quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:43 schreef sannydude het volgende:
Jules Deelder. Een of andere achtergrond zanger van herman brood ofzo. Die gast lijkt nog dooier dan een lijk![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 00:37 schreef John_Cena het volgende:
In willekeurige volgorde.
- Patty Brard
- Caroline Tensen
- Georgina Verbaan
- Connie Breukhoven
- Patricia Paay
- Jos Brink
- Bert Visscher
- Winston Gerstanoshit
- Ron Brandsteder
- Andre v Duijn
- Tineke Schouten
Vast nog wel een hele boel maar daar kom ik nu ff niet op.
walgelijke vent die visscher. maar wel populair bij mensen die houden van slappe woordgrapjes en mensen die harder om hun eigen grappen lachen dan de zaal. beetje de seth gaaikema van de jaren 90.quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Bert Visscher?![]()
![]()
Jouw geloofwaardigheid zakt tot onder nul![]()
Henk Westbroekquote:Op maandag 6 december 2004 19:18 schreef vries750 het volgende:
Henk Westbroek, met stip op één.
eensch!quote:Op maandag 6 december 2004 19:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
walgelijke vent die visscher. maar wel populair bij mensen die houden van slappe woordgrapjes en mensen die harder om hun eigen grappen lachen dan de zaal. beetje de seth gaaikema van de jaren 90.
Zelfs zijn stem is lelijkquote:Op maandag 6 december 2004 19:18 schreef vries750 het volgende:
Henk Westbroek, met stip op één.
Nee jij trekt volle zalenquote:
Een aansteller lijkt het vaak inderdaad, maar een schijthekel nee. Hij zou wel eens wat "normaler" mogen praten, maar om nu te zeggen schijthekel. En wat is normaler praten, ik stoor me alleen vaker aan de manier van praten, daar wordt ik nerveus van. Alles te overdreven, alles over the top. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:53 schreef edje34 het volgende:
Albert Verlinde
ja en ik wil daar aan toevoegenquote:
nederlander ?quote:
Ja, dat is die ene royalty verslaggever, eric mouthaan ofzoietsquote:Op zondag 12 december 2004 16:11 schreef Tique het volgende:
Ik heb een hekel aan een of andere verslaggever die geloof ik voor rtl 4 werkt.
Hij heeft zwart haar, een scheve kop en hij loenst.
Als die gozer staat te lullen is het zo vre-se-lijk irritant
Mag ik vragen wat er mis is aan Rutger van Santen? Ik vind hem wel OK eigelijk, wat minder stijf dan al die andere politiek verslaggevers.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:05 schreef Vunn het volgende:
ff kijken:
1) Caroline Tensen (superbitch)
2) Patty Brard (ordinair)
3) Gerard Joling (verlopen)
4) Rutger van Santen (politiek 'verslaggever')
5) Dat blonde mokkel van zo'n belspelletje..weet niet hoe ze heet maar ze is erg dom.
ik zou nie anders gedaan hebben....quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:37 schreef DaveM het volgende:
mannen:
1. jack spijkerman. stond 2 jaar geleden vrolijk lachend op het lijk van Pim Fortuyn te pissen
Ik irriteer me aan alles aan die vent. Zijn stem, zijn houding, zijn kop...maar natuurlijk met name zijn totaal niet objectieve verlaggeving. Naar mijn weten dienen journalisten op z'n minst de schijn op te houden objectief te zijn, deze man stoort zich daar totaal niet aan.quote:Op maandag 13 december 2004 23:19 schreef LSS het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er mis is aan Rutger van Santen? Ik vind hem wel OK eigelijk, wat minder stijf dan al die andere politiek verslaggevers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |