En als jij een pak slaag wil, moet je je even opgeven voor een offline ps2 competitiequote:Op dinsdag 23 november 2004 14:05 schreef ClioSporT het volgende:
Inderdaad, helaas ps2 anders had ik jullie allemaal 1 voor 1 een pak slaag gegeven
vanavond rond half 10 ergens?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:21 schreef jimjim1983 het volgende:
oke Rahl, wanneer kan jij?
nee sorry, Ajax speelt vanavond. Ik kan wel rond half 8.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
vanavond rond half 10 ergens?
competitie.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:04 schreef HomerJ het volgende:
Is het een competitie of een toernooivorm met knock-out ?
ik moet zelf trainen tot half 9quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee sorry, Ajax speelt vanavond. Ik kan wel rond half 8.
Ik heb echt amper nog gespeeld.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:00 schreef jpg97 het volgende:
Hey Daggla...name your time
ja is goed. ik kan eventueel ook wel vanavond rond 12 uur als je dan kan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:15 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik moet zelf trainen tot half 9
morgen dan maar?
liever morgen dan, ben niet zo'n nachtbrakerquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja is goed. ik kan eventueel ook wel vanavond rond 12 uur als je dan kan.
Vanavond ben ik er helaas niet ( of het moet voor 20.30 ).quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb echt amper nog gespeeld..
Zullen we vanavond na Juve - Ajax onze potjes afwerken?
Ja, dat moet ik wel redden. Heb wel een etentje met mn werk eerst.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er helaas niet ( of het moet voor 20.30 ).
Anders morgen na PSV-Arse anal ?
Hey ... mrgnavond doen we deze 2 wedstrijden afwerken, tenminste als jij kan!quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:31 schreef HomerJ het volgende:
PaucheGewaagde tegenstander
Kan je vanavond?
Ja, lijkt mij wel zo leuk.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:27 schreef jpg97 het volgende:
Woei...vanavond gaat het gebeuren...
Doen we meteen de uit en thuis wedstrijd?
Donderdagavond is waarschijnlijk wel mogelijk, vrijdag overdag ben ik er zekerquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:11 schreef kulandra het volgende:
Hey
Twi, ik haal m dus donderdag pas.... wil je donderdagavond meteen spelen? Ik kan vrijdag overdag ook eventueel.
Okay, na psv-arsenal dan, en eet smakelijk voor straksquote:Op woensdag 24 november 2004 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij wel zo leuk.
Misschien eerst even een klein "lagtestje" doen.
Ik lust je daarna iig nog rauw.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Okay, na psv-arsenal dan, en eet smakelijk voor straks
Als je vanavond tijd hebt, spelen wij eerste potje. Als de organisator het goedvindt, natuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 14:30 schreef Enchanter het volgende:
tvp
Enchanter wilt ook meedoen
Ok dan ... rond half 9 dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 11:03 schreef HomerJ het volgende:
Is goedIk moet van 5 tot 8 werken, daarna kan het wel
nee sorry kan nietquote:Op woensdag 24 november 2004 14:56 schreef BGN het volgende:
[..]
Als je vanavond tijd hebt, spelen wij eerste potje. Als de organisator het goedvindt, natuurlijk
Primaquote:Op woensdag 24 november 2004 16:07 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Ok dan ... rond half 9 dan?
moet je met taart bespreken. wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:48 schreef Keano het volgende:
Taart en ik hebben twee wedstrijden gespeeld tegen elkaar:
Eerste wedstrijd:
KeanoAthletic - Taart 6-1
Tweede wedstrijd:
KeanoAthletic - Taart 4-0
Ik heb ze allbei gehost omdat er geen last van lag was, wordt de tweede wedstrijd dan als "uit" -wedstrijd gezien?
Ik zou wel willen , maar kan nog steed niet live , omdat de aannemer m'n huis nog niet af heeft , zal ie 3 weken gelden of zo al klaar mee zijnquote:Op woensdag 24 november 2004 14:56 schreef BGN het volgende:
[..]
Als je vanavond tijd hebt, spelen wij eerste potje. Als de organisator het goedvindt, natuurlijk
ik zat meer te denken aan half 10, of kijk je PSV?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee sorry kan niet![]()
nee tuurlijk kan het, moet dan alleen ff wat dingen in de OP aanpassen. maar nu hebben we iig een even aantal deelnemers
![]()
moet ik alleen ff je gamertag weten Enchanter.
en Rahl kan je vanavond rond half 8?
ik ben voetbalfan dus ik kijk PSV nietquote:Op woensdag 24 november 2004 19:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik zat meer te denken aan half 10, of kijk je PSV?
ben bang dat ik om 9 uur al niet meer op fok zit, ik zet mn xbox wel aan op live om half 10, dan kan je me een invite sturen als je er bent en als je er niet bent nietquote:Op woensdag 24 november 2004 19:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ben voetbalfan dus ik kijk PSV nietmaar ik weet nog niet zeker of ik dan kan, om 9 uur kan ik het je laten weten.
ok is goedquote:Op woensdag 24 november 2004 19:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
ben bang dat ik om 9 uur al niet meer op fok zit, ik zet mn xbox wel aan op live om half 10, dan kan je me een invite sturen als je er bent en als je er niet bent niet
ja tuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 19:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok is goed![]()
zullen we dan maar meteen onze uit en thuiswedstrijd spelen? maakt me niks uit wie er host tenzij ik vet veel lag heb natuurlijk.
Leuk hoor pro evo spelen onder invloed, alleen niet erg goed voor de prestatiesquote:Op woensdag 24 november 2004 22:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kom net thuis en ben flink aangeschoten.. Denk dat we beter morgen kunnen spelen,.
Italianenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:44 schreef HomerJ het volgende:
Vooral die eerste wedstrijd, was een hele smerige van mij! In de 80e minuut smerig doelpuntje met Shevchenko
Shit...zit ik hier te wachten!quote:Op woensdag 24 november 2004 22:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kom net thuis en ben flink aangeschoten.. Denk dat we beter morgen kunnen spelen,.
HomerJ en Shevchenkoquote:Op woensdag 24 november 2004 22:52 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Italianen![]()
![]()
Morgenavond ben ik de hele dag thuis.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Shit...zit ik hier te wachten!
je weet toch dat je geen alcohol mag nuttigen voor zo'n belangrijk sport evenement?
Ik moet alleen effe kijken of ik morgen wel kan... rond een uurtje of 19.00 dan?
Ja er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik de hele dag thuis..
Dat doe ik overdag,quote:Op donderdag 25 november 2004 00:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die moeten werken
Serieus? Dat zou heel mooi zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de mensen met lag misschien een ideetje om een paar dagen te wachten.
Er komt een patch tegen de lag een dezer dagen.
Ja, staat op de officiele Konami site.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:35 schreef Keano het volgende:
[..]
Serieus? Dat zou heel mooi zijn.
7 uur is goedquote:Op donderdag 25 november 2004 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Rahl, kan je vanavond? uur of 7?
en BGN jij moet nu tegen Keano als ik het goed heb.
ik zal vanavond ff de OP updaten.
ja enchanter heeft het spel nog niet eens en zegt dat ie de komende tijd niet kan xbox liven.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:04 schreef BGN het volgende:
Doet Enchanter niet meer mee?
En Keano, kun je vanavond?
ik kon bijna niet bewegen van de lagquote:Op donderdag 25 november 2004 19:24 schreef jimjim1983 het volgende:
hee Rahl, sorry dat ik ermee kapte maar ik had echt te veel last van lag. toen ik ff die pause request had gedaan heb ik een andere computer in huis ff uitgezet in de hoop dat het dan beter ging maar dat hielp dus ook niet. had jij de eerste wedstrijd tegen mij ook last van lag? dan spelen we het gewoon overnieuw wanneer die update er is.
ok ik dacht al. zo slecht kan je toch niet zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 19:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik kon bijna niet bewegen van de lag
daarom liepen al mn ventjes zo vaag rond, ze reageerden pas 10 sec na mn commando
die 2 goals van mij waren wel lekker
hopen dat ie snel komt danquote:Op donderdag 25 november 2004 19:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok ik dacht al. zo slecht kan je toch niet zijn![]()
die 2 goals van jou heb ik zo goed als gemist![]()
maar we moeten maar ff wachten dan tot die update er is want zo gaat het natuurlijk niet.
waar blijf je dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jpg97?
Half 8 okay?
que? bedoel je dat die update er al is?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:36 schreef BGN het volgende:
Ik wilde ook mijn connectie upgraden, maar dat duurt bij Casema langer dan vijf minuten. Dan hoop ik dat de lag het meeste voorlopig al oplost. En anders moet Keano ze alletwee maar hosten...
maar wie hebben allemaal zo'n snelle verbinding dan dat ze kunnen hosten? Daggla weet ik alleen.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:40 schreef BGN het volgende:
Eh, nee. Ik moet me eens concentreren als ik wat typ. Ik hoop dat de patch, die in de komende dagen uit zal komen, de lag grotendeels oplost.
En voorlopig moet de tegenstander alles maar hosten, zolang er niet te veel lag is.
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Rahl, kan je vanavond? uur of 7?
en BGN jij moet nu tegen Keano als ik het goed heb.
ik zal vanavond ff de OP updaten.
Jaaa.. je hebt wel een lekkere upload. Maar die gelijkmaker was wel terechtquote:Op donderdag 25 november 2004 20:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, begin meteen behoorlijk kut.
Eerste potje 2-0 verloren en de 2de met 2-1. Nadat ik 3(!) rode kaarten had gekregen.
Jammer van de lag wel, dat kostte mij de gelijkmaker..
Was leuk jpg..
Vind je,quote:Op donderdag 25 november 2004 20:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jaaa.. je hebt wel een lekkere upload. Maar die gelijkmaker was wel terecht
Was nog behoorlijk close dat laatste potje
Op naar de volgende... who's next?
er zijn nog 4 mensen die nog niet gespeeld hebben dus we kunnen daar nu denk ik het beste ff op wachten.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:41 schreef taart het volgende:
wat zijn de volgende webstrijden?
Kan jij om 14:00 vanmiddag? Welke teams gaan we spelen eigenlijk, club of national? Laten we zeggen, degene die beslist of t club of national wordt mag pas als 2e kiezen bij de teams?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:17 schreef twi het volgende:
Heb ook iedereen een invite gestuurd. Nu morgen even twee potjes tegen Kula
Laatste potje had ie mazzel,quote:Op vrijdag 26 november 2004 07:17 schreef Rahl het volgende:
die pieair staat gewoon 56ste in de rankings
eigenlijk 23e maar ik heb 2 dagen niet gespeeldquote:die pieair staat gewoon 56ste in de rankings
quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
eigenlijk 23e maar ik heb 2 dagen niet gespeeld
Wat hebben wij gisteren dan gedaan?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
eigenlijk 23e maar ik heb 2 dagen niet gespeeld
oefenpotje doen dan maar ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat hebben wij gisteren dan gedaan?.
Ik moet zeggen dat je erg kort dekt.. Erg lastig om te bespelen en om je eigen spel te spelen zo.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
oefenpotje doen dan maar ?
hihi
nee hoor dat 2e potje was inderdaad mazzel, vooral die penalty hahaha
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:15 schreef kulandra het volgende:
[..]
Kan jij om 14:00 vanmiddag? Welke teams gaan we spelen eigenlijk, club of national? Laten we zeggen, degene die beslist of t club of national wordt mag pas als 2e kiezen bij de teams?
Tot zo!! Ff mn schoenen poetsenDie moeten wel glimmen natuurlijk
ikke!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:58 schreef kulandra het volgende:
Ja dat waren mooie partijtjes
Maar eigenlijk was het:
Kula NL - bartje twi 3-4
bartje twi - Kula NL 2-2
En dat Tsjechie is wel een listig ploegje ja......
Who's next?
Vanavond wordt lastig of sowieso laat, maar ik denk dat ik na tienen wel tot ergens in de nacht PES zit te spelenquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tegen wie moet ik nu?
Bartje, zullen we ff een paar potjes doen? Waaronder 2 voor de comp?
misschien zie ik je dan nog welquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Vanavond wordt lastig of sowieso laat, maar ik denk dat ik na tienen wel tot ergens in de nacht PES zit te spelen
soory, kreeg net een telefoontje. ik ben er vanavond iig nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:21 schreef twi het volgende:
Is primaMisschien tot vanavond, en misschien zie ik wat anderen ook nog
wij dan maar de volgende spelen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:21 schreef twi het volgende:
Is primaMisschien tot vanavond, en misschien zie ik wat anderen ook nog
En nog verkeerd geschreven ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:06 schreef twi het volgende:
Ah, Daggla zwerft nog ergens rond als een mouse-context dingetje![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:06 schreef twi het volgende:
Heb even op 't web gekeken of er een programmaatje bestaat wat alles makkelijker bij kan houden, aangezien ik uit de plaatjes van Jimjim begreep dat 't met de hand moest?
Sports Tables 2.0 is te downloaden, 30 dagen trial, zorgt voor zulke tabelltjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, Daggla zwerft nog ergens rond als een mouse-context dingetje![]()
Tikfoutje, zo aangepast hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Daggla.
.
Wie wil er gamen?.
Is prima hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]zo'n programmaatje zocht ik al. kan jij vanaf nu dan de score bij houden? lijkt me wel handig aangezien het een een 30 dagen trial is, dan kan na die 30 dagen iemand anders het bijhouden.
ja dat lijkt me eigenlijk ook wel beter. ik ga denk ik pas spelen als die patch er is, hoewel tegen HomerJ het wel goed ging een tijdje terug.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:52 schreef twi het volgende:
Ik zou zeggen, speel tegen degene waar je tegen kunt spelen, en zet de scores hier neer. Om nou echte speeldagen/weken aan te houden, dan moet je weer met dat ge-agendatrek beginnen, en daar hou ik zelf niet zo van...
zal ik ff een crack fixenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]zo'n programmaatje zocht ik al. kan jij vanaf nu dan de score bij houden? lijkt me wel handig aangezien het een een 30 dagen trial is, dan kan na die 30 dagen iemand anders het bijhouden.
lag valt sowieso wel mee de laatste tijd, maar daarom spelen we ook een uit- en thuiswedstrijd toch?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat lijkt me eigenlijk ook wel beter. ik ga denk ik pas spelen als die patch er is, hoewel tegen HomerJ het wel goed ging een tijdje terug.
nou laatst tegen Rahl was het gewoon onspeelbaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
lag valt sowieso wel mee de laatste tijd, maar daarom spelen we ook een uit- en thuiswedstrijd toch?
idd, dat was echt ergquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou laatst tegen Rahl was het gewoon onspeelbaar.
dat lag niet aan jou hoor, ik ben gewoon heel erg goedquote:Op zondag 28 november 2004 17:38 schreef twi het volgende:
Sinds kort Arsenal, maar ik zit een beetje over m'n tactiek te dubben, de ene wedstrijd gaat het heerlijk, de andere wedstrijd zwaar kut (zoals net dus)
kom maar!quote:Op zondag 28 november 2004 17:48 schreef jimjim1983 het volgende:
jammer, iemand anders?
Bijna altijd ManU en als er een land moet worden gekozen dan Engelandquote:Op zondag 28 november 2004 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
met welke teams spelen jullie trouwens meestal? ik neem meestal AC Milan of anders Arsenal.
is goed, stuur jij mij dan ff een invite want als ik host gaat het niet zo goed. laten we ook maar meteen 2 potjes spelen.quote:Op maandag 29 november 2004 19:31 schreef HomerJ het volgende:
JimJim1982, 8 uur een potje?
En JPG97 had ik jouw al in mijn lijst staan?
ja mij heb je er al in staan als het goed isquote:Op maandag 29 november 2004 19:31 schreef HomerJ het volgende:
JimJim1982, 8 uur een potje?
En JPG97 had ik jouw al in mijn lijst staan?
ik heb er pas 1 gespeeldquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:11 schreef jpg97 het volgende:
Nou gaat lekker.... pas 2 wedstrijden gespeeld... is er iemand die vanavond dan al wilt spelen?
uurtje of 18.00?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb er pas 1 gespeeld![]()
niemand die aan het eind van de middag ff kan?
nee dan kan ik niet, ik dacht meer aan een uurtje of 4quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
uurtje of 18.00?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dan kan ik niet, ik dacht meer aan een uurtje of 4
ja moet je vooral mijn invites declinenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:17 schreef HomerJ het volgende:
Ik ook
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef jpg97 het volgende:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=4275
Dank jequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:21 schreef BGN het volgende:
Vanaf nu is het wel een werkwoord.
HomerJ was toen bezig met wedstrijden voor andere competitie (op www.peslive.nl). Speelde daarna tegen een gast die net tegen hem gespeeld had, vandaar dat ik het weet.
En je moet bij invites letten of mensen playing (wedstrijd aan 't spelen) of online (niet aan het spelen) in pes zijn. Staat in je friendslist.
Linkje?quote:Op zondag 5 december 2004 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik las op Pesfan dat de patch op z'n snelst pas over een week komt.![]()
stond ergens op het forum daar, niet heel betrouwbaar maar toch...quote:Op zondag 5 december 2004 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Linkje?
Naja, beter laat dan nooit..
Dat begrijp ik. Maar ik denk dat het wachten op de patch is. Een beetje lag is al genoeg om een wedstrijd te verneuken.quote:Op maandag 6 december 2004 15:49 schreef jpg97 het volgende:
Ik bedoelde niet dat de game uitgaat, maar deze competitie helaas ..
maar vanavond wil ik wel een paar potjes spelen Kula NL!
Werkenquote:
Ik las in het andere topic dat je quit als je achter staat. Weet niet of die patch nu wel zo handig is voor jou.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:08 schreef jpg97 het volgende:
Gaarne, ik wil wel ff doorgaan met de competitie toch?
Maarre... hoe weten jullie dat die patch deze week komt?
hebben jullie een bron ?
Ik bedoel, ze zeggen al een eeuw dat deze patch komt, terwijl de patch voor de pc versie al 2 maanden verkrijgbaar is. Stelletje !@##$##@! bij Konami. Ik heb dit spel altijd met veel plezier gespeeld op de PS2 ( en ook alle voorgaande delen ) maar ik moet zeggen... Konami stelt me erg teleur op dit moment. Ten eerste al omdat de PS2 versie niet online ging, en deze xbox versie stelt me op zoveel fronten teleur dat ik wel uitkijk of ik het volgende deel ga kopen of overstap op FIFA
Whaaaaaaaah Sigh! daar had ik jullie he!! Overstappen op FIFA.. Whahahahaha
quote:Op maandag 17 januari 2005 13:10 schreef jpg97 het volgende:
Ik quit dus echt niet als ik achter sta.. hoe kan het anders dat ik al 30+ wedstrijden verloren heb?
Het is 1 x voorgekomen dat de xbox vastliep, en ik heb 2 x gequit toen het nog 0-0 stond, die andere had geen headset en ik had ontieglijk last van lag. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:33 schreef Paulsergio het volgende:
jpg97 / PieAir.. Zucht.. waarom moet je nou quitten in de laatste minuut? Omdat je 2-1 achter staat? Omdat je niet kan winnen?
Gewoon blijven oefenen .. en dan win je ook een keer van mij..![]()
Gewoon je bammetjes blijven eten .. dan kom je er wel ..
Lage streek van je btw..![]()
Double Dribble is inderdaad erg goed. Heb jij wel eens tegen hem gespeeld, Pauche?quote:Op maandag 17 januari 2005 13:14 schreef jpg97 het volgende:
Het enige wat ik kan vinden is dit bericht :
[Multi] Pro Evolution Soccer 4 [Deel 4]
En toen speelde ik tegen Double Dribbel ( erg goed die gast ) en toen verloor ik ook, maar ik kreeg zelfs lof over die pot ( die dus NIET gequit was ).
Nope .. zal hem eens een keer toevoegen.. en tegen hem spelenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:35 schreef BGN het volgende:
[..]
Double Dribble is inderdaad erg goed. Heb jij wel eens tegen hem gespeeld, Pauche?
Hopen dat die patch dit probleem aanpakt..quote:Op maandag 17 januari 2005 14:45 schreef HomerJ het volgende:
Double Dribble is inderdaad 1 van de beste spelers waar ik tegen hem heb gespeeld(wel 2x van hem gewonnen, mazzel maar ja)
Ik heb nu 2 meer verliespartijen dan winst, maar zonder die disconnecters zou mijn win lijst ongeveer wel 20 punten hoger liggen
Hij bleef hangenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:45 schreef HomerJ het volgende:
Double Dribble is inderdaad 1 van de beste spelers waar ik tegen hem heb gespeeld(wel 2x van hem gewonnen, mazzel maar ja)
Ik heb nu 2 meer verliespartijen dan winst, maar zonder die disconnecters zou mijn win lijst ongeveer wel 20 punten hoger liggen
grr.. en weer hangenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:45 schreef HomerJ het volgende:
vanavond ff proberen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:57 schreef jpg97 het volgende:
Hey.. er is al een oplossing om de LAG te minimaliseren:
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=167429
Bron?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:02 schreef jpg97 het volgende:
Overigens is het niet eens bekend of de patch wel gaat werken
Naja, iig worden de quitters en zo aangepakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
een patch die niet werkt.............waarom zouden ze dat doen?
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=167429quote:Microsoft slam their doors shut for their holi-bobs on the 17th of December and - once the Konami Live team finish the patch - Bill's boys will require some time to test and upload it. And there is always the possibility that the patch won't work!
At this point in time Konami are trying (very hard) to get it sorted for the 15th; which will leave Microsoft just 2 days to test and upload the patch to the Live network! If this doesn't work out - the patch will be released ASAP, but that will be in the New Year.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:11 schreef Paulsergio het volgende:
SunriseBGN
HomerJ(Max Cratcher)
bartje twi (twi)
Paulsergio (Pauche)
JPG97 (PieAir)
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de mensen met lag misschien een ideetje om een paar dagen te wachten.
Er komt een patch tegen de lag een dezer dagen.
quote:
dat is wel beter dankje wel. ga dan misschien toch een x-box halen lolquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef HomerJ het volgende:
Jah hoor, gewoon als je een wedstrijd offline speelt moet je op Start drukken---->Camera settings. Daar kan je dichterbij, verder weg en vele andere camera standen op zien. De Camera die je dan kiest gebruik je ook op Live!
ik heb maar 2 wedstrijden verloren.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:01 schreef Christian het volgende:
wat zijn jullie stats eigenlijk bij pes4 online? hoeveel gewonnen hoeveel verloren etc? heb ik een beetje indruk van jullie lol
tuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:15 schreef leolinedance het volgende:
kan ik nog meedoen aan deze competitie?
DUDEquote:
ja het was weer leukquote:
wat is jouw gamertag? ik wil ook wel ff tegen je spelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:01 schreef Agi het volgende:
Gistere avond tegen Pauche gespeeld.. speelt erg goed.. Alleen ik was niet zo geconcentreerd de laatste pot wel
snel ff revanche..![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |