ja dan kan hij nog wel buiten de serie om in het buitenland dood gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:21 schreef Orginial het volgende:
Hoe kan Martine nou weer met Carel naar het buiteland?
Hij gaat dood.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL @ tussenstand.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
had ik nou al gestemt, ik weet het niet meer ??quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
TVP.
Tevens wat spam..
Tweede ronde van het tournament is inmiddels bezig, je kan hem hier vinden:
[Ronde 2] GTST Tournament: Favoriete Verhaallijn.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:43 schreef Zhenar het volgende:
Oh man, ik lees net de spoilers over de komende twee weken!Hey dat is ook nog eens een mogelijke ''daad''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Correct en tevens juist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Meta de travestiet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:02 schreef Beach het volgende:
Meta, Meta, wie was dat ook alweerklinkt heeeel vaaaaaaaag bekend.
quote:Op woensdag 24 november 2004 07:57 schreef JohnDDD het volgende:
Even wat spoilers:Wat doet Aukje nu voor werk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks boeiends. Zoals verwacht toen ze uit GTST stapte. Ze kan namelijk niks. En nu komt ze met hangende pootjes teruggekropen omdat haar carriere voor de rest geflopt is. Maar nu is het te laat.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat doet Aukje nu voor werk dan?
Sneu voor der....quote:Op woensdag 24 november 2004 15:05 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Niks boeiends. Zoals verwacht toen ze uit GTST stapte. Ze kan namelijk niks. En nu komt ze met hangende pootjes teruggekropen omdat haar carriere voor de rest geflopt is. Maar nu is het te laat.
Was gewoon een domme zet dat ze uit GTST ging.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sneu voor der.....
Kan zij lekker veel aan doen, de scripts worden niet door Lieke geschreven hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 14:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond Aukje vele malen beter dan Lieke, toen Aukje Charlie speelde kon ze nog weleens lief zijn.
Met Lieke is de bitcherigheid en onredelijkheid van Charlie alleen maar toegenomen.
En er zijn mensen die daar misschien op kicken, maar ik walg ervan.
Lieke![]()
Het ligt er ook een beetje aan hoe je het brengt.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kan zij lekker veel aan doen, de scripts worden niet door Lieke geschreven hoor![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 07:57 schreef JohnDDD het volgende:
Even wat spoilers:Een ding is zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zal de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verlaten.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Tuurlijk, maar iets brengen is wel degelijk iets anders dan karaktereigenschappen van het karakter bepalenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan hoe je het brengt.Die bepaalt de acteur echt niet hoor..
![]()
Ja klopt. De acteur maakt het script niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar iets brengen is wel degelijk iets anders dan karaktereigenschappen van het karakter bepalenDie bepaalt de acteur echt niet hoor..
![]()
Spoilers bevallen mij wel! Het wordt tijd dat er weer eens iets gebeurt daar!
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat we rond de Kerst gebakken zitten. En dan rond de zomervakantie weer na flink uitgesponnen verhaallijnen.
Overigens kwam ik er gisteren in bed achter (hoe triest) dat de lettercombinatie RO aan het begin van namen voor mij alle uitersten in deze serie met elkaar verbindt:
ROsa > Gaafste personage
ROxy > Lekkerste personage (sorry voor de mensen die Roxy een breedbekkikker noemen, maar ze had het gewoon)
RObin > Vervelendste, irrealistische personage dat een belediging is voor échte verstandelijk gehandicapten
RObert > Meest uitgemolken personage zonder belangrijke rol
Jaja.![]()
Nou ik niet, ik kijk veel liever naar Lieke dan naar die verwende rotkop van Aukjequote:Op woensdag 24 november 2004 19:22 schreef EmmYKuHh het volgende:
ik vond aukje ook veel leuker![]()
![]()
OMG die scene in de koning![]()
Dit is echt te erg..
die puppy-reclame maakte gellukig weer veel goed
Correct en tevens juist...![]()
Zijjjjjjjjjjjjjj geloofd in mijjjjjj, in de Koning
Wat een kinderachtige kleren heeft Dennis toch aan
Harmsen is nu zeker opeens een vaste kroegganger van 10 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Wat een kutgezeik!! in de koning
Oh Barbara..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:34 schreef bar_rel het volgende:
Wat een kutgezeik!! in de koning
Oh Barbara..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Idd,wil wel zien hoe mr Putman zich daar uit gaat redden.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:39 schreef Airelle het volgende:
[..]![]()
![]()
GTST zit weer in een dip..
De Yasmin-verhaallijn is ronduit vreselijk. De Bar-Ludo en aanhang verhaallijn is stom. Dat gedoe met Isabella, Martine en Karel is stom. Alles is stom!![]()
Je vergeet het stomste:quote:Op woensdag 24 november 2004 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Yasmin-verhaallijn is ronduit vreselijk. De Bar-Ludo en aanhang verhaallijn is stom. Dat gedoe met Isabella, Martine en Karel is stom. Alles is stom!
Dennis en Ray.
![]()
Ja, tis echt nix momenteel.. Ik heb niet gekeken vanavond, ben ook niet van plan dit deze week nog te doenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Yasmin-verhaallijn is ronduit vreselijk. De Bar-Ludo en aanhang verhaallijn is stom. Dat gedoe met Isabella, Martine en Karel is stom. Alles is stom!![]()
![]()
Ze deed niet eens boos tegenover Barbara... dat was best onlogisch eigenlijk.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:20 schreef Cashmyra het volgende:
Ik vind de verhaallijn met Barbara & Ludo helemaal geweldig, incl. Janine![]()
![]()
Dat vond ik juist wel verfrissend... Janine die nou eens een keer niet boos wordt.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef Airelle het volgende:
Ze deed niet eens boos tegenover Barbara... dat was best onlogisch eigenlijk.
Het 'Bram & Ellen-effect'...![]()
Die politie van tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:16 schreef Airelle het volgende:
Wat een fucking domme lui zeg.![]()
![]()
Ja beter dan het gezeur van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel verfrissend... Janine die nou eens een keer niet boos wordt.
Het 'Bram & Ellen-effect'...
Maar toch onlogisch.
![]()
Ik ben altijd zo benieuwd waar ze die figuranten vandaag hebbenquote:Op woensdag 24 november 2004 21:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die politie van tegenwoordig.![]()
.
![]()
ik vind de verhaallijn van ray en dennis zo kinderachtig.
je wordt toch als kijker totaal niet serieus genomen.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
GTST zit toch altijd in een dip?
Alleen ik kijk er gewoon graag naar om mijn verstand even lekker op nul te zetten. Moet ook eens kunnen, niet? Ik kan wel gaan kijken wat de media te zeggen hebben op het NOS journaal, maar daarvoor lees ik de krant wel. Moet ook een beetje pulp hebben!
Dus ja, inderdaad: GTST zit in een dip. En momenteel misschien in het dieptepunt van het dal, omdat er niet zo bijzonder veel origineels gebeurt. Maar let op mijn woorden: met Kerst is het vast weer heel gaaf, hoewel dom en triest. En volgens de Veronicagids is het volgende week ook wel te verteren.
En dan is Kerst voorbij en gaan we met zijn twee miljoenen weer de volgende dip in. Who cares? I don't! Ik zet het lekker aan en kijk de scčnes die me interesseren. En intussen doe ik wat nuttigs. Vandaag heb ik bijvoorbeeld uit MacBeth gelezen tijdens die inderdaad belachelijke scčne in De Koning. Zo gaan literatuur en soap nog samen ook. Leuk toch?!![]()
![]()
Och.. je hoeft er niet om te huilen... het stelde vrij weinig voor..:quote:Op woensdag 24 november 2004 22:32 schreef Patriesje het volgende:
Wat is er vanavond gebeurt ! Heb t gemist![]()
-Nog steeds ruzie tussen Dennis en Ray over de Koning... Dennis denkt dat Ray vals speelt.
-Barbara heeft Janine verteld over Ludo. Janine lachtte haar uit.
-Yasmin lieft over haar brandwonden in een interview... hier is Stefano het niet mee eens.![]()
vertel ff wat meer, hier heb ik niks aan zal wel in de tijd zijn geweest dat ik net ging kijkenquote:Op woensdag 24 november 2004 08:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Meta de travestiet.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik heb toch het idee dat die 'dipjes' zoals jullie dat noemen vroeger minder vaak aanwezig waren, in de tijd met Frits van Houten, Helen Helmink en de Martine van toen....Een heer met stijl![]()
En ik weet hoe en ik zal vast verklappen: Nick,Charlie,Sjors waar het de komende weken omgaat draaien maar dan niet een sufkut Sjors maar spycho Sjorsquote:Op donderdag 25 november 2004 08:47 schreef Orginial het volgende:
Dit wordt de laatste flutdag hoor.![]()
Vanaf morgen voert GTST de spanning hoog op.![]()
![]()
![]()
GTST leeft van cliffhanger naar cliffhanger, daartussen zit helemaal niets. In GTST leeft men voor twee grote cliffhangers, die met Kerst en die met het einde van het seizoen. Daartussen zit de periode "waarin men naar die cliffhangers toewerkt". In feite zien we dat er ongeveer twee echte verhaallijnen per jaar zijn, die beide een half jaar lang worden uitgerekt. Gaat nergens over.Gaat voor de BHFH-award 2005!
I am the hole I can't get out of.![]()
Dat is anders bij bijvoorbeeld een soap als Days of Our Lives, daar zijn de dialogen erg sterk, lachwekkend maar ook vaak gewoon geweldig amuzant op een niet-humoristische manier. Elke dag is het spannend, elke dag gebeurt er wat leuks.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Jullie roepen maar als het weer ergens over gaat, maar naar deze sufkutterij kan ik echt niet meer kijken momenteel.....Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 08:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
En ik weet hoe en ik zal vast verklappen: Nick,Charlie,Sjors waar het de komende weken omgaat draaien maar dan niet een sufkut Sjors maar spycho Sjors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 08:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
En ik weet hoe en ik zal vast verklappen: Nick,Charlie,Sjors waar het de komende weken omgaat draaien maar dan niet een sufkut Sjors maar spycho Sjors![]()
"spycho"...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:29 schreef JohnDDD het volgende:Dat vraag ik me ook al de hele tijd af....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten denk ik nog even afwachten
als er maar iemand doodgaat -maaktn iet uit wie- dan vind ik hetb estGaat voor de BHFH-award 2005!
Inderdaad, je hebt gelijk!!quote:Op donderdag 25 november 2004 13:39 schreef JohnDDD het volgende:
als er maar iemand doodgaat -het liefst Sjors- dan vind ik hetb est
Sjors...dat jonge mondje door diep rood bloed gekleurd. messen staan in haar buik, een brief erop vastgepind. Doodgeschoten, 7 keer. Mohammed B-copycatGaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:44 schreef JohnDDD het volgende:
Sjors...dat jonge mondje door diep rood bloed gekleurd. messen staan in haar buik, een brief erop vastgepind. Doodgeschoten, 7 keer. Mohammed B-copycat![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:44 schreef JohnDDD het volgende:
Sjors...dat jonge mondje door diep rood bloed gekleurd. messen staan in haar buik, een brief erop vastgepind. Doodgeschoten, 7 keer. Mohammed B-copycatClementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Nee ludo is niks voor die plaats.quote:Als Sjors Morris vertelt dat Nick haar bedreigd heeft, merkt ze dat ook hij aan haar verkrachtingsverhaal twijfelt. Het wordt haar allemaal te veel. Charlie raakt verward van Nicks jojo-gedrag: de ene keer overlaadt hij haar met aandacht, dan negeert hij haar weer. Isabella komt met de perfecte kandidaat voor Carels opvolging: Ludo.![]()
Dennis is door Ray weggepest en nu wordt Dennis de baas van de Rozenboomquote:Op donderdag 25 november 2004 18:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ludo is niks voor die plaats.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
GTST is echt saai zo, met dat barbara/ludo/janine gedoe
Oooo jaquote:Op woensdag 24 november 2004 08:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Meta de travestiet.Die probeerde toen Arthur te versieren ofzo
![]()
![]()
Leg nou die meta verhaallijn uit........quote:Op donderdag 25 november 2004 18:49 schreef babaloe het volgende:
GTST is echt saai zo, met dat barbara/ludo/janine gedoe![]()
[..]
Oooo jaDie probeerde toen Arthur te versieren ofzo
![]()
Please
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dat zou ik zo echt niet meer weten, weet alleen nog vaag een scene van Meta en Arthur in een sportschool of iets dergelijks...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Leg nou die meta verhaallijn uit........
Please![]()
![]()
Ik ken de Meta uit pittige tijden nog wel![]()
![]()
![]()
Meta ging als model werken bij Linda en Suzanne bij hun modellenbureau Vareity.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Leg nou die meta verhaallijn uit........
Please![]()
Arthur zag haar in hotel Dendermonde en werd op slag verliefd op haar.Zij wou eerst niet omdat ze bang was dat hij erachter zou komen dat zij eigenlijk een man is.Ze krijgen toch een soort van "relatie" maar waneer Meta voor een opdracht zonder BH moet posteren,en zich gaat omkleden daarvoor,ziet Linda dat ze een man is.Linda vertelt het aan Suzanne,maar besluiten dit te verzwijgen.Meta krijgt een groot aanbod van een rijke man,maar eerst moet Meta naar een feest van hem komen,dan wordt ze pas aangenomen.Ze besluit het te doen en waneer haar opdrachtgever haar kruis aanraakt,voelt hij dat ze een man is en ze slaan haar in elkaar.Ze wordt bloedend buiten gesmeten.Ze komt in het ziekenhuis en vertelt Arthur dat ze een man is,hij wil geen relatie meer maar besluiten vrienden te blijven en Arthur en Rik brengen haar ex-opdrachtgever een bezoekje en slaan hem in elkaar en pakken zijn geld af en geven dat aan Meta.Meta krijgt een groot aanbod in Amerika,en neemt afscheid van Meerdijk...![]()
![]()
pBerends
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Die frons van die Berend
President Camacho
Nope ik denk eerder Martine.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ludo is niks voor die plaats.![]()
Charlie is superrijk, maar heeft nog een discman (10 euro). Je weet wel zo'n ding dat 5 kilo weegt
President Camacho
Sjors kwam in beeld en de tv ontplofte bijna.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Van haar hystirische gejank bedoel je?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:14 schreef Frey het volgende:
Sjors kwam in beeld en de tv ontplofte bijna.
President Camacho
Oeh die Berend en Christine
mmmmm
TRIO!Gaat voor de BHFH-award 2005!
![]()
![]()
![]()
Ze is er weer
![]()
![]()
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."![]()
Yvet van Kloppenburgquote:Op donderdag 25 november 2004 20:20 schreef bar_rel het volgende:
Betje Koolhaas!!
OMG Goudkust herringeren komen weer boven
LOL @ haar echte naam... Betje Koolhaas
Maar de nieuwe 'sterren' doen nu zeker hun intrede, Betje Koolhaas, Berend en z'n vriendin... wie nog meer.President Camacho
Sjors Knaagdier
Klopt als een bus.President Camacho
ooh volgens mij wordt het morgen nog best wel spannend!!!
En Sjors wordt nu al koewler![]()
Morris moet terug, want die moet noikenGaat voor de BHFH-award 2005!
misschien kunnen morris en isabellea wat beginnen, dan kunnen ze triootjes hebben met allerlei mannen en vrouwenGaat voor de BHFH-award 2005!
Heb jij nog geen ban?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:33 schreef JohnDDD het volgende:
misschien kunnen morris en isabellea wat beginnen, dan kunnen ze triootjes hebben met allerlei mannen en vrouwen![]()
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:35 schreef Orginial het volgende:
Betje Koolhaas!!!!!!!
Die andere vrouw deed het toch prima?![]()
Orginial, zo raar was mijn suggestie toch niet.
Maar ehm, nee nog niet gebannedGaat voor de BHFH-award 2005!
leuk johquote:Op donderdag 25 november 2004 20:33 schreef JohnDDD het volgende:
misschien kunnen morris en isabellea wat beginnen, dan kunnen ze triootjes hebben met allerlei mannen en vrouwen![]()
.
![]()
Who cares,quote:Op donderdag 25 november 2004 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Die andere vrouw deed het toch prima?
![]()
Betje
![]()
![]()
![]()
Naja niet dat het me veel uitmaakt.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Who cares,
![]()
Betje
![]()
![]()
Maar vind het gewoon raar.. om te wisselen in een figuranten rol. {bijrol dan}.![]()
Betje is ook helemaal niet zo bekend!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:43 schreef Orginial het volgende:
Trouwens wel goed geheim gehouden,geen één website of RTL Boulevard heeft dit gemeld.![]()
Ze wordt een vast personage.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Naja niet dat het me veel uitmaakt.
Maar vind het gewoon raar.. om te wisselen in een figuranten rol. {bijrol dan}.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat hebben jullie toch met haar?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
Betje.
Geweldig..
Of is het om die Specsavers/Pearl reclame?
met prijsstickers...![]()
![]()
Ze heeft alleen 7 jaar in Goudkust gespeeld.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Betje is ook helemaal niet zo bekend!![]()
![]()
![]()
Goudkust.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met haar?
met prijsstickers...![]()
![]()
Ze speelde Yvette van Cloppenburg in Goudkust, een combinatie van Bowien, Martine, Ludo, Dian.. een geweldig personage.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met haar?
met prijsstickers....
Sowieso is Betje leuk..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Dus?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Goudkust.![]()
Dan ben je superbekend?![]()
Mijn gebeden zijn verhoord: Betje is terug op tv!
Dat ze nu maar snel een relatie met Ludo krijgt en Nick & Charlie uit huize Van Cloppenburg trapt. Gouden tijden voor GTST.![]()
![]()
Laten we dit topic snel vollullen, dan krijgt Betje een eigen welkomsttopic..
Opzich ook wel weer sneu voor Sjors hoor, ze wordt door iedereen in de steek gelaten en Nick die 'er nog eens psychologisch pijn doet. En Milan bij der weg. Waar heeft ze het toch allemaal aan verdient ?Thnx![]()
hai GTST kijkers
hier nog een Yvette van Cloppenburg fan:)
ik hoor dat Betje Koolhaas in GTST gesignaleerd is
is dat een vaste en zo ja een beetje leuke rol?![]()
Het is de schrijvers van GTST geraden dat het een vaste rol wordt! Anders verdienen ze een draai om de oren.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
hai GTST kijkers
hier nog een Yvette van Cloppenburg fan:)
ik hoor dat Betje Koolhaas in GTST gesignaleerd is
is dat een vaste en zo ja een beetje leuke rol?
@WUP: Het is een rolovername, dus grote kans dat het een vaste rol wordt.![]()
kan je wat vertellen over Suzanne Jacobs?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is een rolovername, dus grote kans dat het een vaste rol wordt.![]()
Suzanne is de rechterhand van Carel Kortenaer, eigenaar van de Rozenboom hotelketen. Carel is stervende en zoekt een opvolger ('Trumps Troonopvolger') om het bedrijf te leiden. Ludo is een geschikte kandidaat. Het is niet ondenkbaar dat Suzanne en Ludo iets met elkaar gaan krijgen. De relatie met Barbara heeft geen toekomst en Valerie heeft het te druk met Robert.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
kan je wat vertellen over Suzanne Jacobs?
Betje heeft genoeg ervaring opgedaan in de Hoge Duinen, dus de Rozenboom is een eitje voor haar. De hotelkamers van de Hoge Duinen zijn trouwens gerecycled in de Rozenboom.![]()
![]()
Voor een gastrol acteerde ze goed, maar voor een vaste rol moet je toch wat meer in huis hebben... en dat heeft Betje.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond de oude Suzanne veel leuker.![]()
dank je wel [as always...]quote:Op donderdag 25 november 2004 21:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Suzanne is de rechterhand van Carel Kortenaer, eigenaar van de Rozenboom hotelketen. Carel is stervende en zoekt een opvolger ('Trumps Troonopvolger') om het bedrijf te leiden. Ludo is een geschikte kandidaat. Het is niet ondenkbaar dat Suzanne en Ludo iets met elkaar gaan krijgen
ik was vorig seizoen weer gaan kijken naar GTST omdat Martine Hafkamp terugkwam
maar toen bleek dat ze een lijntje met Ludo kreeg ben ik weer afgehaakt
dus als je voorspelling klopt hoef ik nu weer niet zo lang te gaan kijken:)![]()
ik vond Yvette van Cloppenburg een erg leuke rol maar Betje Koolhaas liet het nogal eens afweten...quote:Op donderdag 25 november 2004 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
maar voor een vaste rol moet je toch wat meer in huis hebben... en dat heeft Betje.
maar goed, ze is een paar jaar verder nu, ervaring met brilletjes en plakkertjes enzo:)![]()
Wat heb je tegen ludo?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:40 schreef Wup het volgende:
[..]
dank je wel [as always...]
ik was vorig seizoen weer gaan kijken naar GTST omdat Martine Hafkamp terugkwam
maar toen bleek dat ze een lijntje met Ludo kreeg ben ik weer afgehaakt
dus als je voorspelling klopt hoef ik nu weer niet zo lang te gaan kijken:)![]()
ik vind dat Ludo ernstig over zijn houdbaarheidsdatum is
ik heb nog nooit een soapkarakter zo vaak in hetzelfde kringetje rond zien draaien...
daar kan Erik de Vogel trouwens niets aan doen, hij is geweldig![]()
Het stoort me niet zo bij hem. Zijn lijntjes zijn erg boeiend imo.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:51 schreef Wup het volgende:
ik vind dat Ludo ernstig over zijn houdbaarheidsdatum is
ik heb nog nooit een soapkarakter zo vaak in hetzelfde kringetje rond zien draaien...
daar kan Erik de Vogel trouwens niets aan doen, hij is geweldig![]()
Betje Koolhaas....die vond ik altijd supertof in Goudkust
En met de terugkomst van Dorothea en Rik....ik ga het maar weer volgen denk ik
Why are you wearing that stupid man suit?![]()
En die komen alle drie morgen ?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:19 schreef Orginial het volgende:
Vanaf morgen is GTST uit de dip.
Dorothea,Suzanne,Dorothea`s zoon,Rick!
GTST IS BACK!![]()
![]()
![]()
![]()
Het werd gemeld dat Rik en Anita voor een paar afleveringen weer terug zouden komen,maar nu blijkt dat Rik weer een vast personage word.
Dit doet hij om even op rust te komen na alle drukte en allemaal kleine bijrolletjes te hebben gespeeld.
Rik gaat dus weer in de serie spelen, Anita doet dit niet die komt voor een paar afleveringen terug in Gtst,omdat ze een rol gaat spelen in Onm als Yvonne hulst,dit doet ze omdat als ze weer in Gtst zal spelen ze weer dezelfde rol zou moeten gaan spelen en ze wilde wat anders.Sabine (anita) en Ferry (rik) hebben dit allebei bevestigd.![]()
Wat ik nu dus vermoed is dat we een stervende Anita verhaallijn krijgen die thuis in Meerdijk wil overlijden ofzo en dat Rik dan achterblijft.![]()
eh.. nou jawel hoor, ik heb erg veel screens maar daar is een goudkust topic voorquote:Op donderdag 25 november 2004 22:29 schreef Airelle het volgende:
zijn geen goede foto's van der te vinden.
Rik & Anita sla ik wel even over....![]()
Ben het wel eens met Wup wat Ludo betreft.
Even nog wat spam; morgen sluit de tweede ronde van het tournament.
Tot dan kan er nog gestemd worden..
[Ronde 2] GTST Tournament: Favoriete Verhaallijn.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:52 schreef BVO het volgende:
Ben het wel eens met Wup wat Ludo betreft.
Even nog wat spam; morgen sluit de tweede ronde van het tournament.
Tot dan kan er nog gestemd worden..
[Ronde 2] GTST Tournament: Favoriete Verhaallijn.![]()
![]()
Ik ben best benieuwd naar morgen! Zou GTST weer gaaf worden?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
ZO te zien wordt er weer behoorlijk wat goud van oud uit de kast getrokken om de boel uit het slop te krijgen. Ik vind het de laatste tijd iets van de stervende zwaan hebben.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is![]()
De allerbeste verhaallijnen zijn nu bekend!
Er kan weer gestemd worden, ditmaal in de achtste finales!
Zie: [Achtste Finales] GTST Tournament: Favoriete verhaallijn..
President Camacho
Dat was inderdaad een zaadloze combinatie. Beetje de zaadloze combinatie van Bram, Doris en Shirina uit ONM.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:54 schreef Orginial het volgende:
Ik denk dat Anita daar blijft ofzo,anders krijgen we Job en Rikkie ook weer
President Camacho
Hou op.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een zaadloze combinatie. Beetje de zaadloze combinatie van Bram, Doris en Shirina uit ONM.
Je kan GTST niet met ONM vergelijken.![]()
![]()
Anita zit in Zoop.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:54 schreef Orginial het volgende:
Ik denk dat Anita daar blijft ofzo,anders krijgen we Job en Rikkie ook weer![]()
.
Rick mag ook best in Amerika blijven toch?![]()
Onzin. Er zijn nooit twee personages met dezelfde naam.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:19 schreef Orginial het volgende:
Dorothea`s zoon,Rick!La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn nooit twee personages met dezelfde naam.![]()
Ik bedoelde Rik de Jong en de zoon van Dorothea.
Enne Suzanne Balk en Suzanne Jacobs dan?!![]()
![]()
![]()
Dat is geen vast personage.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:56 schreef Orginial het volgende:
Enne Suzanne Balk en Suzanne Jacobs dan?!![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is geen vast personage.Volgend jaar praten wij verder,ze blijft namelijk wel.
![]()
![]()
Van een van je betrouwbare bronnen gehoord zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Volgend jaar praten wij verder,ze blijft namelijk wel.
![]()
.
Neehoor.Wacht maar gewoon af.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Van een van je betrouwbare bronnen gehoord zeker?.
![]()
![]()
Deze keer geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Van een van je betrouwbare bronnen gehoord zeker?.
Waarom zouden ze anders wisselen?![]()
Dankje Airelle.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Deze keer geloof ik het wel.
Waarom zouden ze anders wisselen?![]()
![]()
Suzanne Jacobs is okay (als het maar geen Betje Koolhaas is)Clementine: Are you nuts?
Suzanne Jacobs is Betje Koolhaas.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:02 schreef Bupatih het volgende:
Suzanne Jacobs is okay (als het maar geen Betje Koolhaas is)![]()
![]()
Ik heb niets tegen haar.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Suzanne Jacobs is Betje Koolhaas.![]()
Maar vind haar ook niet zo bijzonder.![]()
Wacht maar,binnen een paar weken ben jij Betje-Koolhaas fan.Ze was geweldig in GK!quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen haar.
Maar vind haar ook niet zo bijzonder.![]()
![]()
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wacht maar,binnen een paar weken ben jij Betje-Koolhaas fan.Ze was geweldig in GK!![]()
.
![]()
Ik heb het over de oude Suzanne Jacobs, grapjas.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Suzanne Jacobs is Betje Koolhaas.![]()
Clementine: Are you nuts?
Wélquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
![]()
![]()
Ik denk nog steeds dat ze de zus van Isabella is (of wordt, voor zover dat kanquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wacht maar,binnen een paar weken ben jij Betje-Koolhaas fan.Ze was geweldig in GK!![]()
)
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze de zus van Isabella is (of wordt, voor zover dat kan)
![]()
![]()
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze de zus van Isabella is (of wordt, voor zover dat kan)
Ik bedoel... naja...![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij?
Ik bedoel... naja...![]()
![]()
![]()
Je weet nog niet helemaal wat er gaat gebeuren en toch ben je al bijna zeker dat GTST uit zijn dipje komt....quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:45 schreef Orginial het volgende:
Voor zometeen luidt de stelling:
Is GTST met deze aflevering uit zijn dipje gekomen?![]()
Ik zeg niks, ik hoop dat gtst uit zijn dipje komtCorrect en tevens juist...![]()
Ze mogen wel opschieten met die bruiloftquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:11 schreef _bigmac_ het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk de laatste scene zit niet in een dip.
original denkt te weten wat er gaat gebeuren, maar eigenlijk weet hij nietsDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
God, waarom begint GTST altijd zo laat? Vandaag begon het om 20.07. Dan mis ik het begin van ER straks weer..
![]()
What else is new?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:16 schreef digispeed het volgende:
original denkt te weten wat er gaat gebeuren, maar eigenlijk weet hij niets.
![]()
En het stopt al bij 20:14 ... rare lui.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
God, waarom begint GTST altijd zo laat? Vandaag begon het om 20.07. Dan mis ik het begin van ER straks weer..
![]()
Misschien is het een extra-korte aflevering.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:17 schreef Airelle het volgende:
En het stopt al bij 20:14 ... rare lui..
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:16 schreef digispeed het volgende:
original denkt te weten wat er gaat gebeuren, maar eigenlijk weet hij nietsTsja dat is wel waar.
![]()
Volgende week wordt denk wel beter.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:32 schreef digispeed het volgende:
wat een suf einde zeg
Maar nick en charlie uitelkaar.![]()
![]()
Het lijkt wel of de schrijvers Nick ook nog steeds zien als een slechterik en Sjors als de held ofzo.![]()
Ze gaan toch nog op huiwelijksreisquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Volgende week wordt denk wel beter.
Maar nick en charlie uitelkaar.
Dat stukje erna was wel weer interressant, is diegene met spoilers van 2 weken vooruit ook aanwezig misschien?Een heer met stijl![]()
Orginial ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat stukje erna was wel weer interressant, is diegene met spoilers van 2 weken vooruit ook aanwezig misschien?
Nou Orginial, waar bleef je spannende aflevering.![]()
![]()
![]()
trouwens de nieuwe castfoto's zijn volgens mij tijdens deze opname genomen.
het lijkt er wel erg opDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ja zo zie ik het ook en zo is het toch ook?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Het lijkt wel of de schrijvers Nick ook nog steeds zien als een slechterik en Sjors als de held ofzo.
Oke de heldin is ze niet, maar ik vind wat Nick deed toch behoorlijk slecht.Een heer met stijl![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Nou Orginial, waar bleef je spannende aflevering.![]()
![]()
![]()
Is toch ook zo?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Het lijkt wel of de schrijvers Nick ook nog steeds zien als een slechterik en Sjors als de held ofzo.![]()
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zo zie ik het ook en zo is het toch ook?
Oke de heldin is ze niet, maar ik vind wat Nick deed toch behoorlijk slecht.![]()
![]()
Nee dat is niet zo ze maakt het geluk van Nick en Charlie kapotquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zo zie ik het ook en zo is het toch ook?
Oke de heldin is ze niet, maar ik vind wat Nick deed toch behoorlijk slecht.![]()
Ik vind Nick nu ook een botte zak.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo ze maakt het geluk van Nick en Charlie kapot![]()
![]()
Ik hoop dat het inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannender wordt
Ja dat is wraak.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo ze maakt het geluk van Nick en Charlie kapot![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:43 schreef bar_rel het volgende:
Ik hoop dat het inZal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannender wordt
![]()
En geen Betje vandaag.![]()
![]()
Sjors moet zich niet zo aanstellen of gewoon zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is wraak.![]()
In de Sneak welquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zal wel.
En geen Betje vandaag.![]()
.
Waarom is Isabella nu zo soft![]()
![]()
![]()
Ze zeikt wel heel erg idd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Sjors moet zich niet zo aanstellen of gewoon zelfmoord plegen.![]()
Wat een enorme kutaflevering.
Alleen Yasmin was leuk.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Goede samenvatting.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:48 schreef BVO het volgende:
Wat een enorme kutaflevering.
Alleen Yasmin was leuk.
Yasmin.
Mag ze bij mij ook wel eens doen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:48 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja Yasmin die deed Stefano zijn mond dicht ofzo?La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Idd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:48 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja Yasmin die deed Stefano zijn mond dicht ofzo?![]()
![]()
Kssst...Ga jij naar je Hamsterwang toequote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Mag ze bij mij ook wel eens doen.
Die zit in India.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kssst...Ga jij naar je Hamsterwang toeLa buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Haar vaderland?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zit in India.
We mogen natuurlijk niet stigmatiseren... maar....quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dat is Marokko..
![]()
GTST! ontopic!![]()
![]()
Zoals op www.hind.nl staat te lezen krijgt ze een tijdelijke rol, dus het is ontopic.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:00 schreef Airelle het volgende:
GTST! ontopic!![]()
.
Hquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals op www.hind.nl staat te lezen krijgt ze een tijdelijke rol, dus het is ontopic..
nd in GTST?!!!!
Please, laat Lutein terugkomen ofzo!!!!
Wat??? Echt?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals op www.hind.nl staat te lezen krijgt ze een tijdelijke rol, dus het is ontopic..
Hoezo dat nu weer.
Zoals we vandaag konden zien.. zitten er genoeg multi-culti's in GTST.![]()
Ik heb dat echt al een hele tijd geleden gepost hoor..
Ze gaat een Marokkaanse crimineel spelen, die uiteindelijk Sjors de serie uithelpt..
Ik dacht dat Jim dat ging doen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:03 schreef BVO het volgende:
Ze gaat een Marokkaanse crimineel spelen, die uiteindelijk Sjors de serie uithelpt..
![]()
![]()
President Camacho
Hij bleek toch niet zo Marokkaans te zijn als aanvankelijk werd gedacht.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jim dat ging doen.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Jim als Marokkaan, ja?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jim dat ging doen.
Wat ik niet snap is waarom de preview van morgen ook een scene van Nick en Charlie was... je weet dus al half hoe het ongeveer afloopt
President Camacho
Spoilersquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:03 schreef BVO het volgende:
Zo moeilijk was die poll ook niet hč.quote:.
Wel raar dat uitgerekend een Marokkaan de persoon moet zijn die zich crimineel gaat gedragen..quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij bleek toch niet zo Marokkaans te zijn als aanvankelijk werd gedacht.
is dat wel moreel verantwoordt in GTST?![]()
GTST weerspiegelt de maatschappij tochquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel raar dat uitgerekend een Marokkaan de persoon moet zijn die zich crimineel gaat gedragen..
is dat wel moreel verantwoordt in GTST?
Het is erg realistisch ja.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
GTST weerspiegelt de maatschappij toch
Soms denk ik: 'Het zouden mijn buren wel kunnen zijn'.![]()
Yasmin als girl-next-door.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is erg realistisch ja.
Soms denk ik: 'Het zouden mijn buren wel kunnen zijn'.
Poll: Op welk dier lijkt Sjors?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die poll ook niet hč..
Knaagdier. Anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierPresident Camacho
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yasmin als girlboobies-next-door.President Camacho
Of een Isabella.... creapyquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yasmin als girl-next-door..
![]()
Martine als girl-next-doorquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Of een Isabella.... creapy.
President Camacho
maak daar maar: woman-next-door vanquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Martine als girl-next-door.
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Poll: Op welk dier lijkt Sjors?Knaagdier. Anders.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Kom op mensen, kennelijk speelt ze de rol een beetje irritant voor jullie dan, maar stel dat dit echt gebeurd was dan vind ik dat ze zeker wel een punt heeft.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Sjors moet zich niet zo aanstellen of gewoon zelfmoord plegen.
Natuurlijk is dit maar een soap en niet echt, maar even in het algemeen
Ik weet niet of jullie weten wat een verkrachting inhoud, het wordt hier nogal gebaggetaliseerd, ik heb er ooit wat naslag over gedaan en van zoiets raak je de gevolgen de rest van je leven niet kwijt.
Laat staan als je de dader dagelijks tegenkomt en laat staan als die dader je vernedert en bedreigt.
Nogmaals het is maar soap, maar ik vind dat jullie een beetje luchtig en ongenuanceerd tegen het fenomeen verkrachting aankijken.Een heer met stijl![]()
Eindelijk iemand die mijn mening deelt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kom op mensen, kennelijk speelt ze de rol een beetje irritant voor jullie dan, maar stel dat dit echt gebeurd was dan vind ik dat ze zeker wel een punt heeft.
Ik weet niet of jullie weten wat een verkrachting inhoud, het wordt hier nogal gebaggetaliseerd, ik heb er ooit wat naslag over gedaan en van zoiets raak je de gevolgen de rest van je leven niet kwijt.
Laat staan als je de dader dagelijks tegenkomt en laat staan als die dader je vernedert en bedreigt.
Nogmaals het is maar soap, maar ik vind dat jullie een beetje luchtig en ongenuanceerd tegen het fenomeen verkrachting aankijken.
Ik heb het de mensen hier ook al 1000x moeten uitleggen.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Poll: Op welk dier lijkt Sjors?Knaagdier. Anders.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mijn mening deelt.
Ik heb het de mensen hier ook al 1000x moeten uitleggen.![]()
![]()
Tuurlijk is verkrachting niet leuk ( helemaal neit natuurlijk ) maar Sjors speelt idd als een beetje een dom trutje..Nick is naar mijn mening( en menig ander hier) een veel leuker personage.Als Sjors nou is wat minder huilt en wat meer actie onderneemt dan zou alles mischien een beetje leuker zijn,dus ook Sjors.Maar zoals ze voorheen wasquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kom op mensen, kennelijk speelt ze de rol een beetje irritant voor jullie dan, maar stel dat dit echt gebeurd was dan vind ik dat ze zeker wel een punt heeft.
Nogmaals het is maar soap, maar ik vind dat jullie een beetje luchtig en ongenuanceerd tegen het fenomeen verkrachting aankijken.ik hoop dat er de komende 2 weken wat verandering inkomt....
En een mening die alleen van een vrouw afkomstig kan zijn...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:30 schreef Airelle het volgende:
Eindelijk iemand die mijn mening deelt.
HET IS MAAR EEN SOAP!!!![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En een mening die alleen van een vrouw afkomstig kan zijn...
HET IS MAAR EEN SOAP!!!![]()
![]()
Heer van... is geen vrouw hoorquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En een mening die alleen van een vrouw afkomstig kan zijn...
HET IS MAAR EEN SOAP!!!.
En het is idd maar een soap. [dat stond er ook nadrukkelijk bij]![]()
Wat een discussies.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heer van... is geen vrouw hoor.
En het is idd maar een soap. [dat stond er ook nadrukkelijk bij]![]()
![]()
Sjors is gewoon niet leuk inderdaad. Wordt tijd dat ze eens devilsh wordt ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tuurlijk is verkrachting niet leuk ( helemaal neit natuurlijk ) maar Sjors speelt idd als een beetje een dom trutje..Nick is naar mijn mening( en menig ander hier) een veel leuker personage.Als Sjors nou is wat minder huilt en wat meer actie onderneemt dan zou alles mischien een beetje leuker zijn,dus ook Sjors.Maar zoals ze voorheen wasik hoop dat er de komende 2 weken wat verandering inkomt....
![]()
Isabella is leuker als ze psycho is.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:43 schreef Orginial het volgende:
Wie is nou jullie favo GTST-er?
Bij mij Isabella niet meer![]()
Maar ze blijft mijn favo personage.![]()
![]()
Mijne is Berendquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Isabella is leuker als ze psycho is.
Maar ze blijft mijn favo personage.![]()
* Orginial komt nu al helemaal niet meer bij en noemt Morris Fisher ook nog is!![]()
![]()
![]()
Was Isabella jou favo personage dan?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:43 schreef Orginial het volgende:
Wie is nou jullie favo GTST-er?
Bij mij Isabella niet meer![]()
Ik dacht dat je haar kut vond.
![]()
Fluisterd www.goede-tijden-slechte-tijden.nl de sjors fansitequote:Op vrijdag 26 november 2004 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals het is maar soap, maar ik vind dat jullie een beetje luchtig en ongenuanceerd tegen het fenomeen verkrachting aankijken.![]()
Zijn vriendin.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mijne is Berend![]()
.
Ik had een Isabella avatar.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Was Isabella jou favo personage dan?
Ik dacht dat je haar kut vond.
Dat is Bigmac,die tegen haar is.
![]()
![]()
Wat een baggeracteur en actrice.Gelukkig maaktquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zijn vriendin..
Suzanne Jacobs
veel goed.
![]()
Ja dat weet ik.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had een Isabella avatar.Dat is Bigmac,die tegen haar is.
![]()
Maar dat is nergens op gebaseerd.![]()
![]()
Even serieus: Mijn favo acteur is *Tromgeroffel*: Ludo Sanders en *Tromgeroffel* mijn faovriet actrice: Charlie Fisher!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Maar dat is nergens op gebaseerd.![]()
Ik heb het ook niet over haar acteerkwaliteiten.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat een baggeracteur en actrice.Gelukkig maaktSuzanne Jacobs
veel goed.
Dan nog.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over haar acteerkwaliteiten.![]()
![]()
Er is niks mis met haarquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan nog.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is niks mis met haar![]()
![]()
Daar gaat het mij helemaal niet om, waarde Bigmac, jullie argumenten om het karakter Sjors stom te vinden dat kan er bij mij nog wel in, een personage ligt je of niet.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:48 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Fluisterd www.goede-tijden-slechte-tijden.nl de sjors fansite
Maar dan moet je niet aankomen met nonsens dat Sjors zich abnormaal gedraagt of dat ze maar zeurt en zeikt.
Ze gedraagt zich volgens mij als een slachtoffer van seksueel geweld en dat is ook logisch, er zal voor de soap wel het een en ander zijn aangedikt.
Nick, afgezien van de eigenschappen van het personage is feitelijk verkeerd bezig, hij heeft iemand verkracht, steekt er de draak mee, vernedert en bedreigt haar.
Je kan hem dan leuker vinden acteren, maar de acties die hij heeft gepleegd blijven dan wel verkeerd.
Ik weet dat het maar soap is, maar ik vind dat jullie beerputargumenten gebruiken
Een heer met stijl![]()
Hallo Papa.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar gaat het mij helemaal niet om, waarde Bigmac, jullie argumenten om het karakter Sjors stom te vinden dat kan er bij mij nog wel in, een personage ligt je of niet.
Maar dan moet je niet aankomen met nonsens dat Sjors zich abnormaal gedraagt of dat ze maar zeurt en zeikt.
Ze gedraagt zich volgens mij als een slachtoffer van seksueel geweld en dat is ook logisch, er zal voor de soap wel het een en ander zijn aangedikt.
Nick, afgezien van de eigenschappen van het personage is feitelijk verkeerd bezig, hij heeft iemand verkracht, steekt er de draak mee, vernedert en bedreigt haar.
Je kan hem dan leuker vinden acteren, maar de acties die hij heeft gepleegd blijven dan wel verkeerd.
Ik weet dat het maar soap is, maar ik vind dat jullie beerputargumenten gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Sjors is NIET verkracht!
Ze had gewoon zin in een lekkere beurt, waar ze Nick nu de schuld van geeft aangezien ze in de knel komt met haar geloof.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Oke,ik ben ook aangerand.Je voelt je dan heel vaag,maar het is nu pas een paar maanden geleden maar ik denk er nooit meer aan.Die nacht wel,en dagen erna,maar het was op vakantie.Dus kan het snel achter me laten.En je bouwt een enorme haat op tegen die persoon die het je heeft aangedaan.![]()
Uhmm jij bent tog een man?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:10 schreef Orginial het volgende:
Oke,ik ben ook aangerand.Je voelt je dan heel vaag,maar het is nu pas een paar maanden geleden maar ik denk er nooit meer aan.Die nacht wel,en dagen erna,maar het was op vakantie.Dus kan het snel achter me laten.En je bouwt een enorme haat op tegen die persoon die het je heeft aangedaan.Correct en tevens juist...![]()
Een man. :') Een gozer.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Uhmm jij bent tog een man?![]()
Met een héééle grote duim.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Uhmm jij bent tog een man?.
Zoietz verzin je niet zeg.Kan je wel weer zeggen,jij wel enzo.Maar jij kent me alleen van me kloons enzo,mensen van FOK van MSN kennen me wel anders.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Met een héééle grote duim..
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Met een héééle grote duim..
![]()
Oh god....Correct en tevens juist...![]()
Tuurlijk jongen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zoietz verzin je niet zeg.Kan je wel weer zeggen,jij wel enzo.Maar jij kent me alleen van me kloons enzo,mensen van FOK van MSN kennen me wel anders.![]()
.
Typische BVO-reactie.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen..
![]()
![]()
Ja en ik kan net zo hard roepen dat het wel zo is, het gaat om argumenten.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:10 schreef BVO het volgende:
Sjors is NIET verkracht!
Ze had gewoon zin in een lekkere beurt, waar ze Nick nu de schuld van geeft aangezien ze in de knel komt met haar geloof.
Feit: Ze heeft geslachtsgemeenschap gehad met Nick tegen haar zin, ze verzette zich met maar was fysiek niet tegen Nick opgewassen dus kon hij haar nemen tegen haar wil.
Je zag ook aan haar gezicht dat ze er niet van genoot maar er van walgde, wederom een beerputargument.
Een heer met stijl![]()
Blijkbaar was Nick er niet zo bedreven in.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je zag ook aan haar gezicht dat ze er niet van genoot maar er van walgde, wederom een beerputargument.![]()
.
Ja standpunten naar voren dragen is niet zijn sterkste punt, meer een welles/nietes typequote:Op vrijdag 26 november 2004 22:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Typische BVO-reactie. :')
Een heer met stijl![]()
Zucht.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Blijkbaar was Nick er niet zo bedreven in..
![]()
![]()
Nietes!quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja standpunten naar voren dragen is niet zijn sterkste punt, meer een wellen/nietes type
Sjors is gewoon een domme Christuskip, irl zou ik gek worden van zo'n figuur.
Laat staan in een soap, dan zit ik al helemaal niet te wachten op dat gezever.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Amen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:34 schreef BVO het volgende:
Laat staan in een soap, dan zit ik al helemaal niet te wachten op dat gezever.Clementine: Are you nuts?
Sjors is best oke.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:34 schreef BVO het volgende:
Laat staan in een soap, dan zit ik al helemaal niet te wachten op dat gezever.![]()
![]()
Dat mag je allemaal vinden, maar ga dan niet te feiten verdraaien, ze is wel verkrachten en vertoont nu de symptomen van iemand die verkracht is.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:34 schreef BVO het volgende:
Laat staan in een soap, dan zit ik al helemaal niet te wachten op dat gezever.Een heer met stijl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: