Kindergelquote:Op donderdag 11 november 2004 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik deed altijd kleine beetjes op een plastic bord, om ravage te voorkomen.
zijn die stiften die chiara heeft niks voor bram?
en trouwens, bram waar zijn je stekels?
moussy's gel blijft hier wel twee dagen zittenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:04 schreef Karin het volgende:
[..]
KindergelBlijft een half uurtje zitten. Maar ik wil ook niet elke dag zijn haar hoeven wassen.
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moussy's gel blijft hier wel twee dagen zitten(en dan wassen we het er weer uit)
ja klopt, hadden we hier ook last van. maar toen ben ik er maar wat minder in gaan smerenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:15 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Ik redde het ook wel drie dagen, maar langer niet, want dan krijg je witte gel-friemel-dingetjes in je haar
Tnx, zal er eens naar kijken. Andere gel is hier ook na een uurtje weer foetsie.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
effe naar boven gelopen maar...
wella new wave ultra strong mess constructor, warrige look
klein potje (150 ml) 4 euro zoveel bij kruitvat
Voor de mooiste resultaten: print hem uit, ga met wit potlood over de lijnen (maar dan aan de achterkant van het papier) en teken de vorm over op zwart papier. Geef het zwarte papier aande knipper en laat na het knippen zijdevloe of crepepapier opplakken. Als je klaar bent ophangen op het raam. Het staat hartstikke gaaf. (Hoe meer hoe beter natuurlijk)quote:Op maandag 15 november 2004 18:03 schreef Troel het volgende:
Voor de knip en plak liefhebbers:
[afbeelding]
Kijk voor de printerversie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |