Dat is lekker, als je maar geen suiker in de slagroom doet.quote:Op maandag 22 november 2004 15:01 schreef k_oz het volgende:
Haring met slagroom![]()
Schaam je! dat is ZO lekker!quote:Op maandag 22 november 2004 15:02 schreef Biancavia het volgende:
Pindakaas met hagelslag.
Vies! Walgelijk is het het! Bah!quote:Op maandag 22 november 2004 15:03 schreef Marlboro-man het volgende:
[..]
Schaam je! dat is ZO lekker!![]()
Das lekker, dat eet ik wel eens als sausje bij mijn boterham met vlees belegd!quote:Op maandag 22 november 2004 15:15 schreef Roellio het volgende:
Broodje appelmoes met tomatenketchup.
quote:Op maandag 22 november 2004 15:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Vies! Walgelijk is het het! Bah!
Dat klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2004 05:51 schreef Nickthedick het volgende:
hollandse garnalen in whiskysaus opgedient in mini-tomaatjes.
TEN EERSTE IS HET GEEN COMBINATIE EN TEN TWEEDE HEB JE HIERBIJ JE DOODSVONNIS GETENKEDKMOJI(*&92q3quote:Op maandag 22 november 2004 22:05 schreef heiden6 het volgende:
Bier.
Lijkt me wel okee.quote:Op donderdag 25 november 2004 03:42 schreef Axioma het volgende:
ik heb ooit in mijn 1e jaar als student een hele foute combo gemaakt die niet eetbaar bleek:
wortel en doperwtjes uit blik, gecombineerd met haring op zoetzuur: en dan dat koken![]()
ik eet vrijwel altijd mijn eten op, behalve die keer!
Jij houdt toch niet van bier Bioslock?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:05 schreef Bioslock het volgende:
[..]
TEN EERSTE IS HET GEEN COMBINATIE EN TEN TWEEDE HEB JE HIERBIJ JE DOODSVONNIS GETENKEDKMOJI(*&92q3
That reminds me.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef QueenR het volgende:
een date bestelde een broodje kaassoufflee met pindasaus... houd ook van broodje patat... eeew!!
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:23 schreef Klonk het volgende:
ik eet een eitje het liefst met aardbeienjam, schijnen veel mensen ook ranzig te vinden.
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef QueenR het volgende:
een date bestelde een broodje kaassoufflee met pindasaus... houd ook van broodje patat... eeew!!
Euh ja. Deze combinaties zijn erg lekker eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 17:26 schreef Balthar het volgende:
Krentebrood met haring in tomatensaus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |