ik ben rete bekakt kearel.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Maartje is ook een kut wijf. Alsof ze helemaal nat wordt van het koningshuis. Dat ze een leven gaat leidden.
Is dat links? Nou ik vind haar maar een kak-wijf. Net zoals die Halsema en Rosenmoller, die mensen zijn zichzelf niet. In Hollywood zouden ze het niet maken, in Nederland maken ze het niet, ze zijn gewoon mislukkelingen.
Maxima heb ik wel hart voor, Willem Alexander mag zijn bekakte levensstijl en praatje weg gooien. Dan komt hij er ook hier in. Zolang hij het nog hoog in de kop heeft mag hij ook optiefen.
Maartje Vermegen
Verder zijn er weinig mensen die ik niet moet. Zelfs Allexander kan ik waarderen, zijnde niet dat bekakte gedoe. Ik heb het niet zo op bekakte stemmen en bekakte mensen.
Bekakt is erg ouderwets. Het gaat om bitches en alcohol en wiet
En vooral het feest. Willem Alexander is wel een feest beest, dus daar zou ik best een liter of 4 whiskey mee willen zuipen. En daarna Maxima laten strippen op de bar
quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben rete bekakt kearel.
Nou toevallig is zij 's middags nog steeds op TV. Zo'n homeshopping programma op SBS voor Wehkamp volgens mij.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:41 schreef Utok het volgende:
[..]
lol..... het jaar is 2004 niet 1994
echt jammer dat zo'n kneus geen kogel door zijn kop krijgt ipv theo van gogh.quote:Op zondag 21 november 2004 13:10 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Aan die idioot Carlo Boszhardt (ofzoiets). Hij loopt in dat hyperactieve kutprogramma van hem alleen maar mensen af te zeiken. Ze verdienen het eigenlijk wel, want wat voor een idioot doet er nou mee aan zo'n programma en doet dan ook zo overdreven hyperactief blij en irritant. Maar hij maakt altijd van die duffe kutopmerkingen. Zoals laatst was er een meisje die Suske heette. Hij natuurlijk heel cliche: "Dan gaan we nu terug naar Lambik en de rest van de familie"wat een idioot.
Idd, In telekids was ie altijd wel ok.quote:Op zondag 21 november 2004 13:10 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Aan die idioot Carlo Boszhardt (ofzoiets). Hij loopt in dat hyperactieve kutprogramma van hem alleen maar mensen af te zeiken. Ze verdienen het eigenlijk wel, want wat voor een idioot doet er nou mee aan zo'n programma en doet dan ook zo overdreven hyperactief blij en irritant. Maar hij maakt altijd van die duffe kutopmerkingen. Zoals laatst was er een meisje die Suske heette. Hij natuurlijk heel cliche: "Dan gaan we nu terug naar Lambik en de rest van de familie"wat een idioot.
We have a fan!quote:Op zondag 21 november 2004 12:20 schreef corrykoningsfan het volgende:
[..]
Nou toevallig is zij 's middags nog steeds op TV. Zo'n homeshopping programma op SBS voor Wehkamp volgens mij.
Hennie Huisman verdient ook een klap voor z'n kop.quote:Op zondag 21 november 2004 19:10 schreef MUUS het volgende:
Tooske, Silvie Meijs, Daphne Deckers, Georgina Verbaan, Hennie Huisman, Ron Brandsteder, Irene Moors, Mental Theo, Robert Jensen + holmaat, Nada van Nie, Jack Spijkerman, Tineke Schouten, Adam Curry, Patricia Paay.
Dom, beeldbuisvervuilend kutvolk.
Heel erg, met z'n kutkop en z'n klote brabantse mongolenaccent. Die joop van tellingen is ook heel erg trouwens. Als ik zo'n fotograaf was zou ik me schamen en m'n kop zo ver mogelijk van iedere tv camera houden, laat staan uitvoerig over m'n 'beroep' vertellen voor een cameraquote:
Wat een domme reactie.quote:Op maandag 22 november 2004 13:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Alles wat afkomstig is van Idols.
Hoezo?quote:Op maandag 22 november 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een domme reactie..
Hij/zij zal net als ik morele bezwaren hebben tegen 'artiesten' die het niet op een straight up en normale manier voor elkaar krijgen om groot te worden, en het moeten doen door dicksucken en jezelf als een hoer verkopen....quote:Op maandag 22 november 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een domme reactie..
Grote groepen mensen over één kam scheren omdat ze aan een programma meegedaan hebben vind ik niet erg slim.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:21 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Dus mensen die je enkel van tv kent en daarom minacht getuigt wel van hoge intelligentie?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Grote groepen mensen over één kam scheren omdat ze aan een programma meegedaan hebben vind ik niet erg slim..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |