Eens.quote:(hoewel een Hind en een Boris en een Roger best redelijk knunen zingen)
Jij kent het principe van het programma duidelijk niet.quote:Hij/zij zal net als ik morele bezwaren hebben tegen 'artiesten' die het niet op een straight up en normale manier voor elkaar krijgen om groot te worden, en het moeten doen door dicksucken en jezelf als een hoer verkopen....
Nou vind ik ook de meesten in idols ook van een dermate kaliber dat er wel niet trots op mogen zijn, speelt natuurlijk ook mij maar ook al zo de nieuwste absolute tv-icoon er vandaan komen, dan nog blijft het een zeer zielige manier.
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus mensen die je enkel van tv kent en daarom minacht getuigt wel van hoge intelligentie?
En echte artiest hoort het in z'n eentje te doen, niet een of andere slappe overhypte commerciele talentenjachtbende.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Eens..
[..]
Jij kent het principe van het programma duidelijk niet.. Het is niet meer dan een talentenjacht, de artiesten moeten het nog altijd zelf doen. Daarom zal je van de meesten ook niks meer horen.
.
Feit is dat artiesten die van Idols afkomstig zijn hun populariteit verlenen door het TV programma. Dán pas verschijnt er een album. Zo komen overgehypede coverartiestjes als Kim Lian, Georgina Verbaan en Boris in de hitlijsten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
Jij kent het principe van het programma duidelijk niet.. Het is niet meer dan een talentenjacht, de artiesten moeten het nog altijd zelf doen. Daarom zal je van de meesten ook niks meer horen.
.
Volgens wie?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:46 schreef Reddiablo het volgende:
En echte artiest hoort het in z'n eentje te doen,
De mensen die aan Idols meedoen hebben geen van allen hard gewerkt vooe een carrière en zien allemaal het succes op zich af komen waaien?[/quote]quote:Begin maar in de jeugdsoos in Schin op Geul en ga maar aan je carriére werken en ga er maar voor vechten, pas dan ben je een echte artiest en verdien je mijn respect.
In eerste instantie is dat zeker zo. Daarom zeg ik ook, dat de échte artiesten onder hen langer mee zullen gaan en hun succes aan zichzelf en niet aan dit programma te danken hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:50 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Feit is dat artiesten die van Idols afkomstig zijn hun populariteit verlenen door het TV programma. Dán pas verschijnt er een album. Zo komen overgehypede coverartiestjes als Kim Lian, Georgina Verbaan en Boris in de hitlijsten.
Een normaal artiest moet eerst een goede hit scoren wil hij/zij populair worden.
Maar je veroordeelt het een wel en het ander niet?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd..
Echte artiesten hebben geen opstapje nodig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef BVO het volgende:
Volgens wie?. Uiteindelijk doet elke artiest het alleen hoor, het is niet meer dan een opstapje.
Echte artiesten worden niet gesponsord door pepsi en coca cola.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:53 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Echte artiesten hebben geen opstapje nodig.
Als ik alles moet gaan veroordelen waar ik het niet mee eens ben blijf ik bezig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Maar je veroordeelt het een wel en het ander niet?
Ik bedoel, waar is je gevoel voor rechtvaardigheid en waarom laak jij het consequent zijn dan?
Dat is voor mij nog steeds geen reden om een hekel aan dat type mensen te hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Echte artiesten worden niet gesponsord door pepsi en coca cola.
Zij maken muziek om het muziek maken en het geld is leuk want je moet er van leven.
Maar om dan miljoenen binnen te gaan halen en dan aan heel de wereld laten zien hoe rijk je bent geworden met het zingen van wat verkrachte nummers uit de jaren '70 en '80 heeft geen ruk meer met muziek te maken.
Materialisme troef. Daarom luister ik ook geen top 40.
Stel dat popstar the rivals niet op nummer 1 komen te staat? Dan kopen de mediazenders 40.000 plaatjes van hen op zodat ze alsnog nummer 1 worden.
Als het zo moet met muziek geef me dan maar doofheid.
Ik heb er geen hekel aan, het zijn gewoon niet mijn type mensen...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is voor mij nog steeds geen reden om een hekel aan dat type mensen te hebben.
Maar goed, je bent waarschijnlijk zo'n alternatief rock-gevalletje dat rillingen krijgt bij alles dat maar een beetje naar "populair" en "commercieel neigt".quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens wie?. Uiteindelijk doet elke artiest het alleen hoor, het is niet meer dan een opstapje.
[..]
De mensen die aan Idols meedoen hebben geen van allen hard gewerkt vooe een carrière en zien allemaal het succes op zich af komen waaien?
Waarom noem jij je dan corrykoningsfan?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:05 schreef corrykoningsfan het volgende:
Corry Konings
www.corrykonings.nl
Dank je, mijn lege plaats vul ik graag op met Jorinde idd.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:42 schreef ArmaniMania het volgende:
Die lijst is me iets te lang,wil me vandaag beperken tot Jorinde Mollwat een tering pokkewijf zeg
En die kop van haar.... dubbel
ROFL modusquote:Jorinde Trol
zo ga ik mijn zusje ook noemen nu
![]()
Reinout Oerlemansquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:22 schreef Vergifje het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan elke BN'er, omdat zij een BN'er zijn en ik niet
Nee, alleen heb ik een gruwelijke hekel aan Tooske Breugem en Reinout Oerlemans....![]()
je doelt op dat wijf neem ik aan.... het is inderdaad te erg voor woorden dat dit soort zwakzinnige koeien dagelijks op tv komen (kwamen in dit geval)quote:
Ja, die snuift wel erg veel coke de laatste tijd, wat is dat een hysterisch en naar mannetje gewordenquote:Op dinsdag 30 november 2004 05:21 schreef marcoadam2003 het volgende:
Prem Radhakishun![]()
![]()
lelijk? geil man! een echte vrouw...zeker met de foto die je post. sorry in heb meer een hekel aan woutertje bonbonbos. maar dan ook echtquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:31 schreef Blanchimont het volgende:
Met stip:
[afbeelding]
Arrogant én lelijk. Slechtere combinatie bestaat niet. Bovendien zuigen haar programma's als een ..., zoals TV-Makelaar. Eerst dacht ik dat het allemaal nep was. Maar na mijn stage bij een makelaar ben ik bekeert: het is echt een vijver vol gladjakkers
Gevolgd door Irene 'wat enig' Moors
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lelijk? geil man! een echte vrouw...zeker met de foto die je post. sorry in heb meer een hekel aan woutertje bonbonbos. maar dan ook echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |