heb je bij 'bijzonderheden' je unieke paypal account idenditifatie nummer genoteerd tijdens dat tijden online bankieren?quote:Op woensdag 13 april 2005 19:47 schreef Black-Hole het volgende:
In de herhaling dan maar:
k heb een account bij Paypal en heb geprobeerd om via die account geld over te maken naar mijn girorekening van de Postbank. Nu is deze boeking door de Postbank echter geweigerd.
Navraag bij de Postbank levert niks op; Paypal? Nog nooit van gehoord is het enige wat ik te horen krijg Ook navraag bij Paypal levert niks op.
Ik heb dus geen idee wat ik fout doe, danwel fout heb ingevoerd bij mijn Paypal account. Moet er een IBAN-nummer bij vermeld worden of iets in die richting? Wie kan mij helpen want die fee van ¤ 23,- per geweigerde overboeking is wel wel erg veel.
Ja en dat gaat allemaal goed, alleen geld overmaken van Paypal naar Postbank wil bij mij dus niet, andersom wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:33 schreef janimie het volgende:
[..]
heb je bij 'bijzonderheden' je unieke paypal account idenditifatie nummer genoteerd tijdens dat tijden online bankieren?
Dat helemaal niet zo'n slecht idee, nu nog zo'n iemand vinden. Ik krijg namelijk buitenlandse donaties op mijn Paypal account, als er nou iemand uit Nederland tussen zat...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef Poepoog het volgende:
kan je het niet overmaken naar een ander paypal account, en dat die persoon het dan op je rekening zet
ok, toegegeven er komen kosten bij... maar niet bij een personal account, moet je alleen even iemand vinden die dat heeft...
LOL Dat is best wel erg eigenlijk.. Vooral vanuit beveiligingsoogpunt gezien : Het komt er eigenlijk op neer dat een credit card geregistreerd blijft staan in een "spookaccount", wat toch ergens de deur open zet voor misbruik.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:46 schreef Sovereign het volgende:
Mongolen bij paypal. Ik had vroeger een ander account bij paypal, gegevens ben ik kwijt dus maak een nieuw account aan. Kan ik mijn oude cc niet gebruiken. Het antwoord van Paypal: gebruikt u toch een andere cc.
Alsof ik 10 van die dingen heb.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Lukaso het volgende:
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.
Transfer funds to the following account:
Name on Account:
PayPal International Ltd
PayPal's Account Number:
266566472
Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands
Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.
Your Bank Transfer ID
You will need to include this ID on your bank transfer form:
Dat kan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Lukaso het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan bij lik-sang.com, ik werd automatisch doorgestuurd naar paypal, nu moet ik ineens een creditcard toevoegen om te mogen betalen...???? WTF????? HELP???
Error icon
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.
en:
To complete this secure payment, add a credit card to your PayPal account and click Continue.
Heb je wel voldoende saldo voor de betaling?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Lukaso het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan bij lik-sang.com, ik werd automatisch doorgestuurd naar paypal, nu moet ik ineens een creditcard toevoegen om te mogen betalen...???? WTF????? HELP???
Error icon
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.
en:
To complete this secure payment, add a credit card to your PayPal account and click Continue.
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef tonks het volgende:
Het kan toch ook via bankrekening?
Gastquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Lukaso het volgende:
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.
Transfer funds to the following account:
Name on Account:
PayPal International Ltd
PayPal's Account Number:
266566472
Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands
Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.
Your Bank Transfer ID
You will need to include this ID on your bank transfer form:
Oude cc verlopen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Lukaso het volgende:
Error icon
en:
Ik hoop dat je gelijk hebt maar:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |