Hangen daar nou ijspegels aan in de winter?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef popolon het volgende:
Abe
Je voelt je dus thuis nu hier?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef SCH het volgende:
Ouwe mannen topic
man ik krijg rillingen van de nostalgie, echt.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:10 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die foto van Abe
Ik ben rijp voor een advocaatje met slagroomquote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef SCH het volgende:
Ouwe mannen topic
Oud nieuws.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zoals ik al zei:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=445451&c=60
Het zijn ook altijd die allochtonen. (Sarcasm is leuk)
En als mijquote:Op donderdag 25 november 2004 19:43 schreef PyTh het volgende:
Hey Abe is (of was) op dezelfde dag jarig als mij
Nu begrijp ik eindelijk die snor van je.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:44 schreef tong80 het volgende:
En als mij
ik neem het wel op voor jequote:Op donderdag 25 november 2004 19:56 schreef SCH het volgende:
Half tien pas, ze houden ook geen rekening meer met de kleintjes
Waar heb ik dat aan te danken?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef mitt het volgende:
[..]
ik neem het wel op voor je
ik vind je wel lievquote:Op donderdag 25 november 2004 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan te danken?
Jij mij toch ookquote:Op donderdag 25 november 2004 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Fieuw![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:07 schreef mitt het volgende:
[..]
Jij mij toch ook![]()
Kwal!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:12 schreef SCH het volgende:
Ik ben een weekdier
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:39 schreef Arcee het volgende:
Fok!poster top 25 van mensen die uitsluitend in Voetbal hebben gepost (t/m 21-11-2004)
17 0020 HarryDeBeuker
En ergens anders al helemaal niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:43 schreef golfer het volgende:
De rest zie ik overigens nauwelijks of niet meer posten in VBL.
Das grappigquote:Op donderdag 25 november 2004 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als mij
whaha hij is mooiquote:
Grappig.quote:
Ik vind haar mooier.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
whaha hij is mooi
Ja niet echt tactisch geformuleerdquote:Op donderdag 25 november 2004 22:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind haar mooier.
Ach, ieder z'n meug.
Het is er wel het weer voor, maar ik vind dat bocht echt niet te zuipen.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:30 schreef Againzender het volgende:
Rondje Beerenburg dan maar?
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Een hool die gaat SCHaatsen, het moet niet gekker worden![]()
en terecht !!!quote:Op donderdag 25 november 2004 23:31 schreef SCH het volgende:
Trots als een jaap is
Je moet ook wel de echte drinken natuurlijk! Lekkere Woudsender beerenburg!quote:Op donderdag 25 november 2004 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is er wel het weer voor, maar ik vind dat bocht echt niet te zuipen.
Tijdens winterwedstrijden op de golfclub werd het wel eens tussen de holes door geschonken.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:40 schreef Againzender het volgende:
Je moet ook wel de echte drinken natuurlijk! Lekkere Woudsender beerenburg!
Een stevige Islay-malt is ook een prima warmhouder inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2004 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijdens winterwedstrijden op de golfclub werd het wel eens tussen de holes door geschonken.
Ik vind het echt net naar een medicijn-drankje smaken.
Ik hou het bij mijn heupflaconnetjes met whisky in de winter bij het sporten.
Hij drinkt niet eensquote:Op donderdag 25 november 2004 23:43 schreef SCH het volgende:
Beerenburg-cola is goddelijk.
Als ik zou drinken
Ik ben gezellig van mezellufquote:Op donderdag 25 november 2004 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij drinkt niet eens
ik drink wel voor twee
Weet ik toch, popjequote:Op donderdag 25 november 2004 23:50 schreef popolon het volgende:
We hebben 't gewoon nodig joh.
nooit wat van gemerkt !!!quote:Op donderdag 25 november 2004 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben gezellig van mezelluf
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:53 schreef SCH het volgende:
![]()
Heb mijn steentje bijgedragen.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:59 schreef tong80 het volgende:
Doe ff mee jongens :
Leuke ban aanvraag topics deel 1.
Dat had ik vanmorgen met opstaan, de naweeen van een avondje schilderen in een ruimte van 8 graden.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:05 schreef rubbereend het volgende:begin nu al aan mn spieren te voelen dat k spierpijn ga krijgen
me two ( als in " ik 2" )quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:03 schreef golfer het volgende:
Heb mijn steentje bijgedragen.
maar is de berging nu klaar?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen met opstaan, de naweeen van een avondje schilderen in een ruimte van 8 graden.
2e dag is meestal nog veel erger, dus zaterdag zal je het wel helemaal voelen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:05 schreef rubbereend het volgende:begin nu al aan mn spieren te voelen dat k spierpijn ga krijgen
da's nie fijn dan moet k werken. morgenvroeg uit bed komen zal ook lekker zijnquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
2e dag is meestal nog veel erger, dus zaterdag zal je het wel helemaal voelen.
Zo kan je het natuurlijk ook bekijken.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:28 schreef Bjoro het volgende:
als je kijkt dat Ajax slechts met 1-0 verliest van de koploper uit de serie A
PSV gelijk speelt tegen de nr 2 van de Premiership
Utrecht slechts met 1-0 verliest van de koploper in de Jupiler league
Heerenveen met 1-0 wint van de nr 4 in de Bundesliga
En AZ uit met 1-3 wint van de nr 4 van Polen
denk ik.....nou da´s nog niet eens zo slecht allemaal !!
Wie heeft 't dan nog over een Mickey Mouse competitie?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:28 schreef Bjoro het volgende:
als je kijkt dat Ajax slechts met 1-0 verliest van de koploper uit de serie A
PSV gelijk speelt tegen de nr 2 van de Premiership
Utrecht slechts met 1-0 verliest van de koploper in de Jupiler league
Heerenveen met 1-0 wint van de nr 4 in de Bundesliga
En AZ uit met 1-3 wint van de nr 4 van Polen
denk ik.....nou da´s nog niet eens zo slecht allemaal !!
We winnen gewoon de CL en de UEFA-cup op ons sloffen en worden met 2 vingers in de neus Weltmeister in 2006!.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:31 schreef Bjoro het volgende:
we doen gewoon redelijk mee in europa !!
Wat Bjoro al zei, een redelijke voetbalnatie dusquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
We winnen gewoon de CL en de UEFA-cup op ons sloffen en worden met 2 vingers in de neus Weltmeister in 2006!.
Michiel Smit had je al de doodstraf gegeven voor je taalverloederingquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:39 schreef Bjoro het volgende:
Proud 2 B Dutch !!!
It ain´t much, if it ain´t Dutch !!
Londsdale de gekste...of draaf ik nu door !!
die zie ik de laatste tijd weinig hier in Hoolsquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:41 schreef cultheld het volgende:
Michiel Smit had je al de doodstraf gegeven voor je taalverloedering
Dat komt omdat ie niet hier meer post totdat men op kisten/klompen zal spelen voor 'zijn' Spartaquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die zie ik de laatste tijd weinig hier in Hools
op kisten voetballen is niet echt een aanraderquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie niet hier meer post totdat men op kisten/klompen zal spelen voor 'zijn' Sparta
vrienden? die kan je hurenquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Van je vrienden moet je het hebben.![]()
Trusteh, Tong.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Van je vrienden moet je het hebben.![]()
nou spot er maar mee, maar als je dr te hard opblaast is dat echt niet fijnquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh, Tong.
Blaas je vriendin vannacht niet te hard op, he?
*biertje geeftquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:36 schreef MaxPower het volgende:![]()
Net een halfuurtje terug vanuit een mistig Heerenveen.. Nog veel te hyper om te slapen..
Doet u nog eens een biertje deze kant op?
heerlijk hè, Europees voetbalquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:45 schreef MaxPower het volgende:
Tnx. Laatste kwartiertje was ff billenknijpen inderdaad.
ook mooi Volendam uitquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:56 schreef MaxPower het volgende:
ja het is weer eens wat anders dan de amstelcup
quote:Op vrijdag 26 november 2004 02:02 schreef MaxPower het volgende:
Goed ik ga toch maar het mandje opzoeken, nog ff 2x de herhaling van SS kijken, en wegdromen van een dubbele ontmoeting tegen Real Madrid
quote:Op vrijdag 26 november 2004 05:10 schreef pascalheister het volgende:
goede morgen
laatste dagje
Mogguh lieve softe diggerquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:20 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh lieve kinders van jullie vaders en moeders
JustHomeAlonequote:Op vrijdag 26 november 2004 08:46 schreef just me het volgende:
Kleine kinderen worden groot.. Maarten heeft per half december een kamer gevonden in Leiden![]()
Valt me nog mee dat ie Delft nu pas zat isquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:46 schreef just me het volgende:
Kleine kinderen worden groot.. Maarten heeft per half december een kamer gevonden in Leiden![]()
Ja, was lekker. *BURP*quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:53 schreef Bjoro het volgende:
DIGGER, heb je ff een rondje MM achter de rug in die CL poules ?
je kunt het beste vandaag weer gaan schilderen, dan heb je geen last meerquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:01 schreef Againzender het volgende:
Alles doet pijn, niet fijn
Had je geen betere slotpost kunnen verzinnen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:10 schreef SCH het volgende:
Ik ben met de electriciteit bezig.
Dan weten jullie dat, als dit mijn laatste post is geweest
Agossie JustAlleenquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:46 schreef just me het volgende:
was leuk je gekend te hebben !!quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:10 schreef SCH het volgende:
Ik ben met de electriciteit bezig.
Dan weten jullie dat, als dit mijn laatste post is geweest
WTF krijgen we nou, een heaumeau die handig is met technische zaken zoals electriciteit?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:20 schreef SCH het volgende:
Het is gelukt
pfoe hij leeft nog !!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:20 schreef SCH het volgende:
Het is gelukt
Moet ie eigenlijk een rondje voor geven he?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pfoe hij leeft nog !!!
Dat was ik wel van plan, maar als dit zo blijft dan duik ik straks direct mijn bed in.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kunt het beste vandaag weer gaan schilderen, dan heb je geen last meer
Tis toch wel Hulk limonade ??quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:27 schreef SCH het volgende:
* SCH komt met kannetje limonade binnen
Nee gewoon bosbessenquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tis toch wel Hulk limonade ??
* Bluezz toe ze reskjoe, crashcar meeneemtquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:01 schreef Againzender het volgende:
Alles doet pijn, niet fijn
Je moet oma niet altijd uitschelden voor bosbes, vind ze egnieloikquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:46 schreef SCH het volgende:
Nee gewoon bosbessen
mix het wel met spa rood....dan is het net cassis......speciaal voor Legoquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee gewoon bosbessen
dat heb k helemaal nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:46 schreef just me het volgende:
Just R. de Vriesquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:05 schreef just me het volgende:
JustOplettend..
...pleinwacht verhaal.......
JustRdeVriesquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:05 schreef just me het volgende:
JustOplettend..
net had ik pleinwacht bij het buitenspelen; een witte auto komt zachtjes aanrijden, kijkt naar de kinderen, rijd weer door, komt weer terug.. en gaat naar onze andere speelplaats, ben naar die auto gelopen en het 1e wat die man zei was "ik ben geen kinderlokker" waarop ik zei dat kan ik niet zien maar u heeft wel door dat ik u in de gaten heb gehouden. Man zocht zijn kind, wist niet in welke klas dat kind zat en ik heb hem ook niets wijzer gemaakt. Blijkt de natuurlijke vader van een van onze kinderen te zijn.. Ouders zijn gescheiden en pa ziet zijn kind dus niet of nauwelijks. We houden het wel goed in de gaten verder vandaag!
Ouders die hun kind als middel gebruiken in hun scheiding zijnquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
Wel triest weer JustMe, zo'n wanhopige vader.
Makkelijk gezegd DIGGER. Vaders trekken nou eenmaal heel erg snel aan het kortste eind en veel moeders marchanderen daar gigantisch mee.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ouders die hun kind als middel gebruiken in hun scheiding zijn
Altijd maar zeiken wie recht heeft op het kind wel of niet zoveel zien, terwijl niemand dan meer lijkt te beseffen dat het kind recht heeft op rust en liefde ipv getouwtrek.
Franky had hem toch ook al gepost gisteren of eergisteren ??quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:26 schreef Bluezz het volgende:
Pfaf, geweldig
Bluezz moet alles 2 x zien om het te begrijpenquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Franky had hem toch ook al gepost gisteren of eergisteren ??
SCHattig he...ouderdomquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Bluezz moet alles 2 x zien om het te begrijpen![]()
Ow. Ik kan al die Hools ook niet meer bijhouden. Één dag geen Fok! en er zijn er weer 2 dicht.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Franky had hem toch ook al gepost gisteren of eergisteren ??
en daarom zit ik ook binnenquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:33 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh
Wat een vies weertje vandaag
Wat dan dus enorm triest is van die moeders.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd DIGGER. Vaders trekken nou eenmaal heel erg snel aan het kortste eind en veel moeders marchanderen daar gigantisch mee.
tja...dan blijken de mannen in de meeste gevallen toch weer het verstandigste geslacht !!quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat dan dus enorm triest is van die moeders.
Feit is, er hoeft maar 1 van de 2 partijen aan de kids te gaan lopen trekken en het is al gebeurd, want of de 2e partije gaat terugtrekken (wordt een drama voor allen, vooral voor het kind) of de 2e partij stelt zich heel gematigd en passief op in belang van het kind (maar heeft wel dikke kans het kind dan zelden/nooit meer te zien en dat het kind onder invloed van de 1e partij enorm wordt opgezet tegen de 2e partij.
Helaas is het zeer lastig om die 'touwtrekkende' ouders aan te pakken (diegene die het in gang zet dus, want de andere partij heeft alleen maar foute, vervelende opties als reactie).
Lekker Bloem...doe mij ook maar een lekker bakkie !!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:18 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi...
*ook weer wakker is
Bloemetje zet veel koffie
Hij is erg leuk Vaduzquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, ik heb even de wintereditie uit m'n collectie gehaald.
IJskonijnquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
deze is erg mooiquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat idee zat erachter ja, dankjewel allemaal voor de complimenten. Nog iemand wat te drinken?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
IJskonijn
Yep.. Heerlijke nacht gehad.. en jij.. Heb je een beetje een kater?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Lekker Bloem...doe mij ook maar een lekker bakkie !!
Lekker nachtje gehad ?
Geen Biel helaas, daarvoor moet ik weer wachten tot 16.45 uurquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:44 schreef Bjoro het volgende:
Zo....wat doen we met de lunch vandaag ??
lekker hammetje klaarmaken ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:44 schreef Bjoro het volgende:
Zo....wat doen we met de lunch vandaag ??
Frisse avatar!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Friese avatar!
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:45 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Yep.. Heerlijke nacht gehad.. en jij.. Heb je een beetje een kater?
Het forum sloeg afquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag...
De kachel slaat maar niet aan...
Ja goed idee, mik dat schijfje eens in de spelerquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
nevermind
weer vrouwtjesquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Its raining mèn helleloeia
We hebben ineens 2 mannen in het callcenterquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:43 schreef Bjoro het volgende:
weer vrouwtjes
allebei niet in de markt ????quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:46 schreef Bluezz het volgende:
1tje is 19 en de ander is homo
Geeft JM wat anders om heetwarm te wordenquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:27 schreef just me het volgende:
koffie om warm te worden
lekker ding?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:46 schreef Bluezz het volgende:
1tje is 19 en de ander is homo
Heb je wel gelijk in maar bij overheerst toch het gevoel dat zo'n iemand wel erg wanhopig geweest moet zijn. En dat met 16 jaar. Erg triest. RIP.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zucht..
quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:40 schreef SCH het volgende:
lekker ding !!!
Dat is helemaal waar, en ik vraag me idd af hoe wanhopig je moet zijn om jezelf in de brand te steken...quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in maar bij overheerst toch het gevoel dat zo'n iemand wel erg wanhopig geweest moet zijn. En dat met 16 jaar. Erg triest. RIP.
jij loenSCHt (volgens bloes) - geilquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]hai
beetje SCHeel als ik SCHeil ben hooguit !!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
jij loenSCHt (volgens bloes) - geil
Hoorde het ja, uit 4VWO, de school ligt vlak bij mij achter. Toevallig zou vandaag de schoolinspectie langskomen voor het jaarlijkse gesprek, collega van me zou daarbij zijn, is allemaal natuurlijk afgeblazen, hoogst ongelukkig zo.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zucht..
Gister heeft zich hier in Gorinchem een gast van ongv 16 zichzelf in de fik gezet, en is dus overleden..
Het schijnt idd op die school heel hard aangekomen te zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoorde het ja, uit 4VWO, de school ligt vlak bij mij achter. Toevallig zou vandaag de schoolinspectie langskomen voor het jaarlijkse gesprek, collega van me zou daarbij zijn, is allemaal natuurlijk afgeblazen, hoogst ongelukkig zo.
Haar kinderen, iig de oudste, kende die knul en ja, die blijven nu met hel veel vragen en verdriet achter.
Dat had je kunnen wetenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:07 schreef golfer het volgende:
(er was bij Breuekelen een persleiding gesprongen, dus hadden ze de A2 maar even helemaal afgezet)
ik ook (wel naar mijn eigen huis uiteraard)quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil naar huis
Ik wil ook naar huis!quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil naar huis
ff checkuhquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:34 schreef Suijk het volgende:
Ik ben thuis!
Snel lekker de verwarming aangedaan, muziekje opgezet, biefstukje ligt al te ontdooien.
Nee, daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
ff checkuh
Suijk, zo'n ding leg je 's avonds laat of 's ochtends vroeg netjes in verpakking of diepvrieszakje in de koelkast, zodat ie al keurig ontdooid is op het moment dat je dat ding wilt bakken.
Zeker nooit op de huishoudbeurs geweest...
fijn weekend digger!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:14 schreef DIGGER het volgende:Goed weekend allemaal
O en Dylan Dog heeft mail
was bij ons op school ook vanochtendquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de Zwarte Pieten, wat hadden ze huis gehouden in mijn lokaal zeg.
en wie kon het weer opruimen ............ ??????quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de Zwarte Pieten, wat hadden ze huis gehouden in mijn lokaal zeg.
Wat een onzin vind ik dat altijd, dat dat nog steeds voorkomt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Het is de basisschool hoor, waar hij lesgeeft.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een onzin vind ik dat altijd, dat dat nog steeds voorkomt.![]()
De kinderen zelf. Hoogst verontwaardigd dat de Pieten zomaar aan hun spullen hadden gezeten!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en wie kon het weer opruimen ............ ??????
het blijft een geweldige poppenkast natuurlijk !!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
De kinderen zelf. Hoogst verontwaardigd dat de Pieten zomaar aan hun spullen hadden gezeten!
Ik zag ze ook, maar volgens mij waren ze van de Free Record Shop en deelden ze folders uit ipv snoep.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Op Utrecht CS liepen vandaag ook pieten rond incl beveiliging....
Precies. Gewoon simpele dingen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het blijft een geweldige poppenkast natuurlijk !!
tis toch wat met die allochtonen !!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Op Utrecht CS liepen vandaag ook pieten rond incl beveiliging....
Ze hadden idd foldersquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zag ze ook, maar volgens mij waren ze van de Free Record Shop en deelden ze folders uit ipv snoep.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Precies. Gewoon simpele dingen.
....
- Het hokje van de Gruitkalender openmaken en er "Zwarte Piet" in schrijven
.....
ben ik echt de enige die dat niet weet ???quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
http://www.gruiten.nl
Een kalender waar dagelijks een hokje opengemaakt kan worden en dan staat er iets over groente en fruit.
I know, maar ik blijf het grote onzin vinden. En ik had ook nog nooit van een gruitkalender gehoord.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is de basisschool hoor, waar hij lesgeeft.
nee joh, die kinderen vinden het echt schitterend!! vanmorgen waren er kinderen zelfs teleurgesteld dat de rommelpiet in hun klas minder rommel gemaakt had dan in een andere klasquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
I know, maar ik blijf het grote onzin vinden.
Nee hoor, ik wist het ook niet, maar ben dan ook al enige tijd verlost van basisschoolkinderen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:05 schreef Bjoro het volgende:
ben ik echt de enige die dat niet weet ???
Dat jij zomaar aan mensen kunt zien hoe ze heten, is dat een gave?quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Op Utrecht CS liepen vandaag ook pieten rond
Wat schat je in? Even een klein quizje.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:01 schreef mitt het volgende:
Welke groep heb je MM?
Groep 4.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat schat je in? Even een klein quizje.
Beetje gevalletje dubbel jammer dusquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
DIGGER, net te laat en net fout.
Dan is het toen ik 12 was dus meteen veranderd? De schurken.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:23 schreef Suijk het volgende:
Modern? Dat is geloof ik al zo'n 25 jaar zo...
Had die clown geen bijpassend knalgeel overhemd aan kunnen doenquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Toen kwam het "Gruitteam" een "inval" houden in mijn klas.
Had je dan gedacht dat ik het was?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
Was geen overbodige luxe geweest.
mochten er nog dubbele spullen zijn... Maarten kan nog wel het e.e.a. gebruikenquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:27 schreef golfer het volgende:
Zo, de eerste garderobekast van Bluezz is vakkundig door ons gesloopt uit elkaar gehaald en kan dinsdag mee met het grof vuil.
Wat, vrouwenkleding?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
mochten er nog dubbele spullen zijn... Maarten kan nog wel het e.e.a. gebruiken
eeej doe niet zo bijdehandquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat, vrouwenkleding?
De dreft is niet zo aardig geweest voor dat Danny Blind shirt van die middelste gast.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
Vaduz, dat was toen het "Gruit-promoteam" een inval deed. Zijn afgestudeerde rechtenstudenten die geen baan kunnen vinden trouwens.
[afbeelding]
Dit wat deze groep 8 kinderen laten zien, kregen ze allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |