Dat is lekker, als je maar geen suiker in de slagroom doet.quote:Op maandag 22 november 2004 15:01 schreef k_oz het volgende:
Haring met slagroom![]()
Schaam je! dat is ZO lekker!quote:Op maandag 22 november 2004 15:02 schreef Biancavia het volgende:
Pindakaas met hagelslag.
Vies! Walgelijk is het het! Bah!quote:Op maandag 22 november 2004 15:03 schreef Marlboro-man het volgende:
[..]
Schaam je! dat is ZO lekker!![]()
Das lekker, dat eet ik wel eens als sausje bij mijn boterham met vlees belegd!quote:Op maandag 22 november 2004 15:15 schreef Roellio het volgende:
Broodje appelmoes met tomatenketchup.
quote:Op maandag 22 november 2004 15:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Vies! Walgelijk is het het! Bah!
Dat klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2004 05:51 schreef Nickthedick het volgende:
hollandse garnalen in whiskysaus opgedient in mini-tomaatjes.
TEN EERSTE IS HET GEEN COMBINATIE EN TEN TWEEDE HEB JE HIERBIJ JE DOODSVONNIS GETENKEDKMOJI(*&92q3quote:Op maandag 22 november 2004 22:05 schreef heiden6 het volgende:
Bier.
Lijkt me wel okee.quote:Op donderdag 25 november 2004 03:42 schreef Axioma het volgende:
ik heb ooit in mijn 1e jaar als student een hele foute combo gemaakt die niet eetbaar bleek:
wortel en doperwtjes uit blik, gecombineerd met haring op zoetzuur: en dan dat koken![]()
ik eet vrijwel altijd mijn eten op, behalve die keer!
Jij houdt toch niet van bier Bioslock?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:05 schreef Bioslock het volgende:
[..]
TEN EERSTE IS HET GEEN COMBINATIE EN TEN TWEEDE HEB JE HIERBIJ JE DOODSVONNIS GETENKEDKMOJI(*&92q3
That reminds me.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef QueenR het volgende:
een date bestelde een broodje kaassoufflee met pindasaus... houd ook van broodje patat... eeew!!
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:23 schreef Klonk het volgende:
ik eet een eitje het liefst met aardbeienjam, schijnen veel mensen ook ranzig te vinden.
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef QueenR het volgende:
een date bestelde een broodje kaassoufflee met pindasaus... houd ook van broodje patat... eeew!!
Euh ja. Deze combinaties zijn erg lekker eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 17:26 schreef Balthar het volgende:
Krentebrood met haring in tomatensaus![]()
Lijkt me interessant, maak het eens, en post hier vervolgens je bevindingen!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:31 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Lijkt me wel okee.![]()
Dit is echt lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2004 05:51 schreef Nickthedick het volgende:
hollandse garnalen in whiskysaus opgedient in mini-tomaatjes.
DIt is beide zooooooooooooooooooo heerlijkquote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef QueenR het volgende:
Da's best te eten.quote:Op zondag 12 december 2004 14:29 schreef heiden6 het volgende:
Een collega van me had het gisteren over brood met kaassouffle.
Niks mis met een broodje kaassoufflee met pindasaus! Dat is erg lekker.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef QueenR het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Niks mis met een broodje kaassoufflee met pindasaus! Dat is erg lekker.
Mierenkroketquote:
Als je nog een keer het woord mier post, maak ik van jou een kroket.quote:
dat is een normale combiquote:Op zondag 12 december 2004 14:29 schreef heiden6 het volgende:
Een collega van me had het gisteren over brood met kaassouffle.
sooooooow! kip met mayonaise! wat een afgrijselijke combi zeg!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 16:56 schreef Faithy het volgende:mn zusje eet zowat alles met mayonaise, zelfs kip
![]()
Ehrm, no offence, maar waarom gebruik je moeilijke woorden als het niet nodig is? Het is trouwens 'gesubstitueerd door'.quote:Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef anneja het volgende:
Sinaasappel eten en dan koffie drinken.
macaronipap met appelstroop (een keer op kamp gehad. De griesmeel was op, dus hadden ze maar pap gekookt van macaroni. En de suiker was op, dus was die gesubstitueerd met appelstroop)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, die combi smaakt naar metaal man!!!quote:
Dat kun je inderdaad zo vervangen met 'vervangen'.quote:Op maandag 13 december 2004 17:15 schreef The.Lizard.King het volgende:
[..]
Ehrm, no offence, maar waarom gebruik je moeilijke woorden als het niet nodig is? Het is trouwens 'gesubstitueerd door'.
Yep, Jack & Jones fan van het eerste uurquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
is die trui van jack & jones
Waar Franquin al die combi's vandaan haalde weet ik niet maar ijn zijn strips heeft hij wel de meest ranzige gerechten bedacht voor de Guust Flater strips (Gaston Lagaffe voor de puristen).quote:Op maandag 22 november 2004 15:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is lekker, als je maar geen suiker in de slagroom doet.
Ik heb het weleens in Zweden gegeten.
Stokvis met aardbeien gesmoord in mayonaise dàt is vies.
heel vreemd jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:20 schreef Bluurgh het volgende:
laatst stond ik hier i nde kantine en toen bestelde iemand een broodje sausijzenbroodjeoke misschien niet super ranzig maar wel vreemd
Echt de ultieme combo. Eet ik al járen.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef QueenR het volgende:
een date bestelde een broodje kaassoufflee met pindasaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |