Na het weekend begin ik weer een toernooi.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:42 schreef Komakie het volgende:
hmmm volgens mij hebben er nogal wat mensen verloren want niemand reageert meer
hmmm hoe was het????quote:Op maandag 4 juli 2005 21:06 schreef XL het volgende:
[..]
Na het weekend begin ik weer een toernooi.
Deze week speelde ik niet ivm Rock Werchter.
Moddervet, met de nadruk op modder.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm hoe was het????
Wilde ook wel gaan, maar het probleem is altijd dat ik geen vrienden mee krijg naar dat soort festivals
Ik moet vanavond in de 4
hmmm volgend jaar ga ik met jullie meequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef XL het volgende:
[..]
Moddervet, met de nadruk op modder.
Je had er genoeg bekenden dit jaar hoor, het halve snowboardtopic gaat jaarlijks naar Werchter![]()
Wanneer loot men eigenlijk doorgaans voor de toernooien. Ik sta voor zaterdag op de deelnemerslijst, maar weet nog niks voor mijn eerste wedstrijden.
relaxt als je een weekendje niets hoeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef XL het volgende:
Mijn dubbelpartij van aanstaande zaterdag wordt verplaatst omdat mijn tegenstander nog een finaleweekend bij een ander toernooi moet spelen![]()
Mijn enkelpartij voor komende week is pas op dinsdagavond
Alsnog een rustig weekend, dat is mooi dan kan ik rustig nog wat op gravel trainen alvorens ik mijn opwachting weer ga maken.
Thnxquote:
Zonde Komakie!quote:
Dat ben ik natuurlijk altijd, maar nu helemaal.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef XL het volgende:
maar ik zal tot het bot gemotiveerd zijn om hem in het zicht van de kantine met 6-0, 6-0 te vegen.
Solide overwinning --> 6-3, 7-5quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef XL het volgende:
Mijn enkelpartij voor komende week is pas op dinsdagavond
Netjes! in topshape?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:25 schreef XL het volgende:
[..]
Solide overwinning --> 6-3, 7-5
In praktijk zelfs iets makkelijker dan op papier.
Wat wel aardig is, de tegenstander van vandaag in de enkel is ook onderdeel van het dubbelteam waar ik morgen tegen speel. Hij is de sterkste van de 2, maar ik ben dat ook in mijn team. Daarnaast heb ik nog nooit een dubbel gespeeld (in competitieverband dan). Dat zal dus wel spannend worden.
Mwaoh... topshape....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Netjes! in topshape?![]()
Ik heb me net voor 3 toernooien opgegeven, beetje aan het einde van de vakantie![]()
Ik heb er zin an...
Een goeie dropshot haalt de servicelijn niet eensquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:19 schreef XL het volgende:
[..]
Mwaoh... topshape....
Gister bij het trainen wel.
Vandaag kwam de service traag op gang. Pas in de tweede set kwamen de echte love-games. Dropshots stuiterde de eerste keer toch vaak ACHTER de servicelijn. Daar mijn motto toch is, drie keer stuiten VOOR de servicelijn.... Mijn dropshots waren dan ook beter te vergelijken als slice-boogballen. Menig netspeler zou er een aardig lob in zien![]()
maar ik verloor geen rally's en maakte geen fouten....
Mijn motto gaat al erg ver voor een 9 hoor....quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een goeie dropshot haalt de servicelijn niet eens
tja.... bij mij ben je dan kanonnenvoerquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:05 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn motto gaat al erg ver voor een 9 hoor....
De dropshots van vrijwel alle tegenstanders vallen achter de servicelijn
Even voor de duidelijkheid, hij was wel de meest constante en de betere speler gister. Ik wilde dus gewoon een constante ritme van zelf spelen. Het storende gevoel is geen aanval op zijn spel, integendeel. Ik moet en ga nog wel wat oefenen in dubbels. De tegenstanders waren overigens ook goed. Speelden intelligent dubbel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:41 schreef XL het volgende:
Ik ervaarde het vooral als storend dat mijn partner af en toe aan ballen zat die mijn rally onderbroken. Niet echt de ideale instelling dus.
Boeit niet zo veel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Uh ja moet ik nou een oversized blad hebben als beginner of juist niet?
stakker!..Heb je wel tijd voor tennis? moet je je niet inzetten voor de maatschappij?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoezo welverdiend? Omdat ie op kosten van de staat lekker een jaar z'n economische marktwaarde heeft opgedreven? Dat ie maar gaat werken om z'n steentje bij te dragen aan de maatschappij. Stelletje lamzakken die jongeren van tegenwoordigze moeten allemaal een scooter, mobieltje, mp3speler, snelle internetverbinding, nieuwe kleren etc etc hebben maar ervoor werken ho maar.
Joow dat boek moet ik ook ff hebben, lijkt me echt goed boek en misschien wel nuttig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:29 schreef Komakie het volgende:
Trouwens, ik heb vandaag "Lelijk winnen" binnen gekregen.
Het is de nederlandse vertaling van het "Winning Ugly" van Brett Gilbert. De coach van oa. Agassi en Roddick en zelf nummer 4 van de wereld geweest.
Ik heb de eerste 10 bladzijden gelezen en ik ben nu al verkocht. Heerlijk om te lezen. Talloze anecdotes en dan ook nog eens een heleboel interresante tips voor je tennis. Erg leuk om te lezen
Verder alles goed?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:41 schreef erkel het volgende:
[..]
stakker!..Heb je wel tijd voor tennis? moet je je niet inzetten voor de maatschappij?![]()
Ja best wel, alleen beetje moequote:
Uh ja ik ook op jou schat. Nu maar weer verder over tennis?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja best wel, alleen beetje moe, maar afgezien van dat kots ik wel op jou, laat daar geen misverstand over bestaan
![]()
Heb er nu een bladzijde of 20/30 op zitten (Eerste hoofdstuk. ik lees niet te veel op een dagquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Joow dat boek moet ik ook ff hebben, lijkt me echt goed boek en misschien wel nuttig.![]()
Vind je het nog steeds een sterk boek?
Ik zal eens ff op bol.com kijken naar het boekquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heb er nu een bladzijde of 20/30 op zitten (Eerste hoofdstuk. ik lees niet te veel op een dag) en ik ben nog steeds enthousiast. Het is leuk om te lezen en er zitten goede tips in.
Het wordt aangeprezen door bijna alle groten ter aarde en dat zegt natuurlijk ook wel wat.
Maar ik vind het wel leuk om te lezen.
Ik heb gisteren voor me verjaardag ook nog eens "harde ballen" van Richard Krajicek gekregen. Heb nog niets gelezen op de achterkant en een paar regels na maar volgens mij is dat ook een heel leuk boek. Zeker als je ook een beetje van het internationale tennis houdt.
It was mequote:btw wat zielig dat er hier gereageerd wordt op een ander topic. Ga lekker ergens een ander topic vervuilen of maak er 1 aan in klaagbaak ofzo, maar blijf uit ons tennistopic.
Vanavond dus de partij, vandaag al 2 partijen gespeeld voor het volgende toernooi. De HE8 was een 6-0, 6-0 waarbij de tegenstander is de zesde game zijn eerste punt pas pakte. De GD8 was een kort avontuur, ik kan niet dubbelen blijkt maar weer. Twee korte wedstrijden, dat is wel handig met het oog op vanavond.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:41 schreef XL het volgende:
Mijn volgende enkel-tegenstander had gewonnen van de favoriet. De wedstrijd is lekker bij kunstlicht in de avonduurtjes....
De echte lamme student is dan op zijn best![]()
En die favoriet had ik ook wel kunnen hebben, ook nuchter
Tegen wie is dat bedoelt???quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:02 schreef 1603 het volgende:
Erkel kan wel een aardig balletje slaan, die mept je vierkant als kubus van de baan...![]()
hmmm das kutquote:Op zondag 17 juli 2005 01:46 schreef XL het volgende:
Bah! Slechte partij.... dramatisch geserveerd en ik was toch te vermoeid na 2 partijen.
Beslissende tie-break met 10-8 verloren.,.
Ach, ik heb het vrij makkelijk kunnen verwerken omdat ik bij vlagen briljant speelde.quote:
Ik speel in Zeeland, de vechthanen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef Komakie het volgende:
aha vet
Waar ga je spelen dat het zo uit de buurt is? Ik heb namelijk ook een toernooi deze week waarbij mensen vanuit het hele land komen. Sphaerinda heeft dat toernooi.
ik moet vanavond iig in de 3.
heb een week niet getennist en een zwaar weekend gehad (jarig enzo) dus het zal wel ploeteren worden. Maar ja we gaan er maar weer staan en we zien wel hoe ver we komen
Vorige week ging het met die instelling best goed. finale 4 gehaald (zoals al eerder gezegd)
Ik heb mijn laptop gelukkig weer terug, helaas betekent dat ook dat ik verloren heb.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:33 schreef XL het volgende:
Vanmiddag is voor mij DE partij... ik denk alleen dat ik mijn laptop enkele dagen niet ga zien (ik mis hem alvast) en dat jullie dus in spanning moeten afwachten tot ik terugben.
Toernooi is niet in de buurt, ik kan logeren bij de mix-dubbel
toernooi gewonnen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Komakie het volgende:
Zo hoef ik de hele week maar 1x en zo moet ik morgen ineens 2x voor het eerst in een onderdeel.
Eerst morgen HE4 om 16:00 en dan s'avonds de HD5 om 19:00
Lekker geregeld zo
Het is wel irritant want ik moet gewoon werken morgen dus een uur vroeger eruit om op tijd daar te kunnen zijn en toch mijn uren te maken. En ik ben al zo geweldig in vroeg op staan
Jepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |