mwaah, zou ze ook zo leuk zijn als ze niet 'het nichtje van' was? Ik vin dr eigenlijk nogal een doorsnee hoofd hebben. En dat maakt de rest al snel een stuk minder boeiend.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Op deze foto is ze echt goed te doen dat nichtjegoed geschapen!
Ik moet nog zien of er een dictotariale supermacht opkomt die het westen opslokt en de rest van de mensheid vernietigt. Echter, de relatie tussen het oude Egypte, vrijmetselarij en de Verenigde Staten is voor mij zo goed als waarheid. Ook napoleon was helemaal weg van vrijmetselarij, zie daarvoor de symboliek in de straten van Parijs.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geloof jij in de NWO? Serieus antwoord aub.
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft zoiets nog zin, Mutant01![]()
Er is de laatste weken zoveel gebeurd dat iedereen over elkaar heenvalt en geen enkele boodschap meer begrepen wordt. En nog lulliger....ik heb een image terug moeten zetten (13-nov) : Data HD (systeemdisk) corrupt, virus ?!
En raad eens wat ik heb overschreven..![]()
Dus m.a.w. die column is voor langere tijd opgeschort , totdat er weer wat rust in de tent is. Op dit moment ben ik bezig met wat voorwerk voor een nieuwe werkgever (waar BSB ook werkt). Wat ook een veel hogere prio heeft.
Het gaat om de gedachte inderdaad. In de goede poses is ze een leuke vrouw. In andere poses doorsnee.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:28 schreef Parabola het volgende:
[..]
mwaah, zou ze ook zo leuk zijn als ze niet 'het nichtje van' was? Ik vin dr eigenlijk nogal een doorsnee hoofd hebben. En dat maakt de rest al snel een stuk minder boeiend.
je bedoelt Napoleon III, die Haussmann Parijs grondig liet renoveren?quote:Op donderdag 18 november 2004 17:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ook napoleon was helemaal weg van vrijmetselarij, zie daarvoor de symboliek in de straten van Parijs.
O-kee...quote:Op donderdag 18 november 2004 17:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Echter, de relatie tussen het oude Egypte, vrijmetselarij en de Verenigde Staten is voor mij zo goed als waarheid.
Ik kan er ook niks aan doen.....quote:Op donderdag 18 november 2004 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met 1 verschil...... in de hemel hebben ze straks geen 70 maagden, maar 70 BSE koeien.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:35 schreef Sidekick het volgende:
30% van het ledenverlies bij het CDA komt door sterfte.
Liever dood dan CDA-lid, zo mag ik het zien.
Ik ga bijna medelijden krijgen met SK.... maar niet heusquote:Bron : Nu.Nl
Veel ouders binden kinderen vast in bed
Uitgegeven: 18 november 2004 15:15
Laatst gewijzigd: 18 november 2004 15:55
LEEUWARDEN - Ongeveer 10 procent van de ouders in Friesland legt hun jonge kind vast in bed. Zij zijn bang dat het uit bed valt, voor wiegendood of dat het hoofdje vergroeit, maar zo brengen zij juist hun kind in gevaar.
Dat blijkt uit onderzoek van de consultatiebureaus van de thuiszorg in Friesland, dat de instanties donderdag bekend hebben gemaakt. Vorig jaar voerden zij het onderzoek ook uit. Toen bleek dat ruim 13 procent van de kinderen tijdens het slapen wordt vastgelegd met slaapzakriemen of dekenriemen. Naar aanleiding van de onderzoeksresultaten kregen consulatiebureaus in het hele land veel vragen, aldus een woordvoerder van de Stichting Consument en Veiligheid.
De stichting adviseert ouders hoe ze hun kinderen wel veilig kunnen laten slapen, op onder andere hun website. Dat is onderdeel van de speciale 'veilig slapen' campagne van de stichting, die in juni is begonnen.
Volgens de Stichting Consument en Veiligheid overlijden jaarlijks 25 kinderen door wiegendood en zes door verstikking in bed. Bij de Stichting Wiegendood zijn dit jaar vier dodelijke ongelukken gemeld, met baby's die op een onveilige manier waren vast gelegd.
Jegens jou? Nee.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:11 schreef Lithion het volgende:
Hoi.
Heeft SCH zijn rancune jegens mij nog een beetje geprofileerd in de verkiezingstopics in de tijd dat ik weg was?
Wrs een verwijzing naar het centrale topic voor kritiek op de FP.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:37 schreef pberends het volgende:
Gedachtenpolitie op Fok.
Slotje in een minuut waarschijnlijk.
Lijkt me wel een tof vakantieland.(Vietnam staat nog op mijn verlanglijstje)... hoelang ben je eigenlijk weggeweest ?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:55 schreef Lithion het volgende:
Cambodja is overigens het meest indrukwekkende land wat ik tot nu toe in m'n leven bezocht heb.
Voel me wel kut nu, terug in Nederland.
Wat een vieze tattoo-slet.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:25 schreef Drugshond het volgende:
Die poster ziet er goed uit........
[afbeelding]
[afbeelding]
(Leeftijd 22 jr)....
Zes en een halve maand.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:04 schreef Drugshond het volgende:
Lijkt me wel een tof vakantieland.(Vietnam staat nog op mijn verlanglijstje)... hoelang ben je eigenlijk weggeweest ?
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:10 schreef pberends het volgende:
Wat een geslijm weer met die kinderen van de moslimschool die de tweede kamer bezoeken
Eindeijk ben ik het met je eensch.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wrs een verwijzing naar het centrale topic voor kritiek op de FP.
Maar ik ben het wel met je eens.
Het modereersysteem is echt hopeloos daar. Een normale reactie wordt heel snel als nutteloos bestempeld, en (onderbouwde) kritiek op een bron of de nieuwswaarde wordt ook gemodereerd en als je de eerste reactie hebt, bijvoorbeeld. Maar heb je een ban te pakken, dan stelt dat ook niets voor. 48 uur onder een kloon verder, om daarna eventueel weer over te schakelen en je kan weer verder gaan met het aftakelen van de FP.
Het is afstandelijk, inconsequent en het niveau is er dan ook naar. Ondanks mijn slechte kwaliteiten doet het me goed dat er toch nog plaatsen zijn waar nog slechter gemodereerd wordt.
Yo.... dat is wel erg lang....Nu is het geld zeker opquote:Op donderdag 18 november 2004 19:10 schreef Lithion het volgende:
Zes en een halve maand.
Balkenende is er niets bijquote:Op donderdag 18 november 2004 19:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..][afbeelding]
Weet ome Geert wel raad mee.
LOL @ je avatar.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Balkenende is er neits bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |