geef me dan eens antwoord!quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
op alle slakjes zout leggen is geen kunst he?
googelde ik met die cijfers?
Nee!
Iemand anders nam die taak al op zich scheelt mij weer tikwerk.
Het ging mij m.n om het woord Mabus
Misschien nam je aan dat ik het tegen jou had..
maar schijnbaar toch niet..
*piek in boom hangt*![]()
Krijg je daar een harde van, moeilijk praten?quote:Op woensdag 8 december 2004 02:00 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Ik verbaas me erover dat jij semi-'wetenschappelijk onderbouwde' stellingen hier durft te poneren zonder ook maar énige kennis van natuurkunde of aanverwante wetenschappen in je bezit te hebben. Jij bent niet de enige user op dit forum die hiermee keer op keer mee denkt weg te kunnen komen.
Daarnaast zou ik je alsnóg willen aanraden iets aan je retorische vaardigheden te doen wil je je staande kunnen houden in toekomstige discussies van welke vorm dan ook, verbaal of schriftelijk.
Je lege manier van argumenteren biedt een gemakkelijke doorgang je te overrulen én biedt een pijnlijk zicht op de flauwekul die je ons probeert te verkopen als waarheid. Een fatsoenlijke beheersing van de Nederlandse taal bevordert wel degelijk de mate waarin jij en je verhaal serieus genomen worden, en vergroot je geloofwaardigheid. Denk hierbij aan een logisch opbouw in verhaal en tekst, hoofdlettergebruik en interpunctie. Dit zal enkel in je eigen voordeel werken.
Je bent, en blijft, geheel vrij te doen met deze informatie wat je wilt; hoewel ik bang ben dat je, gezien je voorgaande posts en algemene houding, bovenstaande tekst spottende en hooghartig van de hand zal doen.
Dank je wel voor je correcties. Toch snap ik niet hoe je deze durft vergelijken met zhe-devilll's geheel rampzalige en storende wijze van communiceren.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:00 schreef Rasing het volgende:
[..]
In de laatste zin van de eerste alinea gebruik je 2 keer 'mee' terwijl dat maar 1 keer hoeft.
2e alinea: logisch[b]e[/b[ opbouw. Je bent toch geen eerste generatie medelander?
Laatste zin: 'Je zult' is beter dan 'je zal'.
![]()
ja zo kunnen we nog ff door gaan zeg.. jij kan geen [] zetten blijkbaar..quote:Op woensdag 8 december 2004 15:00 schreef Rasing het volgende:
[..]
Krijg je daar een harde van, moeilijk praten?
In de laatste zin van de eerste alinea gebruik je 2 keer 'mee' terwijl dat maar 1 keer hoeft.
2e alinea: logisch[b]e[/b[ opbouw. Je bent toch geen eerste generatie medelander?
Laatste zin: 'Je zult' is beter dan 'je zal'.
![]()
Blablaquote:Op woensdag 8 december 2004 02:00 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Ik verbaas me erover dat jij semi-'wetenschappelijk onderbouwde' stellingen hier durft te poneren zonder ook maar énige kennis van natuurkunde of aanverwante wetenschappen in je bezit te hebben. Jij bent niet de enige user op dit forum die hiermee keer op keer mee denkt weg te kunnen komen.
Daarnaast zou ik je alsnóg willen aanraden iets aan je retorische vaardigheden te doen wil je je staande kunnen houden in toekomstige discussies van welke vorm dan ook, verbaal of schriftelijk.
Je lege manier van argumenteren biedt een gemakkelijke doorgang je te overrulen én biedt een pijnlijk zicht op de flauwekul die je ons probeert te verkopen als waarheid. Een fatsoenlijke beheersing van de Nederlandse taal bevordert wel degelijk de mate waarin jij en je verhaal serieus genomen worden, en vergroot je geloofwaardigheid. Denk hierbij aan een logisch opbouw in verhaal en tekst, hoofdlettergebruik en interpunctie. Dit zal enkel in je eigen voordeel werken.
Je bent, en blijft, geheel vrij te doen met deze informatie wat je wilt; hoewel ik bang ben dat je, gezien je voorgaande posts en algemene houding, bovenstaande tekst spottende en hooghartig van de hand zal doen.
zwak verbaal begaafde?quote:Op woensdag 8 december 2004 17:35 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
[..]
Dank je wel voor je correcties. Toch snap ik niet hoe je deze durft vergelijken met zhe-devilll's geheel rampzalige en storende wijze van communiceren.
Toch lief dat het je het opneemt voor je verbaal zwakbegaafde TRU-vriendinnetje.
Woeiiiquote:Op woensdag 8 december 2004 02:00 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Ik verbaas me erover dat jij semi-'wetenschappelijk onderbouwde' stellingen hier ''durft''
Staat er een straf op oid?
te poneren zonder ook maar énige kennis van natuurkunde of aanverwante wetenschappen in je bezit te hebben
Jij wel je hebt VWO waarschijnlijk of doet alsof je hebt tot nu toe niets bijgedragen aan dit topic
of zie je groen?
. Jij bent niet de enige user op dit forum die hiermee keer op keer mee denkt weg te kunnen komen.
quote:Op woensdag 8 december 2004 07:57 schreef nikao het volgende:
[..]
geef me dan eens antwoord!
je zegt dat het je om Mabus gaat.. en als ik dan vraag wat je er mee bedoelt zeg je dat je geen idee hebt.. blijkbaar gecopy paste .. wat moet ik daar dan mee![]()
![]()
lekker discussieren zo zeg![]()
quote:lolalu....kt ut
Maar een film is een vastgelegd iets. Dus niet de werkelijkheid zegmaar.quote:Op maandag 22 november 2004 20:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, de dagen vliegen om, en de weken en maanden ook trouwens... Maar ik denk toch dat dat komt doordat het voor je gevoel sneller gaat...
Stel nou dat je nu een film ofzo uit 1920 zou gaan kijken die een uur duurt, dan zou die film nu toch nog steeds een uur duren?
dat kan een VWO er niet begrijpenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:15 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
[..]
Lief dat je iets in mijn fotoboek achterlaat.
Maar waar je het over hebt..?
![]()
je had het over dat het misschien toeval was.. ik vraag me af hoe je er in de eerste plaats bij komt dat osama wordt bedoelt.. of bush?.. waarom niet zijn moeder?..dat staat er immers toch?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]Wat valt er uit te leggen dan?
Ik zei dat Nostradamus het had over de naam Mabus
dat men dacht dat hij het misschien had over osama bin laden
maar dat hij misschien wel Bush bedoelde
Snap je het nu wel of moet ik meer uitleggen?
als jij de auteur bent, dan moet je toch nog eens gaan kijken naar je bronnen, want er staan een groot aantal serieuze fouten in...quote:Op zondag 9 januari 2005 12:21 schreef Rim het volgende:
Hallo Zhe-Devilll, ik kan geen mogelijkheid vinden om je persoonlijk te mailen (weet nog noiet hoe dat werkt ofzo) Maar ik schrok toen ik je topic las,...DIT HEB IK GESCHREVEN!!!
HOE kom je hieraan?? Ik heb het als persoonlijke mail naar 2 vrienden van mij gestuurd, maar verder aan niemand!!
Ik zou graag willen weten hoe dit kan.
Dan zaten de Aborigines er niet zo ver naast met hun Droomtijd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja precies
Het einde der tijd zou dit dus kunnen inhouden..
de tijd houdt op te bestaan want er is geen tijd meer..
dus gezien het stuk dat ik vond online, en niet van mijzelf is,( bij deze alsnog even duidelijk gemaakt)
zou dit kunnen impliceren dat we in een soort slaaptoestand komen...
Moet er niet aan denken zoiets, maar ja?
Vraag me bij zoiets af is dat dan niet zoiets als de dood?
Een droomwereld'lijk geheel?
Geen idee eigenlijk...
Dan doel ik dus op reacties als deze...en 'er klopt niks van' 'niet wetenschappelijk' en meer van dat soort gelul. Het is een hypothese, een gedachte, een brainstorm, even verder nadenken over wat we in de dagelijkese mediakost horen en zien. Maar nogmaals niet bedoeld voor discusie. Het was een PRIVE bericht naar een vriend.quote:Op maandag 10 januari 2005 05:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
als jij de auteur bent, dan moet je toch nog eens gaan kijken naar je bronnen, want er staan een groot aantal serieuze fouten in...
he, relax, ik geef je alleen een tip om de onderbouwing van je verhaal beter te onderzoeken. Als jij prive dingen wilt doorgeven aan een vriend, moet je dat weten, maar door gebruik van semi-wetenschappelijke kreten, maak je je verhaal niet kloppend...quote:Op maandag 10 januari 2005 09:52 schreef Rim het volgende:
[..]
Dan doel ik dus op reacties als deze...en 'er klopt niks van' 'niet wetenschappelijk' en meer van dat soort gelul. Het is een hypothese, een gedachte, een brainstorm, even verder nadenken over wat we in de dagelijkese mediakost horen en zien. Maar nogmaals niet bedoeld voor discusie. Het was een PRIVE bericht naar een vriend.
Ten eerste was het niet bedoeld als zijnde een 'wetenschsppelijk' stuk. Nogmaals het is een brainstorm, een samenvatting van diverse hyptheses van diverse sites. Ik vind dergelijke onderwerpen intressant en probeer daar met mijn niet wetenschappelijke boerenverstand een semiwetenschappleijke draai aan te geven. Of de comma verkeerd staat of de hoofdletters ontbreken heb ik mij niet druk om gemaakt. Dat ik geen Universitaire opleiding heb genoten doet er ook niet toe.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
he, relax, ik geef je alleen een tip om de onderbouwing van je verhaal beter te onderzoeken. Als jij prive dingen wilt doorgeven aan een vriend, moet je dat weten, maar door gebruik van semi-wetenschappelijke kreten, maak je je verhaal niet kloppend...
En gezien de gehele staat van het stukje was het inderdaad beter geweest als het prive was gebleven...
Wat wel weer interessant is, is hoe de TS aan jouw stukje komt...
Het gaat niet over een verkeerde komma of punt, maar het gebruik van "wetenschappelijk" bewezen feiten die gewoonweg niet kloppen. Dat jij geen universitaire graad hebt, heeft hier niets mee te maken. Jij brainstormt met een verkeerde basis, waardoor de resultaten nooit kunnen kloppen...quote:Op maandag 10 januari 2005 10:51 schreef Rim het volgende:
[..]
Ten eerste was het niet bedoeld als zijnde een 'wetenschsppelijk' stuk. Nogmaals het is een brainstorm, een samenvatting van diverse hyptheses van diverse sites. Ik vind dergelijke onderwerpen intressant en probeer daar met mijn niet wetenschappelijke boerenverstand een semiwetenschappleijke draai aan te geven. Of de comma verkeerd staat of de hoofdletters ontbreken heb ik mij niet druk om gemaakt. Dat ik geen Universitaire opleiding heb genoten doet er ook niet toe.
quote:Ik vind het vervelend dat het hier terecht is gekomen; in de handen van de ECHTE kenners van zaken.
Ja hou jij hier maar over op....quote:Op maandag 10 januari 2005 11:02 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het gaat niet over een verkeerde komma of punt, maar het gebruik van "wetenschappelijk" bewezen feiten die gewoonweg niet kloppen. Dat jij geen universitaire graad hebt, heeft hier niets mee te maken. Jij brainstormt met een verkeerde basis, waardoor de resultaten nooit kunnen kloppen...
Maar goed, het was een privestukje, dus laat ik hier maar over ophouden...
[..]
Zielig meisje.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:35 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
[..]
Dank je wel voor je correcties. Toch snap ik niet hoe je deze durft vergelijken met zhe-devilll's geheel rampzalige en storende wijze van communiceren.
Toch lief dat het je het opneemt voor je verbaal zwakbegaafde TRU-vriendinnetje.
Ja ik zat daar ook zelf al aan te denken.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef Knarf het volgende:
Haal dat e-mail adres maar weg.
En zet het in je profiel.
Anders wordt je over een paar dagen plat gespamt.
(nu is het natuurlijk een hotmail account dus zo erg is het niet, maar toch)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |