abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23467792
Het Speeltuinbankje, waar je 'alles' kwijt kan wat niet ergens anders kan of past.

Mag hier dan alles?
Nee, hier mag niet alles.
Het is niet de bedoeling dat we topics vol krijgen met 1 of 2-mans gesprekken, ook geen hele goedemorgen-welterusten reeksen. Voor dat soort dingen hebben we mail, msn en soms Onzin

Ja, maar...
Lekke band? Ja hoor, kan je hier best posten.
Teen gestoten? Ook dat kan...
En ook het nieuwe behangetje, de nieuwe auto, de verbouwing, de verhuizing, nieuwe kleren, vakantie etc. etc.

Ja, maar...
Ik heb zo'n lekker kipgerecht gegeten! Iemand het recept hebben? Ik heb het in CUL geplaatst. Dit is het linkje...
Kl*te computer... Hij doet het niet! Ik baal! Ik ga in DIG eens kijken of iemand me kan helpen.
Kijk, hier is een foto'tje van mijn nieuwe poesje... De rest staat in Flora & Fauna.
Ik ben 4 kilo afgevallen!!!!!!!! Ik hou een heel verslag bij in LIF. Ja, ook door sporten ja, dat schema staat daar ook.

Ja, maar... Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant.

Hier weer verder!

Mijn laatste bericht:
-------------------------------------------------------------
danosa - zondag 21 november 2004 @ 14:55
Ziet er goed uit hoor Clauwheee

Mijn kind zit aan mijn been vast en ik schijn niet de juiste sleutel te hebben om dit ongedaan te krijgen Wel lief hoor die aanhankelijkheid, maar er is niets mis met je zelf proberen te vermaken toch?
---------------------------------------------------------------

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 21-11-2004 17:53:26 ]
pi_23468006
Vervolg van Het Speeltuinbankje 165 - OUD Slowchat Of ben ik te ongeduldig?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 21 november 2004 @ 15:11:19 #3
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_23468105
Erg he, Danosa, maar prettig dat het bij je been blijft! Tristan doet er namelijk alles aan om mijn armen van het toestenbord te houden (nu is ie een middagdutje aan het doen, dus kan ik normaal typen ). Of als dat niet werkt gaat hij met uien gooien, of zelf mandarijnen pellen (=mandarijnensap maken ). Of het knopje van de koelkast aan en uit doen door op de prullenbak te gaan staan. Alles voor de aandacht
pi_23468203
Ik puter nauwelijks als Chiara wakker is, maar in dit hok kan ze zich ook niet leuk zelf vermaken...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 21 november 2004 @ 15:20:03 #5
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_23468330
Ik doe veel met Tristan, boodschapjes, puzzelen, tekenen etc. Maar éven tijd voor mezelf heb ik ook nodig, anders word ik gek hoor. En gelukkig zijn er ook momenten dat hij zichzelf prima vermaakt.
pi_23468399
Ja die tijd gebruik ik weer voor andere verplichtingen en hobbies
Als we hier de puter in de huiskamer haden staan, dan zou ik er ook wel veeeeeel meer achter zitten, gelukkig is dat niet zo.
Maar ze is wakker, dus ik ga weer!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23469254
Zo ik ben terug van een wandelingetje!
Jadey heeft gelukkig genoeg ruimte hier om te spelen. De kamerdeur gaat gewoon dicht en ze keutelt dan gewoon wat in de huiskamer rond. Dan weer even hier mee spelen dan daar weer mee. En nu hangt ze alweer tussen mijn benen met haar armpjes te zwaaien. Tijd voor een slapie (zoals ze het zelf zo mooi kan zeggen)
pi_23469511
Lekker Danosa, wij zijn in de rust van het voetbal net ff naar de Mediamarkt geweest. Ik had gehoopt dat de wind mn knallende hoofdpijn zou wegblazen. Maar nee dus. Wel heeeel veel pietjes gezien En een lekkere bananebol meegenomen

edit: euhh zwarte pietjes dus..die van Sniklaas. Nou ja de knechten van Sniklaas..pffff
pi_23469729
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:12 schreef clauwheee het volgende:
Lekker Danosa, wij zijn in de rust van het voetbal net ff naar de Mediamarkt geweest. Ik had gehoopt dat de wind mn knallende hoofdpijn zou wegblazen. Maar nee dus. Wel heeeel veel pietjes gezien En een lekkere bananebol meegenomen

edit: euhh zwarte pietjes dus..die van Sniklaas. Nou ja de knechten van Sniklaas..pffff
Was de mediamarkt open, in Grunn??
Ships, hebben net even de Heerestraat op en neer gekeuteld, niet aan de mediamarkt gedacht...
naja, ook geen geld uitgegeven
Zolang er was is, is er leven.
pi_23469807
Hoezo is die open dan? Is dat iedere zondag? (ook ships hiero)
wil wel een appelbol
pi_23469981
Ja Westerhaven was open. Wist ik ook niet, maar we wonen er tegenover en we vonden het zo druk en zagen dus zwarte pietjes. Toen zijn we ff heen gelopen.

Trots is!!! FC Groningen wint zomaar van Feijenoord!!
pi_23470351
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:22 schreef danosa het volgende:
wil wel een appelbol
En er waren aardbeienbollen en kersenbollen en en en
pi_23470562
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef clauwheee het volgende:
tsskkkkk...
pi_23470649
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:52 schreef danosa het volgende:

[..]

tsskkkkk...
Jij niet blij dan? Of hebbie helemaal niets met voetbal?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 november 2004 @ 17:23:18 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23471235
Clauwheee, wat is je kamer leuk geworden zo!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23471304
quote:
Gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23472108
Djen is vandaag naar de theatervoorstelling van de 7 sprong geweest met oma. Ze heeft genoten Toch wel leuk dat wij dat kennen van tv en dat zij naar een musical daarover is geweest.
  † In Memoriam † zondag 21 november 2004 @ 17:59:58 #18
43556 miss_dynastie
pi_23472137
quote:
deze ajax-fan is er ook wel blij mee
pi_23472184
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

deze ajax-fan is er ook wel blij mee

We hebben nu al 4 wedstrijden op rij gewonnen!

Anitra is Djen weer beter? Fijn dat het ze het zo naar dr zin had!
pi_23472265
Ze heeft nog een hele vervelende kriebelhoest en nu heeft ze weer verhoging, maar overdag ging het dus goed. Ze had dit ook al lang geleden met mijn moeder afgesproken en had er zoveel zin in om te gaan. En als je dan ineens weer thuis bent dan voel je je even weer ziek. Maar opzich valt het allemaal mee.
pi_23472542
Nou die gezellige middag heeft ze weer te pakken! 's Avonds voel je je meestal iets slechter!
pi_23473938
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:57 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Jij niet blij dan? Of hebbie helemaal niets met voetbal?
Heb niks met Groningen, ze horen niet thuis in de eredivisie. Ja, ze hebben eindelijk eens wat wedstijden gewonnen, maar het blijft een amteurploegje.
ik ben dus voor Feijenoord, maar dat was vast wel duidelijk

Edit:Hier ook nog maar even, waarschijnlijk wordt het hier sneller gelezen: Zou ik Jadey al rozijntjes kunnen geven?

[ Bericht 10% gewijzigd door danosa op 21-11-2004 19:21:17 (vraagje erbij) ]
pi_23474011
Het eten ging niet helemaal goed, ze wou zelfs geen toetje. Nu heeft ze weer een paracetamol op en gaat zo lekker op bed liggen.

oeps feijenoord dat helpt mij herinneren dat ik toch eens de baas moet mailen dat ik niet meer kom
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 november 2004 @ 19:22:49 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23474093
's Avonds loopt de temperatuur vaak weer op ja. Maar die middag heeft ze tenminste lekker genoten

Hier blaf ik nog steeds wat af. Nieuwe puffer lijkt gelukkig wel wat te helpen. We zijn dit weekend naar twee rommelmarkten geweest. Christan helemaal blij met de ontbrekende Hamhams voor zijn Hamtarohuis, en een CD met een hoorspel van Pluk (nu deel 1 nog eens ergens zien te scoren). Verder nog 4 cd's met Annie MG verhaaltjes

Verder hebben we Rondo Piccolo op de kop getikt, een leersysteem dat ze op school ook gebruiken (ken jij het toevallig, Troel?). Een spelbord en twee boekjes, Christan vindt het prachtig, bij de moeilijkere opdrachten (er zit een boekje bij voor 5-jarigen) moet ik er meestal 1 of 2 uitleggen en dan ziet hij de rest zelf. Je moet dan een gekleurde stip naast het goede antwoord zetten en op de achterkant van de kaart kun je controleren of de antwoorden goed waren.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23474420
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:16 schreef danosa het volgende:
Heb niks met Groningen, ze horen niet thuis in de eredivisie. Ja, ze hebben eindelijk eens wat wedstijden gewonnen, maar het blijft een amteurploegje.
ik ben dus voor Feijenoord, maar dat was vast wel duidelijk
Dat je voor Feijenoord bent kan ik me iets bij voorstellen, maar met de rest ben ik het niet eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')