quote:Op woensdag 24 november 2004 13:54 schreef jessie het volgende:
Nou Be laten we zeggen he. Dat over iemand die begint met een D de wildste verhalen gaan. En meer zeg ik niet
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daniman?
* Belana is ook niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles wetenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Praat mij bij, praat mij bij, met wie van Fok! heeft Daniman wat gedaan...
miss-dyansty is niet nieuwsgierig
Dat is toevallig, die is ook net door mijn brievenbus komen vallenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Woei, weer een bon van tien euro van het Nipo![]()
![]()
Sinterklaas is vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:43 schreef jessie het volgende:
Hahahahahahahahahaha woehahahahahaha sorry hoor Karin maar je onderste zinnetje in combinatie met die onzin lijsjtes werkt op me lachspieren![]()
![]()
Ja had ik ook. Tot BE dr aankondiging had ik dit topic nog niet gespotquote:Op woensdag 24 november 2004 14:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Lachen dat lijstje, moet zeggen dat mijn bek bij het lezen van het lijstje wel af en toe aardig open viel...
* clauwheee is eigenlijk maar een braafje zeg![]()
Was ook voor het eerst, tenminste voor die mw. dat ze via Nipo bij mensen thuis interviews ging houden. Was niet erg interessant vond ik, over Marokkaanse jongeren. Nouja ik heb mijn mening gegeven. Ze zouden iets van 300 mensen thuis interviewen dus mijn mening telt dan best mee. Werd helemaal opgenomen.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, heerlijk he
Langsgekomen, KarinWist helemaal niet dat ze dat deden joh
Was het wel een beetje interessant, en kreeg je nog een cadeautje of zo??
Oh bah ik lees darmwandquote:Op woensdag 24 november 2004 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
... zo'n damwand in de grond aan het trillen...
Jammer dat het niet zo leuk wasquote:Op woensdag 24 november 2004 14:49 schreef Karin het volgende:
[..]
Was ook voor het eerst, tenminste voor die mw. dat ze via Nipo bij mensen thuis interviews ging houden. Was niet erg interessant vond ik, over Marokkaanse jongeren. Nouja ik heb mijn mening gegeven. Ze zouden iets van 300 mensen thuis interviewen dus mijn mening telt dan best mee. Werd helemaal opgenomen.
Kreeg helaas geen cadeautje![]()
Jak!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Oh bah ik lees darmwand![]()
Ik heb er ook weer eenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Woei, weer een bon van tien euro van het Nipo![]()
![]()
Sinterklaas is vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij
Danny natuurlijkquote:In het vorige speeltuinbankje schreef jessie:
Nou BE laten we zeggen he. Dat over iemand die begint met een D de wildste verhalen gaan. En meer zeg ik niet
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:04 schreef Reese het volgende:
[..]
Danny natuurlijk![]()
Nee niet eens!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Schalkje
Jij hebt gelurkt in dat anderen topic!
Stond om kwart voor 8 naast mijn bedje! Nog geen dip gehad. *trots is*quote:Niet verslapen vanmorgen!
Had ik kunnen weten. Jij bent gewoon slim he!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:08 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee niet eens!
Goed van je!quote:Stond om kwart voor 8 naast mijn bedje! Nog geen dip gehad. *trots is*
Gquote:Op woensdag 24 november 2004 20:55 schreef melonovy het volgende:
Bedoel je niet G, Jessie???
Wacht maar tot ze straks alles eet, dan is het pas echt leuk ls ze poept in de treinquote:Op woensdag 24 november 2004 20:37 schreef Luchtbel het volgende:
Clauwheeepopje, gaat het wel goed?
Wij hebben een leuke dag gehad en Jolie had gepoept in de trein
Je rook niksquote:Op woensdag 24 november 2004 21:02 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze straks alles eet, dan is het pas echt leuk ls ze poept in de trein![]()
vies kind trouwens, poepen in de trein, tssk
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Je rook niksmaar de poep zat tussen d'r tietjes
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Je rook niksmaar de poep zat tussen d'r tietjes
![]()
Voetenzak tochquote:Op woensdag 24 november 2004 21:11 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Drabde het lekker door haar kleding heen of is dat je medepassagiers bespaard gebleven?
![]()
welke G.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:55 schreef melonovy het volgende:
Bedoel je niet G, Jessie???
zou wat zijn zeg als dat zomaar afgelopen was!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:18 schreef melonovy het volgende:
Fokkers gaan, en Fokkers komen, ook in OUD.
Nee toch, het is niet jouw G die ik bedoel...quote:Op woensdag 24 november 2004 21:19 schreef bixister het volgende:
[..]
welke G.
ow jaquote:Op woensdag 24 november 2004 21:21 schreef Loena-tik- het volgende:
Was het topic van Stiekie aan het verzieken met offtopic gelul dus hier maar verder...
LadyS volgens mij was jij degene die aankwam met het verhaal dat je tijdens het haarkammen ineens de ingeving kreeg dat ik een meisje zou krijgenMaar aangezien ik ook last heb(gehad) van zwangerschapsdementie kan ik het ook mis hebben hoor. Trouwens ontzwangeren duurt toch drie jaar? Ja toch, ja toch, zeg ja?!
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:37 schreef Luchtbel het volgende:
Clauwheeepopje, gaat het wel goed?
Wij hebben een leuke dag gehad en Jolie had gepoept in de trein
Daar kan een hoop in!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:14 schreef Luchtbel het volgende:
Voetenzak toch![]()
Inkoppertjequote:Op woensdag 24 november 2004 21:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daar kan een hoop in!
letterlijk en figuurlijk![]()
Het gaat maar door hé!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:32 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook errug druk, daarom ook de vroege film, kan ik nu weer verder werken!!! *Gaaap*
jeetje zeg, dat lijkt me schrikken ! wat gaat ze eraan doen?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mijn vriendin is vandaag met de dood bedreigd op haar werk. Ze werkt in de jeugdzorg en nu is er een brief gemaakt van krantenknipsels aan haar gericht binnengekomen. Waar gaat dit heen in de wereld
jeetje, dat is pijnlijk (letterlijk en figuurlijk )quote:Op woensdag 24 november 2004 22:35 schreef Beaker het volgende:ben net terug van de schaatsbaan in Dordrecht, en ik ben me daar toch omderuit gegaan
heel mijn knie is blauw en dik
![]()
het moet wel een leuk gezicht zijn geweest, want ik ging echt voor over op mijn giechel ..... auwie ....
Niks gebroken iig
jeetje dat is wel heel naar... Het wordt idd steeds gekker hier...quote:Op woensdag 24 november 2004 22:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mijn vriendin is vandaag met de dood bedreigd op haar werk. Ze werkt in de jeugdzorg en nu is er een brief gemaakt van krantenknipsels aan haar gericht binnengekomen. Waar gaat dit heen in de wereld
Thanxquote:Op donderdag 25 november 2004 01:04 schreef Neva het volgende:
psst spin je stond niet in het verjaardags topic dus even vanuithier van harte gefeliciteerden geniet ervan
![]()
sinterklaasquote:Op donderdag 25 november 2004 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Om zes uur werd ik wakker van boink, boink, boink: er viel iets of iemand van de trap af. Dus ik gelijk: 'mister_d, de kat, de kat'... hij rent uit bed, ik kijk naast me en.... de kat ligt daar lekker te slapen![]()
Wat er nu precies met zo'n herrie naar beneden viel is me niet duidelijk
quote:Op donderdag 25 november 2004 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
sinterklaas![]()
Mijn ouders hebben een gluurder gehad die het raam open deedquote:Op donderdag 25 november 2004 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben jaren geleden telefonisch gestalkt. ook met doodsbedreigingen enzo. doodeng is dat. die figuur wist precies wanneer ik thuis was en wanneer ik naar bed ging.
Op de flat hadden wij ook een gluurder... De buurmanquote:Op donderdag 25 november 2004 09:29 schreef moussy het volgende:
Mijn ouders hebben een gluurder gehad die het raam open deed![]()
Filmpjes kijken, lezen, gamenquote:Op donderdag 25 november 2004 09:58 schreef Martineke het volgende:
ik verveel me de pleuris![]()
hier ook een stralend zonnetjequote:Op donderdag 25 november 2004 12:11 schreef clauwheee het volgende:
Is het overal zo mistig? Hier schijnt vanaf zonsopkomst de zon heel uitgebreid! Niks geen mist! Nu hoorde ik wel op de radio dat dat nog wel kon komen...
aaw ..quote:Op donderdag 25 november 2004 12:19 schreef Loena-tik- het volgende:
Dikke mist hier![]()
Thanks, what the f... het wordt op het moment echt wat lichter buiten(echt waar hoor) gooi er nog eens wat meerquote:Op donderdag 25 november 2004 12:26 schreef Neva het volgende:
[..]
aaw ..
Gooit wat zonnestraaltjes her en der![]()
een nieuwe hoop ikquote:Op donderdag 25 november 2004 12:44 schreef moussy het volgende:
OMGonze hond kotst net een tampon uit
![]()
![]()
Dit was mijn 5555ste postquote:Op donderdag 25 november 2004 12:54 schreef Spindizzy het volgende:![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:07 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dit was mijn 5555ste post
kletskousquote:Op donderdag 25 november 2004 13:07 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dit was mijn 5555ste post
PostopkrikNerdjequote:Op donderdag 25 november 2004 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Da's waar. Zo'n topic heb ik niet nodig
Ja!quote:Op donderdag 25 november 2004 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Psst, Jonnetje, heb je al basterdsuiker gekocht?
Ik weet niet, maar ik denk ook dat het tegenwoordig veel meer Nieuws is dan vroeger. Mijn moeder was CB-arts in een achterstandswijk in Den Haag en als daar weer eens door hen een kind uit huis was geplaatst kwam er wel eens boze familie die 'de boel wel even kwam verbouwen' en kreeg ze dreigbrieven e.d.quote:Op donderdag 25 november 2004 09:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker
Het is inderdaad heel eng om een doodsbedreiging te krijgen maar vooral heel onwerkelijk. Het is iets wat je normaal gesproken in een film ziet of op de tv met bekende personen. Het lijkt wel alsof een gedeelte van de bevolking een beetje aan het doordraaien is.
Wat een kanjerquote:Op donderdag 25 november 2004 13:18 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ja!![]()
Michiel moest gister vanuit zijn werk toch nog langs de winkel. Ik moest het hem drie keer uitleggen en waarempel, hij kwam nog met het goede thuis ook!
![]()
Dat is ook de reden dat ze niet met haar verhaal naar de plaatselijke krant gaat. Aan de ene kant is het wel goed om te weten dat er hier dat soort dingen gebeuren, aan de andere kant breng je ook weer mensen op ideeen. Natuurlijk zijn bedreigingen in dit soort circuits iets normaler dan wellicht in andere sectoren, maar het was bij haar bedrijf nog niet eerder voorgekomen. Het lijkt me ondanks dat het 25 jaar geleden ook al voorkwam nog steeds geen pretje om te moeten lezen dat ze je gaan opjagen en vermoorden met daaronder een advertentie van een uitvaartcentrum....quote:Op donderdag 25 november 2004 13:20 schreef anneja het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik denk ook dat het tegenwoordig veel meer Nieuws is dan vroeger. Mijn moeder was CB-arts in een achterstandswijk in Den Haag en als daar weer eens door hen een kind uit huis was geplaatst kwam er wel eens boze familie die 'de boel wel even kwam verbouwen' en kreeg ze dreigbrieven e.d.
En dat is vijfentwintig jaar geleden.
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:03 schreef Kleintje het volgende:
Meer foto's zien?
badkamer en woonkamer?
ze is zelf stiekem een clowntjequote:Op donderdag 25 november 2004 14:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
SpindizzyWaar komt trouwens die afkeer van clowns vandaan?
Ik vertrouw niks dat zo vreselijk hysterisch blij isquote:Op donderdag 25 november 2004 14:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
SpindizzyWaar komt trouwens die afkeer van clowns vandaan?
En naaktslakkenquote:Op donderdag 25 november 2004 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
Clowns en duiven... Dat is het voetvolk van satan
Die zijn ook eng...quote:Op donderdag 25 november 2004 14:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Trouwens ik vind buikspreekpoppen ook altijd zo eng
Je hebt ze ook oranje ja. Dat zijn de dikste. En de goorste. Daar gaat gewoon een hele berg zout overheen en een berg gif naast. Zal ze leren mijn tuin in te komenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:04 schreef snoopy het volgende:
Oranje naaktslakken?
Helemaal niet over slakken en over clowns nu, maar Spindizzy.....er staan nieuwe foto's van Morgaine (kan je kijken hoe een half Suri en halve kaas eruit ziet)quote:Op donderdag 25 november 2004 15:07 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Je hebt ze ook oranje ja. Dat zijn de dikste. En de goorste. Daar gaat gewoon een hele berg zout overheen en een berg gif naast. Zal ze leren mijn tuin in te komen
Als er hier 's zomers door de straat een auto rijdt is het net of we aan een grintpad wonenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:17 schreef Jonnetje het volgende:
Probeerde je vanaf de auto (of elk ander willekeurig object) naar de voordeur te komen..
Krak, krak, splut, krak, splut, krakkerdie-krakkerdie-krak, splutterde-sput, krak, splut!
Oh bah 3 mensen in 1 huis die een spinnenfobie hebben is niet fijn als er zo'n grote onder het huis vandaan komtquote:Op donderdag 25 november 2004 15:09 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben geen last van slakken op de boot, wij hebben hele dikke vette zwarte spinnen![]()
*Rill*quote:Op donderdag 25 november 2004 15:09 schreef snoopy het volgende:
wij hebben hele dikke vette zwarte spinnen![]()
Ik denk dat het komt omdat er nog spaties tussen de tagjes en de url staanquote:Op donderdag 25 november 2004 15:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nou ja zeg, ik ben het kwijtIk weet niet meer hoe je een plaatje moet plaatsen grrrr
Dementiequote:Op donderdag 25 november 2004 15:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nou ja zeg, ik ben het kwijtIk weet niet meer hoe je een plaatje moet plaatsen grrrr
Spinnenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:09 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben geen last van slakken op de boot, wij hebben hele dikke vette zwarte spinnen![]()
5!!??quote:Op donderdag 25 november 2004 16:04 schreef snoopy het volgende:
2 maar? Wij hebben er wel 5 per dag![]()
Hebben ze daar een spinnenplaag?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:12 schreef Beaker het volgende:
[..]
5!!??Woon jij soms in Barendrecht, daar heerst het namelijk
ik was toen ook geschrokken zelfs zo erg dat ik voor de aller eerste keer ging menstrueren toen ik 10 wasquote:Op donderdag 25 november 2004 16:14 schreef beefcake het volgende:
Als ik It niet had gekeken op jonge leeftijd, had ik hem ook niet eng gevonden. Maar ja, nu vind ik hem wel eng
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hebben ze daar een spinnenplaag?Dat is dan denk ik onze schuld...
Nou ja, de schuld van Harrie, De Verschrikkelijke Spinnenjager
De spinnen zullen wel naar het dichtsbijzijnde durrep gevlucht zijn
![]()
van jonathan brandis wist ik jah.. drugs en stuff..quote:Op donderdag 25 november 2004 16:18 schreef Spindizzy het volgende:
Jonathan Brandis is doodWist je dat? John Ritter ook. Hebben allebei in IT gespeeld. Toeval? Dacht het niet
het hield daarna op totdat ik 14 wasquote:Op donderdag 25 november 2004 16:18 schreef beefcake het volgende:
Hihi als je gaat menstrueren heb je twee weken daarvoor al een eisprong gehad... Dus die menstruatie was er toch wel gekomen![]()
Woon jij op een woonboot, leuheukquote:Op donderdag 25 november 2004 16:43 schreef snoopy het volgende:
Het zijn Amsterdamse spinnen![]()
Bij mij op de boot dan hè!
Ja, dat heb ik geloof ik gezien. Een gezin die al op een woonboot woonde en nu groter wilde wonen. Ik weet waar ze nu liggen. Ze hebben nu een hele grote woonark maar het is in een of ander saai kanaal zonder uitzicht.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:01 schreef Beaker het volgende:
Vorig jaar was er een hele uitzending van de TV-makelaar waarin ze opzoek gingen naar een woonbootwas een erg leuke aflevering
Oeh echt zo'n oud schip Snoopy? Wij hebben ooit een schip verbouwd bij ons op de scheepswerf en ik vond dat zo leuk dat ik ook op een schip wou wonen. ben in een rijtjes huis terecht gekomen in een dorpquote:Op donderdag 25 november 2004 18:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik geloof ik gezien. Een gezin die al op een woonboot woonde en nu groter wilde wonen. Ik weet waar ze nu liggen. Ze hebben nu een hele grote woonark maar het is in een of ander saai kanaal zonder uitzicht.
Wij wonen echt op een schip.
Kozakken, balen zeg![]()
We gaan naar een Landal Greenpark bij Nijmegen in de buurt! Heb er ontzettend veel zin in!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:52 schreef Beaker het volgende:
Beterschap Zabb! hopelijk voel je je morgen beter en heb je een leuk weekendje! Waar ga je heen?
genieten zabb !quote:Op donderdag 25 november 2004 21:10 schreef Zabb het volgende:
[..]
We gaan naar een Landal Greenpark bij Nijmegen in de buurt! Heb er ontzettend veel zin in!
gaan ook geen treinen meer naar helmond nuquote:Op donderdag 25 november 2004 21:52 schreef daniman het volgende:
Neva dat is zeker kloteHeel veel sterkte
, met zoiets moet dat best moeilijk zijn...
ik zou wle willen.. maar mijn school is onmenselijk.. mag mijn persoonlijke shit niet berekenen als legitieme reden om afwezig te zijn.. pas als ze in het kistje komt mag ik 1 dga vrij..quote:Op donderdag 25 november 2004 22:21 schreef danosa het volgende:
he bah Neva, lees het nu pas. Je kan morgenochtend toch gelijk gaan?
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet morgenochtend om 10.00 uur op sollicitatie voor een afstudeerstage neverending story Duimen jullie voor me...??
Waar ga je heen Clau?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet morgenochtend om 10.00 uur op sollicitatie voor een afstudeerstage neverending story Duimen jullie voor me...??
stel muggeziftende mierenneukende zeikerds zijn het dan op die school zegquote:Op donderdag 25 november 2004 22:24 schreef Neva het volgende:
[..]
ik zou wle willen.. maar mijn school is onmenselijk.. mag mijn persoonlijke shit niet berekenen als legitieme reden om afwezig te zijn.. pas als ze in het kistje komt mag ik 1 dga vrij..![]()
ennuh clauwhee heel veel sterkte.. moet moeilijk voor je zijn...![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:28 schreef daniman het volgende:
[..]
stel muggeziftende mierenneukende zeikerds zijn het dan op die school zeg![]()
jeetje je zit toch niet in het gevangenis Neva? Sorry hoor, maar je oma is wel wat belangrijker dan school dacht ik zo. En vreemd dat je school daar schijnbaar zelf anders over denktquote:Op donderdag 25 november 2004 22:24 schreef Neva het volgende:
[..]
ik zou wle willen.. maar mijn school is onmenselijk.. mag mijn persoonlijke shit niet berekenen als legitieme reden om afwezig te zijn.. pas als ze in het kistje komt mag ik 1 dga vrij.. :'(
Openbare Bibliotheek.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:27 schreef danosa het volgende:
[..]
Waar ga je heen Clau?
edit: vergeet zomaar mijn duimen mee te sturen :0
buiten mijn medische bezoekjes voor knie.. en tandarts.. mag ik niet afwezig zijn.. pas als ik een rouwkaart heb keuren ze het goed.. blijf ik toch weg kan ik mijn opleiding vergeten.. t zijn gewoon een stelletje grafneten bij mekaarquote:Op donderdag 25 november 2004 22:31 schreef danosa het volgende:
[..]
jeetje je zit toch niet in het gevangenis Neva? Sorry hoor, maar je oma is wel wat belangrijker dan school dacht ik zo. En vreemd dat je school daar schijnbaar zelf anders over denkt![]()
Gewoon gaan dus
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:36 schreef Beaker het volgende:
ClauwheeeSucces morgen! Hoe gaat het voor de rest met je?
roc.. spw.. ze doen zo moeilijk omdat ik eerste stage door woonsituatie heb afgbroken... normala gesproken krijg je dan nog maar een kans.. die kans kreeg ik en viel ik me knie kapot.. waardoor de stage afmaken onmogelijk werd.. ik teveel zou missen.. waardoor ze mij nu aanboden dat ik dan maar in feb ga starten met niveau 3.. nu moet ik me ineens bewijzen in een traject groep.. oftewel met me keurige cijferlijst en goed gedrag kom ik terecht tussen een stel spijbelaars.. en moet ik me netje sgaan bewijzen en dus via een contract braaf doen wat ze zeggen om uberhaupt niv 3 te moen doenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:48 schreef daniman het volgende:
op wat voor school zit je dan Neva, en wat voor opleiding doe je?
Tijdens mijn studie (HBO - Technische informatica) was er in het eerste en tweede jaar wel een gedeeltelijke verplichtheid tot komen, maar over het algemeen vonden ze: komen en leren is je eigen zaak, JIJ bent degene die de diploma halen wil!
jups maar volgens hun is het me eigen schuld dat ik vielquote:Op donderdag 25 november 2004 22:58 schreef Anitra het volgende:
Vervelend Neva. Vind het wel een kl*teschool, want het zijn allemaal situaties waar jij zelf niks aan kan doen toch?voor jou
ga jij maar snel beter worden en genieten van je weekendjequote:Op donderdag 25 november 2004 22:58 schreef Zabb het volgende:
Neva, sterkte met je oma!
Clauwheee, succes morgen!!![]()
ze haten mequote:Op donderdag 25 november 2004 23:01 schreef daniman het volgende:
hmmz ja dan zat het je ook niet echt mee toenHoewel iig dat van die knie overmacht is, dus daar kon je ook niets aan doen.
Ik blijf ze erg streng vinden, wat is nou een dag, en daarna is het weekend...
Ik heb een contract moeten ondertekenen ervoor dus tja..quote:Op donderdag 25 november 2004 23:05 schreef danosa het volgende:
Heb je het al gevraagd dan Neva? Blijf het een vreemd vinden hoor. Je gaat toch naar school voor jezelf, maar goed het zal wel een rotschool zijn als jij dat zegt. Ga je dit weekend toch naar je oma.
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:20 schreef Neva het volgende:
Ik zit in spanning bij me telefoon te wachten.. kreeg telefoon mijn oma (86) heeft een hersenbloeding gehad vandaag.. ze doen er niks meer aanik heb gewoon zo;n vreemd voor gevoel dat ze vannacht in der slaap sterft.. ze wil ook de hele tijd maar slapen... dan is een afstand van 213 km tussen mij en me fam best wel Kalote :'(
* ThunderChild meldt zichquote:Op donderdag 25 november 2004 22:29 schreef Neva het volgende:nog ff en ik roep de FOk knok groep bij elkaar
![]()
Een koffieboontjequote:Op vrijdag 26 november 2004 00:09 schreef jessie het volgende:
Wat voor bedeltje hangt eraan?
Taak zegt: nou ehm...ze hadden hem en Spin houdt van koffie en hij was niet heel klefquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:10 schreef jessie het volgende:
Een koffieboontjeVerklaar je nader hahahahaha
quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:11 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Taak zegt: nou ehm...ze hadden hem en Spin houdt van koffie en hij was niet heel klef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |