abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:43:31 #201
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23522207
quote:
(hoewel een Hind en een Boris en een Roger best redelijk knunen zingen)
Eens. .
quote:
Hij/zij zal net als ik morele bezwaren hebben tegen 'artiesten' die het niet op een straight up en normale manier voor elkaar krijgen om groot te worden, en het moeten doen door dicksucken en jezelf als een hoer verkopen....

Nou vind ik ook de meesten in idols ook van een dermate kaliber dat er wel niet trots op mogen zijn, speelt natuurlijk ook mij maar ook al zo de nieuwste absolute tv-icoon er vandaan komen, dan nog blijft het een zeer zielige manier.
Jij kent het principe van het programma duidelijk niet. . Het is niet meer dan een talentenjacht, de artiesten moeten het nog altijd zelf doen. Daarom zal je van de meesten ook niks meer horen. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:44:32 #202
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23522230
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:38 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dus mensen die je enkel van tv kent en daarom minacht getuigt wel van hoge intelligentie?
Dat heb ik nergens gezegd. .
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:46:45 #203
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_23522281
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:43 schreef BVO het volgende:

[..]

Eens. .
[..]

Jij kent het principe van het programma duidelijk niet. . Het is niet meer dan een talentenjacht, de artiesten moeten het nog altijd zelf doen. Daarom zal je van de meesten ook niks meer horen. .
En echte artiest hoort het in z'n eentje te doen, niet een of andere slappe overhypte commerciele talentenjachtbende.

Begin maar in de jeugdsoos in Schin op Geul en ga maar aan je carriére werken en ga er maar voor vechten, pas dan ben je een echte artiest en verdien je mijn respect.

(Hoewel ik Intwine stiekem best een leuk bandje vind)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_23522354
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
Feit is dat artiesten die van Idols afkomstig zijn hun populariteit verlenen door het TV programma. Dán pas verschijnt er een album. Zo komen overgehypede coverartiestjes als Kim Lian, Georgina Verbaan en Boris in de hitlijsten.

Een normaal artiest moet eerst een goede hit scoren wil hij/zij populair worden.
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:51:00 #205
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23522378
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:46 schreef Reddiablo het volgende:
En echte artiest hoort het in z'n eentje te doen,
Volgens wie? . Uiteindelijk doet elke artiest het alleen hoor, het is niet meer dan een opstapje.
quote:
Begin maar in de jeugdsoos in Schin op Geul en ga maar aan je carriére werken en ga er maar voor vechten, pas dan ben je een echte artiest en verdien je mijn respect.
De mensen die aan Idols meedoen hebben geen van allen hard gewerkt vooe een carrière en zien allemaal het succes op zich af komen waaien?[/quote]

Maar goed, je bent waarschijnlijk zo'n alternatief rock-gevalletje dat rillingen krijgt bij alles dat maar een beetje naar "populair" en "commercieel neigt".

Daarnaast is het offtopic, dus verlaat ik deze discussie. . .
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:52:32 #206
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23522421
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:50 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Feit is dat artiesten die van Idols afkomstig zijn hun populariteit verlenen door het TV programma. Dán pas verschijnt er een album. Zo komen overgehypede coverartiestjes als Kim Lian, Georgina Verbaan en Boris in de hitlijsten.

Een normaal artiest moet eerst een goede hit scoren wil hij/zij populair worden.
In eerste instantie is dat zeker zo. Daarom zeg ik ook, dat de échte artiesten onder hen langer mee zullen gaan en hun succes aan zichzelf en niet aan dit programma te danken hebben. .
pi_23522441
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:44 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gezegd. .
Maar je veroordeelt het een wel en het ander niet?
Ik bedoel, waar is je gevoel voor rechtvaardigheid en waarom laak jij het consequent zijn dan?
pi_23522451
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef BVO het volgende:
Volgens wie? . Uiteindelijk doet elke artiest het alleen hoor, het is niet meer dan een opstapje.
Echte artiesten hebben geen opstapje nodig.
pi_23522569
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:53 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Echte artiesten hebben geen opstapje nodig.
Echte artiesten worden niet gesponsord door pepsi en coca cola.
Zij maken muziek om het muziek maken en het geld is leuk want je moet er van leven.
Maar om dan miljoenen binnen te gaan halen en dan aan heel de wereld laten zien hoe rijk je bent geworden met het zingen van wat verkrachte nummers uit de jaren '70 en '80 heeft geen ruk meer met muziek te maken.
Materialisme troef. Daarom luister ik ook geen top 40.
Stel dat popstar the rivals niet op nummer 1 komen te staat? Dan kopen de mediazenders 40.000 plaatjes van hen op zodat ze alsnog nummer 1 worden.

Als het zo moet met muziek geef me dan maar doofheid .
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:59:31 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23522608
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:53 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Maar je veroordeelt het een wel en het ander niet?
Ik bedoel, waar is je gevoel voor rechtvaardigheid en waarom laak jij het consequent zijn dan?
Als ik alles moet gaan veroordelen waar ik het niet mee eens ben blijf ik bezig. . Deze reactie viel me alleen op, omdat ik die onzin vaker had gehoord, hetgeen mij er toe aanzette om erop te reageren.

Maar goed, om niet verder offtopic te gaan hou ik het hier voor gezien. .
pi_23522619
Eensch Xeb.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:01:01 #212
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23522646
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:57 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Echte artiesten worden niet gesponsord door pepsi en coca cola.
Zij maken muziek om het muziek maken en het geld is leuk want je moet er van leven.
Maar om dan miljoenen binnen te gaan halen en dan aan heel de wereld laten zien hoe rijk je bent geworden met het zingen van wat verkrachte nummers uit de jaren '70 en '80 heeft geen ruk meer met muziek te maken.
Materialisme troef. Daarom luister ik ook geen top 40.
Stel dat popstar the rivals niet op nummer 1 komen te staat? Dan kopen de mediazenders 40.000 plaatjes van hen op zodat ze alsnog nummer 1 worden.

Als het zo moet met muziek geef me dan maar doofheid .
Dat is voor mij nog steeds geen reden om een hekel aan dat type mensen te hebben.
pi_23522685
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:01 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat is voor mij nog steeds geen reden om een hekel aan dat type mensen te hebben.
Ik heb er geen hekel aan, het zijn gewoon niet mijn type mensen...
Net zoals ik alle idols zangers domme debielen vind, ALLEMAAL!
pi_23522709
Was jij niet al weg uit deze discussie BVO?
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:15:36 #215
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_23523031
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef BVO het volgende:

[..]

[..]

De mensen die aan Idols meedoen hebben geen van allen hard gewerkt vooe een carrière en zien allemaal het succes op zich af komen waaien?
Maar goed, je bent waarschijnlijk zo'n alternatief rock-gevalletje dat rillingen krijgt bij alles dat maar een beetje naar "populair" en "commercieel neigt".

Daarnaast is het offtopic, dus verlaat ik deze discussie. . .
[/quote]

Niets mis met rock of pop of hiphop of wat dan ook, ben ook 'fan' van Evanescence of Kane of Jewel en noem nog maar een paar honderd namen... Betekent niet dat ik fan van de personen ben (hoewel Amy en Jewel toffe wijven zijn)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_23523840
Inderdaad de al reeds eerder genoemde Mart Smeets scoort hoog op mijn irritatiewijzer.
Het probleem is ook dat hij al eeuwen op tv ( in ieder geval zolang ik leef) is en het nog eeuwen zal zijn. Je weet dat de meeste derderang artiesen via een zijdeurtje worden afgeserveerd op het moment dat hun kop te rimpelig wordt.

Van Mart Smeets weet je bij voorbaat dat hij ook na zijn pensioen regelmatig op de buis zal terugkeren als "expert" En de combinatie in de winter met Henk Gemser geeft mij extra neigingen.
Dat is eens wat anders...
pi_23523922
En dan een beetje de intellectueel uit hangen door allerlei poëtische termen te gaan gebruiken, om te zeggen dat Armstrong de Tour heeft gewonnen
pi_23524571
Heb ik erover heen gelezen of ben ik de enige die Claudia de Breij irritant vind? Die cabaretshow van haar van vorige week was om te huilen en in vara laat is ze ook niet veel beter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_23528718
vrouwen:

caroline tensen
patricia paay
irene moors
maartje van wegen
linda "ik heb alles op eigen kracht bereikt :') " de mol

mannen:
1. jack spijkerman. stond 2 jaar geleden vrolijk lachend op het lijk van Pim Fortuyn te pissen en schopt mensen bij voorkeur in hun kruis.
2. jozias van aartsen en laurens-jan brinkhorst : hun uitstraling is om van te kotsen. de meest arrogante regenten die er momenteel in Nederland rondlopen.
3 wim 'ik ben wel een hielenlikker tijdens m'n werk, maar in m'n vrije tijd draagt deze jongen toevallig wel een stoere cowboyhoed. DUH! " Deetman.
pi_23541948
Corry Konings

www.corrykonings.nl
pi_23542122
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:05 schreef corrykoningsfan het volgende:
Corry Konings

www.corrykonings.nl
Waarom noem jij je dan corrykoningsfan?
pi_23555810

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 24 november 2004 @ 23:53:59 #223
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23555853
Gordon
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_23556644
erica terpstra dat dikke zwijn met haar plofkop
pi_23556758
Top 5:
5. Denk ik nog over na
4. Bart Chabot
3. Robert Jensen
2. Gijs Staverman
1. Jort Kelder
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2004 @ 00:42:21 #226
47213 ArmaniMania
pi_23556778
Die lijst is me iets te lang,wil me vandaag beperken tot Jorinde Moll wat een tering pokkewijf zeg

En die kop van haar.... dubbel
pi_23556841
die kwal van een piet paulusma

en die trol van een Christine van der Horst

[ Bericht 20% gewijzigd door marcoadam2003 op 25-11-2004 00:55:18 ]
pi_23556888
quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:42 schreef ArmaniMania het volgende:
Die lijst is me iets te lang,wil me vandaag beperken tot Jorinde Moll wat een tering pokkewijf zeg

En die kop van haar.... dubbel
Dank je, mijn lege plaats vul ik graag op met Jorinde idd.
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
  donderdag 25 november 2004 @ 00:57:43 #229
103914 Exuimtum
Ook maar een mens
pi_23556964
Balkenende, ehh ik bedoel Balk ellende
pi_23558933
Jantje Smit heb ik een schurft aan
pi_23579281
quote:
Jorinde Trol

zo ga ik mijn zusje ook noemen nu
ROFL modus gtst homo's, alle popstar/idol kandidaten, jack van gelder met z'n buik waar een voetbal veld in past, de nederlandse politiek, boudewijn buch (gelukkig dat die al weg is :') ), bel spel sletjes, bovenaan staat toch wel heel tmf en mtv O ja, al die "neder"rappers
pi_23579791
dat walgelijke mens van een Tineke Schouten.
jezus die denkt echt dat ze grappig is
pi_23580408
Met stip:

Arrogant én lelijk. Slechtere combinatie bestaat niet. Bovendien zuigen haar programma's als een ..., zoals TV-Makelaar. Eerst dacht ik dat het allemaal nep was. Maar na mijn stage bij een makelaar ben ik bekeert: het is echt een vijver vol gladjakkers

Gevolgd door Irene 'wat enig' Moors

[ Bericht 5% gewijzigd door Blanchimont op 26-11-2004 00:39:54 ]
  vrijdag 26 november 2004 @ 11:17:42 #234
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_23585136
Jack Spijkerman!

onderbouwing: omdat hij zo eigenwijs is en openlijk en opzichtig allochtonen staat voor te trekken. Hij zit mensen uit te lachen die kleine foutjes maken en zijn hele show is gewoon pro allochtonen getint. Het ergste vind ik nog dat zowat heel Nederland naar zijn show kijkt.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_23585233
Ik heb gewoon een hekel aan elke BN'er, omdat zij een BN'er zijn en ik niet

Nee, alleen heb ik een gruwelijke hekel aan Tooske Breugem en Reinout Oerlemans....
I Can Only Please One Person A day...
Today is Not You Day...
And Tomorrow Isn't Looking Good Either
  vrijdag 26 november 2004 @ 11:29:14 #236
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_23585366
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 11:22 schreef Vergifje het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan elke BN'er, omdat zij een BN'er zijn en ik niet

Nee, alleen heb ik een gruwelijke hekel aan Tooske Breugem en Reinout Oerlemans....
Reinout Oerlemans

"Is goed jonguuuuuuuuu"
"Helemaal geweldig, super"

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_23615023
Jules Deelder. Een of andere achtergrond zanger van herman brood ofzo. Die gast lijkt nog dooier dan een lijk
pi_23615102
quote:
Op woensdag 24 november 2004 23:52 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]

je doelt op dat wijf neem ik aan.... het is inderdaad te erg voor woorden dat dit soort zwakzinnige koeien dagelijks op tv komen (kwamen in dit geval)
pi_23662067
Prem Radhakishun
pi_23662073
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 05:21 schreef marcoadam2003 het volgende:
Prem Radhakishun
Ja, die snuift wel erg veel coke de laatste tijd, wat is dat een hysterisch en naar mannetje geworden
En z'n programma is ook lekker objectief
Carlo Boszhard blijft irritant, hij denkt dat ie grappig is door Willem Ruis na te doen maar hij is het gewoon niet en zal het ook nooit worden...
pi_23681211
Fucking Andries, EO, Knevel, damn die gast is irritant...
pi_23688999
Isa Hoes!

Ze voelt zichzelf helemaal een diva en ze is de mooiste van allemaal enzo!

BAHBAHBAH, Isa Hoes is LELIJK, LELIJK LELIJK LELIJK!! AAAAAHHHHH

Ik zeg dit niet over veel vrouwen maarre: Daar zou ik het NIET op kunnen! BAH

(hmmm wat voelt dat goed zeg, je hart luchten)
pi_23703604
Wat mij betreft mogen ze Minoes (als ik t al goed spel) Jorissen verbannen van de TV. Van dat wijf raak ik echt aan de dunne. Verder Femke "puur natuur, ook van onder" Halsema. Bij de irritante mannen scoort Marco Borsato erg hoog bij mij. Wat probeert die vent sympathiek over te komen zeg. Het druipt er vanaf. Heel leuk dat Warchild van hem, maar ram het niet continu bij iedereen door zijn strot.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  donderdag 2 december 2004 @ 02:44:29 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23706444
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 00:31 schreef Blanchimont het volgende:
Met stip:
[afbeelding]
Arrogant én lelijk. Slechtere combinatie bestaat niet. Bovendien zuigen haar programma's als een ..., zoals TV-Makelaar. Eerst dacht ik dat het allemaal nep was. Maar na mijn stage bij een makelaar ben ik bekeert: het is echt een vijver vol gladjakkers

Gevolgd door Irene 'wat enig' Moors
lelijk? geil man! een echte vrouw...zeker met de foto die je post. sorry in heb meer een hekel aan woutertje bonbonbos. maar dan ook echt
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23706458
Ik stem voor dat neppe grafwijf van Nederland in Bedrijf.

Die mag van mij wel in een groot mechanisch apparaat terechtkomen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23706476
Caroline Tensen, Gijs Staverman, Robert Jensen en Carlo Boszhard ook trouwens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 2 december 2004 @ 05:17:03 #247
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_23707093
Mark K. Essink
Asjemenou
pi_23707128
Ruth Jaccot.. de ultieme troetel allochtoon...
Free people own guns! Slaves do not!
pi_23713151
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lelijk? geil man! een echte vrouw...zeker met de foto die je post. sorry in heb meer een hekel aan woutertje bonbonbos. maar dan ook echt

Een echte vrouw? Kerel, echte vrouwen scheren zich niet kaal.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_23713325
OP wie ik nou echt kots, maar wie iedereen zo ongeveer wel leuk vind is :

Jensen!

Ben ik dan de enige die dat echt zo'n lompe sukkel vind of zijn er nog meer mensen met een fatsoenlijke mening?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')