Oudje, maar toch; geloof jij dat-ie nou écht is ?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef Sidekick het volgende:
pberends, je moet eens niet zoveel kleppen, maar gewoon foto's plaatsen.
[afbeelding]
John ]Kerry samen met Jane Fonda tijdens een demonstratie tegen de oorlog in Vietnam
Goeie PR campagne was dat ja, hele zooi was in scene gezet voor propaganda doeleinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef heiden6 het volgende:
Het beeld van Saddam Hussein met de Amerikaanse vlag, en omgegooid, in de categorie 'priceless':
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiteraard, en dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:42 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Goeie PR campagne was dat ja, hele zooi was in scene gezet voor propaganda doeleinden.
Jawel, op de internationale treinen en op de lijn Haarlem -heerlen/maastricht (s'ochtens tussen amsterdam-den bosch, alleen koffie/thee)quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Er wordt al tijden geen catering rondgebracht in de trein.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.hilbrand-nawijn.nl/c_fotoboek1b.asp
Ik volg het verkiezingscircus een beetje hier in Rotterdam, en het wordt me steeds duidelijker dat de politiek niets voor mij is. Deze foto is een mooi voorbeeld.quote:
Wat doet Nawijn daar en wie zijn die pipo's om hem heen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
[afbeelding]
We moeten gewoon een fanclub oprichten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |