Ik ben bang dat je net twee weken te laat bent... en daarbij zit er te veel Queen in. 3 stuks is maximum voor een top 50, 2 stuks voor een top 25.quote:Op maandag 13 december 2004 13:14 schreef vdo28 het volgende:
Ik weet niet of het nog mag, maar hier is mijn lijstje....
Ik had er meer Queen op kunnen zetten maar dat doe ik dan maar niet
(Hij is ff snel in elkaar geflanst)
1 Queen-Bohemian Rhapsody.
2 Queen-Innuendo.
3 Queen-Don't stop me now.
4 Dire Straits-Sultans of Swing.
5 Phil Collins-You'll be in my heart.
6 Paolo Conte-It's Wonderfull.
7 Otis Redding-Sitting on the docks of the bay.
8 Bløf-Liefs uit Londen.
9 Lou Reed-Perfect day.
10 Eros Ramazotti-Piu` Bella Cosa.
11 Frank Sinatra-It was a very good year.
12 Zucchero-Senza una Donna.
13 Clouseau-Droog je tranen.
14 Marco Borsato-De bestemming.
15 Monty Python - Always look on the bright side of life.
16 Henk Westbroek-Julia.
17 Paul Simon-You can call me al.
18 Eric Clapton-Forever man.
19 Buckshot Lefonque-Another day.
20 Michael Jackson-Beat it.
Ah, jammer. Ik had je graag een stukje over Smells Like Teen Spirit, Paranoid Android of One zien schrijven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
Ik schrijf alleen over de nummers die ik zelf ook gekozen heb en / of nummers waar ik wat mee kan.
Dan had ik er eentje tussen uit gepluktquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:48 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je net twee weken te laat bent... en daarbij zit er te veel Queen in. 3 stuks is maximum voor een top 50, 2 stuks voor een top 25.
Misschien vallen die onder de categorie "waar ik wat mee kan."quote:Op woensdag 15 december 2004 10:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ah, jammer. Ik had je graag een stukje over Smells Like Teen Spirit, Paranoid Android of One zien schrijven.![]()
Ja hallo.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:37 schreef komrad het volgende:
[scheldmode]
Ik wil dit topic even misbruiken om te schelden op de top 1000 van veronica.
[/scheldmode]
quote:Op zondag 19 december 2004 22:13 schreef menjo het volgende:
hmmn, zit wat in
Voor de kerst de uitslag!
Oke ik ben benieuwd naar de keus van de Fokkers!!quote:Op zondag 19 december 2004 22:13 schreef menjo het volgende:
hmmn, zit wat in
Lekker denigrerend...quote:Op zondag 19 december 2004 20:37 schreef ranja het volgende:we hoeven toch niet te wachten op de lijst vanwege zo'n 'radio'ding he?
Straks dus...quote:Op zondag 19 december 2004 22:13 schreef menjo het volgende:
Staat 2 januari nog niet vast?quote:De volledige lijst zal binnenkort ook uitgezonden worden op ActionRadio. Een aantal bekende users en muziekkenners zullen de lijst dan live in een marathon-uitzending presenteren. De exacte uitzenddatum en meer details hoor je binnenkort!
Laten die eerste 2 uren mij nou het beste liggen...quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:27 schreef Nolius het volgende:
Het lijkt me het handigst dat iedereen ff kijkt welk deel van de lijst hem of haar het beste ligt. SunChaser gaf al aan de eerste twee uur te willen doen.
LAat me ff weten welk deel van de lijst je ongeveer graag zou willenquote:Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
En wanneer weten we wanneer we mogen presenteren (welk uur, schema) en waar ergens ik die studio in Utrecht kan vinden? En waarom staat boven twee keer het woord wanneer in de zin? Omdat het niet anders kan?
jepz!!quote:Op zondag 26 december 2004 11:02 schreef methodmich het volgende:
Nolius, zodra ik eea af heb, mail ik het naar je. Nolius@fok.nl neem ik aan?
Doe ik anders morgen nog wel. Ben ff druk bezig en moet zo weer off.quote:Op maandag 27 december 2004 15:44 schreef Jane het volgende:
Stuur je hem ff door, Nolius?
Of jij natuurlijk, MM.
Voor mij wordt het helaas ook erg lastig...quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:27 schreef Nolius het volgende:
Jawel, gisteren kreeg ik te horen dat het definitief door kan gaan. Dus hierbij de afspraken tot nu toe:
We beginnen om 12 uur vanuit de studio in Utrecht.
(...)
De misschien-lijst (laat het nog ff zo snel mogelijk weten!!)
Menjo
RemCow
Tijn?
(...)
Tussen 12 en 20 uur kun je niet ergens?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:37 schreef menjo het volgende:
[..]
Voor mij wordt het helaas ook erg lastig...
Welke tekstjes?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:
Nolius stuur jij de tekstjes even door voor me, aangezien jij alle adressen hebt, zo te zien?
Aaaah, heb ik al doorgestuurd naar Janequote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:26 schreef methodmich het volgende:
Die stukjes over de platen. Wazoo en Jane wilden ze graag hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |