kom maar!quote:Op zondag 28 november 2004 17:48 schreef jimjim1983 het volgende:
jammer, iemand anders?
Bijna altijd ManU en als er een land moet worden gekozen dan Engelandquote:Op zondag 28 november 2004 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
met welke teams spelen jullie trouwens meestal? ik neem meestal AC Milan of anders Arsenal.
is goed, stuur jij mij dan ff een invite want als ik host gaat het niet zo goed. laten we ook maar meteen 2 potjes spelen.quote:Op maandag 29 november 2004 19:31 schreef HomerJ het volgende:
JimJim1982, 8 uur een potje?
En JPG97 had ik jouw al in mijn lijst staan?
ja mij heb je er al in staan als het goed isquote:Op maandag 29 november 2004 19:31 schreef HomerJ het volgende:
JimJim1982, 8 uur een potje?
En JPG97 had ik jouw al in mijn lijst staan?
ik heb er pas 1 gespeeldquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:11 schreef jpg97 het volgende:
Nou gaat lekker.... pas 2 wedstrijden gespeeld... is er iemand die vanavond dan al wilt spelen?
uurtje of 18.00?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb er pas 1 gespeeld![]()
niemand die aan het eind van de middag ff kan?
nee dan kan ik niet, ik dacht meer aan een uurtje of 4quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
uurtje of 18.00?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dan kan ik niet, ik dacht meer aan een uurtje of 4
ja moet je vooral mijn invites declinenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:17 schreef HomerJ het volgende:
Ik ook
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef jpg97 het volgende:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=4275
Dank jequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:21 schreef BGN het volgende:
Vanaf nu is het wel een werkwoord.
HomerJ was toen bezig met wedstrijden voor andere competitie (op www.peslive.nl). Speelde daarna tegen een gast die net tegen hem gespeeld had, vandaar dat ik het weet.
En je moet bij invites letten of mensen playing (wedstrijd aan 't spelen) of online (niet aan het spelen) in pes zijn. Staat in je friendslist.
Linkje?quote:Op zondag 5 december 2004 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik las op Pesfan dat de patch op z'n snelst pas over een week komt.![]()
stond ergens op het forum daar, niet heel betrouwbaar maar toch...quote:Op zondag 5 december 2004 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Linkje?
Naja, beter laat dan nooit..
Dat begrijp ik. Maar ik denk dat het wachten op de patch is. Een beetje lag is al genoeg om een wedstrijd te verneuken.quote:Op maandag 6 december 2004 15:49 schreef jpg97 het volgende:
Ik bedoelde niet dat de game uitgaat, maar deze competitie helaas ..
maar vanavond wil ik wel een paar potjes spelen Kula NL!
Werkenquote:
Ik las in het andere topic dat je quit als je achter staat. Weet niet of die patch nu wel zo handig is voor jou.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:08 schreef jpg97 het volgende:
Gaarne, ik wil wel ff doorgaan met de competitie toch?
Maarre... hoe weten jullie dat die patch deze week komt?
hebben jullie een bron ?
Ik bedoel, ze zeggen al een eeuw dat deze patch komt, terwijl de patch voor de pc versie al 2 maanden verkrijgbaar is. Stelletje !@##$##@! bij Konami. Ik heb dit spel altijd met veel plezier gespeeld op de PS2 ( en ook alle voorgaande delen ) maar ik moet zeggen... Konami stelt me erg teleur op dit moment. Ten eerste al omdat de PS2 versie niet online ging, en deze xbox versie stelt me op zoveel fronten teleur dat ik wel uitkijk of ik het volgende deel ga kopen of overstap op FIFA
Whaaaaaaaah Sigh! daar had ik jullie he!! Overstappen op FIFA.. Whahahahaha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |