jij bepaalt wat de beste platen uit de geschiedenis zijn!, laat me niet lachenquote:Het is zover; vanaf 20 december kun je zeven dagen lang de Veronica Top 1000 Allertijden horen en jij bepaalt wat de beste platen uit de geschiedenis zijn!. De 100 beste plaatsen kun je nog een keer horen op Oudejaarsdag tussen 9.00 en 19.00 uur.
Vorig jaar was het November Rain van Guns 'n Roses. Weten de Gunners deze nummer 1-positie vast te houden? Of wordt het dit jaar misschien One van U2 of toch Bohemian Rhapsody van Queen.? Dat is aan jou! Breng je stem uit op jouw tien favoriete platen allertijden en bepaal zo welke duizend popklassiekers in de lijst komen. Met jouw stem maak je tevens kans op een Superprijs!
Je mag dus eignelijk een sellectie maken uit de keus van Veronica!!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:38 schreef Berkery het volgende:
Veronica heeft een shortlist van ongeveer 2200 nummers en daar moet dus iets meer dan de helft afvallen. Maar je mag ook zelf één nummer nomineren.!
Het zal wel weer een verrassende lijst worden.
worden nirvana en metallica ook nog een plaatsje vergund in jouw top 3??quote:Op woensdag 3 november 2004 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Queen, Led Zeppelin en Guns n'Roses zullen in willekeurige volgorde in de top-3 staan, gok ik.
Nirvana is voor de Top90 van de jaren 90quote:Op woensdag 3 november 2004 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
worden nirvana en metallica ook nog een plaatsje vergund in jouw top 3??
Je hebt gelijk, maar Veronica maakt al een selectie voor je om uit te kiezen, waardoor de meeste mensen uit armoe gaan voor, Bohemian Rhapsody, Child in time, One, One, Stairway to heaven, November rainquote:Op donderdag 4 november 2004 16:15 schreef kriele het volgende:
Ik hoop dat de mensen eens wat creatiever worden met het insturen van de lijstjes. Bedenk eens wat anders dan Bohemian rapsody, Child in time en november rain.
Er is nog veel meer goede muziek!
Een keer in de duizend jaar is inderdaad niet gek.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wat is het nut om zoiets elk jaar te doen?
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:24 schreef Djaser het volgende:
De vorige keer dat ik maar meedeed hadden ze geloof ik maar 200 nummers om uit te kiezen, nu valt dat nog wel mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |