ook erg mooi in de versie van This Mortal Coil. Mooier zelfsquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:22 schreef belsen het volgende:
Tim Buckley - Song to the siren.
Ik associeer het gewoon meteen met Tim Buckley...quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
ook erg mooi in de versie van This Mortal Coil. Mooier zelfs
Welk nummer?quote:Soms als, ik je aankijk, mijn schat
Zie ik iets in je blik, iets, dan begrijp ik
Dat het kapot gaat, als het zo door blijft gaan
Je bent me zoveel waard
Ik wil meer zijn dan...
logisch want hij is de originele uitvoerder, maar die van this mortal coil is kippenvelbezorgend mooi. Check hem eens uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik associeer het gewoon meteen met Tim Buckley...
[..]
Welk nummer?
Mark + 1quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:05 schreef Mark het volgende:
George thorogood
Zeker weten...quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:08 schreef bartrid het volgende:
ontopic: ik neem aan dat het om een vertaling uit het engels gaat?
Zegt het eerste couplet jullie misschien meer?quote:Zondag, en het afscheid doet me pijn
Ik weet het niet hoor, hoe kom ik de week zonder jou door
Vrijdagavond dan zie ik je weer
En je solt maar met mij
Ik wil meer zijn dan
hetzelfde met you and your sister met kim dealquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:41 schreef Mark het volgende:
Kippe(n)vel gegarandeerd!
vergeet Tanya Donelly nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
hetzelfde met you and your sister met kim deal![]()
ik kon even niet op haar naam komen en was te lui om het op te zoeken. Die twee stemmen samenquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:24 schreef ranja het volgende:
[..]
vergeet Tanya Donelly niet
En dan Joris Goedbloed hetenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:04 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, dat nummer is toch 'Bad to the bone'
Lijkt me een duidelijk geval van goed, trouwens.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Earth & Fire - Weekend
Zal ik maar een nieuwe vraag doen dan?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:47 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Lijkt me een duidelijk geval van goed, trouwens.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik maar een nieuwe vraag doen dan?
Lijkt me prima. Jij hebt 't punt sowieso.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik maar een nieuwe vraag doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |