abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2004 @ 02:00:30 #101
89892 Lo-lo-lo-LOLA
tastes just like cherry-cola
pi_23825813
Ik verbaas me erover dat jij semi-'wetenschappelijk onderbouwde' stellingen hier durft te poneren zonder ook maar énige kennis van natuurkunde of aanverwante wetenschappen in je bezit te hebben. Jij bent niet de enige user op dit forum die hiermee keer op keer mee denkt weg te kunnen komen.

Daarnaast zou ik je alsnóg willen aanraden iets aan je retorische vaardigheden te doen wil je je staande kunnen houden in toekomstige discussies van welke vorm dan ook, verbaal of schriftelijk.
Je lege manier van argumenteren biedt een gemakkelijke doorgang je te overrulen én biedt een pijnlijk zicht op de flauwekul die je ons probeert te verkopen als waarheid. Een fatsoenlijke beheersing van de Nederlandse taal bevordert wel degelijk de mate waarin jij en je verhaal serieus genomen worden, en vergroot je geloofwaardigheid. Denk hierbij aan een logisch opbouw in verhaal en tekst, hoofdlettergebruik en interpunctie. Dit zal enkel in je eigen voordeel werken.

Je bent, en blijft, geheel vrij te doen met deze informatie wat je wilt; hoewel ik bang ben dat je, gezien je voorgaande posts en algemene houding, bovenstaande tekst spottende en hooghartig van de hand zal doen.
Oh..let's bomb the factory that makes all the wannabe's! Let's burst all the bubbles that brainwash the masses!
pi_23826719
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

op alle slakjes zout leggen is geen kunst he?
googelde ik met die cijfers?
Nee!
Iemand anders nam die taak al op zich scheelt mij weer tikwerk.
Het ging mij m.n om het woord Mabus
Misschien nam je aan dat ik het tegen jou had..
maar schijnbaar toch niet..
*piek in boom hangt*
geef me dan eens antwoord!
je zegt dat het je om Mabus gaat.. en als ik dan vraag wat je er mee bedoelt zeg je dat je geen idee hebt.. blijkbaar gecopy paste .. wat moet ik daar dan mee
lekker discussieren zo zeg
  woensdag 8 december 2004 @ 15:00:14 #103
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_23832972
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:00 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Ik verbaas me erover dat jij semi-'wetenschappelijk onderbouwde' stellingen hier durft te poneren zonder ook maar énige kennis van natuurkunde of aanverwante wetenschappen in je bezit te hebben. Jij bent niet de enige user op dit forum die hiermee keer op keer mee denkt weg te kunnen komen.

Daarnaast zou ik je alsnóg willen aanraden iets aan je retorische vaardigheden te doen wil je je staande kunnen houden in toekomstige discussies van welke vorm dan ook, verbaal of schriftelijk.
Je lege manier van argumenteren biedt een gemakkelijke doorgang je te overrulen én biedt een pijnlijk zicht op de flauwekul die je ons probeert te verkopen als waarheid. Een fatsoenlijke beheersing van de Nederlandse taal bevordert wel degelijk de mate waarin jij en je verhaal serieus genomen worden, en vergroot je geloofwaardigheid. Denk hierbij aan een logisch opbouw in verhaal en tekst, hoofdlettergebruik en interpunctie. Dit zal enkel in je eigen voordeel werken.

Je bent, en blijft, geheel vrij te doen met deze informatie wat je wilt; hoewel ik bang ben dat je, gezien je voorgaande posts en algemene houding, bovenstaande tekst spottende en hooghartig van de hand zal doen.
Krijg je daar een harde van, moeilijk praten?

In de laatste zin van de eerste alinea gebruik je 2 keer 'mee' terwijl dat maar 1 keer hoeft.
2e alinea: logisch[b]e[/b[ opbouw. Je bent toch geen eerste generatie medelander?
Laatste zin: 'Je zult' is beter dan 'je zal'.

Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:35:02 #104
89892 Lo-lo-lo-LOLA
pi_23836294
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:00 schreef Rasing het volgende:

[..]
In de laatste zin van de eerste alinea gebruik je 2 keer 'mee' terwijl dat maar 1 keer hoeft.
2e alinea: logisch[b]e[/b[ opbouw. Je bent toch geen eerste generatie medelander?

Dank je wel voor je correcties. Toch snap ik niet hoe je deze durft vergelijken met zhe-devilll's geheel rampzalige en storende wijze van communiceren.

Toch lief dat het je het opneemt voor je verbaal zwakbegaafde TRU-vriendinnetje.
Oh..let's bomb the factory that makes all the wannabe's! Let's burst all the bubbles that brainwash the masses!
pi_23837234
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:00 schreef Rasing het volgende:

[..]

Krijg je daar een harde van, moeilijk praten?

ja zo kunnen we nog ff door gaan zeg.. jij kan geen [] zetten blijkbaar..
zijn we nou klaar?
back on topic please..
pi_23841250
quote:

Blabla
Wat vreemd toch dat mensen die niets kunnen begrijpen van de inhoud van dit topic
altijd aankomen waaien met dit soort absurde stellingen en hierbij een enorme hoop geprojecteerde uiteenzettingen voeren
Waar je ouders waarschijnlijk geen brood van lusten

Denk dat een bezoek voor jou aan een shrink geen kwaad kan,
projecteren doe je enkel en alleen maar met hetgeen waar jouw bekenden jou op aan vielen.
Ik vind je maar een raar type zo te lezen wat jij er allemaal uitkraamt
lekker ontopic zeg.

Daarbij laat ik me door jou de les niet lezen in de zin van hoe ik wel zou moeten schrijven
Probeer jij nu de inhoud van dit topic maar eens te begrijpen en de nuances in humor en serieusheid
Maar ach die moeite zul jij wel niet nemen en natuurlijk

dus...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23841306
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:35 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:

[..]

Dank je wel voor je correcties. Toch snap ik niet hoe je deze durft vergelijken met zhe-devilll's geheel rampzalige en storende wijze van communiceren.

Toch lief dat het je het opneemt voor je verbaal zwakbegaafde TRU-vriendinnetje.
zwak verbaal begaafde?
LOL
Volgens mij ben jij een zeer serieuze lerares Nederlands die heel wat frustraties moet verdragen gedurende de dag..
Heb je wel borsten om op te slaan trouwens?
Of zijn ze nep?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23841487
quote:
Ik verbaas me erover dat jij semi-'wetenschappelijk onderbouwde' stellingen hier ''durft''

Staat er een straf op oid?

te poneren zonder ook maar énige kennis van natuurkunde of aanverwante wetenschappen in je bezit te hebben

Jij wel je hebt VWO waarschijnlijk of doet alsof je hebt tot nu toe niets bijgedragen aan dit topic
of zie je groen?

. Jij bent niet de enige user op dit forum die hiermee keer op keer mee denkt weg te kunnen komen.
Woeiii dangerous woman signalement...
Jaaah pak ze aan die klootzakken ...ALLEMAALLLLLLLL...

*jemig klinkt ze gefrustreerd onmogelijk type lijkt het me*
oke dit was ff offtopic..maar goed..
vanaf nu doe ik maar niet meer aan hoofdletters en dt en boutjes en moertjes
heb er nu helemaalllllll geen zin meer in ..
pi_23841612
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:57 schreef nikao het volgende:

[..]

geef me dan eens antwoord!
je zegt dat het je om Mabus gaat.. en als ik dan vraag wat je er mee bedoelt zeg je dat je geen idee hebt.. blijkbaar gecopy paste .. wat moet ik daar dan mee
lekker discussieren zo zeg
Wat valt er uit te leggen dan?
Ik zei dat Nostradamus het had over de naam Mabus
dat men dacht dat hij het misschien had over osama bin laden
maar dat hij misschien wel Bush bedoelde

Snap je het nu wel of moet ik meer uitleggen?
  woensdag 8 december 2004 @ 21:51:36 #110
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23841794
2012, wanneer de dagen nog maar de helft zijn van wat ze waren.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23842421
http://groups.msn.com/2012enaanverwantezaken/home.htm

Transitie 2012

2012 is een overgangsfase,een geboorte,een evolutiesprong, een transitie,een collectieve uittreding .Een overdracht van onszelf naar de Nieuwe Wereld.De Kosmos opent een Poort waardoor we ingang krijgen tot een verschillend tijd-ruimte-continuüm.

Transitie naar een multidimensionele wereld
Iedereen heeft al wel opgemerkt dat Tijd in een versnelling is terecht gekomen,
de impulsen die bij ons dagelijks binnenkomen vermenigvuldigen zich steeds
meer .... Ons heel bewustwordingsproces is aan het veranderen, we worden
bewuster en bewuster in een snelheid die we ons 20jaar geleden niet hadden
kunnen voorstellen. We stevenen af op iets oncontroleerbaars , iets dat ons zal opnemen , een Groter Bewustzijn .

Information Overload 2012
Ons verstand zal geen selectie meer kunnen maken binnen een paar jaar, we
gaan anders moeten leren omgaan met informatie. Informatie zal door ons heen
"werken" , we slaan het niet meer op, ons geheugen wordt veel te klein voor de
impulsenvloed waarin we opgezogen worden.... we hebben een ander "verstand" nodig om in de toekomst niet "overloaded" te worden van alle informatie die langs alle kanten en dimensies op ons zullen afkomen.

Terug naar IN -FORMATIE
maw , informatie zal ons vormen naar een grootser bewustzijn en wezen. En In
Formatie kan enkel ontvangen worden in de staat van Liefde . Om de
eenvoudige reden dat Liefde (onvoorwaardelijke, wel te verstaan) de frequentie
draagt waarin Informatie kan verwerkt kan worden. Waarin je één wordt met de informatie.Zo ga je leren omgaan met de Nieuwe trillingen die vol Informatie zitten en die enkel kunnen begrepen worden door je Hart : je Nieuwe Verstand .

Tegen 2012
hebben we dit allemaal volledig begrepen, en kunnen we naar de Nieuwe Wereld met onze nieuwe Gedaante en Nieuw Bewustzijn. We maken Samen de sprong, omdat we één Collectief vormen, één Organisme....Tegen dan hebben we door dat realiteit niet zo reeel is , en we geleerd zullen hebben hoe manipulatief we met realiteit kunnen omgaan, hoe we dit echter ook ten goede kunnen gebruiken voor het Geheel . We gaan onszelf verlichten en verlossen van deze
MAYA (= Planetaire begoocheling)

Freedom is Ours

http://groups.msn.com/2012QuantumSprong/

http://www.daanspeak.com/Maya01.html
2012 is berekend door meerdere volken in verschillende tijden
Allerlei heilige geschriften door de eeuwen heen hebben de gong voor de laatste ronde gehoord. Opvallend vaak wordt het jaartal 2012 genoemd, zoals bij de Pueblo-indianen, de Zulu's en de Maya's. De Maya's deden hun voorspellende uitspraken over het moment waarop de gong zal klinken op basis van berekeningen die vandaagdedag nog steeds standhouden. Centraal hierbij staat hun kalenders waarvoor zij rekenden met perioden van 26.000 jaar en groter. Die perioden kwamen voort uit een eigen tijdsberekening die in nauwkeurigheid superieur schijnt te zijn, ook aan onze eigen kalender. In de documentaire The Year Zero wijst een Maya tijdens een spreekbeurt zijn toehoorders fijntjes op een van de fouten van onze Westerse kalender. Hij zegt dat als we naar het inzicht van de Maya's goed hadden gerekend, we geen fouten hadden gemaakt in onze eigen kalendertelling. Dan was de maand oktober (oct = 8) nu de achtste maand was geweest, november (nov = 9) de negende en december (dec = 10) de tiende. Hier en daar wordt gepleit om de natuurlijke tijdberekening van de Maya's over te nemen.

hm ik copy paste alweer hetgeen enkelen niet prettig zullen vinden maar bij deze daar react ik niet meer op..
  woensdag 8 december 2004 @ 23:12:52 #113
89892 Lo-lo-lo-LOLA
pi_23844270
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Lo-lo-lo-LOLA op 08-12-2004 23:18:02 ]
  woensdag 8 december 2004 @ 23:15:09 #114
89892 Lo-lo-lo-LOLA
pi_23844336
quote:
lola lu....kt ut

Lief dat je iets in mijn fotoboek achterlaat.
Maar waar je het over hebt..?

pi_23844459
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:11 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, de dagen vliegen om, en de weken en maanden ook trouwens... Maar ik denk toch dat dat komt doordat het voor je gevoel sneller gaat...
Stel nou dat je nu een film ofzo uit 1920 zou gaan kijken die een uur duurt, dan zou die film nu toch nog steeds een uur duren?
Maar een film is een vastgelegd iets. Dus niet de werkelijkheid zegmaar.
Learn the rules and break them.
pi_23844569
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:15 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:

[..]

Lief dat je iets in mijn fotoboek achterlaat.
Maar waar je het over hebt..?

dat kan een VWO er niet begrijpen
die gebruikt het verstand en er zijn meer dingen dan dat

Edgar Cayce gebruikte ook iets anders als VWO
die genas mensen als hij in trance of slaap was
stomme debiel toch?
maar ja als je vwo hebt dan weet je tenminste wat
dan hoor je tot de groten
welke groten daar zullen we het maar niet over hebben(magere cup b?)
maar je mag in ieder geval katten
dat heb je ook geleerd op de vwo opleiding
wat een boute uitspraken toch he?
pi_23846446
ik meldt me bij deze af
Ik hou niet zo van censuur
nml
dag wetenschappers
pi_23848851
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wat valt er uit te leggen dan?
Ik zei dat Nostradamus het had over de naam Mabus
dat men dacht dat hij het misschien had over osama bin laden
maar dat hij misschien wel Bush bedoelde

Snap je het nu wel of moet ik meer uitleggen?
je had het over dat het misschien toeval was.. ik vraag me af hoe je er in de eerste plaats bij komt dat osama wordt bedoelt.. of bush?.. waarom niet zijn moeder?..dat staat er immers toch?
  zondag 9 januari 2005 @ 12:21:37 #119
92576 Rim
Its so easy
pi_24481790
Hallo Zhe-Devilll, ik kan geen mogelijkheid vinden om je persoonlijk te mailen (weet nog noiet hoe dat werkt ofzo) Maar ik schrok toen ik je topic las,...DIT HEB IK GESCHREVEN!!!

HOE kom je hieraan?? Ik heb het als persoonlijke mail naar 2 vrienden van mij gestuurd, maar verder aan niemand!!

Ik zou graag willen weten hoe dit kan.
Hou ook rekening met de mening van degenen die zwijgen.
pi_24497076
quote:
Op zondag 9 januari 2005 12:21 schreef Rim het volgende:
Hallo Zhe-Devilll, ik kan geen mogelijkheid vinden om je persoonlijk te mailen (weet nog noiet hoe dat werkt ofzo) Maar ik schrok toen ik je topic las,...DIT HEB IK GESCHREVEN!!!

HOE kom je hieraan?? Ik heb het als persoonlijke mail naar 2 vrienden van mij gestuurd, maar verder aan niemand!!

Ik zou graag willen weten hoe dit kan.
als jij de auteur bent, dan moet je toch nog eens gaan kijken naar je bronnen, want er staan een groot aantal serieuze fouten in...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_24497765
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ja precies
Het einde der tijd zou dit dus kunnen inhouden..
de tijd houdt op te bestaan want er is geen tijd meer..
dus gezien het stuk dat ik vond online, en niet van mijzelf is,( bij deze alsnog even duidelijk gemaakt)
zou dit kunnen impliceren dat we in een soort slaaptoestand komen...
Moet er niet aan denken zoiets, maar ja?
Vraag me bij zoiets af is dat dan niet zoiets als de dood?
Een droomwereld'lijk geheel?
Geen idee eigenlijk...
Dan zaten de Aborigines er niet zo ver naast met hun Droomtijd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 10 januari 2005 @ 09:48:44 #122
92576 Rim
Its so easy
pi_24498263
Het stuk is ook niet bedoeld voor een discusie onder volk als jullie....
  maandag 10 januari 2005 @ 09:52:32 #123
92576 Rim
Its so easy
pi_24498307
quote:
Op maandag 10 januari 2005 05:21 schreef The_stranger het volgende:

[..]

als jij de auteur bent, dan moet je toch nog eens gaan kijken naar je bronnen, want er staan een groot aantal serieuze fouten in...
Dan doel ik dus op reacties als deze...en 'er klopt niks van' 'niet wetenschappelijk' en meer van dat soort gelul. Het is een hypothese, een gedachte, een brainstorm, even verder nadenken over wat we in de dagelijkese mediakost horen en zien. Maar nogmaals niet bedoeld voor discusie. Het was een PRIVE bericht naar een vriend.
  maandag 10 januari 2005 @ 09:56:55 #124
92576 Rim
Its so easy
pi_24498363
Natuurlijk kan ik nu wachten op reacties als "wat bedoel je met volk als jullie....' gaathet daar eerst 25 berichten over.

Iig ik hoop dat Shedevill nog even regaeerd want ik ben voornamelijk erg benieuwd hoe een mail van mij kan uitlekken naar plaatsen zoals hier!!!
pi_24498701
quote:
Op maandag 10 januari 2005 09:52 schreef Rim het volgende:

[..]

Dan doel ik dus op reacties als deze...en 'er klopt niks van' 'niet wetenschappelijk' en meer van dat soort gelul. Het is een hypothese, een gedachte, een brainstorm, even verder nadenken over wat we in de dagelijkese mediakost horen en zien. Maar nogmaals niet bedoeld voor discusie. Het was een PRIVE bericht naar een vriend.
he, relax, ik geef je alleen een tip om de onderbouwing van je verhaal beter te onderzoeken. Als jij prive dingen wilt doorgeven aan een vriend, moet je dat weten, maar door gebruik van semi-wetenschappelijke kreten, maak je je verhaal niet kloppend...
En gezien de gehele staat van het stukje was het inderdaad beter geweest als het prive was gebleven...

Wat wel weer interessant is, is hoe de TS aan jouw stukje komt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 10 januari 2005 @ 10:51:23 #126
92576 Rim
Its so easy
pi_24499001
quote:
Op maandag 10 januari 2005 10:24 schreef The_stranger het volgende:

[..]

he, relax, ik geef je alleen een tip om de onderbouwing van je verhaal beter te onderzoeken. Als jij prive dingen wilt doorgeven aan een vriend, moet je dat weten, maar door gebruik van semi-wetenschappelijke kreten, maak je je verhaal niet kloppend...
En gezien de gehele staat van het stukje was het inderdaad beter geweest als het prive was gebleven...

Wat wel weer interessant is, is hoe de TS aan jouw stukje komt...
Ten eerste was het niet bedoeld als zijnde een 'wetenschsppelijk' stuk. Nogmaals het is een brainstorm, een samenvatting van diverse hyptheses van diverse sites. Ik vind dergelijke onderwerpen intressant en probeer daar met mijn niet wetenschappelijke boerenverstand een semiwetenschappleijke draai aan te geven. Of de comma verkeerd staat of de hoofdletters ontbreken heb ik mij niet druk om gemaakt. Dat ik geen Universitaire opleiding heb genoten doet er ook niet toe.
Ik vind het vervelend dat het hier terecht is gekomen; in de handen van de ECHTE kenners van zaken.
pi_24499144
quote:
Op maandag 10 januari 2005 10:51 schreef Rim het volgende:

[..]

Ten eerste was het niet bedoeld als zijnde een 'wetenschsppelijk' stuk. Nogmaals het is een brainstorm, een samenvatting van diverse hyptheses van diverse sites. Ik vind dergelijke onderwerpen intressant en probeer daar met mijn niet wetenschappelijke boerenverstand een semiwetenschappleijke draai aan te geven. Of de comma verkeerd staat of de hoofdletters ontbreken heb ik mij niet druk om gemaakt. Dat ik geen Universitaire opleiding heb genoten doet er ook niet toe.
Het gaat niet over een verkeerde komma of punt, maar het gebruik van "wetenschappelijk" bewezen feiten die gewoonweg niet kloppen. Dat jij geen universitaire graad hebt, heeft hier niets mee te maken. Jij brainstormt met een verkeerde basis, waardoor de resultaten nooit kunnen kloppen...
Maar goed, het was een privestukje, dus laat ik hier maar over ophouden...
quote:
Ik vind het vervelend dat het hier terecht is gekomen; in de handen van de ECHTE kenners van zaken.
C. Sagan
  maandag 10 januari 2005 @ 11:09:19 #128
92576 Rim
Its so easy
pi_24499244
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:02 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Het gaat niet over een verkeerde komma of punt, maar het gebruik van "wetenschappelijk" bewezen feiten die gewoonweg niet kloppen. Dat jij geen universitaire graad hebt, heeft hier niets mee te maken. Jij brainstormt met een verkeerde basis, waardoor de resultaten nooit kunnen kloppen...
Maar goed, het was een privestukje, dus laat ik hier maar over ophouden...
[..]

Ja hou jij hier maar over op....
Laat mij maar lekker brainstormen.
pi_24512934
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:35 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:

[..]

Zielig meisje.
Niets.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:34:34 #130
92576 Rim
Its so easy
pi_24521685
Zhedevilll,...als je mij liever Prive wilt uitleggen hoe en wat kan dat ook. Check mn profiel .

[ Bericht 25% gewijzigd door Rim op 12-01-2005 13:52:07 ]
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:38:04 #131
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24522787
Haal dat e-mail adres maar weg.
En zet het in je profiel.

Anders wordt je over een paar dagen plat gespamt.

(nu is het natuurlijk een hotmail account dus zo erg is het niet, maar toch)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:50:34 #132
92576 Rim
Its so easy
pi_24531587
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef Knarf het volgende:
Haal dat e-mail adres maar weg.
En zet het in je profiel.

Anders wordt je over een paar dagen plat gespamt.

(nu is het natuurlijk een hotmail account dus zo erg is het niet, maar toch)
Ja ik zat daar ook zelf al aan te denken.

Dus bij deze...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')