Leuk hoor pro evo spelen onder invloed, alleen niet erg goed voor de prestatiesquote:Op woensdag 24 november 2004 22:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kom net thuis en ben flink aangeschoten.. Denk dat we beter morgen kunnen spelen,.
Italianenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:44 schreef HomerJ het volgende:
Vooral die eerste wedstrijd, was een hele smerige van mij! In de 80e minuut smerig doelpuntje met Shevchenko
Shit...zit ik hier te wachten!quote:Op woensdag 24 november 2004 22:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kom net thuis en ben flink aangeschoten.. Denk dat we beter morgen kunnen spelen,.
HomerJ en Shevchenkoquote:Op woensdag 24 november 2004 22:52 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Italianen![]()
![]()
Morgenavond ben ik de hele dag thuis.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Shit...zit ik hier te wachten!
je weet toch dat je geen alcohol mag nuttigen voor zo'n belangrijk sport evenement?
Ik moet alleen effe kijken of ik morgen wel kan... rond een uurtje of 19.00 dan?
Ja er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik de hele dag thuis..
Dat doe ik overdag,quote:Op donderdag 25 november 2004 00:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die moeten werken
Serieus? Dat zou heel mooi zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de mensen met lag misschien een ideetje om een paar dagen te wachten.
Er komt een patch tegen de lag een dezer dagen.
Ja, staat op de officiele Konami site.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:35 schreef Keano het volgende:
[..]
Serieus? Dat zou heel mooi zijn.
7 uur is goedquote:Op donderdag 25 november 2004 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Rahl, kan je vanavond? uur of 7?
en BGN jij moet nu tegen Keano als ik het goed heb.
ik zal vanavond ff de OP updaten.
ja enchanter heeft het spel nog niet eens en zegt dat ie de komende tijd niet kan xbox liven.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:04 schreef BGN het volgende:
Doet Enchanter niet meer mee?
En Keano, kun je vanavond?
ik kon bijna niet bewegen van de lagquote:Op donderdag 25 november 2004 19:24 schreef jimjim1983 het volgende:
hee Rahl, sorry dat ik ermee kapte maar ik had echt te veel last van lag. toen ik ff die pause request had gedaan heb ik een andere computer in huis ff uitgezet in de hoop dat het dan beter ging maar dat hielp dus ook niet. had jij de eerste wedstrijd tegen mij ook last van lag? dan spelen we het gewoon overnieuw wanneer die update er is.
ok ik dacht al. zo slecht kan je toch niet zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 19:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik kon bijna niet bewegen van de lag
daarom liepen al mn ventjes zo vaag rond, ze reageerden pas 10 sec na mn commando
die 2 goals van mij waren wel lekker
hopen dat ie snel komt danquote:Op donderdag 25 november 2004 19:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok ik dacht al. zo slecht kan je toch niet zijn![]()
die 2 goals van jou heb ik zo goed als gemist![]()
maar we moeten maar ff wachten dan tot die update er is want zo gaat het natuurlijk niet.
waar blijf je dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jpg97?
Half 8 okay?
que? bedoel je dat die update er al is?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:36 schreef BGN het volgende:
Ik wilde ook mijn connectie upgraden, maar dat duurt bij Casema langer dan vijf minuten. Dan hoop ik dat de lag het meeste voorlopig al oplost. En anders moet Keano ze alletwee maar hosten...
maar wie hebben allemaal zo'n snelle verbinding dan dat ze kunnen hosten? Daggla weet ik alleen.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:40 schreef BGN het volgende:
Eh, nee. Ik moet me eens concentreren als ik wat typ. Ik hoop dat de patch, die in de komende dagen uit zal komen, de lag grotendeels oplost.
En voorlopig moet de tegenstander alles maar hosten, zolang er niet te veel lag is.
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Rahl, kan je vanavond? uur of 7?
en BGN jij moet nu tegen Keano als ik het goed heb.
ik zal vanavond ff de OP updaten.
Jaaa.. je hebt wel een lekkere upload. Maar die gelijkmaker was wel terechtquote:Op donderdag 25 november 2004 20:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, begin meteen behoorlijk kut.
Eerste potje 2-0 verloren en de 2de met 2-1. Nadat ik 3(!) rode kaarten had gekregen.
Jammer van de lag wel, dat kostte mij de gelijkmaker..
Was leuk jpg..
Vind je,quote:Op donderdag 25 november 2004 20:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jaaa.. je hebt wel een lekkere upload. Maar die gelijkmaker was wel terecht
Was nog behoorlijk close dat laatste potje
Op naar de volgende... who's next?
er zijn nog 4 mensen die nog niet gespeeld hebben dus we kunnen daar nu denk ik het beste ff op wachten.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:41 schreef taart het volgende:
wat zijn de volgende webstrijden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |