De laatste winter met echt sneeuw van betekenis was 1990/1991, die bedoel je ook vast, met rond de carnavalsperiode (midden februari meen ik) inderdaad zeer zware sneeuwbuien en een flink pak sneeuw. Het bleef toen ook ruim een week vriezen met hier en daar zeer strenge vorst. Dat was trouwens de enige serieuze veeg die winter, maar wel eentje van formaat. De 3 winters daarvoor waren alle 3 boterzacht en tezamen het absolute dieptepunt qua winterweer van de vorige eeuw.quote:Op zondag 21 november 2004 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
van 1985 heb ik alleen nog foto's... ik was toen 4. ik weet nog wel dat er in 1990 (?) een cm of 30 lag. Toen ben ik namelijk voor het laatst verhuisd. Hoe lang dat is blijven liggen weet ik niet.
Ik verruil het koude Nederland binnenkort trouwens voor een lekkere vakantie in de tropen. Ik ging er alvast maar vanuit dat het toch niets werd met de winter hier. (sorry hoor)
quote:Op zondag 21 november 2004 14:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Zeker, 31 december 1978 en 13-15 februari 1979 en daarvoor in de militante oorlogswinter van '41/'42.. maar verder.. echte sneeuwstormen? Bar weinig. We zijn er weer aan toe.![]()
http://www.knmi.nl/voorl/nader/sneeuwstorm.htmquote:Berucht zijn ook sneeuwstormen uit de winters van 1937, 1942, 1945, 1947, 1958 en 1963.
kloptquote:Op maandag 22 november 2004 10:56 schreef JoeKurr het volgende:
Fout gevonden: IE maakt een fout met het bepalen van de positie waar je hebt geklikt.
Ik maak de database even leeg, als het goed is werkt het daarna wel.
[edit]
Nu zou het moeten werken
Klopt, ik heb geen toegang tot de database en cookies van het forum, dus weet ik niet of iemand is ingelogd of niet.quote:Op maandag 22 november 2004 11:31 schreef flugeltje het volgende:
Hij werkt zelfs als je niet ingelogd staat....
Ik zit nu op het werk en dus niet ingelogd, toch kon ik mijn blokje neerzetten...
Maar goed, hier is het momenteel zelfs vrij warm. (itt tot afgelopen dagen)
Nog geen regen gezien, maar het waait wel een beetje.
Ziet er super uit! Precies zoals ik het ook zou willenquote:Op maandag 22 november 2004 10:31 schreef JoeKurr het volgende:
Het heeft iets langer geduurd dan de bedoeling was, maar de kaart is online.
FOK! Kaart V1.0
Er moeten nog een paar kleine dingetjes aan gedaan worden (stukje uitleg erbij enzo), maar hij werkt.
Ja inderdaad, hij gaat naar http://bweijers.dutch-flankers.net/fok-kaart/<wat je ingeeft als website>quote:Op maandag 22 november 2004 16:39 schreef JoeKurr het volgende:
Verder zag ik nog een bugje in de links naar de homepage / webcam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |