quote:Op donderdag 25 november 2004 23:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vermijd die 2 voorspelbare middelmatige interviewers zoveel mogelijk
Eindhovuh de ghakstuh!quote:Op donderdag 25 november 2004 23:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Drent.
Dat hij het met je eens is.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?![]()
Ja, ik ben het met je eens, maar ik kijk alleen naar Fatima en als die andere malloten (op het podium...) verschijnen, dan zap ik naar Claudia de Breinaald op Nederland 3 en dan moet ik weer walgen en dan zap ik weer terug en dan walg ik weer en dan is de fles wel leeg.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Antwoord is al gegeven.
[..]
Je kan beter de tv zoveel mogelijk uitzetten. Middelmaat voert de boventoon.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ik ben het met je eens, maar ik kijk alleen naar Fatima en als die andere malloten (op het podium...) verschijnen, dan zap ik naar Claudia de Breinaald op Nederland 3 en dan moet ik weer walgen en dan zap ik weer terug en dan walg ik weer en dan is de fles wel leeg.![]()
Die Fatima zei 'dat sloopt je' met een licht Amsterdams-accent.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ik ben het met je eens, maar ik kijk alleen naar Fatima en als die andere malloten (op het podium...) verschijnen, dan zap ik naar Claudia de Breinaald op Nederland 3 en dan moet ik weer walgen en dan zap ik weer terug en dan walg ik weer en dan is de fles wel leeg.![]()
Ze gaat er ook prat op een echte ammmmstorrdammmmmortjuh te zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:23 schreef Flumina het volgende:
[..]
Die Fatima zei 'dat sloopt je' met een licht Amsterdams-accent.
Amsterdammers
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik draai door.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Aah; heb je lang over je naam na moeten denken?
Dromen staat vrij.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Slutjes, ik ga ook naar mijn hok en dromen over de vriendin van Johan. Kronkel.![]()
Waar izzzzzzzzzzz jouw leger?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
In je hok en af!
Je zat gewoon te wachten tot ik weg ging.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:42 schreef Tuana het volgende:
'avond allen
De enige die nog meer bezopen is als Hans Verhagen is zijn uitgeverquote:Op donderdag 25 november 2004 23:05 schreef pberends het volgende:
LOL @ Hans Verhagen bij Bvd
Zeker familie van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |