Moet je even in je Players List kijken, zie je z'n naam. En kan je 'm feedback geven en hier planten, en in elk wilekeurige forum waar je 't maar kwijt kan. Zulke losers zijn toch vreselijk. Ik bedoel, soms verlies ik met 4-0, ok. Dan denk ik na de 60e or 70e minuut ook, laat maar hangen. Maar dan ga ik gewoon de bal een beetje doelloos rondtikken en wacht ik totdat de game is afgelopen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:22 schreef Keano het volgende:
GVD net een of andere loser naait eruit toen het 3-3 was in blessuretijd. Kijk ik naar zijn ranking staat hij 23e met 53 gewonnen en 3 verloren. Die vuile hond gaat dus weg als hij niet wint. Huppeldepup Karimi heet hij.
Magic Karimi is dat volgens mijquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:22 schreef Keano het volgende:
GVD net een of andere loser naait eruit toen het 3-3 was in blessuretijd. Kijk ik naar zijn ranking staat hij 23e met 53 gewonnen en 3 verloren. Die vuile hond gaat dus weg als hij niet wint. Huppeldepup Karimi heet hij.
link?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:56 schreef VoreG het volgende:
Die patch is geweldig, als je met het Nederlands Elftal speelt al die vertrouwde muziekjes
http://www.soccergaming.t(...)364c&threadid=114451quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:57 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
link?
Inderdaad, namen zijn nog niet gedaan, maar wat wil je? Hoe lang is het spel nou uit op de pc?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:35 schreef Markster het volgende:
die patch is kut, hij zet al de domme namen weer terug bij mij?
von nistelroum ?![]()
helemaal niet?quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:09 schreef OreO het volgende:
bij mij op de ps2 zijn alle namen goed hoor
jup magic karimi heet die gast! Ik stond met 3-0 voor binnen 3 minuten. Ging ie gelijk kappen de rat.. ERG TRieST!quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:22 schreef Keano het volgende:
oke zal de link nog maar een keer geven voor de 3e keer...quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:26 schreef Markster het volgende:
[..]
helemaal niet?
Ik had hem ook op de ps2, en de Nationale teams klopten grotendeels niet.
Clubs wel.
Budget is 5000 ben net begonnen met de standaard spelers.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:23 schreef OreO het volgende:
je hebt het neem ik aan over youngsters he?
en geen classic toch? waar zit je trouwens in the masterleague..welke season
Lewis is een goede doelman
kompagny,pique,bos zijn goede verdedigers.
pique gebruik ik trouwens ook als DMF erg goed.
wat is je budget? handing om te weten..
Nop, gewoon de standaard versie zoals in PES3quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:25 schreef OreO het volgende:
had je aan het begin ook 3 spelers omgeruild?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |