tis weer eens wat andersquote:Op woensdag 24 november 2004 15:50 schreef LaZZ het volgende:
gheheheh ...quote:Op woensdag 24 november 2004 15:55 schreef LaZZ het volgende:
Probeer ze tot rust te brengen, zoek de innerlijke vrede. Mediteer, doe aan Yoga. Maar zit niet achter die verrekte PC!!!!
edit: Nog nooit een vrouw zonder problemen gekend.
Haha idd!quote:Op woensdag 24 november 2004 15:48 schreef Evertje het volgende:
ow, daarom herkende ik het topic niet
Zeikwijf.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:53 schreef Pearly het volgende:
Slecht ...
Ik wil KLAGE ....... ik ben een vrouw
Mijn hormonen gieren .... ......
zie : Vrouwen zonder problemen - bestaan ze wel?![]()
Super voor je!quote:Op woensdag 24 november 2004 15:58 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zo dan.. met mn verjaardag woon ik wsl op mezelf! Had niet verwacht dat t nog door had kunnen gaan..
What a pleasant surprise..Ik voel me nu helemaal verward..
Dank, liefquote:Op woensdag 24 november 2004 16:18 schreef Evertje het volgende:
Super voor je! Op jezelf wonen is gewoon heerlijk
Ik verheug me nu al erop dat ik straks weer in mijn eigen tempo mn eten kan maken terwijl ik de muziek net iets te hard heb opstaan
Modjes met creatieve uitspattingen...quote:Op woensdag 24 november 2004 16:27 schreef Jumparound het volgende:
wat een ongelovelijke kut TT
Daar zit ik best wel mee
Je kan maar een hobby hebben...quote:Op woensdag 24 november 2004 16:55 schreef releaze het volgende:
zin om over te geven.
echter rijm je vrolijk meequote:Op woensdag 24 november 2004 16:27 schreef Jumparound het volgende:
wat een ongelovelijke kut TT
Daar zit ik best wel mee
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:01 schreef T1andonly het volgende:
[..]
echter rijm je vrolijk mee
en is het modje zeer tevree
Tegenstand heeft dus geen zinquote:Op woensdag 24 november 2004 17:01 schreef T1andonly het volgende:
[..]
echter rijm je vrolijk mee
en is het modje zeer tevree
jij ook alquote:Op woensdag 24 november 2004 20:57 schreef Rubber_Soul het volgende:
*Creëerd een diepgewortelde haat tegen oprukkende kiezen waarvan al lange tijd gedacht werd dat deze zich voor goed onder het vlees zouden laten vertoeven*
Ik ook al indeedquote:Op woensdag 24 november 2004 21:40 schreef dustbunny het volgende:
[..]
jij ook al
Die kriebelige zeurende pijnquote:Op woensdag 24 november 2004 21:40 schreef dustbunny het volgende:
jij ook al
Ik heb me helemaal schor zitten schreeuwen. Ondanks die schorre stem ben ik er ook blij mee. Het werd zo langzamerhand een echt trauma.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:31 schreef Zero2Nine het volgende:
PSV heeft eindelijk de 2e ronde van de Champions leaugue gehaald... ben ik serieus echt heel blij meeik heb gewoon op het puntje van m'n stoel gezeten.
Heh bahquote:Op woensdag 24 november 2004 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
Begin mijn grip weer even kwijt te raken, kan ik niet goed tegen zeg maar.
En heb toch koorts, helemaal niet lekker
aan mijn linker kant heb ik alle bij al die gingen ook vrij snel..quote:Op donderdag 25 november 2004 00:14 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Die kriebelige zeurende pijnOnder of boven, of allebei? Bij mij begint t ook weer, hoop dat deze wat sneller eruit kunnen.. maar zal helaas niet voor mijn tandartsbezoek zijn
Ot: Goedddddd..ohhhhhhhhhhh hij is zo lief, geweldig!
ahhhquote:Op woensdag 24 november 2004 23:01 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Ik ook al indeed
Aan beide kanten, kan niet eens normaal eten zonder dat heel mn hoofd verkrampt
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:09 schreef Christine het volgende:
Ditto net wat history gecleanedquote:Op donderdag 25 november 2004 18:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
Raar, iets tegen gekomen van begin dit jaar. Waarom bewaard Hotmail het zolang?
Kom maar op dan.......quote:Op donderdag 25 november 2004 21:47 schreef Morwen het volgende:
Zin om iemand te schoppen, verder wel aardig![]()
Nope, jij wil veels te graagquote:Op donderdag 25 november 2004 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom maar op dan.......
Ik heb allerlei mogelijke pogingen gedaan om te rijmen, maar dit is duidelijk niet mijn beste rijmdag (of zeg maar helemaal geen rijmdag). Dus... geen rijmpje! Maar lijkt me leuk Peregrijn als je dat laatste een keer komt uitvoerenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:00 schreef Peregrijn het volgende:
Ganz Geil na enkele wijntjes!
Het leven loopt hier o zo fijntjes.
Verder een leuke dag vandaag,
binnenkort nodig eens een keer naar Den Haag!![]()
Gecondoleerd...en heel veel sterkte...quote:Op donderdag 25 november 2004 22:36 schreef _Supreme het volgende:
mijn opa is vandaag dood gegaan
bah
dankje. Mijn oma moest de hele tijd huilen en daar kan ik niet tegen.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Gecondoleerd...en heel veel sterkte...![]()
sterkte en gecondoleerd...quote:Op donderdag 25 november 2004 22:47 schreef _Supreme het volgende:
[..]
dankje. Mijn oma moest de hele tijd huilen en daar kan ik niet tegen.
hij was nog kerngezond, 75 jaar.
hij ging gewoon naar zijn werk, het slagersbedrijf wat hij heeft opgezet en nu door zijn zoon is overgenomen, en viel gewoon dood neer. hartinfarct.
niet te geloven..
sterkte ermee!quote:Op donderdag 25 november 2004 22:47 schreef _Supreme het volgende:
[..]
dankje. Mijn oma moest de hele tijd huilen en daar kan ik niet tegen.
hij was nog kerngezond, 75 jaar.
hij ging gewoon naar zijn werk, het slagersbedrijf wat hij heeft opgezet en nu door zijn zoon is overgenomen, en viel gewoon dood neer. hartinfarct.
niet te geloven..
ohja cerror..ive been wondering.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:41 schreef cerror het volgende:
Argh.
Ik kan net zo goed verdwijnen(niet suicidaal hoor
)
Toch nog muziek gemaakt, en goede ook....
Ach ja, depressiveit is mijn periode voor inspiratie
toch proficiat hoor!quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:36 schreef hellmondunited het volgende:
geen zin in vandaag
Jee.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
Net mijn bed uit, zo iemand ophalen van het station en dan eerst maar eens ontbijten.........
Toch maar langs een vriend vanavond, anders kom ik deze week nauwelijks aan sociale contacten toe.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben gebroken... Denk niet dat ik vandaag nog veel ga doen...
Ze wil je gewoon in dr leven.. maar ze weet niet precies op watvoor manier..quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:22 schreef hellmondunited het volgende:
waarom wil iemand niet fatsoenlijk met je omgaan, maar zoekt ze toch weer contact en als je dan een reactie geeft, t contact alweer verbroken is.
Praat me er niet van, probeer d'r al verschillende keren duidelijk te maken wat ik nu eigenlijk wil.. Maar op één of andere manier komt 't niet aanquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:21 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon in dr leven.. maar ze weet niet precies op watvoor manier..
En dat wisten we toch allang joh.. exen zijn ingewikkeld
Nieuwe site komt eraanquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:21 schreef releaze het volgende:
[..]
ohja cerror..ive been wondering.
upload je je muziek, zo ja, waar? ik wil horenchipmuziek toch? chipmuziek=goed
Myxokonijntjes?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:06 schreef Peregrijn het volgende:
Verder zondag misschien een hele leuke afspraak op het strand bij Scheveningen. Kijken of we onderkoelde konijntjes kunnen opwarmen met hete choco
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Myxokonijntjes?![]()
Tering, in dit topic kun je zelfs 'n lap tekst van heb ik jou daar plaatsen.. Hoe kunt je toch altijd zoveel "verzinnen"quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:33 schreef sweetgirly het volgende:
Ja, gewoon helemaal opperdetop
Damn, bijna te maf soms gewoon, snap er gewoon niks van.
Zo word ik opeens overspoeld met bijbaantjes (eerst kon ik amper wat vinden, en nu heb ik de keuze uit gewoon teveel, maar geweldig). Heb al 2 contracten + 2 als reserve maar gedaan. Ene het gaat ook helemaal geweldig.
Een ander iets was iets waar ik mezelf druk over maakte en van baalde/tegenop zat omdat ik geen geld had om datgene te doen om er aan mee te kunnen doen en dat is ook (vandaag) helemaal goed gekomen. Het iets ging gewoon niet door en werd verplaats. Daarbij heb ik nu wel weer geld. Kreeg ook nog een mailtje met 'je hebt geluk'. En een ander sweet telefoontje met: 'ik heb goed nieuws voor je'. Ja, zeg dat allemaal. Wow.
Naja, en voor de rest en daarom allemaal ga ik nu helemaal lekker het weekend in en het weekend heb ik dan ook weer helemaal zin in. Ik ga gigantisch genieten van alles weer, nog meer.
Argh, wat een beauty allemaal en wat zijn mensen lief![]()
![]()
oh, en gister vond ik dat er magie in de lucht hing en misschien (daarom) stiekem wel nu weer ook, want tjee, hoe kan alles zo op zijn pootjes terecht komen soms, unbelievuble
I'm feeling so unbelievuble fucking great!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tering, in dit topic kun je zelfs 'n lap tekst van heb ik jou daar plaatsen.. Hoe kunt je toch altijd zoveel "verzinnen"
* sweetgirly voelt zich wazig en gaat daarom maar lekker slapen...
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:33 schreef Morwen het volgende:
Verward en verontrustHopelijk zit ik mis
![]()
Jij bent niet stommig, verre vanquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:40 schreef sweetgirly het volgende:
[..]voor jou en aai over je bolletje.
Onthoud: katjes komen altijd (weer) op hun pootjes terecht, zo ook jij.
en nu ga ik mijn bedje in, anders voel ik mezelf wat stommig worden zo![]()
![]()
Om gek van te worden... What's the matter with me?! Concentratie is compleet foetsie nu...quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:52 schreef ANGE het volgende:
Heel erg in de war... en een beetje kriebels in m'n buik... zenuwen of iets anders?
Waarom wacht ik op een mailtje of een telefoontje waarvan ik weet dat het niet komt? En waarom wil ik zo graag dat het wel komt?![]()
ik zal je eens aanschieten op msn een dezer dagenquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Nieuwe site komt eraan
Ik heb het nog nergens staan helaas
Maar op msn kan ik wel een pakketje sturen
Doe eens niet zo geheimzinnig!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:14 schreef Peregrijn het volgende:
Belangrijke keuze gemaakt voor de toekomst en ik heb er zin anHet zat er al aan te komen en mijn vrienden zal het niet verbazen, maar nu nog kijken hoe ik het kan invullen met mijn huidige situatie. Maandag maar eens navragen bij mijn sectorhoofd.
wow dat is idd wel een enorm verschil met voorgaande weken. misschien is die hele goede periode er ook wel de oorzaak van dat het nu ineens heel slecht lijkt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:01 schreef Evertje het volgende:
Behoorlijk slecht
De tranen staan me bijna in de ogen enzo.
Voel me eenzaam en vanavond ook alweer niks te doen. Ik snap het niet, het is echt een paar weken achter elkaar super gegaan, maar waar deze inzinking vandaan komt weet ik echt niet.
thanx for your concernquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
wow dat is idd wel een enorm verschil met voorgaande weken. misschien is die hele goede periode er ook wel de oorzaak van dat het nu ineens heel slecht lijkt.
Had je zelf niet verwacht terug te vallen? Veranderen is moeilijk hoor..quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:01 schreef Evertje het volgende:
De tranen staan me bijna in de ogen enzo.
Voel me eenzaam en vanavond ook alweer niks te doen. Ik snap het niet, het is echt een paar weken achter elkaar super gegaan, maar waar deze inzinking vandaan komt weet ik echt niet.
Oude spijkerbroek en een metalshirtjequote:Op zaterdag 27 november 2004 22:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil uitgaan, maar ik weet niet wat ik moet aantrekken..
Veranderen is zeker moeilijk. Ik heb de afgelopen maanden best wel hard aan mezelf gewerkt. Het wordt echter nog niet opgemerkt door andere personen of vrienden. Natuurlijk doe ik dit alles op de eerste plaats voor mezelf, maar had toch het idee dat ik in een vicieuze cirkel zat wat vrienden betreft.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:03 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Had je zelf niet verwacht terug te vallen? Veranderen is moeilijk hoor..
Ik voel me wel zo'n beetje als jij. Alleen heb ik eigenlijk wel wat te doen.. ben uitgenodigd op 2 feestjes. Maar ik ga niet.. lijkt me beter als die jongens even niet om me heen hangen. Ik weet wel waar het bij mij vandaan komt, maar ik kan het niet helpen..
Ja.. als je eenmaal weet hoe je, je gedachtens om moet zetten ben je nog maar aan het begin. Het is veel moeilijker dan het lijkt, ookal zie je het helder. Ik heb ook heel hard aan mezelf gewerkt vanaf begin dit jaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:36 schreef Evertje het volgende:
Veranderen is zeker moeilijk. Ik heb de afgelopen maanden best wel hard aan mezelf gewerkt. Het wordt echter nog niet opgemerkt door andere personen of vrienden. Natuurlijk doe ik dit alles op de eerste plaats voor mezelf, maar had toch het idee dat ik in een vicieuze cirkel zat wat vrienden betreft.
Gelukkig heb ikvanavond nog kunnen lachen om wat op tv was en heb ik nu wat lekkere muziek opgezet. Ik laat mijn hoofd niet meer op hol slaan en ben ervan overtuigd dat ik morgen weer fris naast mijn bed sta
bedankt voor je medeleven, doet me echt goedquote:Op zondag 28 november 2004 03:11 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja.. als je eenmaal weet hoe je, je gedachtens om moet zetten ben je nog maar aan het begin. Het is veel moeilijker dan het lijkt, ookal zie je het helder. Ik heb ook heel hard aan mezelf gewerkt vanaf begin dit jaar.
Gelukkig.. hou die gedachte vast, komt allemaal wel goed met jou
wauw, ik voel me vereerd met al deze positieve aandachtquote:Op zondag 28 november 2004 11:32 schreef releaze het volgende:
en evertje,
ik ben blij dat je je vandaag weer beter voelt. ik hoop dat het positieve gevoel nog een poos aanhoudt! en een dipjesdag every now and then, is goed..zolang je de volgende dag maar weer lekker in je vel zit
*hug*
quote:Op zondag 28 november 2004 00:02 schreef Peregrijn het volgende:
Morgen geen konijntjesdag helaasMaar van uitstel komt geen afstel.
Ik ga morgen maar op orenjacht in Amsterdam
OT:
Zwaar relaxed en tevreden. Lichtelijk verrast door de politieke kleuring van iemand aan de telefoon. Zo blijkt maar weer dat je niet uit moet gaan van vooroordelen :-8
P.S. Ook al kop je die baan niet binnen, ik ken nu een aantal hofjes. Ik leid je graag door Leiden rond. Super romantisch, dus dat kan niet mis gaanAnders word ik toch echt gedwongen om een keer in R uit te stappen
Ja was jammer, je scoorde gewoon bijna!quote:Op zondag 28 november 2004 19:37 schreef meami het volgende:
Jammer genoeg net een wedstrijd verloren. Weer wat kansen gemist en nu heb ik ook nog eens een dikke hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |