abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23434363
Ze had wel een vreselijke sjappie broek aan
pi_23434461
Zo'n paardrij broek / legging ding niet leuk nee

En wat the f**k had Isabella om haar nek hangen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_23434498
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:34 schreef Beaker het volgende:
Zo'n paardrij broek / legging ding niet leuk nee

En wat the f**k had Isabella om haar nek hangen
whaha geen idee

hier had ze leuk haar... dat was 8 november:
pi_23434520
wat is er allemaal gebeurt 2day in 1 korte samenvatting?
pi_23434820
Samenvatting:

Suzanne komt erachter dat Martine de psycholoog van Isabella betaald. Hierdoor raakt Karel een beetje aan het twijfelen. Martine en Karel hebben het bed gedeeld, ze willen dit allebei niet toegeven maar Isabella heeft het allang door, daarom stapt ze naar Martine toe.

Charlie wil koste wat kost dat Nick het haar vergeeft. Ze laat Valerie een soort bruidsuite regelen. Maar Nick wil niet naar 'het afspraakje' komen. Dus het hele feest gaat niet door.

en wat de cliff was ben ik vergeten.. iemand die het nog weet?
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:50:22 #131
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23434866
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:49 schreef Airelle het volgende:
Charlie en Nick.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_23434886
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:50 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Charlie en Nick.
Stom van me..
het was nog wel zo'n mooie scene..
nou dat was dus de cliff.
pi_23435256
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:49 schreef Airelle het volgende:
Samenvatting:

Suzanne komt erachter dat Martine de psycholoog van Isabella betaald. Hierdoor raakt Karel een beetje aan het twijfelen. Martine en Karel hebben het bed gedeeld, ze willen dit allebei niet toegeven maar Isabella heeft het allang door, daarom stapt ze naar Martine toe.

Charlie wil koste wat kost dat Nick het haar vergeeft. Ze laat Valerie een soort bruidsuite regelen. Maar Nick wil niet naar 'het afspraakje' komen. Dus het hele feest gaat niet door.

Helder.. Thx!
pi_23435591
Ow ja er was nog iets....
Sjors was bij Charlie langs geweest... maar die werd de deur weer uitgescholden .
pi_23435813
Takke teef
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_23436953
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 22:20 schreef Beaker het volgende:
Takke teef
Whaha... dat kwam er echt super scherp uit idd... .
pi_23437283
tvp
Ja en amen.
pi_23440103
ik hoop dat het niet meer goed komt met die charlie en nick, want die charlie is zo'n verwend kind, en ik hoop dat het vet slecht gaat met Charlie komende tijd! en dat zelfde geld ook voor Sjors..die denkt ook al dat de hele wereld om haar draait!
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_23442360
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:03 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ik hoop dat het niet meer goed komt met die charlie en nick, want die charlie is zo'n verwend kind, en ik hoop dat het vet slecht gaat met Charlie komende tijd! en dat zelfde geld ook voor Sjors..die denkt ook al dat de hele wereld om haar draait!
Correct en tevens juist...
  zaterdag 20 november 2004 @ 10:32:02 #140
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23442516
Al die mensen op dat http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/ forum zijn pro sjors en anti nick en charlie. Heb een paar posts gelezen daar en ik moest bijna kotsen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_23443058
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 10:32 schreef Frey het volgende:
Al die mensen op dat http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/ forum zijn pro sjors en anti nick en charlie. Heb een paar posts gelezen daar en ik moest bijna kotsen
Ga daar niet heen dan....
pi_23443151
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 11:15 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ga daar niet heen dan....
pi_23443237
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:36 schreef Airelle het volgende:

[..]

whaha geen idee

hier had ze leuk haar... dat was 8 november:
[afbeelding]
Leuk haar?

Kraaiennestcoupe bedoel je
  zaterdag 20 november 2004 @ 11:59:48 #144
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23443724
Begin nu het een beetje beu te worden met Sjors.
Die verhalenlijn tussen Sjors en Nick duurt mij iets te lang.
We moeten zeker weer een jaar w8ten eer er iets gebeurd waarin hij toegeeft Sjors verkracht te hebben.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_23443840
whaaa die scene met charlie en sjors was echt hilarisch! Echt super gespeeld van charlie.
Hypocriete trut !!
pi_23444167
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 11:59 schreef edje34 het volgende:
Begin nu het een beetje beu te worden met Sjors.
Die verhalenlijn tussen Sjors en Nick duurt mij iets te lang.
We moeten zeker weer een jaar w8ten eer er iets gebeurd waarin hij toegeeft Sjors verkracht te hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 20 november 2004 @ 12:46:22 #147
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23444400
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:31 schreef Orginial het volgende:
Kom es op MSN, jan doedel
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_23444634
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 10:32 schreef Frey het volgende:
Waarom denk je dat ik daar met een Nick avatar rond post
pi_23445891
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe is Martine trouwens te weten gekomen dat Helen Helmink in Canada zit?
Het zou toch wel leuk zijn als die nu ineens terug kwam.

En aangezien ik dol ben op de oude verhaallijnen, waarom had Martine een hekel aan haar? Helen was ooit haar lerares dat weet ik wel (dat is nooit uitgezonden maar dat is fictieve prehistorie).
Ik kan me herrineren dat ze een nepzoon op Helen afstuurde en dat ze haar probeerde te vergiftigen, maar wat zat er allemaal tussen?
Voor zover ik mij kan herinneren heeft Martine nooit les gehad van Helen.

Martine had een hekel aan Helen, omdat ze allebei een verhouding hadden met Rolf Huijgens. Martine kreeg een gehandicapt kind, Helen kreeg Peter (die door de familie Kelder geadopteerd werd). Martine was er achter gekomen dat Helen ook een zoon van Rolf had en stuurde daarom een nepzoon op haar af, die haar nog probeerde te begraven in een oude boekenkist. Maar hier stak Martine een stokje voor... moord ging haar te ver.

De druppel die de emmer deed overlopen waren de tegenwerkingen van Helen m.b.t. Rolfs nalatenschap na Rolfs dood. Toen stuurde Martine Koen Heeze op haar af, die haar drogeerde en langzaam maar zeker tot op het randje van de dood dreef (ze viel flauw na het huwelijk van Roos & Arnie). Martine belandde in de gevangenis, waar ze jaren later uit werd gehaald dankzij Wendela/Sjors, haar dochter met Frits van Houten.

Toen actrice Bruni Heinke geen zin meer had in de rol van de betweterige Helen Helmink lieten de schrijvers haar emigreren naar Canada, samen met haar broer Martin.

Bruni schijnt de laatste tijd weer druk aan het solliciteren te zijn, maar het is allesbehalve zeker dat ze de rol van Helen Helmink weer oppakt... Al zou dat natuurlijk wel fantastisch zijn... Zij is immers de enige echte aartsrivaal van Martine! Ludo is slechts een goeie tweede. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als beide kemphanen weer oog in oog met elkaar zouden komen te staan.
  zaterdag 20 november 2004 @ 14:16:43 #150
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23445980
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:59 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik daar met een Nick avatar rond post
Ik ben helemaal niet anti Nick of Sjors.
de verhalenlijn duurt alleen te lang rond die 2
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')