over je haar?
‘Ik heb dit al een jaar of twintig, het heet coupe soleil. Ver voordat ik interesse had in de politiek had ik dit kapsel al, en ik heb er bij de VVD ontzettend veel commentaar op gehad, van ZALM tot DIJKSTAL aan toe. Ik had daar op een gegeven moment zo genoeg van dat ik dacht: Ik verander het als ík het wil, niet als júllie het willen. En houd eens op om te praten over mijn haar, het gaat om mijn ideeën! Het gaat niemand een bal aan wat ik met mijn haar doe. En nu heb ik bijnamen, MOZART noemen ze me wel eens.’
'N lid van devriendenvanwilders.nlquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, zeker met membership te maken.
Nee, want dat kapsel vind ik niet mooi. Maar idd: wel goed dat JP zijn eigen smaak kapsel houdt, ondanks dat anderen het maar nix vinden.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Jan-Peter is dus ook enorm stoer? Gaaf!![]()
Hij zet een image neer en ik denk dus niet dat hij er verstandig aan zou doen om opeens zijn haar te laten knippen/veranderen. Hij onderscheidt zichzelf van de grijze muizen en dat is de kracht.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:35 schreef dVTB het volgende:
Anders, namelijk: door nu bekend te worden als 'de man met dat rare haar' kan hij het straks, 4 maanden voor de verkiezingen afknippen, waardoor hij er stuk beter uit gaat zien en dat levert stemmen op. Alles is relatief in het leven, dus Wilders met een normaal kapsel ziet er dan ineens goed uit.
Leuk dat je de conclusie al in je post zet en gelijk er serieus op ingaat terwijl je geen idee hebt van wie ik ben.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:37 schreef Henk-Wim het volgende:
[..]
Nee, want dat kapsel vind ik niet mooi. Maar idd: wel goed dat JP zijn eigen smaak kapsel houdt, ondanks dat anderen het maar nix vinden.
Of loop jij ook alleen in Nike-schoenen omdat jouw omgeving je dan niet becommentarieerd? Nou dan...
of hij wilde een coup plegen en heeft de verkeerde definitie gelezenquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:46 schreef Landmass het volgende:
Hij vindt het gewoon leuk staan.
LOLquote:
Heeft die ook een puist op zijn linkerkantbovenlip?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
LOLdie lijkt echt op Wilders.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:07 schreef modestus het volgende:
[..]
http://www.geertwilders.nl/index.php?id=Prive201004
mmm net te laat
LOLquote:Wat is er met je haar aan de hand, iedereen heeft het maar over je haar?
‘Ik heb dit al een jaar of twintig, het heet coupe soleil. Ver voordat ik interesse had in de politiek had ik dit kapsel al, en ik heb er bij de VVD ontzettend veel commentaar op gehad, van ZALM tot DIJKSTAL aan toe. Ik had daar op een gegeven moment zo genoeg van dat ik dacht: Ik verander het als ík het wil, niet als júllie het willen. En houd eens op om te praten over mijn haar, het gaat om mijn ideeën! Het gaat niemand een bal aan wat ik met mijn haar doe. En nu heb ik bijnamen, MOZART noemen ze me wel eens.’
Grote kans dat hij dezelfde leraren als ik heeft gehad, dan snap ik het wel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:54 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
LOL![]()
![]()
Hij had toen al een eigen willetje dus. Maar er staat niet echt bij waarom hij het nou heeft. Alleen dat hij er veel commentaar over heeft gehad.
http://www.crobylos.nl/nl/dept_7.htmlquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:54 schreef pberends het volgende:
http://www.crobylos.nl/media/coupe_soleilset.JPG
[afbeelding]!
(c) klowjow.
quote:Chemische starters sets
--------------------------------------------------------------------------------
Coupe du soleil set Euro25,25
Uitvoering: compleet
Complete coupe du soleil set, voor diegene die willen beginnen de ideale beginners set.
Deze set wordt compleet geleverd en bestaat uit: blondeermuts met haaknaald, mengbakje, kwast, 200 ml 12% oxcycreme genoeg voor 2 behandelingen inclusief handschoenen.
Navulling leverbaar onder artikelnummer: 3590
blondeermutsquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:59 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.crobylos.nl/nl/dept_7.html
[..]
The Sims POL editionquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hij boost er +2 charisma mee!
quote:Hallo Geert,
Ik had een fantopic geopend op Fok.nl: Waarom heeft Geert Wilders zo'n kapsel?
Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar het echte antwoord van het topic.
Bij voorbaat dank,
Peter Berends
Even kijken zoquote:
die vrouwen die dat gezegd hadden waren zeker blind vanf geboorte?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij wel eens gezegd heeft dat vrouwen zijn kapsel mooi vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |