quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef XL het volgende:Mijn dubbelpartij van aanstaande zaterdag wordt verplaatst omdat mijn tegenstander nog een finaleweekend bij een ander toernooi moet spelen
Mijn enkelpartij voor komende week is pas op dinsdagavond
Alsnog een rustig weekend, dat is mooi dan kan ik rustig nog wat op gravel trainen alvorens ik mijn opwachting weer ga maken.
relaxt als je een weekendje niets hoeft.
dan kun je lekker ook uit gaan als je daar zin in hebt
Ik sta trouwens in de finale van een HE4 toernooi
![]()
Ik had er eigenlijk maar weinig van verwacht. Ik hoopte dat ik de eerste ronde zou winnen omdat het tegen een 5je was en dan zou ik wel een probleem hebben met mijn gemiddelde als ik daar van zou verliezen.
Maar gelukkig vrij makkelijk gewonnen.
2de ronde tegen de 3de gepaatst. In 3 setjes aan de kant gezet 6-1 2-6 6-3. Echt goed getennist. Voor het eerst dit seizoen dat het bij vlagen echt goed ging.
Vanmorgen gaf mijn tegenstander in de kwart finale op. Voor het begin van de wedstrijd. Hij was geblesseerd.
Vanavond in de halve gespeeld en weer gewonnen 6-3 6-3. Eigenlijk aan de stand te zien vrij simpel maar vond het niet zo makkelijk gaan. Gelukkig redelijk gespeeld en tegenstander had er moeite mee. Das altijd mooi
![]()
Morgen finale dus
![]()
Zo sta je echt weken lang te kutten en komt er nog geen pepernooit van je racket en zo sta je ineens in de finale van een toernooi.
Ben echt blij dat het eindelijk een beetje gaat zoals ik wil
![]()
Maar ja, om maar ff terug te komen op dat uitgaan enzo.
Ik kan dus niet uit vanavond. Moet morgen wel een beetje fit zijn, want nou wil ik het toernooi ook proberen te winnen.
Heb alleen wel veel last van mijn rechter dijbeen. ik denk dat de pees geirriteerd is en dat er misschien een heel klein scheurtje in de spier zit. Ik kan namelijk precies aanwijzen waar het pijn doet en het doet echt op 2 specifieke plekken pijn. bij de aanhechting en ergens in het midden.
Maar ja, het ging vandaag ook goed (als hij eenmaal warm is dan gaat het prima en voel ik er eigenlijk niets meer van) dus morgen mag ook geen probleem zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"