Oeps, ik lees het nu pas Arno. Ik kom er z.s.m. op terug oke? Ik wilde alleen ff laten weten dat ik het gelezen had.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:05 schreef Nolius het volgende:
Wat zoeken we nu?
Alleereerst is het leuk als je informatie over bepaalde platen hier neerzet of aan ons mailt op top100@actionradio.nl. Daarnaast zoeken we mensen die kunnen presenteren. In overleg met Sebbo leek het ons al leuk als Jane, thegrandwazoo en Menjo al twee uurtjes op zich willen nemen.
Ik weet niet hoeveel tijd jullie nodig hebben om de boel voor te bereiden maar ik denk dat 18 december een beetje kort dag wordt. Ik ga zelf nog een week weg en dit jaar zijn er een stuk meer inzendigen dan de vorige keren. Ik denk dat ik maar een vorm van publieksparticipaitie ga instellen, ofzoquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:05 schreef Nolius het volgende:
In overleg met Sebbo gaan we de lijst dus uitzenden op ActionRadio (zelfde station als waar FOK!radio op te horen is -- www.actionradio.nl ). Het idee is om dit op zondag 19 december 2004 of op zondag 2 januari 2005 te doen. Afhankelijk van wanneer mensen kunnen en wanneer de lijst af is.
Aangezien we ALLE 100 platen willen draaien zal de uitzending ongeveer 10 uur duren. We zouden het leuk vinden als iedere 2 uur iemand anders de lijst gaat presenteren. We zoeken dan ook mensen die veel van de muziek afweten en veel in dit forum komen.
Wat zoeken we nu?
Alleereerst is het leuk als je informatie over bepaalde platen hier neerzet of aan ons mailt op top100@actionradio.nl. Daarnaast zoeken we mensen die kunnen presenteren. In overleg met Sebbo leek het ons al leuk als Jane, thegrandwazoo en Menjo al twee uurtjes op zich willen nemen. Maar we zijn nog op zoek naar meer mensen. Aangezien de studio ook weer niet TE vol moet zijn, hoeft niet iedereen tegelijk aanwezig te zijn. Maar wil je ook graag mee-presenteren? Mail dat dan even of meld het hier.
Meer info staat ook hier.
En uiteraard iedereen luisteren
Uiteraard ben je te laatquote:Op woensdag 1 december 2004 09:28 schreef Jane het volgende:
Is de deadline voorbij trouwens? Anders wil ik nog wel een lijstje insturen (vandaag desnoods).
*phew* Heb ik me tenminste niet helemaal voor niks zitten uitsloven. Deadline was toch 1 december? Dan is 30 november op tijd, lijkt me...quote:Op woensdag 1 december 2004 10:05 schreef menjo het volgende:
Uiteraard ben je te laatmaar als je vandaag nog een lijstje kan posten neem ik die nog mee. Dan gaat ook die van dVTB nog mee en dan is het wel mooi geweest.
In overleg met Sebbo wilden we jullie drie al vragen en voor de rest kijken wie er zin had, vandaarquote:Op woensdag 1 december 2004 09:25 schreef Jane het volgende:
Ok, nu alvast een reactie.
Harstikke leuk plan!Alleen staat er in 2 opeenvolgende zinnen wel een tegenstrijdigheid. Je zoekt 'mensen die kunnen presenteren' én je vraagt mij o.a. om dat te doen.
Geen idee of ik het kan, maar het lijkt me wel hartstikke leuk om te doen.
Alleen... ik ben nu al bang dat ik dan 2 uur platen van na 1990 moet draaien die ik allemaal niet ken.
![]()
![]()
Beide dagen kan ik wel ('s ochtends vroeg op 2 januari is alleen geen goed idee). En nog een vraagje: krijgen we de lijst (of iig de platen die je zelf moet presenteren) wel van tevoren? I.v.m. iig enige (geestelijke) voorbereiding?
Tja, we kunnen het pas uitzenden als het klaar is natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2004 10:00 schreef menjo het volgende:
Ik weet niet hoeveel tijd jullie nodig hebben om de boel voor te bereiden maar ik denk dat 18 december een beetje kort dag wordt. Ik ga zelf nog een week weg en dit jaar zijn er een stuk meer inzendigen dan de vorige keren. Ik denk dat ik maar een vorm van publieksparticipaitie ga instellen, ofzo
Ik hoef zelf trouwens geen stuk te presenteren, toch bedankt voor het aanbod. Het lijkt me wel leuk om even langs te komen maar ik weet niet of ik die dagen wel of niet kan, misschien dat ik dan wat anders heb.
Dan meld ik maar alvast dat ik 9 januari in ieder geval niet kan, omdat ik dan op vakantie ben.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:27 schreef Nolius het volgende:
Dus als de 19e niet kan, dan maar 2 januari of eventueel 9 januari.
Is het trouwens mogelijk de top 10 van te voren niet bekend te maken? Maar dat tijdens de uitzending te doen? Leuk voor een prijsvraag enzoquote:Op woensdag 1 december 2004 10:00 schreef menjo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel tijd jullie nodig hebben om de boel voor te bereiden maar ik denk dat 18 december een beetje kort dag wordt. Ik ga zelf nog een week weg en dit jaar zijn er een stuk meer inzendigen dan de vorige keren. Ik denk dat ik maar een vorm van publieksparticipaitie ga instellen, ofzo
Ik hoef zelf trouwens geen stuk te presenteren, toch bedankt voor het aanbod. Het lijkt me wel leuk om even langs te komen maar ik weet niet of ik die dagen wel of niet kan, misschien dat ik dan wat anders heb.
Ik heb sowieso Perfect Day van Lou Reed al een paar keer voorbij zien komen...quote:Op woensdag 1 december 2004 17:43 schreef placebeau het volgende:
cool, kunnen we ondertussen op het forum speculeren wie de nummer één wordt.
Eigenlijk net zoals de deadline. Zoiets moet volgend jaar gewoon in de openingspost.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:00 schreef Jane het volgende:
Yo, menjo!
Hoe is de puntentelling eigenlijk? Ik kon het zo snel nergens terugvinden. 100 punten voor nr. 1, 99 voor nr. 2 enz?
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:00 schreef menjo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:16 schreef RemCOW het volgende:
Leuk idee.
Maar of ik kan presenteren en of iemand mij zou willen horen, geen idee
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:15 schreef RemCOW het volgende:
Denk dat Street Spirit wel weer hoog staat, maar niet op 1. Maar je weet nooit.
Air All I Need en Mad about you van Hooverphonic gaan ook weer stijgen denk ik, vaak voorbij zien komen.
Ja, speciaal voor jou.quote:Op donderdag 2 december 2004 09:25 schreef TheGrandWazoo het volgende:
99. Steeleye Span - All Around My Hat
Jane! Wat goed van je !
quote:Op zondag 12 december 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ja, we wachten vol spanning!
Yep, ik wel iig.quote:Op maandag 13 december 2004 11:04 schreef Nolius het volgende:
Ik denk dat 2 januari een goede datum is. Dan kunnen we in de middag om 12 uur beginnen. Jane en thegrandwazoo kunnen dan toch?
Okquote:Op maandag 13 december 2004 11:04 schreef Nolius het volgende:
Om even op de uitzending terug te komen:
Ik denk dat 2 januari een goede datum is. Dan kunnen we in de middag om 12 uur beginnen. Jane en thegrandwazoo kunnen dan toch? Menjo kan wellicht langskomen? En seborik, kun je echt niet dan? En RemCOW misschien ook een stukje? En voor SunChaser misschien ook iets?
methodmich heeft al aangeboden wat dingen te willen schrijven over platen die in de lijst staan om te gebruiken. Misschien wil hij ook een stukje presenteren?
En ik zat er aan te denken of het ook leuk is om Yvonne een stukje te laten doen. Als iemand zich verder nog geroepen voelt, hoor ik het graag
Ja, vooral als Jane na elke plaat van na 1980 zegt: 'Echt, nog noooooit van gehoord!'quote:Op maandag 13 december 2004 22:26 schreef Man_Made_God het volgende:
Dat moet verdomd leuke/goede radio worden.
MM die gaat schrijven, en Jane en Grandwazoo die gaan presenteren. Lijkt me leuk!!
Zeg, ik heb je wel toch wel wat normale muziekkennis meegegeven, of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, vooral als Jane na elke plaat van na 1980 zegt: 'Echt, nog noooooit van gehoord!'
Da's waar, ik ken nu wel elke plaat die K3 ooit gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zeg, ik heb je wel toch wel wat normale muziekkennis meegegeven, of hoe zit dat?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |