nee waarschijnlijk een OOR journalist die een kruistocht tegen slechte muziek is begonnenquote:Op donderdag 25 november 2004 08:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
Is de palingsound nu ook al een bedreiging voor een of andere godsdienstfanaat?
Nouja, eigenlijk wel. Maar toch sorry.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:29 schreef dwerg het volgende:
Het was niet lullig bedoeld ofzo.
En dat werd tijd ook. Ook dit weekend weer naar een verjaardag, in het jongerencentrum, daar spelen ook bandjes. Ik heb er zin in. En wellicht nog een verjaardag daarvoor/daarna, daar heb ik ook zin in.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zo...nog even en dan is het weekend.
Eén advies: koop geen kubuswoning.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:36 schreef zodiakk het volgende:
Niettemin zal ik blij zijn als ik straks in het centrum ga wonen, scheelt toch 10 minuten reistijd.
En daarna moet je er nog eens in gaan wonen ook....quote:Op donderdag 25 november 2004 12:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Eén advies: koop geen kubuswoning.
Verhuizen van of naar zo'n lelijk ding kost je je knieën. Je moet eerst vier trappen op om bij de voordeur van de kubus te komen, en dan nog twee om in de woonkamer te komen. En de slaapkamers zijn nog een trap verder.
Dat is de nieuwe rage tegenwoordig, waarom zou je met elkaar geen overleggen als je het ook zo kan doen?quote:Op donderdag 25 november 2004 01:22 schreef Zanderrr het volgende:
Die doodsbedreigingen zijn wel een rage, zeg. Zelfs de bassist van BZN heeft er nu een ontvangen:
BZN-bassist met de dood bedreigd
Waar was het vandaag weer prut?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef Mark het volgende:
Godsamme, het was weer bal op het spoor vandaag
Wees gerust, ik heb een gedistingeerde etage zo groot als een voetbalveld op de eerste verdieping. Ik kan mijn spullen zo door het raam gooien.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Eén advies: koop geen kubuswoning.
Verhuizen van of naar zo'n lelijk ding kost je je knieën. Je moet eerst vier trappen op om bij de voordeur van de kubus te komen, en dan nog twee om in de woonkamer te komen. En de slaapkamers zijn nog een trap verder.
Ik had vandaag bijna afgevroren vingertoppenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had gewoon bijna afgevroren tenen.
Pas maar op dat ze niet afbreken en in een gleuf glijden.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:18 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna afgevroren vingertoppen
Wat mij betreft vanmorgen tussen Utrecht en Duivendrecht: omrijden naar Cs en dan vanaf daar weer zien te komen naar waar je had moeten zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar was het vandaag weer prut?
Mooie avatar.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:06 schreef dwerg het volgende:
Anderhalve graad onder nul.
Ik ben blij dat ik niet naar mijn werk hoef te fietsen.![]()
Ik verander hem wel. Wist niet eens dat jij hem gebruikt had. Heb Bor opgezocht omdat Wim Rigter een jingle had met Huuu!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:02 schreef ThE_ED het volgende:
Mooie avatar.
quote:Op donderdag 25 november 2004 01:09 schreef Arcee het volgende:
Wie postten 't vaakst in een topic over The Beatles?(alle topics in Muziek met 'Beatles' in de topictitel, t/m 21 november 2004)
001 00376 Jane
Vaag, ik heb hem zo gemaakt, dus dan was ie blijkbaar ook al zo via google te vinden..quote:Op donderdag 25 november 2004 18:22 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik verander hem wel. Wist niet eens dat jij hem gebruikt had. Heb Bor opgezocht omdat Wim Rigter een jingle had met Huuu!
Als iemand dat nou gezegd had, het heeft mij minstens twee minuten werk gekost om hem te maken.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:34 schreef ThE_ED het volgende:
Vaag, ik heb hem zo gemaakt, dus dan was ie blijkbaar ook al zo via google te vinden..
Ik denk dat ik die ook gebruikt heb voor mijn originele avatar.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als iemand dat nou gezegd had, het heeft mij minstens twee minuten werk gekost om hem te maken.![]()
Dit plaatje heb ik gebruikt.
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:42 schreef ThE_ED het volgende:
Mijn handen waren er net zo erg aan toe.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:18 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna afgevroren vingertoppen
Mag ik raden? Delft - Rotterdam en omstreken, vanmiddag rond 17:00?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef Mark het volgende:
Godsamme, het was weer bal op het spoor vandaag
Gauw maar een lekker muziekje opzetten: Ministry - No W
Die is ook populair de laatste maanden. Ik heb dit jaar tot op heden al meer vertraging gehad dan heel vorig collegejaar.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mag ik raden? Delft - Rotterdam en omstreken, vanmiddag rond 17:00?
Tussen A'dam Sloterdijk en Haarlemquote:Op donderdag 25 november 2004 15:29 schreef OProg het volgende:
Waar was het vandaag weer prut?
ik zie dat hier meer over avatars geluld wordt, en om een beetje ontopic te blijven...quote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet afbreken en in een gleuf glijden.
Hij is fantastisch, sebboquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:03 schreef Seborik het volgende:
De nieuwe muziekcolumn online: De koe, de kut én het meisje
Sebbo hij is helemaal volledig geweldig!quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:03 schreef Seborik het volgende:
Hij is ge-wel-dig sebboquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:03 schreef Seborik het volgende:
!factquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:33 schreef Seborik het volgende:
Anastacia vind ik eigenlijk best wel goed.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:03 schreef Seborik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |