Heb ik alleen geprotesteerd of ook de vraag gesteld. Meestal volgt na het ontvangen van een protest ook meestal een gevoel van "ik moet mijn daad toelichten". Voor het geval dat bij jouw niet het geval is: Ja, Northernstar kan je uitleggen waarom ?quote:Op maandag 27 december 2004 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
Ja die haal ik meestal weg.
Moet ik ook nog uitleggen waarom?
Jij had het over een reactie en dan moet ik maar raden dat je daar die smiliepost mee bedoelt. Twee keer op 'quote' drukken en wat smilies eronder kwakken mag het woord 'reactie' eigenlijk niet dragen imo.quote:Op maandag 27 december 2004 20:41 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Heb ik alleen geprotesteerd of ook de vraag gesteld. Meestal volgt na het ontvangen van een protest ook meestal een gevoel van "ik moet mijn daad toelichten". Voor het geval dat bij jouw niet het geval is: Ja, Northernstar kan je uitleggen waarom ?
Het is toch wel een reactie. Als ik iemand een klootzak noem wordt dat ook gequot met een smilie er onder. Dat is ook een reactie (die dan wel uit de context is gerukt) die toch ook niet worden verwijderd.quote:Op maandag 27 december 2004 20:56 schreef NorthernStar het volgende:
Jij had het over een reactie en dan moet ik maar raden dat je daar die smiliepost mee bedoelt. Twee keer op 'quote' drukken en wat smilies eronder kwakken mag het woord 'reactie' eigenlijk niet dragen imo.
O. Nou ik haal ze wel weg.quote:Op maandag 27 december 2004 21:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het is toch wel een reactie. Als ik iemand een klootzak noem wordt dat ook gequot met een smilie er onder. Dat is ook een reactie (die dan wel uit de context is gerukt) die toch ook niet worden verwijderd.
Je hebt het mooi mis. En er zijn volgens mij heel erg weinig moderators die die regel hanteren.
Als ik verder nog zo iets tref zal ik er voortaan een toelichting bij zetten. Met de tekst "op advies van Northernstar". Is het dan wel goed. "Wedden dat er moslims zijn die zullen zeggen 'maar dat is geen imam'". BSB "Erg van die imam die in feite géén iman is".quote:Op maandag 27 december 2004 21:27 schreef NorthernStar het volgende:
O. Nou ik haal ze wel weg.
Verder nog iets?
Ik kan er eerlijk gezegd geen touw aan vastknopen, ik denk datzelfde opgaat voor Northernstarquote:Op maandag 27 december 2004 21:38 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik verder nog zo iets tref zal ik er voortaan een toelichting bij zetten. Met de tekst "op advies van Northernstar". Is het dan wel goed. "Wedden dat er moslims zijn die zullen zeggen 'maar dat is geen imam'". BSB "Erg van die imam die in feite géén iman is".Kijk twee niet moslims zijn met elkaar in discussie want hij wordt aangevallen omdat hij zei dat er zeker moslims zullen zijn die zeggen dat die man geen imam of geen echte moslim is of zo. En dan komt drie posts later onze Bansheeboy binnen met "die imam is in géén imam". Sorry hoor maar ik mag niet met alleen maar een smilie posten van NorthernStar. Jij je zin
![]()
Je bedoelt "O. Nou ik haal ze wél weg. Zonder klemtoon kan het immers als een toezegging gelezen worden.quote:Op maandag 27 december 2004 21:27 schreef NorthernStar het volgende:
O. Nou ik haal ze wel weg.
Verder nog iets?
Dombo. We hebben het er net over dat Northernstar alle quotes met alleen maar een smilie weg haalt. Dat houdt dus in dat hij die quotes in eens niet leest.quote:Op maandag 27 december 2004 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
ik denk datzelfde opgaat voor Northernstar
Wé zijn érg selectief én hebben oogkleppen voor . Daardoor zien wé niét állesquote:Op maandag 27 december 2004 22:37 schreef Akkersloot het volgende:
Ben trouwens benieuwd of hij van alle users alle quotes met alleen maar een smilie weg haalt. Zal eens een keer op onderzoek uit gaan in NWS![]()
Je hebt volkomen gelijk dat deze eerder was maar de postings in dat andere topic waren ietsjes leuker en daarnaast is het meer een GC onderwerp.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:47 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Waarom is dit dicht? Postcode Kanjer valt in Rotterdam
Het was eerder, hoor.![]()
Maar die is door Heatwave aldaar gesloten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk dat deze eerder was maar de postings in dat andere topic waren ietsjes leuker en daarnaast is het meer een GC onderwerp.
Sorry.
Kan hij dit zomaar zeggen ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey BSB, we vegen ons reet af aan jou mening.
Als ik Mod wordtquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Check dit topichttp://forum.fok.nl/topic/651039
[..]
Kan hij dit zomaar zeggen ?
I just didquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen die 'ik wordt' schrijven:quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Als ik Mod wordt
dan zal ik je helpen
![]()
Dit is inderdaad de vraag. Want we hebben immers niet samen één reet. Beter is dus te zeggen "Bansheeboy, wij vegen onze reten af aan jouw mening".quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
word maar niet boosquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mensen die 'ik wordt' schrijven:
a) worden nooooit mod
b) behoren te worden geëxecuteerd
![]()
Akkkersloot, je weet dat het ontkennen van de Holocaust in Nederland strafbaar is, gaarne daar dus niet omheen te draaien met onzin-termenquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de vraag. Want we hebben immers niet samen één reet. Beter is dus te zeggen "Bansheeboy, wij vegen onze reten af aan jouw mening".
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Akkkersloot, je weet dat het ontkennen van de Holocaust in Nederland strafbaar is, gaarne daar dus niet omheen te draaien met onzin-termen
Als jouw mening maar uit de buurt van mijn reet blijftquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de vraag. Want we hebben immers niet samen één reet. Beter is dus te zeggen "Bansheeboy, wij vegen onze reten af aan jouw mening".
contra-drol-trolletje Bansheeboy
Als je de aanwezige letters in zijn post pakt en deze combineert kom je duidelijk tot de zin:"Ik ontcen de holocaust." Sneaky, maar ik heb dat doorquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar zie jij dan Holocaust-ontkenning?
Oke, wie heeft de deur van paviljoen 3 weer open laten staan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je de aanwezige letters in zijn post pakt en deze combineert kom je duidelijk tot de zin:"Ik ontcen de holocaust." Sneaky, maar ik heb dat door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |