Dat je je klit (schaamstreek) best wil posten?quote:Op maandag 20 december 2004 11:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah en dat houd in het nederlands in dat???
quote:Op maandag 20 december 2004 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al idd
de waarheid is hard...![]()
_o-
neh hehequote:Op maandag 20 december 2004 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je je klit (schaamstreek) best wil posten?
Ah ik zie het. Je hebt alleen de link naar de nieuwe op gezet, maar niet de nieuwe op zelf er in gezet. En in troels lijst staat deel 35 2x en in deze 34.quote:
Sterkte!quote:Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef Jump het volgende:
bah, straks terug aan shoppen met die oudjes
stomme ethiek stage
thxquote:
Nou kom op met die klit!!quote:Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh hehe
ik doelde alleen dat het geen 12+ meer is
troost... maar je mag in ieder geval shoppenquote:Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef Jump het volgende:
bah, straks terug aan shoppen met die oudjes
stomme ethiek stage
Met maar 1 topic er in??quote:Op maandag 20 december 2004 11:29 schreef Jump het volgende:
krijgen wij geen eigen forum voor deze slowchat ?
Ik was al bang dat je een clitoris piercing had en je daarvoor schaamdequote:Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh hehe
ik doelde alleen dat het geen 12+ meer is
Even veel slowchat topics als topics in GAD dus we hebben er wel recht opquote:Op maandag 20 december 2004 11:29 schreef Jump het volgende:
krijgen wij geen eigen forum voor deze slowchat ?
Ik weet niet of het beter is omdat ik niet kan vergelijkenquote:Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach der is al zoveel op het net te vinden... google ff en je vind wat beters
zelf Dev zen klit:quote:Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach der is al zoveel op het net te vinden... google ff en je vind wat beters
Waar hou je wel van dan?quote:Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je een clitoris piercing had en je daarvoor schaamde
* devzero houdt niet van clitoris piercings![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 11:33 schreef Jump het volgende:
[..]
zelf Dev zen klit:
http://www.eskimo.spb.ru/img/fansart/klit_dev.jpg
Ja toen was het nog Paulinequote:Op maandag 20 december 2004 11:33 schreef Jump het volgende:
[..]
zelf Dev zen klit:
http://www.eskimo.spb.ru/img/fansart/klit_dev.jpg
Met mate moet kunnenquote:Op maandag 20 december 2004 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar hou je wel van dan?
Andere piercings?
quote:Op maandag 20 december 2004 11:38 schreef devzero het volgende:
En nu moet ik toch echt weer aan het werk. om 2 uur een demo in amsterdam en er moet nog een paar dingetjes gebeuren.
tot eind van de middag/vanavond
Wat weet je wel??quote:Op maandag 20 december 2004 11:48 schreef Renesite het volgende:
Zonder dat ik het weet!
Piercing kan je zo uit doenquote:Op maandag 20 december 2004 11:40 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil best een piercing maar is zo lastig met kung fu omdat je daar je piercings uit moet doen. anders wil ik der wel 1tje boven in mijn oor en mijn wenkbrauw...
maar clit piercing hoeft van mij ook niet hoorlijkt me maar ongemakkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |