Van joodse komaf kan je toch ook zijn. En ik kan je vertellen dat zo iemand door een moslims als jude wordt aangezien.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is atheïst. Ofwel blijkbaar gekapt met z'n geloof.
Als die dat niet wil, dan niet, maar niet met de drogreden van geloof. Het is zijn kleine pikkie.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:30 schreef schatje het volgende:
Ik ben er niet mee eens. Gewoon hand geven. Niet miepen.
Nobody cares. Eindelijk een vrouw die drinkt wat ze wil. Als was het fucking kinderlimonade. Wat zijn sommige mensen toch gestoord zoals jou.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Zoete witte wijn is gewoon not done.
Zieke geestquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Die kinderen hebben die klote asielzoekers bewust genomen, omdat ze zo meer kans maken op een verblijfsvergunning omdat iedereen het dan toch wel zielig zo vinden. Die mensen met kinderen moet je het eerste uitzetten.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Die kinderen hebben die klote asielzoekers bewust genomen, omdat ze zo meer kans maken op een verblijfsvergunning omdat iedereen het dan toch wel zielig zo vinden. Die mensen met kinderen moet je het eerste uitzetten.
Helemaal niet ziek. Niet zwichten voor chantage is dat om zo dit land minder naar de verdommenis te helpen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zieke geest.
Wat is dat voor neutrale reactie? Ben je het er mee eens of niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:33 schreef sizzler het volgende:
[..]!
Het zijn gewoon perverselingen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:34 schreef Monidique het volgende:
Die vlassige baardjes zijn dan ook ter compensatie.
Pfft..quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Nobody cares. Eindelijk een vrouw die drinkt wat ze wil. Als was het fucking kinderlimonade. Wat zijn sommige mensen toch gestoord zoals jou.
Recht hebben is wat anders dan fatsoen....als ik iemand de hand niet wil schudden maak ik dat zelf wel uit.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:30 schreef schatje het volgende:
Ik ben er niet mee eens. Gewoon hand geven. Niet miepen.
Jij bent dan ook eHork eHitler.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Recht hebben is wat anders dan fatsoen....als ik iemand de hand niet wil schudden maak ik dat zelf wel uit.
Zo'n vieze pedofiele imam zou ik inderdaad ook de hand niet willen schudden. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Recht hebben is wat anders dan fatsoen....als ik iemand de hand niet wil schudden maak ik dat zelf wel uit.
Eindhoven toch??quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bent dan ook eHork eHitler.
Nee natuurlijk niet. Warom zou je mensen met kinderen er als eerste uitzetten?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dat voor neutrale reactie? Ben je het er mee eens of niet.
Zie jequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo'n vieze pedofiele imam zou ik inderdaad ook de hand niet willen schudden. Je hebt gelijk.
Natuurlijk heeft Schatje in beginsel gelijk..quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:37 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, niet verplichten, wel cursus etiquette aanbieden en zelf laten betalen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ik heb toevallig wel een beige blouse aan.
Vind jij dat mensen verplicht moeten worden anderen de hand te schudden?
Omdat ze ons moetwillig chanteren. Daarom. Ik heb meer medelij met de mensen die dat fatsoenlijk niet doen ipv hier gaan rondneuken om medelijden te krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Warom zou je mensen met kinderen er als eerste uitzetten?
Goed punt. Pberends heeft wat dat betreft echt geen smaak.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ik heb toevallig wel een beige blouse aan.
Cursus hier, cursus daar. Die man weet onderhand wel dat het de gewoonte is om iemand anders, ook vrouwen, de hand te schudden hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, niet verplichten, wel cursus etiquette aanbieden en zelf laten betalen.
Ik wel. Een vieze zwerver die dronken op me af komt na in een prullenbak te hebben gezeten. Bleh, wegwezen!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:42 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zou me persoonlijk niet kunnen voorstellen dat ik iemand geen hand zou geven.
Houthakkers blousjes zijn toch wel van anno 2004?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Goed punt. Pberends heeft wat dat betreft echt geen smaak.
Iddquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:43 schreef schatje het volgende:
Wat een klote muziek. Mijn god zeg.
Je snapt het niet, net als bij kleine kinderen moet je ze blijven pesten met de spreekwoordelijke spruitjes!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Cursus hier, cursus daar. Die man weet onderhand wel dat het de gewoonte is om iemand anders, ook vrouwen, de hand te schudden hoor.
Dat zou ik de betreffende persoon eerst moeten zien.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Houthakkers blousjes zijn toch wel van anno 2004?
Bloeit hier een liefde op?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Schatje in beginsel gelijk..
Maar intolerant Nederland maakt er zo'n groot punt van ...alsof het een gigantisch schandaal is.
Ene fokuser noemde het een aanslag op de westerse cultuur ..![]()
Trouwens Schatje, waarom heb ik als ik jou lees altijd zo'n behoefte je te knuffelen ?
Laat ze spelen in het theater van Falluja!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:43 schreef schatje het volgende:
Wat een klote muziek. Mijn god zeg.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wel. Een vieze zwerver die dronken op me af komt na in een prullenbak te hebben gezeten. Bleh, wegwezen!
Dat hebben wel meer mensen hoor. Maak je geen gerust.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Trouwens Schatje, waarom heb ik als ik jou lees altijd zo'n behoefte je te knuffelen ?
Ze hebben het hier 100 keer beter dan in hun thuisland, en nog lopen ze te zeiken, ondanks alle gastvrijheid. Ga dan maar terug zeg ik dan.quote:Autochtonen zijn over het algemeen tevreden over hun woonsituatie, maar allochtonen niet. Vaak zijn ze woonachtig in kwalitatief mindere huizen, hebben minder kamer(s) per persoon en vinden de kwaliteit van de buurt minder.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:47 schreef schatje het volgende:
Maak je geen gerust.
doe ff normaal johquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:47 schreef pberends het volgende:
Allochtonen somber over Nederland
[..]
Ze hebben het hier 100 keer beter dan in hun thuisland, en nog lopen ze te zeiken, ondanks alle gastvrijheid. Ga dan maar terug zeg ik dan.
Ik hoef toch niet uit te leggen dat jouw redenering niet helemaal klopt?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze hebben het hier 100 keer beter dan in hun thuisland, en nog lopen ze te zeiken, ondanks alle gastvrijheid. Ga dan maar terug zeg ik dan.
Daarom lopen ze ook 's nachts rondjes te draaien als ratjes in een klein doosje. Gadverdamme, ik heb hetzelfde soort huis, kleiner zelfs.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:47 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:48 schreef pberends het volgende:
Iedereen heeft wel eens geflirt met slettebak schatje, dat is algemeen bekend op dit forum.
Mensen lopen daar het hele jaar door met een carnavalsmasker op.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:54 schreef Drugshond het volgende:
Wat is er mis met Eindhoven, straks heb ik het weer gedaan
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kunnen moslims niet eens 3 weken genegeerd worden, niets over melden, doodzwijgen? Soort stille tocht. Vlaggen halfstok, desnoods.
Botox?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Mensen lopen daar het hele jaar door met een carnavalsmasker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |