Wat kun je? (behalve netwerkkaarten installeren)quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:26 schreef Monidique het volgende:
Ex-HBO'er, tegenwoordig werkloos. Ik moet nog wat sollicitatiebrieven schrijven, maar ik ben een luie hond met multifobie en faalangst (), ja, dus...
. Ik zeg altijd maar: luiheid, je walgt van jezelf, M.
Vandaag belde het uitzendbureau nog op. Ze hadden voor morgen en overmorgen werk, maar ja, jusit dan kan ik niet..
Dan moet je zuipen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:26 schreef Monidique het volgende:
Ex-HBO'er, tegenwoordig werkloos. Ik moet nog wat sollicitatiebrieven schrijven, maar ik ben een luie hond met multifobie en faalangst (), ja, dus...
. Ik zeg altijd maar: luiheid, je walgt van jezelf, M.
Vandaag belde het uitzendbureau nog op. Ze hadden voor morgen en overmorgen werk, maar ja, jusit dan kan ik niet..
Kassa.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat kun je? (behalve netwerkkaarten installeren)
Onder andere,quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan moet je zuipen?
Leegmaken of er aan zitten?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kassa.
Glazenhalers krijgen ervoor betaald, dus als jij het gratis doet is het goed.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:30 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nog nooit wat gestolen. Behalve wat glazen uit kroegen dan...
Dat doe ik ook wel 's. Als ik het te duur vind.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:30 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nog nooit wat gestolen. Behalve wat glazen uit kroegen dan...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:39 schreef RichardQuest het volgende:
Aaah, wat zijn muisen?
Altijd grappig...quote:Je weet dat je in 2004 leeft, wanneer:
1: je per ongeluk je PIN-code intoetst op de magnetron...
2: je in geen jaren 'patience' met echte kaarten hebt gespeeld...
3: je 15 telefoonnummers hebt van een familie met drie personen...
4: je e-mail stuurt aan de persoon die naast je zit...
5: je geen contact meer hebt met oude vrienden, omdat je hun
e-mailadressen kwijt bent...
6: je thuis komt en nog steeds de telefoon opneemt met je
'werkstem'...
7: je nog steeds een '0' draait als je van huis uit telefoneert...
8: je vier jaar lang achter hetzelfde bureau hebt gewerkt,
maar voor drieverschillende bedrijven...
10: je baas jouw werk niet kan doen...
11: je je familie belt om te kijken of ze thuis zijn, terwijl je de
oprit in komt rijden...
12: alle reclame op TV een internetadres heeft...
13: het van huis weggaan zonder mobieltje, die je de eerste 10,20,40
jaar van je leven niet had, paniek veroorzaakt en dat je vervolgens teruggaat
om hem op te halen...
14: het eerste wat je 's ochtends doet is 'online' gaan, zelfs nog
voordat je koffie gehaald hebt...
15: je een 'smile' op z'n kant legt om te glimlachen...
16: je dit leest, knikt en glimlacht...
17: en nog erger; je precies weet naar wie je dit mailtje door gaat
sturen...
18: je te druk bent om te merken dat er geen nr.9 bestaat in deze
lijst...
19: je daadwerkelijk omhoog gescrolld bent om te checken of er echt
geen nr.9 was...
20: en je nu om jezelf zit te lachen.
HBOers zijn ook onder de gordel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die was onder de gordel.
Of zo.
Je bent gister ook al kneus genoemd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:18 schreef pberends het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/48732#1721007
Hij doet me hier meer denken aan Johnny.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:12 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Bij dit plaatje heb ik altijd het idee dat Geert Wilders iets wil zeggen als: "Kijk nou, dit kan toch écht niet zo? Betaal ik je hiervoor, Pierre?"
Ik vind dit eerder het ideale ''ik was mijn handen in onschuld'' gebaar.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:12 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Bij dit plaatje heb ik altijd het idee dat Geert Wilders iets wil zeggen als: "Kijk nou, dit kan toch écht niet zo? Betaal ik je hiervoor, Pierre?"
Boeien die hoofddoekjes. Als de rest maar lekker strak zitquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Toch leuk dat linkse rakkers zich zo druk maken over het uiterlijk van de man, dat biedt hoop aangaande de stilgevallen discussie over hoofddoekjes.
Waar blijft de foto shop van Wilders met hoofddoek?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Toch leuk dat linkse rakkers zich zo druk maken over het uiterlijk van de man, dat biedt hoop aangaande de stilgevallen discussie over hoofddoekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |