abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23609033
quote:
er zitten 4 dagen in 24 uur. op wereldschaal oftewel godview gezien.
Mja. Bij mij zitten er 24 uur in 1 dag. Of 23 uur, 56 minuten en 4 seconden (siderisch) 'T is maar net wat voor referentiepunt je neemt. Maar 4 dagen in 24 uur vind ik erg creatief. Maar dat zijn wel meer mensen hier, getuige Heracles
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:40:20 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23617681
zoals je een appel snijd , in 4en , zo schijnt de zon over deze planeet in 4 gedeelten.
4 dagen in 24 uur.
het is een feit.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_23618015
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
zoals je een appel snijd , in 4en , zo schijnt de zon over deze planeet in 4 gedeelten.
4 dagen in 24 uur.
het is een feit.
Euj.....de zon beschijnt ca 50% van het opp van de Aarde elk moment. Hoe je daar de conclusie 4 dagen in 24 uur uit kunt trekken is mij een klein raadsel. Maar ej, wiskunde was toch al niet je sterkste kant.
  zondag 28 november 2004 @ 02:47:43 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23622796
fout fout fout fout fout.

veel plezier met het met de mond vol tanden staan.
pi_23622856
ik heb een vraag.

als je wiet rookt, naar welke hersengolf-frequentie ga je dan?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_23623525
vind ik ook
pi_23626433
quote:
Op zondag 28 november 2004 02:47 schreef BaajGuardian het volgende:
fout fout fout fout fout.

[afbeelding]

veel plezier met het met de mond vol tanden staan.
Ja, een kubus. En verder ? Volgens mij begrijp je het zelf niet eens......
  zondag 28 november 2004 @ 16:14:08 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23628329
http://www.timecube.com/

have fun , en doet eens niet afzeiken .

aub , en bedankt.
pi_23629674
quote:
Ignoring Time Cube is evil.
Time Cube is highest order
of life, a "Cubic Creation".

Evil is cubeless.
Self is cubeless.
God is cubeless.
Language is a human invention
of an evil cubeless singularity.
Leuk, een sekte. En ze claimen de TOE te hebben.
quote:
Humans are educated so stupid that they cannot
comprehend the fact that
the Sun shining upon Earth
creates 4 different configurations we know as midnight, sunup, midday
and sundown simultaneously.
Each created quadrant,
quarter or corner rotates
to create its own 4-corner square for its Time Cube.

You are so stupid that you
do not know that your top
bottom, front, back, left
and right sides are created
at the same Time. When
Sun shines upon Earth,
the 4-corner Earth Day is created simultaneously, but
each corner represents a
single corner lifetime stage
of human metamorphosis as
in baby, child, parent and
Grandparent. Educated
stupid humans have not
the rationale to understand
4-corner metamorphosis.

You are stupid and evil and
do not know you are stupid
and evil.
....
Wat wil je dat ik hier mee doe? Behalve afvragen of er nog grotere idioten rondlopen dan deze? Ik hoop voor je dat je dit niet serieus neemt.
pi_23629722
quote:
Greenwich Time is a Lie
Your midday is someone else's midnight, someone else's sundown and even someone else's sunup. Do you know that time is a simultaneous 4 corner square that rotates to a 4 day time cube within 1 - 24 hour rotation of Earth? You are educated stupid and unable to know Nature's 4-Day Time Cube Creation.
Allemaal "rotaties", "kubussen", en ze claimen een systeem te kennen ingebed in kubussen. Zonder ook maar 1 concrete berekening. Wat een malle kerel is die Gene Ray.

Bovendien bekritiseren ze een systeem, zonder voorspellende uitspraken te doen. Doet me denken aan ene Rudeonline.

Die Gene Ray komt op mij ongelovelijk gefrustreerd over, en mengt zijn schizofrene gedachtegang met een soort maatschappelijk en eigen "wetenschappelijk" denken. Ik ben snel geneigt om iets af te zeiken, maar ik meen dit serieus Baaj: ben jij het met die gast eens? Want dan ga ik ernstig aan je gesteldheid twijfelen. Wat een extremistische uitspraken ej. Lijkt wel een fundamentalistische moslim, maar dan tegen de hele maatschappij, religie en wetenschap. Die man moet diep ongelukkig zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door Haushofer op 28-11-2004 18:25:47 ]
  zondag 28 november 2004 @ 18:40:00 #61
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23630272
ik heb zelfs met hem gesproken.,via mail , hem gezegd dat ik onder de indruk was want als je verder kijkt naar de voor jou in dit geval , extreme uitspraken , kom je er op uit dat wat hij zegt WAAR is.

de eerste tree , dan ben je nog niet boven.
pi_23630385
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb zelfs met hem gesproken.,via mail , hem gezegd dat ik onder de indruk was want als je verder kijkt naar de voor jou in dit geval , extreme uitspraken , kom je er op uit dat wat hij zegt WAAR is.

Hoezo is datgene wat hij zegt WAAR? Kun je dat expliciet aantonen? Ik lees alleen een hoop frustratie's, verwensingen, en beledigingen. Dat ik een debiel ben omdat ik de gevestigde wetenschap geloof. En dat ik debiel ben, omdat ik er van overtuigd ben dat de opvattingen over de tijdservaring op Aarde niet afhangt van een kubus, maar volledig relatief is, en natuurkundig niet interessant is.

Ja, de Koran is volgens de Moslims ook waar. Moet je alleen wel tussen al dat geweld doorlezen. heeft die gast een sekte opgericht?

Baaj, zoals gezegt, ik zeik graag dingen af. Maar die site van jou vind ik ronduit zielig overkomen. Geen enkele concrete uitspraak, en een hoop frustratie. Op mij komt het over als een uit de hand gelopen uitlaatklep als gevolg van een Riaggsessie.
  zondag 28 november 2004 @ 19:21:45 #63
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23631315
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:

Als ik een nieuw model zou uitvinden voor tijd op aarde, zou ik op zijn minst mijn best doen om serieus genomen te worden, die site (en dus de maker) kan je niet serieus nemen. Ik heb cu2 sites gezien die beter in elkaar zitten.

Ik kan nergens concreet zien waarom er 4 dagen in 24 uur zitten. Jij neemt ook niet de moeite dat uit te leggen, het enige wat je doet is zeggen dat wij stom zijn en met links en plaatjes gooien. Als je echt geloofd in die gast, leg het dan eens uit aan mij.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  maandag 29 november 2004 @ 04:55:40 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23636704
ik kan alleen zeggen hierover , dat je het niet KAN begrijpen tot je zover bent dat je het kan begrijpen.

je zou alles wat ik erover zou zeggen zien vanuit je eigen huidige vertaling , dus de enige manier om tot hetzelfde , laat ik even het woord niveau gebruiken , te komen , is door middel van experience op het onderwerp.

dus om nogmaals misverstanden uit de weg te helpen.

je kan het pas begrijpen wanneer jje de vertaling begrijpt.

de wijze waarop hij het zegt , dat men debiel en slecht is wie de wetenschap geloofd...
zo zou ik het niet brengen , ik zou het nuanceren want dat bereikt mensen meer.
maar uiteindelijk is het wel zo.
  maandag 29 november 2004 @ 04:57:51 #65
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_23636710
Wat betekend die zin dan: tijd is relatief?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 29 november 2004 @ 05:00:05 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23636717
dat het gebonden is aan de opvatting van de persoon of de ...vul maar in... van het object.
  maandag 29 november 2004 @ 05:20:20 #67
91333 displission
pi_23636727
Ik heb het topic doorgelezen, vooral de OP. Dat van die timecube daar reageer ik sommeteen op baaj. Nee laat ik dat nu doen: ik vind het niet positief gebracht.

4 staat voor de aardse realiteit. Het is ook in de tarot de gehangene die zijn benen gekruisd in een vier heeft. Het staat misschien wel voor de vier elementen water en vuur etc. Het belangrijkste op het plaatje wat je liet zien baaj was het volgende: you are at 1 corner rotating 4 family ages. Wat ik hieruit kan opmaken is ook de eternity cirkel die deze kerel ziet. Hoe je het ook zoekt of wend en keert de waarheid ligt waarschijnlijk in het midden en misschien kan deze persoon het uiterst en goedkloppend uitleggen als het erop aankomt.

Om te reageren op de OP: harstikke leuk topic. Kun je hier misschien wat mee? Ik heb ook het idee dat de tijd speelt met mij. Ik heb ook meegemaakt dat er geen tijd is. Ik zou zeggen voel het en ervaar het..ik denk iid dat dit alles hoort bij de laatste demensie/frequentie
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_23637113
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
4 dagen in 24 uur.
het is een feit.
hoe komt het dan dat we een datumgrens hebben?.. ohw ja +12 en -12 ..(t.o.v 0) samen 24 uur verschil. waar laat jij die 3 andere dagen?..

en kom alsjeblieft eens met normale argumenten .. en niet met dat gezeik dat we het alleen kunnen begrijpen als we er 'klaar' voor zijn..want dan kun je alles wel gaan beweren en op deze wijze beargumenteren (ohw he..wacht eens... dat doe je ook )
  maandag 29 november 2004 @ 09:44:53 #69
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23637844
dat doe ik inderdaad , reden : het onbegrip.
en dat onbegrip is altijd weer de vrolijke reden van het maar afwimpellen als onzin.

daarom heeft het toch gene zin het uit te leggen.
en ik weet precies wat het antwoord op deze post zal zijn , dus dit was de laatste post in dit topic van mij.
pi_23637888
quote:
Op maandag 29 november 2004 09:44 schreef BaajGuardian het volgende:
en dat onbegrip is altijd weer de vrolijke reden van het maar afwimpellen als onzin.

en ik weet precies wat het antwoord op deze post zal zijn , dus dit was de laatste post in dit topic van mij.
hehe .. en dit was ook precies wat ik verwachtte (geen reden om weg te blijven imho)
je gaat in op een gedeelte van mijn post.. en negeert mijn argument/vraag hoe het dan zit met datumgrens en tijdsverschil.....
pi_23637904
quote:
Op maandag 29 november 2004 09:44 schreef BaajGuardian het volgende:

Je hebt gelijk. Ik zal nooit jouw niveau behalen. Maar jij dat van mij ook niet. Ik vind het alleen jammer dat jij wat in zo'n man ziet. Iemand die puur op je gevoelens inspeelt, en elke vorm van concretie mist. Een beetje zoals Hitler. Ik had je intelligenter ingeschat.
pi_23639091
quote:
Op maandag 29 november 2004 09:48 schreef nikao het volgende:

[..]

hehe .. en dit was ook precies wat ik verwachtte (geen reden om weg te blijven imho)
je gaat in op een gedeelte van mijn post.. en negeert mijn argument/vraag hoe het dan zit met datumgrens en tijdsverschil.....
Helaas is het standaard antwoord van BJ altijd hetzelfde en dat is heel jammer.
Want ik ben nu in de overtuiging dat hij dingen ziet die er niet zijn en dat komt niet door wat hij meldt, maar door wat hij niet meldt, namelijk uitleg en redelijke onderbouwing.

Maar goed, ontopic maar weer.
Ik begrijp ook niet hoe het mogelijk zou zijn om 4 dagen in 24 uur te proppen, alles wijst er namelijk op dat er 'gewoon" 24 uur in 1 dag zitten. (namelijk de datumgrens, alles wat bekend is over de aarde)
Plus dat we zelf voor de 24 hebben gekozen. Dus hoe dan 4 dagen in ons zelf gekozen hoeveelheid uren gaan??
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23640193
gooi toch allen uw horloges/klokjes weg.
wat heeft het voor zin dit gestress.
laten we de baasjes die het voor het zeggen denken te hebben lekker de pestpleuris geven.
we blijven met z'n allen thuis, lekker bij de kachel en iedereen is vrolijk.
stress en tijd gaan hun gang maar.
is moeilijk en vergt moed dus..
dan maar niet he.

kut de tijd vliegt...mijn baasje wordt boos.
ik moet nu echt gaan.
er zijn arme kindermaagjes die gevuld moeten worden.
ook sinterklaas (dertien in een dozijn) komt soon.
nee please sint..,ik wil niet in uw zak naar Spanje aan zee.
ik doe alles wat u zegt beste sint.

ach verkeerde topic maybe maar vooruit..
tijd is tijd is 2012 is snel is..

Terence McKenna:

What it means is that time will eventually go so fast that the rest of the future - all of it - will happen in a few seconds. This is similar to the internal linkbubble-like expansion of space and time at the birth of the universe. There will be a contraction of space and time at the end that will be similar to the bursting of a bubble. That's what I think lies at the bottom of the basin of internal attraction that is pulling us towards itself and that seems to be located in the late months of internal 2012.

http://fusionanomaly.net/dimensions.html

[ Bericht 0% gewijzigd door JoZzephus op 29-11-2004 17:30:44 ]
pi_23640239
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:03 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Helaas is het standaard antwoord van BJ altijd hetzelfde en dat is heel jammer.
Want ik ben nu in de overtuiging dat hij dingen ziet die er niet zijn en dat komt niet door wat hij meldt, maar door wat hij niet meldt, namelijk uitleg en redelijke onderbouwing.

Maar goed, ontopic maar weer.
Ik begrijp ook niet hoe het mogelijk zou zijn om 4 dagen in 24 uur te proppen, alles wijst er namelijk op dat er 'gewoon" 24 uur in 1 dag zitten. (namelijk de datumgrens, alles wat bekend is over de aarde)
Plus dat we zelf voor de 24 hebben gekozen. Dus hoe dan 4 dagen in ons zelf gekozen hoeveelheid uren gaan??
De beste man van die website is geen uitzondering. Mensen die hun draai niet kunnen vinden in de maatschappij, geen wetenschappelijk inzicht hebben maar wel de neiging om "iets te veranderen". En dat levert een hoop frustraties op. Die website bevat geen enkele concrete uitspraak, en toch claimt ie de Theory of Everything te hebben. De man weet waarschijnlijk niet eens wat zoiets inhoudt. Ik vind het een beetje tragisch.
pi_23640457
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:06 schreef Haushofer het volgende:

[..]

De beste man van die website is geen uitzondering. Mensen die hun draai niet kunnen vinden in de maatschappij, geen wetenschappelijk inzicht hebben maar wel de neiging om "iets te veranderen". En dat levert een hoop frustraties op. Die website bevat geen enkele concrete uitspraak, en toch claimt ie de Theory of Everything te hebben. De man weet waarschijnlijk niet eens wat zoiets inhoudt. Ik vind het een beetje tragisch.
Ik heb de site (proberen) te lezen, maar je hebt gelijk, het staat vol met (vooral) frustraties richting opleidingsinstanties..(mischien ooit van een uni. afgetrapt??)
Denk dat het gevoel waar jij het over hebt, al heel oud is. Vroegah, kwam men met heksen, de duivel, draken en al dat soort bijgeloof. Nu, vooral door internet, zijn de onderwerpen anders, maar komt het steeds op hetzelfde neer. Geloof in het meerdere en/of onbekende/angstige. En juist door dat internet is het veel makkelijker om je verhaal te doen laten horen. Vroegah werd het door de kerk verteld of in donkere taveernes, nu kan iedereen met een website zijn verhaal kwijt...en of dat goed is...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23640504
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:04 schreef JoZzephus het volgende:
gooi toch allen uw horloges/klokjes weg.
wat heeft het voor zin dit gestress.
laten we de baasjes die het voor het zeggen denken te hebben lekker de pestpleuris geven.
we blijven met z'n allen thuis, lekker bij de kachel en iedereen is vrolijk.
stress en tijd gaan hun gang maar.
is moeilijk en vergt moed dus..
dan maar niet he.
Geloof, me ik zou er absoluut geen problemen mee hebben om op een of andere Spaanse boerderij te wonen, me eigen leven indelen, eigen voedsel groeien en mij onafhankelijk te maken van de wereld op zich, als de klok.

Maar helaas,

deels door de eerder gemaakte keuzes en omdat het nu eenmaal niet zo werkt in de maatschappij, is dat (praktisch) onmogelijk...
C. Sagan
  maandag 29 november 2004 @ 17:24:13 #77
91333 displission
pi_23647977
en daar had ik dus een topic over en ik denk dat het wel kan werken..waarom niet? Omdat dat de keus is die we hebben gemaakt? Er is geen niet, ook geen wel alleen maar een wil. En waar een wil is is een weg.
pi_23672154
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:15 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik heb de site (proberen) te lezen, maar je hebt gelijk, het staat vol met (vooral) frustraties richting opleidingsinstanties..(mischien ooit van een uni. afgetrapt??)
Denk dat het gevoel waar jij het over hebt, al heel oud is. Vroegah, kwam men met heksen, de duivel, draken en al dat soort bijgeloof. Nu, vooral door internet, zijn de onderwerpen anders, maar komt het steeds op hetzelfde neer. Geloof in het meerdere en/of onbekende/angstige. En juist door dat internet is het veel makkelijker om je verhaal te doen laten horen. Vroegah werd het door de kerk verteld of in donkere taveernes, nu kan iedereen met een website zijn verhaal kwijt...en of dat goed is...
Die mensen zijn hier ook op het forum. Komen met de meest rare gedachtenkronkels, schreeuwen dat de wetenschap er naast zit&vastgeroest zit etc. Heb altijd een beetje medelijden met deze mensen. Niet dat ik het zo goed weet hoor. Maar toch, zoveel frustraties....
  woensdag 1 december 2004 @ 17:37:27 #79
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_23698112
quote:
Op maandag 29 november 2004 05:20 schreef displission het volgende:
Ik heb het topic doorgelezen, vooral de OP. Dat van die timecube daar reageer ik sommeteen op baaj. Nee laat ik dat nu doen: ik vind het niet positief gebracht.

4 staat voor de aardse realiteit. Het is ook in de tarot de gehangene die zijn benen gekruisd in een vier heeft. Het staat misschien wel voor de vier elementen water en vuur etc. Het belangrijkste op het plaatje wat je liet zien baaj was het volgende: you are at 1 corner rotating 4 family ages. Wat ik hieruit kan opmaken is ook de eternity cirkel die deze kerel ziet. Hoe je het ook zoekt of wend en keert de waarheid ligt waarschijnlijk in het midden en misschien kan deze persoon het uiterst en goedkloppend uitleggen als het erop aankomt.

Om te reageren op de OP: harstikke leuk topic. Kun je hier misschien wat mee? Ik heb ook het idee dat de tijd speelt met mij. Ik heb ook meegemaakt dat er geen tijd is. Ik zou zeggen voel het en ervaar het..ik denk iid dat dit alles hoort bij de laatste demensie/frequentie
En dat schrijf je in voltooid tegenwoordige tijd? Wat een onsterfelijk belachelijke uitspraak. Je snapt geen bal van wat je roept.
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
pi_23698662
quote:
Op zondag 28 november 2004 02:53 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb een vraag.

als je wiet rookt, naar welke hersengolf-frequentie ga je dan?
dat is een hele goede vraag
Ik blow zelf niet, maar ik hoor anderen er wel eens over, dat het tijdsbesef dan ook wegraakt...

Dit kun je ook hebben als je bv te lang achter je pc zit of enorm geconcentreerd ergens mee bezig bent...

ongeaard zijn noemt men dit...
*knipt met vingers,...kom op ga door*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 5 december 2004 @ 19:24:51 #81
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23783350
In het laatste der dagen, zullen de dagen in gekort worden, wanneer de dagen nog maar de helft zijn van wat ze behoren te zijn, volgens de Mayas in het jaar 2012.. zal de figuurlijke "harmageddon" plaats vinden.

Het laatste oordeel.

Rivieren zullen rood zijn als bloed, de laatste oorlog zal plaats vinden in het dal van Gideon.
10 koningen zullen met het beest tezamen, vechten tegen de Ridders van het Heldere licht.. met hun leider Jezus Christus.

Waneer het laatste zegel van de Adelaar geopend is, zal dit plaatsvinden.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23786721
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:24 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In het laatste der dagen, zullen de dagen in gekort worden, wanneer de dagen nog maar de helft zijn van wat ze behoren te zijn, volgens de Mayas in het jaar 2012.. zal de figuurlijke "harmageddon" plaats vinden.

Het laatste oordeel.

Rivieren zullen rood zijn als bloed, de laatste oorlog zal plaats vinden in het dal van Gideon.
10 koningen zullen met het beest tezamen, vechten tegen de Ridders van het Heldere licht.. met hun leider Jezus Christus.

Waneer het laatste zegel van de Adelaar geopend is, zal dit plaatsvinden.
Openbaring 13 : 18 Hier is wijsheid voor nodig. Wie verstandig is, kan erachter komen wat het nummer van het beest is. Het is het nummer van een mens, namelijk 666.

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23787507
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Openbaring 13 : 18 Hier is wijsheid voor nodig. Wie verstandig is, kan erachter komen wat het nummer van het beest is. Het is het nummer van een mens, namelijk 666.
Hm, die regels heb ik eens gelezen op een site welke ikzelf eens eerder heb geplaatst onder een ander topic.

namelijk deze. http://www.xs4all.nl/~wimduz/nummer/beest1.htm
goh, die Openbaring toch.
pi_23788597
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:29 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

Hm, die regels heb ik eens gelezen op een site welke ikzelf eens eerder heb geplaatst onder een ander topic.

namelijk deze. http://www.xs4all.nl/~wimduz/nummer/beest1.htm
goh, die Openbaring toch.
Wanneer we met behulp van de numerologie de biografische gegevens van George Bush junior te lijf gaan kunnen we een uiterst merkwaardige ontdekking doen.
Wie de getallen van de namen die George Bush bij zijn geboorte heeft meegekregen bij elkaar optelt vindt als uitkomst het getal zes: 6.
Wie de getallen van zijn geboortedatum - 6 juli 1946 - bij elkaar optelt, vindt het getal zes: 6
Wie tenslotte de getallen van de datum waarop hij als president werd geïnstalleerd - 20 januari 2001 - bij elkaar optelt vindt het getal zes: 6

Met andere woorden. George Walker Bush - als president, niet als individu - kan gezien worden als de man waarop het door de evangelist Johannes genoemde getal 666 - het getal van het beest - van toepassing kan worden verklaard.
pi_23789836
Daarbij lijkt en vergelijkt men Bush vaak met een aap
en Nostradamus had het altijd over een MaBush...
  maandag 6 december 2004 @ 02:29:48 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23792051
zwaar fout , nostradamus heeft nergens de naam mabus genoemd , maar de naam ALUS

ik snap persoonlijk nogsteeds niet hoe men in godsnaam erop komt dat het mabus is,

maar goed dat is net zo met anderre uitspraken van nostradamus , zoals dat men dacht dat hij had voorspelt dat de aarde zou vergaan in 1999 :S
heeft hij ook nooit gezegd of geschreven.

1999 zou een rampjaar zijn , meer niet.
en dat was het ook.

net als alle jaren die er op volgden ,

iig , het is ALUS , niet mabus
pi_23792964
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:19 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wanneer we met behulp van de numerologie de biografische gegevens van George Bush junior te lijf gaan kunnen we een uiterst merkwaardige ontdekking doen.
Wie de getallen van de namen die George Bush bij zijn geboorte heeft meegekregen bij elkaar optelt vindt als uitkomst het getal zes: 6.
Wie de getallen van zijn geboortedatum - 6 juli 1946 - bij elkaar optelt, vindt het getal zes: 6
Wie tenslotte de getallen van de datum waarop hij als president werd geïnstalleerd - 20 januari 2001 - bij elkaar optelt vindt het getal zes: 6

Met andere woorden. George Walker Bush - als president, niet als individu - kan gezien worden als de man waarop het door de evangelist Johannes genoemde getal 666 - het getal van het beest - van toepassing kan worden verklaard.
daar gaan we weer.. wat rommelen en schudden en goochelen met wat cijfertjes..
wat zegt dit nou?... temeer daar het getal van het beest 666 heel ergens anders op sloeg en zeker geen voorspelling was voor de toekomst..
het was in die tijd heel normaal om getallen te gebruiken om iemand aan te duiden
quote:
Het klopt dat het Hebreeuws geen verschil kent tussen letters en cijfers. In het Hebreeuws heeft iedere naam dus ook een getalswaarde. Getallensymboliek op basis van het Hebreeuwse alfabet wordt wel gematria genoemd.
Het was 2.000 jaar geleden niet ongewoon om iemands naam met cijfers aan te duiden. Zo schijnt op de muren van Pompei de tekst 'Ik hou van haar wiens getal is 545' aangetroffen te zijn.

Het is waar dat WWW gelijk staat aan 6, 6, 6. Dit betekent niet meteen dat het internet duivels is. Want: "zijn getal is zeshonderd zesenzestig" en niet zes, zes, zes. WWW is samen opgeteld achttien en dus niet zeshonderd zesenzestig.

Er is altijd veel gespeculeerd wie er in Openbaringen 13:18 bedoeld wordt. Met behulp van de regels van de gematria zou keizer Nero bedoeld kunnen worden. Zijn naam in het Hebreeuws is opgeteld zeshonderd zesenzestig.

Het zou kunnen. Nero was een vervolger van de Christenen en komt dus wel in aanmerking voor de titel 'anti-christ'.
ohw. .en mocht je in wat meer gegoochel geinteresseerd zijn met betrekking tot het getal 666 moet je hier maar ff kijken
http://www.remnantofgod.org/666.htm
pi_23795367
quote:
Op maandag 6 december 2004 08:15 schreef nikao het volgende:

[..]

daar gaan we weer.. wat rommelen en schudden en goochelen met wat cijfertjes..
wat zegt dit nou?... temeer daar het getal van het beest 666 heel ergens anders op sloeg en zeker geen voorspelling was voor de toekomst..
het was in die tijd heel normaal om getallen te gebruiken om iemand aan te duiden
[..]

ohw. .en mocht je in wat meer gegoochel geinteresseerd zijn met betrekking tot het getal 666 moet je hier maar ff kijken
http://www.remnantofgod.org/666.htm

Nostradamus zinspeelt nog eens op de komst van de komeet, in C2 62:

Mabus zal snel sterven en er zal
plaatsvinden
Een vreselijke vernietiging van mensen
en dieren:
Plotseling zal de wraak verschijnen,
Honderd handen, dorst en honger, als
de komeet voorbijkomt.

en deze :
De gelijkenis van Mabus en Usama bin Laden is toeval zeggen de critici, tot voor kort beweerden volgelingen van Nostradamus dat Mabus, Saddam Hussein was. Achteruit gespeld is Mabus, Subam.
pi_23795617
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:30 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nostradamus zinspeelt nog eens op de komst van de komeet, in C2 62:

Mabus zal snel sterven en er zal
plaatsvinden
Een vreselijke vernietiging van mensen
en dieren:
Plotseling zal de wraak verschijnen,
Honderd handen, dorst en honger, als
de komeet voorbijkomt.

en deze :
De gelijkenis van Mabus en Usama bin Laden is toeval zeggen de critici, tot voor kort beweerden volgelingen van Nostradamus dat Mabus, Saddam Hussein was. Achteruit gespeld is Mabus, Subam.
uhm.. nooit gedacht dat ik Baaj nog eens zou quoten om mijn punt te ondersteunen.. maar het is dus geen Mabus maar Alus ..
(en los daarvan.. welke gelijkenis heb je het over? Mabus<>Osama Bin Laden )
pi_23799172
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:45 schreef nikao het volgende:

[..]

uhm.. nooit gedacht dat ik Baaj nog eens zou quoten om mijn punt te ondersteunen.. maar het is dus geen Mabus maar Alus ..
(en los daarvan.. welke gelijkenis heb je het over? Mabus<>Osama Bin Laden )
Nou uh zoek maar op Google daar staan zat vermeldingen van nostradamus en Mabus
dus
of jullie bedoelen een ander kwatrijn of weten het gewoon niet..
maar heb gezocht en er kwam o.a dit uit..

Heb het dus niet eens zelf verzonnen
*lach*
pi_23799268
Wil me er niet mee bemoeien, maar er zijn inderdaad versies te vinden waar de naam Mabus wordt genoemd:
quote:
62
Mabus then will soon die, there will come
Of people and beasts a horrible rout:
Then suddenly one will see vengeance,
Hundred, hand, thirst, hunger when the comet will run.
Bron (kwatrijn 62)

hier staat de rest.
C. Sagan
pi_23802262
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou uh zoek maar op Google daar staan zat vermeldingen van nostradamus en Mabus
dus
of jullie bedoelen een ander kwatrijn of weten het gewoon niet..
maar heb gezocht en er kwam o.a dit uit..

Heb het dus niet eens zelf verzonnen
*lach*
ok ik ging ten onrechte af op het inschattingsvermogen van Baaj, (tsja.. het staat op internet is voor mij geen bewijs..vandaar )

maar dan nog..wat is dan de gelijkenis met osama
  maandag 6 december 2004 @ 18:57:00 #93
89892 Lo-lo-lo-LOLA
tastes just like cherry-cola
pi_23803991
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik vind je uitspraak wel een beetje bout hoor
[..]
Beste zhe-devilll,
graag zou ik een offtopic kanttekening plaatsen.

Ik zou je willen adviseren voortaan het woord boud te typen in plaats van bout, daar ik het idee heb dat je dit eerste bedoeld te zeggen. Ik zal de twee definities voor je uiteenzetten;

bout (de ~ (m.), ~en)
1 rechte staaf die van een schroefdraad is voorzien, waarop een moer geschroefd kan worden => schroefbout
2 soldeerbout
3 strijkijzer
4 poot boven de knie, van een geslacht stuk vee of van wild, van gevogelte enz.
5 [jacht] eend
6 grendel

tegenover

boud (bn.)
1 al te stoutmoedig

Ik hoop je hiermee tot enig inzicht gebracht te hebben.
Misschien kom je met juist gekozen woordgebruik nog een béetje geloofwaardig over.
Geen dank.

Oh..let's bomb the factory that makes all the wannabe's! Let's burst all the bubbles that brainwash the masses!
pi_23813320
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:57 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:

[..]

Beste zhe-devilll,
graag zou ik een offtopic kanttekening plaatsen.

Ik zou je willen adviseren voortaan het woord boud te typen in plaats van bout, daar ik het idee heb dat je dit eerste bedoeld te zeggen. Ik zal de twee definities voor je uiteenzetten;

bout (de ~ (m.), ~en)
1 rechte staaf die van een schroefdraad is voorzien, waarop een moer geschroefd kan worden => schroefbout
2 soldeerbout
3 strijkijzer
4 poot boven de knie, van een geslacht stuk vee of van wild, van gevogelte enz.
5 [jacht] eend
6 grendel

tegenover

boud (bn.)
1 al te stoutmoedig

Ik hoop je hiermee tot enig inzicht gebracht te hebben.
Misschien kom je met juist gekozen woordgebruik nog een béetje geloofwaardig over.
Geen dank.

Grinnik neem me niet kwalijk zeg?
Kweniemeer wanneer ik dat schreef maar goed zal zo eens neuzen
en als dat zo is..dan is dit geschreven in grote haast my dear...
heb meer te doen dan
enne geloofwaardig overkomen t.o een lola lol nou nee niet nodig

verdiep je in iets anders als een topic je niet aanstaat ipv te letten op een tikfout
Sneren mag je ook tegen je eigen spiegelbeeld, lijkt me beter idee dan een topic om zeep te helpen
met een dt verhaaltje
Clever...echt intens clever van je dat je opmerkzaamheid in deze een doel en daad stelde..

en teruglezend denk ik dat ik eerder bot bedoelde dan boud

[ Bericht 1% gewijzigd door zhe-devilll op 07-12-2004 01:58:58 ]
pi_23813405
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:27 schreef nikao het volgende:

[..]

ok ik ging ten onrechte af op het inschattingsvermogen van Baaj, (tsja.. het staat op internet is voor mij geen bewijs..vandaar )

maar dan nog..wat is dan de gelijkenis met osama
Weet ik veel?
Heb gewoon dat stukje gecopieerd
klaar..
maar anderzijds misschien wilde men een link leggen naar osama omdat dit toen ter sprake kwam in het nieuws van alledag

Maar mabus kan natuurlijk ook op Bush slaan ,waarom niet..
  dinsdag 7 december 2004 @ 02:24:58 #96
89892 Lo-lo-lo-LOLA
tastes just like cherry-cola
pi_23813789
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]
enne geloofwaardig overkomen t.o een lola lol nou nee niet nodig
Je kunt je niet inhoudelijk verweren, dus wijk je uit naar de holle, persoonlijke gerichte honen.
Je lichtgeraakte en defensieve houding siert je niet.
Oh..let's bomb the factory that makes all the wannabe's! Let's burst all the bubbles that brainwash the masses!
pi_23815526
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 01:56 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Weet ik veel?
Heb gewoon dat stukje gecopieerd
klaar..
maar anderzijds misschien wilde men een link leggen naar osama omdat dit toen ter sprake kwam in het nieuws van alledag

Maar mabus kan natuurlijk ook op Bush slaan ,waarom niet..
je pleurt hier dus gewoon maar wat text neer zonder dat je weet wat je er mee wilt of bedoelt?

dat was je antwoord op mijn post dat je gegoochel met cijfers nergens op sloeg.. en dan copy paste je blijkbaar maar wat onzin?
pi_23824282
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 02:24 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:

[..]

Je kunt je niet inhoudelijk verweren, dus wijk je uit naar de holle, persoonlijke gerichte honen.
Je lichtgeraakte en defensieve houding siert je niet.
tut tut... heb ff geen tijd..hiervoor sorry moet mijn kerstboom even versieren
laterzzzzzzzz
pi_23824309
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 09:05 schreef nikao het volgende:

[..]

je pleurt hier dus gewoon maar wat text neer zonder dat je weet wat je er mee wilt of bedoelt?

dat was je antwoord op mijn post dat je gegoochel met cijfers nergens op sloeg.. en dan copy paste je blijkbaar maar wat onzin?
op alle slakjes zout leggen is geen kunst he?
googelde ik met die cijfers?
Nee!
Iemand anders nam die taak al op zich scheelt mij weer tikwerk.
Het ging mij m.n om het woord Mabus
Misschien nam je aan dat ik het tegen jou had..
maar schijnbaar toch niet..
*piek in boom hangt*
pi_23825330
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:57 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:

[..]

Vond nog een leuk verhaaltje voor jou

Het verhaal van de derwish
Er was er een in de put gevallen en die kon er niet uit
hij riep om hulp en een derwish kwam langs
die vroeg wat er was en zei ik ga even een touw halen
toen zei die man onderin die put uw grammatica is niet goed
oh zei die derwish nou blijf jij dan maar lekker daar zitten
ik ga nu naar huis eerst mijn grammatica leren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')