abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26203811
Tja, jij geeft aan postbank werkt niet, ik geef aan neem een andere bank?

Tja lijkt mij logisch. Je zit natuurlijk altijd met het kuttige aantal cijfers van de rekening no.
pi_26229723
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:47 schreef Black-Hole het volgende:
In de herhaling dan maar:

k heb een account bij Paypal en heb geprobeerd om via die account geld over te maken naar mijn girorekening van de Postbank. Nu is deze boeking door de Postbank echter geweigerd.

Navraag bij de Postbank levert niks op; Paypal? Nog nooit van gehoord is het enige wat ik te horen krijg Ook navraag bij Paypal levert niks op.

Ik heb dus geen idee wat ik fout doe, danwel fout heb ingevoerd bij mijn Paypal account. Moet er een IBAN-nummer bij vermeld worden of iets in die richting? Wie kan mij helpen want die fee van ¤ 23,- per geweigerde overboeking is wel wel erg veel.
heb je bij 'bijzonderheden' je unieke paypal account idenditifatie nummer genoteerd tijdens dat tijden online bankieren?
pi_26229861
Is het trouwens mogelijk om geld over te maken van Paypal naar Neteller en/of vice versa?
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 14 april 2005 @ 19:46:59 #84
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_26230065
Mongolen bij paypal. Ik had vroeger een ander account bij paypal, gegevens ben ik kwijt dus maak een nieuw account aan. Kan ik mijn oude cc niet gebruiken. Het antwoord van Paypal: gebruikt u toch een andere cc.

Alsof ik 10 van die dingen heb.
  vrijdag 15 april 2005 @ 16:34:02 #85
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26251308
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:33 schreef janimie het volgende:

[..]

heb je bij 'bijzonderheden' je unieke paypal account idenditifatie nummer genoteerd tijdens dat tijden online bankieren?
Ja en dat gaat allemaal goed, alleen geld overmaken van Paypal naar Postbank wil bij mij dus niet, andersom wel.
pi_26251638
kan je het niet overmaken naar een ander paypal account, en dat die persoon het dan op je rekening zet

ok, toegegeven er komen kosten bij... maar niet bij een personal account, moet je alleen even iemand vinden die dat heeft...
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:24:13 #87
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26255032
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef Poepoog het volgende:
kan je het niet overmaken naar een ander paypal account, en dat die persoon het dan op je rekening zet

ok, toegegeven er komen kosten bij... maar niet bij een personal account, moet je alleen even iemand vinden die dat heeft...
Dat helemaal niet zo'n slecht idee, nu nog zo'n iemand vinden. Ik krijg namelijk buitenlandse donaties op mijn Paypal account, als er nou iemand uit Nederland tussen zat...
pi_26262426
Je moet wel iemand vinden met een Personal account, ik kan het wel voor je doen maar dan ben jee een % kwijt.
  zaterdag 16 april 2005 @ 08:58:58 #89
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26265288
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:46 schreef Sovereign het volgende:
Mongolen bij paypal. Ik had vroeger een ander account bij paypal, gegevens ben ik kwijt dus maak een nieuw account aan. Kan ik mijn oude cc niet gebruiken. Het antwoord van Paypal: gebruikt u toch een andere cc.

Alsof ik 10 van die dingen heb.
LOL Dat is best wel erg eigenlijk.. Vooral vanuit beveiligingsoogpunt gezien : Het komt er eigenlijk op neer dat een credit card geregistreerd blijft staan in een "spookaccount", wat toch ergens de deur open zet voor misbruik.
pi_26789577
Ik snap er niks van. Ik heb iets gekocht op Ebay, maar ik wil via mijn bankrekening met paypal betalen. Nu zegt ie steeds dat ik de gegevens van mijn creditcard in moet vullen. HELP HELP
pi_26796284
zet de euro of de dollar als primary (ik weet niet hoe je betalen gaat in euros of dollars) maar wanneer de dollar nog primary is terwijl jij in euros wil betalen krijg je steeds dat creditvraag

dit verander je door naar my account>>profile >> currency balance te gaan en de juist betaal valuta primary te maken
pi_26804269
Maar ik snap het niet, hoe kan ik nu zonder creditcard betalen? Want als ik geld overmaak, kan ik daar dan wel mee betalen? Of wordt alleen mijn sending limit verhoogt?
pi_26804537
En waar moet ik mijn ID invullen bij betalingskenmerk of bij mededelingen?
pi_26805692
je maakt geld over via internet bankieren naar paypal met jou id in de mededelingen -zo heb ik het gedaan via abn amro- het geld komt na een paar dagen in je paypal account te staan.
als het geld eenmaal op je account staat zorg dan dat jou betaalvaluta (de wijze waarmee je wil betalen -euro/dollar-) primary word. Meestal staat de dollar primary als je voor het eerst inlogt en op pagina 1 van je profiel beland. Wanneer je met euro betalen wil en dit als primary vermeld staat krijg je geen creditcard vraag meer.
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:41:59 #96
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_27586403
Volgensmij snap ik alles ongeveer wel.

Ik heb een personal account bij paypal. Ik kan ook geld overmaken met mijnpostbank.nl

Kan ik nu mijn paypal acount gaan vullen? ik wil een product op de webwinkel lik-sang kopen en ik kan via paypal betalen.

Bij het invullen van de gegevens van het overmaken ondervind ik enkele problemen, waar moet ik bijv de naam van de bank kwijt?

pi_27588763
Die hoef je ook niet in te vullen
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:06:17 #98
111387 Lukaso
pi_27589001
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.

Transfer funds to the following account:

Name on Account:
PayPal International Ltd

PayPal's Account Number:
266566472

Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.

Your Bank Transfer ID
You will need to include this ID on your bank transfer form:
pi_27600329
Dat gezwets van paypal niet zo serieus nemen, je hoeft de naam van de bank echt niet in te vullen.

Je vult het bedrag in, het rekeningnummer van paypal, te amsterdam, en bij mededelingen je Bank transfer ID. Dat ID is het belangrijkst, Paypal weet anders niet dat het geld naar jouw account moet.
pi_27600381
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Lukaso het volgende:
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.

Name on Account:
PayPal International Ltd

PayPal's Account Number:
266566472

Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.

Your Bank Transfer ID

Gast.

Het hóeft niet
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:01:06 #101
111387 Lukaso
pi_27601208
owke, bedankt, het geld is onderweg

het is alleen dat ik zo voorzicht mogelijk probeer te zijn, ik vind het redelijk eng om zomaar mijn geld naar een of ander nummer toe te sturen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:54:33 #103
111387 Lukaso
pi_27723571
Ik heb een bestelling gedaan bij lik-sang.com, ik werd automatisch doorgestuurd naar paypal, nu moet ik ineens een creditcard toevoegen om te mogen betalen...???? WTF????? HELP???

Error icon
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.

en:

To complete this secure payment, add a credit card to your PayPal account and click Continue.
pi_27730282
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Lukaso het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan bij lik-sang.com, ik werd automatisch doorgestuurd naar paypal, nu moet ik ineens een creditcard toevoegen om te mogen betalen...???? WTF????? HELP???

Error icon
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.

en:

To complete this secure payment, add a credit card to your PayPal account and click Continue.
Dat kan.
Sommige bedrijven willen alleen maar dat geverifieerde users via paypal betalen. Wil je een geverifieerde user zijn/worden, dan moet je een cc hebben.

Het klopt dus niet helemaal, dat voor paypal geen cc nodig is.
  woensdag 8 juni 2005 @ 07:05:54 #105
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27731250
quote:

Error icon

en:

Heb je wel voldoende saldo voor de betaling?
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:24:01 #106
111387 Lukaso
pi_27732534
ja, ik heb zelfs ongeveer 20cent teveel. Vreemd genoeg is mijn sending limit ongeveer 700 euro...

En als ik gewoon geld naar hun emailadres wil sturen, ipv via de site van lik-sang op paypal komen en dan meteen betalen, dan vraagt ie ook om een cc...
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:12:41 #107
111387 Lukaso
pi_27750938
Ik heb volgensmij de aard van het probleem gevonden:

ik had berekend hoeveel deze order zou gaan kosten en dat exacte bedrag(op de cent precies) over gemaakt naar me paypal, wat 4 dagen duurt, de order was 30.90 USD, maar dat was ong een week geleden.

mijn paypal:

¤25.37 EUR = $30.45 USD

paypal hanteerd dus een andere omrekeningsfactor, of eentje die wel dynamisch is i.p.v. die van Lik-sang die gewoon hetzelfde is gebleven. iaw: ik heb gewoon pech gehad met de koersen...
pi_28009269
Paypal probleem

Kan ik een creditcard toevoegen van iemand die op hetzelfde huisadres woont? Achternaam is niet gelijk..
pi_28011706
Iemand?
pi_28021855
volgens mij niet, je persoonsgegevens moeten overeenkomen met wat er op de kaart staat en heo je bij de bank geregistreerd staat
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:48:27 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28030434
Je zou het kunnen proberen The General. Houdt er alleen wel rekening mee dat een credit card maar 1 keer geregistreerd kan worden. Als je de credit card van een huisgenoot registreert, kan die huisgenoot dus niet meer op Paypal registreren.
pi_28044065
Ik ga de gok daarop toch niet nemen. Ik wil me niet extra verdacht maken.. Stel dat ik een vriend met paypal vraag om me een money request te sturen. Zou ik die dan kunnen betalen ondankts de limitation op me account ? Als dat werkt, dan kan ik hem vragen om die complete 500 euro van me af te "nemen"...
pi_28101584
Het kan toch ook via bankrekening?
  maandag 20 juni 2005 @ 21:55:06 #114
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28102235
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef tonks het volgende:
Het kan toch ook via bankrekening?
Bernie en ik zijn tof.
pi_28102682
en hoe dan
pi_28107633
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:10 schreef tonks het volgende:
en hoe dan
Gast
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Lukaso het volgende:

Name on Account:
PayPal International Ltd

PayPal's Account Number:
266566472

Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

Your Bank Transfer ID
pi_28108551
quote:

Error icon

en:

Oude cc verlopen?
pi_30155590
Vraag.

Ik gebruik Paypal al een tijd om dingen te kopen.
Nu wil ik ook gaan verkopen. het geld wil ik dan van Paypal naar mijn bankrekening overschrijven.

Helaas, ik heb een giro rekening en daar kan dat niet bij.
Bij welke bank en wat voor soort rekening werkt het wel.
Graag iemand die zelf de ervaring heeft dat het bij die bank werkt.

Kun je trouwens zo maar een extra bankrekening openen, zonder dat daar elke maand je salaris op komt? Ik ben nl. voor de rest wel tevreden met de postbank.

Bij voorbaat dank.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_30157486
Giro kan het wel
pi_30172781
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Poepoog het volgende:
Giro kan het wel
Ik hoop dat je gelijk hebt maar:
Ik heb de Postbank een mail gestuurd en ik kreeg als antwoord dat de Postbank geen overeenkomst heeft met Paypal en dat het dus niet kon.

Ik kan wel betalen met Paypal.
Het gaat er echt om dat ik geld van mijn Paypal account over wil maken naar mijn bank.
Aangezien het je een boete kost van 23 euro als de bank de betaling weigert, had ik vooraf dus informatie ingewonnen.

Vandaag ging mijn vriendin bij de ABN amro langs en op dat kantoor wisten ze niet eens wat Paypal is.

Dus, heb ik nu gewoon domme mensen aan de e mail gehad?
Heeft iemand al eens succes gehad met geld overmaken van Paypal naar Giro?
Of een andere bank?
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')